Maar nu wil ik dus zo'n ding voor haar kopen, maar wat voor eentje. Zij is 19 en heeft dus nog niet zo'n ding. Ik zoek dus een beetje een allround geval, ook niet superduur (niet meer dan 40 euro ofzo).
Iemand suggesties?
[Dit bericht is gewijzigd door Plompzak op 27-05-2003 11:51]
quote:Wat een nonsens!
Op dinsdag 27 mei 2003 11:48 schreef Maichel het volgende:
Met andere woorden....je ben master slecht in bed
Vraag haar ook even of ze een grote of een kleine wil. De meeste mannen zijn geneigd de kleinste te kopen, dan lijkt hun eigen penis niet zo klein
Dit in verband met de grootte, en eventueel aanwezige toeters en bellen.
Een Tarzan is geen goede toy voor met z'n tweeen, maar doet in zijn eentje toch lichte wonderen.
Samen is iets kleiners prettiger, isabeau heeft hier een puntje
En samen is een redelijke dildo prettiger, dan een onwijs vibi ding.
Een kleine kun je eventueel ook bij je jezelf op een originele wijze inbrengen....
[Dit bericht is gewijzigd door mantamanta op 27-05-2003 11:56]
quote:De stiekume ondeugden!
Op dinsdag 27 mei 2003 11:50 schreef Isabeau het volgende:[..]
Wat een nonsens!
Vraag haar ook even of ze een grote of een kleine wil. De meeste mannen zijn geneigd de kleinste te kopen, dan lijkt hun eigen penis niet zo klein
quote:Ik bespeur enige persoonlijke teleurstellingen
Wat een nonsens!
quote:Nee, ik heb geen vibrator (niet nodig
Op dinsdag 27 mei 2003 11:51 schreef BrainFuel het volgende:Ik bespeur enige persoonlijke teleurstellingen
quote:Ook gelul.....het kan toch een xtra toevoeging zijn? Niet zo bekrompen zeg..
Op dinsdag 27 mei 2003 11:49 schreef BrainFuel het volgende:
Damn...dat betekent wel dat ze niet bepaald tevreden is over jou en de jouwe....
Bij (http://www.mail-female.nl/) heb je een ruime keus tussen €15,- en €20,- en kun je ook zonder creditcard bestellen.
Of je gaat naar Cristine LeDuc (als je dat durft natuurlijk ), de meest nette (en vrouwvriendelijke) seksartikelenwinkel in Nederland
De stille en de rustige zijn juist de meest geile hoor haha niks loslaten maar owee sneaky dat ze ermee bezig zijn ;-)
[Dit bericht is gewijzigd door Darkinforcer op 27-05-2003 12:00]
Oh, je wil trouwens wel dat je 'em traploos in kunt stellen, anders moet je 'em telkens in de volgende 'versnelling' zetten en dat is niet erg erotisch
quote:hoezo? een vibrator zet het vuilnis niet buiten en betaalt je breezers niet voor je in de kroeg.
Op dinsdag 27 mei 2003 12:01 schreef -Pepe- het volgende:
HAHA het ideale kado om jezelf buitenspel te zetten
quote:Als zo'n dingetje jou buiten spel zet, zegt dat meer over jou dan over die vibrator.
Op dinsdag 27 mei 2003 12:01 schreef -Pepe- het volgende:
HAHA het ideale kado om jezelf buitenspel te zetten
Dit is een simpele vibo die traploos verstelbaar is .... leuk om mee te beginnen en een echte favoriet .....
quote:Het is net wat ze gewend is denk ik...
Op dinsdag 27 mei 2003 12:09 schreef LANiGiRO het volgende:
uhhhhh zo ver mijn kennis gaat wouden vrouwen liever een kleinere, omdat dat gewoon lekkerder aanvoelt ...
Maar kan mijn fout zijn hoor ...![]()
Het heeft eigenlijk twee redenen:
1. Ik ben erg vaak lang weg (meer dan een week ofz)
2. Ons sex-leven opspicen, dus samen gebruiken
Kunnen de zielige mensen die zo ueber goed in bed zijn dat ze dit niet nodig hebben aub een ander topic gaan vervuilen
quote:niet iedere sexshop heeft een paskamer..
Op dinsdag 27 mei 2003 12:24 schreef KRT het volgende:
En als je durft zou ik je wel aanraden om even te vragen of je 'm kan 'uittesten'
quote:HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA.
Op dinsdag 27 mei 2003 12:25 schreef extreme het volgende:[..]
niet iedere sexshop heeft een paskamer..
Maar goed, ik heb zelf een goedkope gekocht bij de neckermann. Merk hemelvaart, maar wel een goede. ik geloof dat ie big boy heet ofzo. Het is dus een hele simpele,maar doet wat ie moet doen.
succes met zoeken
Neem een "zachte" vibrator, zo'n hard ding waar je iemand mee dood kan slaan kan pijn doen......
Neem een gewoon maatje, niet extreem groot, niet extreem klein...
Vergeet even de nopjes en dat soort spul, niet iedere vrouw houdt van nopjes en gedoe op een vibrator(is zo naar als je voor het eerst zo'n ding koopt en het is niet fijn).
Een gladde, of een gevorm als een penis is ok, van zacht matriaal....
Wat een toptip is, maar dat is geen vibrator(niet om in te brengen) is en blijft pocket rocket........
Pocket rocket is niet duur en is zeer succesvol, ik ben nog nooit een dame tegengekomen die rocket heeft gebruikt en die er niet helemaal gek van was......
quote:Zo, wat een puberaal stupide antwoord!
Op dinsdag 27 mei 2003 11:48 schreef Maichel het volgende:
Met andere woorden....je ben master slecht in bed
Koop gewoon die dikke tarzan voor d'r. Heeft ze tenminste ook het clitorisaapje, voor op de eenzame avonden...
Neem een "zachte" vibrator, zo'n hard ding waar je iemand mee dood kan slaan kan pijn doen......
/quote]
Dat verschilt enorm. Dat gelly spul moet mijn vriendin echt niet hebben...
quote:Ik snap de gedachtegang die je als conclusie hieruit trekt, maar is dat direct de juiste?
Op dinsdag 27 mei 2003 11:53 schreef Isabeau het volgende:[..]
Nee, ik heb geen vibrator (niet nodig
)
Maar kende iemand die in een seksshop werkzaam was. Hij vertelde me dat mannen altijd kleintjes kochten en vrouwen kochten altijd grote vibrators. Vond dat een opmerkelijk leuk weetje
Als vrouwen het zelf kopen, durven ze er voor uit te komen dat ze iets willen hebben en wat ze willen hebben, ze weten het exact.
Als mannen het kopen, kopen ze het of om hun partner te verrassen of omdat hun partner het niet durft te kopen en het de eerste is, moet je dan direct de grootst mogelijke kopen?
Weet iemand trouwens een sexshop in de buurt van Rdam en zijn de dingen daar net zo duur als wat ik op internet zie (die pabo links enzo) of veel duurder?
quote:Je hebt ook dingen daartussen, zoals hard plastic. Dat is helemaal niet koud en is toch hard
Op dinsdag 27 mei 2003 14:13 schreef MarkPeterse het volgende:
Ok, iedereen bedankt. Ik denk dat ik inderdaad voor iets van 20cm ga en dan 3-4 cm dik. Maar waar ik nog niet uitben, of ik nou iets van jelly wil of een metalen. Zou zo'n metalen niet enorm koud zijn ofzo.
We hebben er ook ooit eentje gekocht met "pareltjes" erin, ding was hartstikke duur maar maakt dusdanig veel herrie dat het niet lustbevorderend is. Ander nadeel aan dat apparaat is dat ie niet in zijn geheel trilt maar alleen aan de basis waardoor mijn vriendin er niet echt dol op is/was. (die pareltjes voelde ze ook niks van trouwens.)
Wat voor ons wel leuk speelgoed is zijn die trilballetjes. Ook hebben we zo'n pocket rocket geval zoals erodome omschreef en ja, dat is echt een aanrader.
Hou de eerste aankoop simpel zou ik zeggen, geef niet teveel geld uit aan iets waarvan je nog niet weet of je het (beiden) wel leuk vindt. Vergeet ook niet dat degene met de meeste "functies" ook de meeste stroom slurpt. Dat kan best heel hard gaan en ondertussen even batterijen verwisselen is ook niet je van het. Glijmiddel is niet altijd nodig maar neem het meteen mee, beter mee verlegen dan om verlegen.
quote:*jacko heeft geen verstand van vibrators maar wilde het volgende even kwijt*
Op dinsdag 27 mei 2003 14:13 schreef MarkPeterse het volgende:
Ok, iedereen bedankt. Ik denk dat ik inderdaad voor iets van 20cm ga en dan 3-4 cm dik. Maar waar ik nog niet uitben, of ik nou iets van jelly wil of een metalen. Zou zo'n metalen niet enorm koud zijn ofzo.Weet iemand trouwens een sexshop in de buurt van Rdam en zijn de dingen daar net zo duur als wat ik op internet zie (die pabo links enzo) of veel duurder?
petje af dat je het lef hebt om de vraag hier te stellen en gewoon je vriendin op zo'n manier wilt verrassen..ze mag blij zijn met een vent als jij.
jacko
quote:Als dat zo is lijkt het me dat je relatie zowieso al niet meer zo stabiel was.
Op dinsdag 27 mei 2003 17:50 schreef trance40 het volgende:
SJeez dat zou ik dus nooit voor me vriendin kopen hoor. Straks bevalt dat ding veel te goed en staat jij op straat
quote:Geloof me, hoe lekker een vibrator ook kan zijn, het word nooit een echte lul met een man eraan............
Op dinsdag 27 mei 2003 17:50 schreef trance40 het volgende:
SJeez dat zou ik dus nooit voor me vriendin kopen hoor. Straks bevalt dat ding veel te goed en staat jij op straat
Ook al hebben we zeer uitgebreidt met vibrators enzo gespeeld en ben ik daar meerdere keren op gekomen, daarna verlang ik er toch als een beest naar om echt geneukt te worden en niet door zo'n nep ding....
Dat verlangen naar een echte pik word daardoor alleen maar groter...
En zoals eerder gezegd dus geen nopjes of andere uitstulpseltjes.
Mocht het bevallen ( wat ik bijna wel zeker weet ), dan kan je altijd nog met zijn tweeen verder kijken naar de wat meer ingewikkelde modellen.
quote:Hoezo, dus nog niet?
Op dinsdag 27 mei 2003 11:47 schreef MarkPeterse het volgende:
Zij is 19 en heeft dus nog niet zo'n ding.
quote:nee nee nee, wij kopen wat kleinere zodat het gaatje nog lekker strak blijft
Wat een nonsens!
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 19:53 schreef erodome het volgende:[..]
Geloof me, hoe lekker een vibrator ook kan zijn, het word nooit een echte lul met een man eraan............
Ook al hebben we zeer uitgebreidt met vibrators enzo gespeeld en ben ik daar meerdere keren op gekomen, daarna verlang ik er toch als een beest naar om echt geneukt te worden en niet door zo'n nep ding....
Dat verlangen naar een echte pik word daardoor alleen maar groter...
quote:Een uitgebreide review met alle toeters en bellen (lees foto's) lijk me wel een pre. Wat mijn vriendin ook wel aardig vindt zijn van die vagina balletjes (kan even niet op de naam komen) Twee van die balletjes die een beetje virbreren als je je beweegt.
Op woensdag 28 mei 2003 13:07 schreef Visvlinder het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarop uiteindelijk de keuze is gevallen!
Enne of ie ook bevalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |