abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2003 @ 20:26:59 #201
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_10794199
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:25 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Laat ik dat vandaag op mn werk nou ook gedaan hebben. Er waren toch geen klanten. Over de hele dag 3 gehad, en daar zit je dan met zn vijfen

zwaar.... hard werken dan
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_10794216
vandaag een heuze panda verkocht (wat een kuthok, maargoed dat wijf moest em zonodig, heb ik weer centen veur me vakantie )
2825cc Single Turbo Beast
  zaterdag 31 mei 2003 @ 20:31:08 #203
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_10794255
PINDA POWAH!
'99 MB E320 CDI T-model
pi_10794294
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:26 schreef Xtreem het volgende:

[..]

zwaar.... hard werken dan

heb maar een beetje administratie gedaan voor de hoofd-verkoop die had 45 auto's verkocht en 55 ingeruild (1.5jr geleden verkocht). Lekker buiten in de zon, terwijl een jongen uit een klas hoger als mij (dezelfde opleiding) auto's aan het wassen was
heb stiekum ff geholpen, samen met de directeur, is best wel leuk auto's wassen
ben trouwens om 2u al gekapt, ben toen thuis maar in het zwembadje gaan liggen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_10794310
in hoogeveen: hij's mooooooooi he!!!

VP 375 euro ge/ver kocht voor 200

pi_10794314
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:28 schreef Ultimora het volgende:
vandaag een heuze panda verkocht (wat een kuthok, maargoed dat wijf moest em zonodig, heb ik weer centen veur me vakantie )
Zo'n Pinda verkopen wij niet eens zelf die gaan naar de handel, die leveren veel te weinig op ( onder de 7 duizend gaat naar de handel)

Edit: ik zie al die auto's gaan dus naar een bedrijf zoals dat waar jij werkt.

pi_10794346
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:34 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zo'n Pinda verkopen wij niet eens zelf die gaan naar de handel, die leveren veel te weinig op ( onder de 7 duizend gaat naar de handel)

Edit: ik zie al die auto's gaan dus naar een bedrijf zoals dat waar jij werkt.

ik werk voor mezelf hoor, ik help mensen met auto's kopen, ding een beetje af, maak proefritten, let op de dingen die normale mensen over het hoofd zien etc.. ben zegmaar die vriend die je meeneemt tijdens het kopen van een auto, maar ik ben duurder
pi_10794385
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:36 schreef Ultimora het volgende:

[..]

ik werk voor mezelf hoor, ik help mensen met auto's kopen, ding een beetje af, maak proefritten, let op de dingen die normale mensen over het hoofd zien etc.. ben zegmaar die vriend die je meeneemt tijdens het kopen van een auto, maar ik ben duurder

Een freelance handelaar dus das makkelijk verdienen, geen Ruimte, Rente, Risico. Maar wel vangen, hoeveel reken jij? een bepaald percentage van wat je afpingelt?
pi_10794437
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Een freelance handelaar dus das makkelijk verdienen, geen Ruimte, Rente, Risico. Maar wel vangen, hoeveel reken jij? een bepaald percentage van wat je afpingelt?

heb geen vast percentage, maak gewoon afspraken met mijn klanten van te voren. voor een audi A4 vraag ik niet de helft van wat ik heb afgedongen, van een panda mischien wel, dat verschilt gewoon per keer. maar wordt wel van te voren afgesproken
pi_10794539
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:42 schreef Ultimora het volgende:

[..]

heb geen vast percentage, maak gewoon afspraken met mijn klanten van te voren. voor een audi A4 vraag ik niet de helft van wat ik heb afgedongen, van een panda mischien wel, dat verschilt gewoon per keer. maar wordt wel van te voren afgesproken

Lijkt me op zich wel relax baantje, iedereen vindt je aardig, zeker als je niet tot het uiterste gaat (anders kan het wel eens zo zijn, dat sommige autobedrijven je iets minder aardig gaan vinden). En je leerd ook nog eens elk autobedrijf in de regio kennen.
pi_10794641
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:47 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Lijkt me op zich wel relax baantje, iedereen vindt je aardig, zeker als je niet tot het uiterste gaat (anders kan het wel eens zo zijn, dat sommige autobedrijven je iets minder aardig gaan vinden). En je leerd ook nog eens elk autobedrijf in de regio kennen.

dat had bij mijn vorige stage wel een vet voordeel (VW) ik was daar ook al eens met een klant voor een Vento geweest, en heb ik het bloed onder de vingers van de verkoper vandaan gehandeld.. maar op het moment dat ik daar voor een stage plaats kwam, had ik de stage
pi_10794673
Nou, ik heb lekker een Aiport Extreme basisstation gekocht en een Airport kaartje in me PowerBook = Nice

Maar nu ga ik eerst ff naar scheveningen

Oh ja, willen jullie me hiermee even helpen? Op zoek naar dubbel Din autoradio...

DANK JULLIE WEL

Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_10794917
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 21:05 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wel eens in een 406 2.2 Hdi gereden? dan weet je meteen wat ik bedoel, daar kan geen Passat tegenop, moet em dan alleen nog ff tunen (niet alleen chippen dus) richting de 160/180Pk s(chijnt ie aan te kunnen). dan rijdt ie echt geweldig.

Ik heb vorige week nog in een 160 Pk 2.2 Hdi gereden, en dat is lagge joh, die stumperds in hun golf Gti-tjes uitdagen, en ze dan helemaal zoek rijden

ik denk dat de 1.9 VAG diesels met pompverstuiver lekkerder rijden als een 2.2 PSA HDI
pi_10795069
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 21:11 schreef Ultimora het volgende:

[..]

ik denk dat de 1.9 VAG diesels met pompverstuiver lekkerder rijden als een 2.2 PSA HDI

Maar ik wwet zeker dat ze minder soepel lopen, en meer lawaai maken. En ik zou er geen geld op zetten dat een VAG diesel net zoveel km aankan als een PSA diesel, vergeet niet dat Frankrijk HET DIESELLAND bij uitstek is meer als 50% v/d nieuwe auto's daar is diesel en dat is het hoogste van Europa
  zondag 1 juni 2003 @ 01:06:01 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10798722
ik ga slapen trusten en tot morgen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_10801110
Ik ga slapen, goede nacht; of goede morgen maar net hoe je het wilt zien
  zondag 1 juni 2003 @ 07:57:31 #217
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10801149
Weet iemand of er vrijgegeven statistieken zijn van heet aantal auto-ongelukken per automerk in Nederland? ... of zijn er eigenlijk wel van dat soort gegevens verkrijgbaar (van auto-ongelukken in het algemeen) ??
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_10801418
Dan heb ik een tip voor je; leg contact met het CBS
Tering he, zie verschil met me vorige post... Zit niet heeel veel tijd tussen (lekker lang geslapen dus)...
pi_10801680
quote:
Op zondag 1 juni 2003 07:57 schreef MrWilliams het volgende:
Weet iemand of er vrijgegeven statistieken zijn van heet aantal auto-ongelukken per automerk in Nederland? ... of zijn er eigenlijk wel van dat soort gegevens verkrijgbaar (van auto-ongelukken in het algemeen) ??
niet per merk, maar hier kan je VEEEEL vinden www.swov.nl succes
pi_10801772
Het was ook weer een leuk nachtje;

Ik heb vannacht Den Haag -> Lelystad 2:30 - 3:30 en
Lelystad -> Den Haag 5:30 - 6:30 gedaan; gemiddelde van 150 soms 160 (alleen op de 120 wegen) en 130 op de 100 wegen.

Om ff naar een feest toe te gaan in the middle of nowhere om vervolgens 20 man politie te zien na 1,5 uur er te zijn geweest

Maar ja, was het wel waard

pi_10801790
tsja hoezo was dr ineens pliesie dan?
  zondag 1 juni 2003 @ 16:29:46 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10806445
Wat is iedereen aan het doen met deze hitte???
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Official ESF Kreviewer zondag 1 juni 2003 @ 16:42:49 #223
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10806651
.

wheheheh...die stond dus voor de deur... .

pi_10806933
quote:
Op zondag 1 juni 2003 16:42 schreef Kreator het volgende:
.

wheheheh...die stond dus voor de deur... .

[afbeelding]

Niet jou auto zeker.

bij ons staat nu gewoon ff een Jaguar XJ-R voor de deur, eigenaar is op bezoek bij de buren (woont 100m verder in de straat, en zelfs voor de brievenbus aan het begin van de straat pakt bij de auto).

Official ESF Kreviewer zondag 1 juni 2003 @ 16:58:53 #225
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10806973
quote:
Op zondag 1 juni 2003 16:57 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Niet jou auto zeker.

Lijkt me duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo