quote:Ik ben het hiermee eens.
Op maandag 9 juni 2003 16:19 schreef Coppertop het volgende:
Waarom worden die afleveringen toch zo slordig in elkaar gemonteerd?
quote:Mag je eens uitleggen wat er nou precies slordig aan is!
Op maandag 9 juni 2003 16:19 schreef Coppertop het volgende:
Waarom worden die afleveringen toch zo slordig in elkaar gemonteerd?
quote:Dat je heel vaak duidelijk de momenten ziet waarop geknipt is?
Op maandag 9 juni 2003 17:55 schreef UFOtje het volgende:
Mag je eens uitleggen wat er nou precies slordig aan is!
Maar geloof mij maar, dat ze proberen om dit zo min mogelijk op te laten vallen hoor.
quote:Neuh. Dat wil je juist niet laten blijken hoor
Op maandag 9 juni 2003 17:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:Misschien om duidelijk te maken dat er ook ECHT geknipt wordt?
Maar het probleem bij DWHN is dat er zoveel opgenomen wordt, dat er wel veel geknipt moet worden.
En als je dan bedenkt dat het heel erg snel gaat, grappen gaan snel in elkaar over bijv, en er altijd wel iets van geluid is, publiek dat lacht of klapt, wordt het heel lastig om onhoorbaar een knip te maken.
Soms moet je wel gewoon een knip maken omdat ze dan over iets 5 minuten bezig zijn maar dat het dan 4 minuten saai is.
En dan moet je ook nog goed in de gaten houden dat ze later in de uitzending niet over iets gaan beginnen dat je eruit gehaald hebt. Dus dat moet je dan ook weer eruit gaan knippen
quote:Lastig, dat wel maar ben er nog steeds van overtuigd dat het beter kan.
Op dinsdag 10 juni 2003 12:34 schreef calvobbes het volgende:
Maar het probleem bij DWHN is dat er zoveel opgenomen wordt, dat er wel veel geknipt moet worden.
En als je dan bedenkt dat het heel erg snel gaat, grappen gaan snel in elkaar over bijv, en er altijd wel iets van geluid is, publiek dat lacht of klapt, wordt het heel lastig om onhoorbaar een knip te maken.
Ik heb het het afgelopen weekend gemist, misschien was dit een betere maar die van het weekend daarvoor was wederom qua beeldvoering storend. Genant om te zien, of beter niet te zien dat Harm de cd net buiten het kader kapotsloeg.
quote:kusjes hoor
Op dinsdag 10 juni 2003 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Lastig, dat wel maar ben er nog steeds van overtuigd dat het beter kan.
Maar goed daar heb ik het al eens eerder over gehad, wel prettig te zien dat ik niet de enige ben die het opvalt.
Ik heb het het afgelopen weekend gemist, misschien was dit een betere maar die van het weekend daarvoor was wederom qua beeldvoering storend. Genant om te zien, of beter niet te zien dat Harm de cd net buiten het kader kapotsloeg.
wat duurt dat toch lang.... *ZUCHT*
quote:nee
Op dinsdag 10 juni 2003 21:24 schreef Joepie het volgende:
Inderdaad ik wil hem op internet!Wordt het eigenlijk anders nog herhaald zo doordeweeks?
Chazia viel mee en Hans Dijkstal was best wel grappig. Soms wat geforceerde grappen maar wel erg leuk voor een (ex-)politicus.
Weer een paar groffe grappen en stichting Korrelatie wordt een welgemeend hart onder de riem gestoken door het hele team ![]()
Gaat dat zien!!!
quote:Begin jou nou ook al met spoilers....
Op zaterdag 14 juni 2003 00:04 schreef calvobbes het volgende:
Dat was weer een heel erg leuk opname!Chazia viel mee en Hans Dijkstal was best wel grappig. Soms wat geforceerde grappen maar wel erg leuk voor een (ex-)politicus.
Weer een paar groffe grappen en stichting Korrelatie wordt een welgemeend hart onder de riem gestoken door het hele team
Gaat dat zien!!!
quote:Nee dit zijn de teasers
Op zaterdag 14 juni 2003 00:24 schreef Tackleberry het volgende:Begin jou nou ook al met spoilers....
![]()
quote:Ik prefereer visuele teasers...
Op zaterdag 14 juni 2003 00:26 schreef calvobbes het volgende:
Nee dit zijn de teasers
Ik ben iig benieuwd, een politicus is niet snel leuk... Hoewel Wouter Bos vorig jaar wél leuk was... Ik was toen bij die opname (maar dat weet calvobbes
)
"Ik beloof alles!"
weet iemand hier meer over? (plaats dan niet alleen ff een link aub)
quote:"Bel me nou 'ns...gekkie!"
Op zaterdag 14 juni 2003 00:32 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Ik prefereer visuele teasers...
Ik ben iig benieuwd, een politicus is niet snel leuk... Hoewel Wouter Bos vorig jaar wél leuk was... Ik was toen bij die opname (maar dat weet calvobbes
)
"Ik beloof alles!"
quote:Pas in November weer als de nieuwe serie van zes start!
Op zaterdag 14 juni 2003 16:55 schreef Buijssen het volgende:
Kun je dit jaar nog een opname bijwonen???
Houd daarvoor www.ditwashetnieuws.nl goed in de gaten en schrijf je in voor de nieuwsbrief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |