quote:Ik heb aan mijn Zweedse collega's al gevraagd wat voor boete's er hier zijn... het schijnt dat je rijbewijs afgenomen wordt als je meer dan 30 te hard rijdt. En een andere vriend drukte me ook al op het hart om hier toch vooral niet de snelheidslimieten te breken
Op dinsdag 27 mei 2003 20:42 schreef Ultimora het volgende:[..]
ohja een vette tip! laat je niet verleiden om te hard te gaan rijden op die geweldig mooie wegen daar. de boetes zijn er uitzonderlijk hoog! (weet niet hoe hoog, maar ik zal mijn vader wel vragen, die werkt er (scania zweden))
quote:mijn chat vocabulaire gaat ff niet ver genoeg (no offence als ik nu iets heeeel raars zeg, maar wat betekent scam?)
Op dinsdag 27 mei 2003 20:42 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ok maar ik bedoelde waarom je de hele scam opgezet hebt eigenlijk
quote:leugen, bedrog.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:53 schreef Ultimora het volgende:[..]
mijn chat vocabulaire gaat ff niet ver genoeg (no offence als ik nu iets heeeel raars zeg, maar wat betekent scam?)
quote:ik hou altijd wel wat van opvallen... beetje in het middelpunt staan enzo.. (verschilt van wedstrijden bier zoep'n streepjes trekken met andermans auto's (NIET OP) tot kleding en uiteindelijk ben ik hier lopen lullen. proberen gelijk op te vallen.) heb ik nu overigens wel erg veel van gehad (voor iemand het voor mij zegt)
Op dinsdag 27 mei 2003 20:55 schreef Tjabbo het volgende:[..]
leugen, bedrog.
en heb ondanks dat velen het tegendeel denken zeker iets geleerd!
maar dat is denk ik de basis van alle "scam" Ultimora houdt van opvallen
Ik probeer het wel in te houden maarja ik ben gewoon supertrots op mn sloep
quote:dat mag ook. je hebt een prachtige blubberboot
Op dinsdag 27 mei 2003 21:13 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hmja opvallen wil iedereen soms wel, ik vin mezelf af en toe ook wel een vreselijk patser maargoed....Ik probeer het wel in te houden maarja ik ben gewoon supertrots op mn sloep
Als je kijkt naar wat Ulti heeft toegevoegd aan het forum zou ik het zonde vinden als hij ons zou verlaten of niet meer zoveel zou posten.
Samengevat: in my HUMBLE opinion: Ulti blijf gewoon lekker posten wat jij wil!
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Hij heeft idd niet de meeting om zeep geholpen, maar hij had het bijv. ook voor de meeting kunnen doen, a'la, die discussie wil ik niet meer voeren hier.
Het is relaxed dat hij dat niet gedaan heeft.
Alleen past hem enige bescheidenheid op dit moment wel. dat heeft hij zelf ook goed door.
quote:dat zou ik ook zijn! sjees wat een bak is dat ding van jou zeg
Op dinsdag 27 mei 2003 21:13 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hmja opvallen wil iedereen soms wel, ik vin mezelf af en toe ook wel een vreselijk patser maargoed....Ik probeer het wel in te houden maarja ik ben gewoon supertrots op mn sloep
wat jij zegt over zijn bescheidenheid klopt op zich ook wel weer.
Vind alleen wel dat hij niet helemaal uitgekotst hoeft te worden.
quote:Welkom terug, hoe was je vakantie?
Op dinsdag 27 mei 2003 22:18 schreef jacco het volgende:
Heb ik iets gemist over Ultimora?Of had ik erbij moeten zijn?
Voor zover ik begrepen heb:
Ulti heeft nooit zo'n BMW 3-serie gehad met M5 blok, en zijn S6+ heeft ook nooit bestaan.
Daarom had hij zijn Audi ook niet bij zich op de meeting.
Hij heeft een x (voor de meeting) op een ander forum toegegeven dat het gelogen was, iemand van dat forum heeft hem er hier bijgelapt en nu zijn sommigen pissed op Ulti omdat hij het niet (eerder) verteld heeft.
Maarre: correct me if I'm wrong
quote:Thanx enne vakantie was lekker relaxed. en dan nu nog 1 dag werken en dan de Japanse auto dag en s'avonds hier in het dorp de meifeesten tot zondag. Met de De Dijk, Golden Earring en Rowhen Heze.
Op dinsdag 27 mei 2003 22:20 schreef Ballebek het volgende:[..]
Welkom terug, hoe was je vakantie?
Lees terug in de vorige slowchats...
Maar had de 2 topics hiervoor ff doorgespit maar kan het zo gauw niet vinden. Weet jij ongeveer waar het staat?
quote:Dat meen je niet. Damn.
Op dinsdag 27 mei 2003 22:21 schreef JustusG het volgende:
Samenvattinkje voor luie users.Voor zover ik begrepen heb:
Ulti heeft nooit zo'n BMW 3-serie gehad met M5 blok, en zijn S6+ heeft ook nooit bestaan.
Daarom had hij zijn Audi ook niet bij zich op de meeting.Hij heeft een x (voor de meeting) op een ander forum toegegeven dat het gelogen was, iemand van dat forum heeft hem er hier bijgelapt en nu zijn sommigen pissed op Ulti omdat hij het niet (eerder) verteld heeft.
Mijn eerste reactie LOSER.
We zijn gewoon jonge jongens onder elkaar (wel in de anonimiteit) maar om over zoiets te liegen. En dan ook op zo'n manier met foto's en al. beetje triest.
Maar zoals ik al zei, ben er helaas niet bijgeweest.
En btw dit heeft toch nix met op vallen te maken zoals ulti zei. Dit is gewoon liegen en hopen dat iedreen je heel tof vind. Je val pas op als je echt wat gaafs hebt.
grtz
quote:* Ballebek meldt zich
Samenvattinkje voor luie users.
quote:Dan was het verhaal niet nodig geweest
Op dinsdag 27 mei 2003 22:31 schreef super_honda het volgende:
nou opvallen deed ulti wel(vond ik) want die VW die hij mee had was ook niet mis.
En nu ga ik tv kijken en slapen
Trusten allemaal
quote:Wat mij gewoon blijft steken (but that's me) is dat die gast gewoon straalhard in m'n gezicht heeft gelogen. En nogmaals, wie weet wat nog allemaal meer. Had het dan van tevoren (voor de meet) verteld. DAN had ik echt respect voor je gehad. Ook ik lul wel eens uit mijn nek, maar das vaak ietsje opschjeppen dit gaat echt te ver, complete onwaarheden vertellen.
Op dinsdag 27 mei 2003 22:21 schreef JustusG het volgende:
Samenvattinkje voor luie users.Voor zover ik begrepen heb:
Daarom had hij zijn Audi ook niet bij zich op de meeting.Hij heeft een x (voor de meeting) op een ander forum toegegeven dat het gelogen was, iemand van dat forum heeft hem er hier bijgelapt en nu zijn sommigen pissed op Ulti omdat hij het niet (eerder) verteld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |