quote:Ik wilde ze heel graag zien maar het ging helaas niet.. Wilde teveel tegelijk zien.
Op donderdag 12 juni 2003 15:12 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wow, dat was echt een waanzinnig cool concert! Echt heeeel stoer! Iedereen die naar Lowlands gaat, KIJKEN! Ik ben de volgende keer dat ze komen in ieder geval weer van de partij!
quote:Natuurlijk was ik er ook weer, en vond het wederom geweldig
Op zaterdag 31 januari 2004 11:55 schreef Cheese het volgende:
Heb ze donderdag in Vera gezien, echt geweldig man! Energieke gasten, staan ze daar in een mooi shirt, stropdas (en gasmasker) te spelen, en dan met vette mokers op die bakken te slaan! Heerlijk hels kabaal.
Ik heb veel goeds over ze gehoord.
Gisteren dus gezien in 013. Zelden een band zó strak horen spelen live. De pianist is geniaal. Hij speelt niet eens op een piano maar op een oud harmonium, voorzien van een schemerlamp en diverse WOII attributen. De bassist speelt op een acoustische bas, ook lekker hoor!
Het deed me af en toe erg denken aan oude punk-ska.
Footootje gisteren gemaakt, is dus van de bewuste pianist. Ik ga in ieder geval een CD scoren van deze band. En hun toerlist in de gaten houden want het is zeker de moeite waard om nog eens te gaan.
Nogmaals pianist
Overzichtfoto
Sfeerfoto
en nog een...
Zo, dat was het. Sorry voor hier en daar een beetje brakke foto, maar ik wil nooit flitsen, en uit de hand is het een beetje moeilijk soms.
[Dit bericht is gewijzigd door Tronica op 02-02-2004 01:45]
De officiele website is www.kaizers.no. Daar las ik dat ze nog een cd hebben, naast Ompa Til Du Dør. Moet ik maar eens even scoren ergens.
Op de Duitse fansite http://www.save-me-kaizer.de/ staat een hoop info, met tientallen foto's. Dit vind ik wel een toffe
quote:Live zijn ze inderdaad stukken leuker omdat ze heel erg goed op het publiek in weten te spelen en de stukken waarin meegezongen kan worden (zoals bij de Gipsy nummers (ze hebben er live nog een op het repetoire staan geloof ik) wat dan ook iedereen doet
Op maandag 2 februari 2004 09:56 schreef Z het volgende:
Ik heb ze gister gezien in het Patronaat in Haarlem. Vond het een leuk optreden, dat in tegenstelling tot de CD want die kan me niet echt boeien. Ik vind voor al de 'Gipsy' nummers (zoals zij dat zelf noemen) leuk om live te horen. Oftewel, ga ze live zien! Das leuker dan de CD luiteren...
Dat is nou zonde
Maar dat kwartiertje dat ik op Lowlands heb gehoord was al erg goed. Volgende x beter...
quote:VOlgens mij treden we een keer op 10 per jaar in Nederland op, dus lang hoef je waarschijnlijk niet te wachten!
Op maandag 2 februari 2004 11:00 schreef marsterretje het volgende:
Kijk, ik had deze week de cd geluisterd (super!)
en kwam er ook deze week achter dat ze in Nederland op traden.Dat is nou zonde
Maar dat kwartiertje dat ik op Lowlands heb gehoord was al erg goed. Volgende x beter...
[Dit bericht is gewijzigd door Dissident op 03-02-2004 20:06]
quote:Idem.
Op maandag 2 februari 2004 11:00 schreef marsterretje het volgende:
Kijk, ik had deze week de cd geluisterd (super!)
en kwam er ook deze week achter dat ze in Nederland op traden.Dat is nou zonde
De cd is wat donkerder en melancholieker van aard dan het debuut, met wat meer beladen meeslepende tracks. Ik heb zelf het gevoel dat het een soort rustpunt is, na de energie eerste cd, waarna de 3e cd weer de hel los laat barsten.
Een 7.5, voorlopig .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |