Dondernacht/Vrijdagochten om 02:25 zendt BBC 1 de eerste Critters film uit. Die ga ik maar eens tapen aangezien ik die films al in geen eeuwen meer gezien heb. Critters waren een beetje de horror-spin off op Gremlins. Deel 1 was geloof ik voor zover ik me kan herineneren een beetje duister, deel 2 speelde grotendeels overdag af en bevatte een flinke protie humor, deel 3 wat met een piepjonge Leonardo DiCaprio in een flatgebouw en deel 4 speelde zich af in de ruimte, wat overigens legitiem was aangezien die beesten oorspronkelijk uit de ruimte vandaan kwamen evenals de zgn Bounty Hunters. Onvergetelijk is de scene in deel 2 waarin Lee, een Bountyhunter die van vorm kan veranderen, de gedaante aanneemt van een Playboy Centerfold incl borsten die instant opblazen en het nietje
Maar goed, deel 1 komt weer eens op TV en de films zijn worden gereleased op DVD op 5 Augustus zie ik nu op Amazon. RCV moet ze dan maar in een boxje uitbrengen.
edit: heel wat typos!
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 28-05-2003 16:30]
(alleen beetje gejat van cremlins)
In welk deel maken die beesten nou de kerstman (of was het de paashaas?) af? En op een gegeven moment vormde die beesten dan samen een bal en toen rolden ze over zo'n unlucky gozer heen waarna er alleen nog maar een skeletje over was. Was in de buurt van een... hamburger tent ofzo? Welk deel was dat? Deel I? In dat geval ga ik em zeker kijken
quote:hehe dat was echt tof
Op dinsdag 27 mei 2003 22:53 schreef TheGuru het volgende:
Die rollende bal was deel 2... met die hamburger fabriek eheheheh
quote:Kan me nog herinneren dat die bal over een (arme) man heen walste, en er een skeletje bleef liggen. Of dat ze in de frituurpan vielen. Ik kan me ook iets van een man in een roze konijnenpak herinneren, iemand?
Op dinsdag 27 mei 2003 22:53 schreef TheGuru het volgende:
Die rollende bal was deel 2... met die hamburger fabriek eheheheh
Humor van ongelofelijk laag niveau.
quote:Dat moet dan ook deel II geweest zijn
Op dinsdag 27 mei 2003 23:05 schreef Forno het volgende:[..]
Kan me nog herinneren dat die bal over een (arme) man heen walste, en er een skeletje bleef liggen. Of dat ze in de frituurpan vielen. Ik kan me ook iets van een man in een roze konijnenpak herinneren, iemand?
quote:HAHAHAHAHAHAH JA IDD
Op dinsdag 27 mei 2003 23:05 schreef Forno het volgende:[..]
Kan me nog herinneren dat die bal over een (arme) man heen walste, en er een skeletje bleef liggen. Of dat ze in de frituurpan vielen. Ik kan me ook iets van een man in een roze konijnenpak herinneren, iemand?
"Get em off get em off!!!!"
quote:Nee, alleen als ik een film zie die me leuk lijkt of die ik leuk vind. Ik gebruik nu wel vaak de search omdat het zonde is energie te steken in topics die toch gesloten gaan worden...
Op dinsdag 27 mei 2003 23:50 schreef Stranger het volgende:
Natuurlijk ken ik critters nog.. Superlachwekkend, echt zo'n vrijdagavond RTL 5 nephorrorfilm
Maar vraagje MikeyMo: ga jij gewoon zodra de tv-gids op de mat valt alle films die die week op tv komen in de search invullen en alles zonder hiets open je een topic over?
Ach ja, Sunchaser opent altijd topics met info van de FP...
Is deel 3 niet ultraslecht? Dat de Critters alleen maar wat scheten laten en bellen blazen en misschien in totaal 2 mensen om zeep helpen van een cast van +- 10 mensen die zo 2d als wat zijn? Zelfs Critters kunnen over de haai springen
Dit was voordat DiCaprio in zijn gezicht werd gebeten....
quote:ja, ik geloof dat er maar 2 slachtoffers vallen... of waren het er nou toch meer. Er staat me iets van bij dat dat flatgebouw eigendom was van zo'n malafide pandjesbaas en dat die handlangers had die het gebouw moesten saboteren. Die handlangers waren geloof ikw el de lul ja...
Op woensdag 28 mei 2003 00:11 schreef CaptainCab het volgende:
"First they destroyed a farm.
Then they terrorized a town.
Now they're ready to do some real damage!"Is deel 3 niet ultraslecht? Dat de Critters alleen maar wat scheten laten en bellen blazen en misschien in totaal 2 mensen om zeep helpen van een cast van +- 10 mensen die zo 2d als wat zijn? Zelfs Critters kunnen over de haai springen
Sadly the action is poor ? it's not really gory and the critter attacks are always more funny than thrilling. There is no real excitement or tension and it's all a bit predictable ? take a guess who'll live and who'll die ? the cute kids or the evil landlord? See! The one thing it does have though is a sort of humour ? the critters have senses of humours and are cruel and some of this is amusing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |