En dat terwijl er meer "concurrentie" was bij DWHN
(gezien het marktaandeel)
Voor de mensen die zich over deze grap opwinden. Weet je wie zich ook altijd zo opwond? Hitler!"
![]()
"Het was kielekiele verklaarde Pieper: 'Ik kon nog net mijn vrouw ervoor gooien'."
quote:deze grappen waren geweldig
Op zondag 8 juni 2003 11:45 schreef Veerboot het volgende:
"Je kan veel over Bush zeggen, maar het is wel een harde werker. Weet je wie ook een harde werker was? Hitler!Voor de mensen die zich over deze grap opwinden. Weet je wie zich ook altijd zo opwond? Hitler!"
"Het was kielekiele verklaarde Pieper: 'Ik kon nog net mijn vrouw ervoor gooien'."
bijzonder leuke aflevering en de gasten waren grappiger dan ik verwacht had.
eerste ronde: 4-4
tweede ronde: 6-5
daarna ineens 7-4
Ben ik de enige die dit opviel?
(en jan jaap met zijn "je weet toch wel hoe ik aan die hazelip kom he? Ze gebruiken mij altijd omdat gravel bij elkaar te vegen op Roland Garros")
quote:Nee. Raoul had het ook in de gaten, maar dat hebben ze er dan blijkbaar uitgeknipt
Op zondag 8 juni 2003 12:47 schreef Fransje het volgende:Ben ik de enige die dit opviel?
quote:Ze zeiden toch heel duidelijk dat ie zijn punten had overgeboekt naar een Spaanse rekening.......LUISTEREN !!!!
Op zondag 8 juni 2003 12:47 schreef Fransje het volgende:
Volgens mij was er weer geschuif met de scores,eerste ronde: 4-4
tweede ronde: 6-5
daarna ineens 7-4Ben ik de enige die dit opviel?
quote:Zie je online dan de volledige uitzending?
Op zondag 8 juni 2003 13:30 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zien we nooit een special met de leukste grappen die we niet te zien kregen? Vannacht online de Martine Bijl aflevering gezien, daar werd ook veel uitgenipt.
quote:Degene die op tv is geweest.
Op zondag 8 juni 2003 14:51 schreef aldostuta het volgende:[..]
Zie je online dan de volledige uitzending?
Ik hou nou eenmaal niet zo van mensen die zichzelf erg leuk vinden.
Het is een slap aftreksel van de Engelse versie, die Engelsen hebben echt droge humor, de Nederlanders proberen alleen maar leuk te doen, en lachen het meest om zichzelf.
[Dit bericht is gewijzigd door StrayDog op 08-06-2003 17:46]
quote:Helemaal mee eens.
Op zondag 8 juni 2003 16:49 schreef StrayDog het volgende:
Ik ben echt de enige die dit een vreselijk programma vindt volgens mij.Ik hou nou eenmaal niet zo van mensen die zichzelf erg leuk vinden.
Het is echt een slap aftreksel van de Engelse versie, die Engelsen hebben echt droge humor, de Nederlanders proberen alleen maar leuk te doen, en lachen het meest om zichzelf.
quote:ja viel me ook al op
Op zondag 8 juni 2003 12:33 schreef serano het volgende:
jan-jaap vond de hazeliposuctie volgens mij wat minderaandacht verplaatsen naar harm 'en harm is homo, jij bent homo he harm?'
Ik vond dit weer een heerlijke uitzending
quote:Alleen de grappen van Harm worden vantevoren bedacht.
Op zondag 8 juni 2003 18:32 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij vond hij het helemaal niet erg. Ze maken allebei persoonlijke grappen. Bovendien, veel grappen zijn al vantevoren bedacht door de redactie, dus grote kans dat dit al gescipt was.
Niet wat er tussen Jan Jaap en Raoul gebeurd.
Tijdens de repetitie afgelopen vrijdag kwam Raoul de studio binnen maar wilde de grappen niet horen
quote:Oke. Maar Raoul en Jan Jaap weten wel de vragen van tevoren, dus daar spelen ze op in door soms alvast wat one-liners te verzinnen.
Op zondag 8 juni 2003 21:59 schreef calvobbes het volgende:
Alleen de grappen van Harm worden vantevoren bedacht.
quote:dat wel, maar toch had ik het idee dat jan jaap niet echt super blij was met die opmerking.
Op maandag 9 juni 2003 00:04 schreef SunChaser het volgende:[..]
Oke. Maar Raoul en Jan Jaap weten wel de vragen van tevoren, dus daar spelen ze op in door soms alvast wat one-liners te verzinnen.
quote:Hij is caberetier. Zijn collumns bij Spijkers met Koppen zijn soms ook hard, kan me niet voorstellen dat hij niet tegen een leuke grap kan.
Op maandag 9 juni 2003 00:06 schreef DJ_Robbie het volgende:toch had ik het idee dat jan jaap niet echt super blij was met die opmerking.
quote:Mij ook niet.
Op maandag 9 juni 2003 00:08 schreef SunChaser het volgende:Hij is caberetier. Zijn collumns bij Spijkers met Koppen zijn soms ook hard, kan me niet voorstellen dat hij niet tegen een leuke grap kan.
En hij ging er later zelf nog over door, dat die was gebruikt om het gravel van Rolland Garros aan te harken en daardoor die hazelip had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |