heeft kattenbel een dubbele of symbolische betekenis danquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zij schrijft maar een heel kort stukje, want er is zoveel te doen in Praag, en dus heeft ze geen tijd voor hele lappen tekst...
Zoeken naar iets....
Lijkt me meer dat hij bedoelt dat ze wel verloren hebben, maar wel met enige waarde. Ze zijn compleet afgegaan, zoiets.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:57 schreef methodmich het volgende:
Dat ze wel verliezen, maar dat is niet erg. Ze zijn namelijk knap. Ondanks dat ze verliezen, hebben ze die mooie kop mee. Zie het een beetje als Cipollini. Die verliest de laatste jaren alle sprints, maar blijft Mooie Mario.
Een lelijke wielrenner als Ludo Dierckxsens kan een koers winnen, maar is dan een lelijke winnaar.
Ja, ik begrijp zequote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:45 schreef tong80 het volgende:
Maar begrijpt iemand de teksten.
Is toch gemakkelijk om ja of nee te zeggen ?
Die indruk had ik al.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:35 schreef Emmertje het volgende:
Ik verdiep me meestal niet echt in de teksten in elk geval
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:44 schreef ActaniA het volgende:
[..]
heeft kattenbel een dubbele of symbolische betekenis dan
vaak genoeg jaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:09 schreef dewd het volgende:
Wordt ook zoooooo vaak gebruikt he die term....
Pfoe...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:22 schreef Seborik het volgende:
In welk opzicht begrijp je ze dan? Begrijp je wat hij zegt? Begrijp je de emotie die hij wil doen overbrengen? Begrijp je je eigen emoties die het nummer bij je oproepen? Roepen de nummers emoties bij je op of reflecteren de emoties van de nummers op jou en neem jij die over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |