Ik heb zelf een eigen server (dedicated@trueserver) dus server is geen probleem. Over hoe we de teams vast stellen moeten we nog even bekijken maar het leek mij wel een leuk idee
Laat maar horen of er interesse is.
maare hf
quote:Cheaters gaat echt niet lukken, zeker omdat we CHSP op server hebben en ook gewoon serverside demos kunnen maken.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:41 schreef Shinny het volgende:
Tegenwoordig zuigt de UT community onwijs, vet veel cheaters, campers etc. Heb het zelf twee jaar gespeeld, maar vond de sfeer steeds meer naar de kl*te gaanmaare hf
Daarnaat is de UT community redelijk cool, er zijn op dit moment in europa nog zeer veel clans active, kijk alleen maar de CB ladders, dat zegt genoeg.
quote:Dat zouden we nog moeten vaststellen, als er genoeg animo is kunnen we desnoods 2 matches spelen, lijkt me misschien een goed voorstel om bijvoorbeeld 1 game CTF INSTA 5on5 te doen en bijvoorbeeld 1 TDM NW 4on4 ofzo.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:47 schreef Vision het volgende:
wat wil je gaan spelen, dm/ctf en n/w of ig?
Ik zat in www.squad-clan.com
Wat is Campen? (zal wel niets te maken hebben met/tegen woonwagenbewoners spelen)
Ik speel(de) zelf vaak CTF, dus mijn voorkeur gaat daarnaar uit, maar ik vind het niet erg om oom TDM te spelen
campen: de hele tijd op hetzelfde plekje blijven zitten.
quote:Speel in Revisited, www.clan-revisited.com
Op dinsdag 27 mei 2003 13:51 schreef Shinny het volgende:
Areacontrol is bullshit in UT omdat het een snel spel is. Het valt gewoon onder camping. Check de JOLT forums maar, iedereen denkt daar hetzelfde over. Anyways CSHP helpt geen reet, de nieuwste was al gehacked, de nieuwste pure is al gehacked. BTW ik zeg niet dat jullie cheaten hoor, amar gewoon dat er vetveel cheaters zijn tegenwoordig. Je speelt zelf op clanbase??? Welke clan als ik vragen mag?Ik zat in www.squad-clan.com
Uhm, sorry weet niet of je wel eens tegen de echte top clans gespeelt hebt zoals Xtreme en Ocrana, maar die spelen alleen maar op positie, en om dat nou campen te noemen
Daarnaast wat een stel noobs op jolt forums rond blaten vind ik beetje gezeur, als jij het voor elkaar krijgt om positie te houden op een map dan speel je gewoon goed samen. En dat is een verdienste, en niet lame.
Wat betreft CSHP, ja en nee, 6C is idd al gehackt, maar het pakt toch het merendeel van de cheaters er uit. Maar goed, als je beetje van hoed en rand weet merk je zowiezo wel of iemand met aimbot speelt of niet.
quote:CS is wel aardig, maar toch niet echt te vergelijken met UT, CS is toch wat voorzichtiger aan spelen, en continue concentreren.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:57 schreef Probity het volgende:
Ikke kan wel aardig UT'en sta vaak eerste als ik het speel... maar vindt CS toch wel stuk leuker...
Waarom n00bs op joltforums, de mensen die ik daar ken zijn zeker geen n00bs en mij boeit de skillz niet tgaat me juist om de fun
quote:Omdat ik het nogal onzin vind als mensen gaan zitten zeuren over campers, ik vind campers prima, is alleen maar makkelijk als iemand voorspelbaar speelt.
Op dinsdag 27 mei 2003 14:00 schreef Shinny het volgende:
Ok jij speelde dus nw dan houdt het op, voor jouw informatie speelde ik in een top clan tegen top clans zoals MNM, WfH, AMD, PW etc. maar de echte fun hadden we met andere clans
Waarom n00bs op joltforums, de mensen die ik daar ken zijn zeker geen n00bs en mij boeit de skillz niet tgaat me juist om de fun
quote:{UKM}`Zieki
Op dinsdag 27 mei 2003 14:01 schreef Shinny het volgende:
Yo suri welke ukmer ben jij dan??
quote:Yup
Op dinsdag 27 mei 2003 14:10 schreef Shinny het volgende:
Ziekiiiiiiii kerel, zeg dat dan meteenjij was toch ook op de SQUAD/TT/TBUK lan ??
Dat is ongeveer het enige waar ik voor te porren ben..
Daarna vond ik de meeste games toch al gauw te traag.
Maaruh, veel plezier!
ik d8 dat ukm dood was btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |