quote:laten aftrekken
Op dinsdag 27 mei 2003 18:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
aftrekken
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 18:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
aftrekken
quote:great minds think alike
Op dinsdag 27 mei 2003 19:00 schreef Streetracer het volgende:[..]
laten aftrekken
quote:Je auto, repareren, onderhouden, upgraden, schoonmaken. Naar je vriendin gaan (ga dr ff van uit dat je er een hebt), of met enkele vrienden sprintjes strekken (op prive terrein uiteraard, bij een groot bedrijf bijv). dat is wat ik zo snel weet, je kunt natuurlijk ook de hele avond hier op het Fok rondhangen, of tv gaan kijken.
Op dinsdag 27 mei 2003 18:57 schreef Streetracer het volgende:
Jow...
Ik verveel me dood, iemand een id wat je nu zou kunnen doen? Behalve cruisen, daar heb ik ff genoeg van.
quote:Daar wordt ik dus zo geil van ...
Op dinsdag 27 mei 2003 19:01 schreef Kreator het volgende:
Auto's..
quote:Ok, laten aftrekken in de auto.
Auto's..
Niet
In
Verenigingsverband
Ernstig
Aftrekken
alstUblieft
quote:lul in een uitlaat stoppen
Auto's..
quote:* slashme kijkt.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
lul in een uitlaat stoppen
quote:Jawel hoor die komt nog regelmatig hier in PTA.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:07 schreef Ballebek het volgende:
Gaat de laatste tijd ook echt helemaal nergens over he
Niemand meer iets van Ultimora gehoord zeker?
quote:Hij heeft dan ook iets te bewijzen en goed te maken imho
Op dinsdag 27 mei 2003 20:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jawel hoor die komt nog regelmatig hier in PTA.
En moet zeggen dat ik dat best netjes vind. Hij had ook een kloon aan kunnen maken zo dat wij niet weten wie hij is. Maar hij blijft onder z,n eigen naam reageren.
quote:Grappig...
Op dinsdag 27 mei 2003 20:13 schreef Ultimora het volgende:
ja ben er nog wel hoor. maar mijd even een tijdje de slowchat.
quote:Hey ultimora. serieuze vraag he.
WAAROM???
serieus bedoelt.
je hoeft niet te antwoorden.
quote:Eens moet je er aan geloven.
De auto die ik meegekregen heb is ook nog eens stuk. Mazda 323 turbodiesel, maar de turbo is waarschijnlijk stuk! Dat ding gaat niet harder dan 100 en accellereert trager dan mijn oude seat marbella.
Hopelijk kan de garage het hier morgen fixen, maar ik denk van niet. Maandag kwamen ze er in 3 uur al niet uit met als smoes dat ze dit type hier niet hebben.
Oh ja ze rijden hier als SLAKKEN! VRESELIJK GEWOON! Zelfs in dit trage klote ding haal ik ze nog links en rechts in. Wat een brave borsten zeg, niet te geloven gewoon. In the middle of nowhere staat er een bord met 70. Je mocht daarvoor 90. Wat doen die lui? Remmen tot ze 70 rijden! Op een kaarsrechte weg in een vlakte ergens in Zweden, 100km van de dichtstbijzijnde boerderij! Wat een jodokussen
Als die mazda nou nog es gemaakt wordt.... leuk racen tussen die slome duikelaars hehehe.
quote:Ga naar de internationale school kampus. Daar lopen lekkere wijfen D:
Op dinsdag 27 mei 2003 20:18 schreef StefanP het volgende:
Ik verveel me ook te pletter. Zit in zweden voor 2 maanden voor mijn werk, en do/vr/za/zo is het hier vrij. Lekker vervelen dus in de wereldstad (not) Karlstad!De auto die ik meegekregen heb is ook nog eens stuk. Mazda 323 turbodiesel, maar de turbo is waarschijnlijk stuk! Dat ding gaat niet harder dan 100 en accellereert trager dan mijn oude seat marbella.
Hopelijk kan de garage het hier morgen fixen, maar ik denk van niet. Maandag kwamen ze er in 3 uur al niet uit met als smoes dat ze dit type hier niet hebben.
Oh ja ze rijden hier als SLAKKEN! VRESELIJK GEWOON! Zelfs in dit trage klote ding haal ik ze nog links en rechts in. Wat een brave borsten zeg, niet te geloven gewoon. In the middle of nowhere staat er een bord met 70. Je mocht daarvoor 90. Wat doen die lui? Remmen tot ze 70 rijden! Op een kaarsrechte weg in een vlakte ergens in Zweden, 100km van de dichtstbijzijnde boerderij! Wat een jodokussen
Als die mazda nou nog es gemaakt wordt.... leuk racen tussen die slome duikelaars hehehe.
quote:omdat sommigen (ik lees wel de hele slowchat) bij mij het idee wekken niet meer met mij door een deur te willen.. daar heb ik niet zo'n behoefte aan om op te reageren, want daar krijg je van die negatief gespannen topics van. (vanuit mij opzicht) maar als jullie allemaal zeggen kom gezellig meechatten over koetjes en kalfjes, ben ik er snel bij.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:16 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hey ultimora. serieuze vraag he.
WAAROM???
serieus bedoelt.
je hoeft niet te antwoorden.
quote:heb dr gewoond... en ben er laatst nog op vakantie geweest. wel lekker om daar opde cc te rijden vind ik overigens.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:18 schreef StefanP het volgende:
Ik verveel me ook te pletter. Zit in zweden voor 2 maanden voor mijn werk, en do/vr/za/zo is het hier vrij. Lekker vervelen dus in de wereldstad (not) Karlstad!De auto die ik meegekregen heb is ook nog eens stuk. Mazda 323 turbodiesel, maar de turbo is waarschijnlijk stuk! Dat ding gaat niet harder dan 100 en accellereert trager dan mijn oude seat marbella.
maar mini cursus zweeds:
Hej jag heter Stefan (spreekt voor zich)
Jag bor i Holland (woon in nederland)
Sverige är ett jävla sjit land (zweden vind ik niet zo cool)
i holland kan mann knarka hela dagor (in nederland kan je de hele dag *** gebruiken) (weet uit ervaring dat daar veel vragen over zijn)
är det här tåget till Göteborg? (is dit de trein naar gothenburg?)
en nu houd ik op want zweeds mag je zelf leren
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 20:31 schreef Ultimora het volgende:[..]
maar mini cursus zweeds:
Hej jag heter Stefan (spreekt voor zich)
Jag bor i Holland (woon in nederland)
Sverige är ett jävla sjit land (zweden vind ik niet zo cool)
i holland kan mann knarka hela dagor (in nederland kan je de hele dag *** gebruiken) (weet uit ervaring dat daar veel vragen over zijn)
är det här tåget till Göteborg? (is dit de trein naar gothenburg?)en nu houd ik op want zweeds mag je zelf leren
quote:Gewoon proberen. En kijken wat er gebeurd. Je verhalen worden alleen me een killo of 250 zou genomen.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:25 schreef Ultimora het volgende:[..]
omdat sommigen (ik lees wel de hele slowchat) bij mij het idee wekken niet meer met mij door een deur te willen.. daar heb ik niet zo'n behoefte aan om op te reageren, want daar krijg je van die negatief gespannen topics van. (vanuit mij opzicht) maar als jullie allemaal zeggen kom gezellig meechatten over koetjes en kalfjes, ben ik er snel bij.
quote:ohja een vette tip! laat je niet verleiden om te hard te gaan rijden op die geweldig mooie wegen daar. de boetes zijn er uitzonderlijk hoog! (weet niet hoe hoog, maar ik zal mijn vader wel vragen, die werkt er (scania zweden))
Op dinsdag 27 mei 2003 20:34 schreef StefanP het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Ok maar ik bedoelde waarom je de hele scam opgezet hebt eigenlijk
Op dinsdag 27 mei 2003 20:25 schreef Ultimora het volgende:[..]
omdat sommigen (ik lees wel de hele slowchat) bij mij het idee wekken niet meer met mij door een deur te willen.. daar heb ik niet zo'n behoefte aan om op te reageren, want daar krijg je van die negatief gespannen topics van. (vanuit mij opzicht) maar als jullie allemaal zeggen kom gezellig meechatten over koetjes en kalfjes, ben ik er snel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |