Dit was echt een van de betere afleveringen
superrelax --> JAN JAAP
quote:Jammer dat de afleveringen niet te downloaden zijn op divx
Op dinsdag 17 juni 2003 21:42 schreef RAM_ het volgende:
zeer leuk aflevering,k heb alle eps gecaputert op me pc,
Maar niks te klagen hoor, de kwaliteit op www.ditwashetnieuws.nl is redelijk. En ik kon de aflevering zonder onderbrekingen kijken.
leuke gasten, Marcel van Dam en Heleen van Rooyen. Jan Jaap was een beetje agressief en Harm had een paar goede grappen! (ook ongescripte
)
En dat maakt het een hele mooie serie deze keer! Geen echte tegenvallers of saaie aflverering zoals bij eerdere uitzendingen!
quote:niet dat ik weet ... ik denk jùist omdat t zn actualiteitswaarde verliest dat ze er niet zijn
Op zaterdag 21 juni 2003 01:15 schreef Joepie het volgende:
Zijn er ook videobanden/dvd's verkrijgbaar eigenlijk?
Ik zou die best wel willen hebben eigenlijk, ondanks dat het wel actualiteitswaarde verliest, issut toch wel iets dat je af en toe ff kijkt als je je verveelt.
quote:zekers een milf
Op zaterdag 14 juni 2003 23:08 schreef speknek het volgende:[..]
, ik vond 'r inderdaad ook zo naturel best een lekker ding,
.

hehe ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Blaze85 op 21-06-2003 15:13]
quote:vanavond om 22:03 !! vorige had ik verdomme ook al 10minuten gemist omdat ik dacht dat het 22.10 was
Op zaterdag 14 juni 2003 21:55 schreef calvobbes het volgende:
Volgens Teletekst begint het alweer 8 minuten later. (22.08 dus)Dus niet te vroeg zappen, want dan krijg je de grootste familie op vakantie naar Curacao te zien
quote:idd wouter bos e.d. zuigde de pan uit... boris dittrich was vooral grappig, niet omdat ie zelf grappig was maar omdat de reacties op hem zo grappig waren
Op zondag 15 juni 2003 08:03 schreef MikeyMo het volgende:
Had trouwens andere reacties verwacht wat betreft Hans, hij was best grappig maar af en toe ook erg de politicus met z'n lange verhalen. Ik vind hem wel leuker dan Wouter Bos, Fatima Elatik e.d. die langs geweest zijn. Die hadden echt geen humor. Ik geloof dat Lousewies van der Laan het ook wel leuk deed en Boris Dittrich zat ook lekker relaxed mee te babbelen geloof ik.
quote:lol marcel van dam en grappig
Op zaterdag 21 juni 2003 00:47 schreef calvobbes het volgende:
En wederom een leuke opname!leuke gasten, Marcel van Dam en Heleen van Rooyen. Jan Jaap was een beetje agressief en Harm had een paar goede grappen! (ook ongescripte
)
En dat maakt het een hele mooie serie deze keer! Geen echte tegenvallers of saaie aflverering zoals bij eerdere uitzendingen!
quote:Toppie!
Op zaterdag 21 juni 2003 21:53 schreef amnesiac het volgende:
Nog 10 minuten en dan begint het weer op Nld 2
quote:tv staat al aan....
quote:*zet tv aan...
Het is toch voorlopig weer de laatste ?
quote:beetje een milf he
Op zaterdag 21 juni 2003 22:04 schreef Zapper het volgende: