[Dit bericht is gewijzigd door JeroenH op 02-06-2003 00:26]
(anders zou je weer een nieuwe moeten maken, maar dat is zonde van de stemmen.)
En hier dan ook maar:
Dan heb je ze bij de hand om over te praten!
quote:Thanks!
Op maandag 26 mei 2003 22:09 schreef JeroenH het volgende:
Tussenstanden zijn als plaatje toegevoegd.
achter in het hoofd van JeroenH begint toch het idee te kriebelen om 'naakt' op de nominatie te zetten om niet mee te nemen in de stemming....
quote:*tap tap tap*
Op maandag 26 mei 2003 22:11 schreef JeroenH het volgende:
Holy shit, naakt gaat hard... ik hoop maar dat degenen die er op stemmen dat dan ook waar kunnen maken, anders valt de hele wedstrijd in het water.achter in het hoofd van JeroenH begint toch het idee te kriebelen om 'naakt' op de nominatie te zetten om niet mee te nemen in de stemming....
quote:Vind ik ook. Als hij maar mooi is en door jouw gemaakt. Je mag er eentje insturen straks, je moet gewoon degene nemen die jij het mooist vind (of eigenlijk: waarvan jij denkt dat de anderen hem het mooist vinden
Op maandag 26 mei 2003 22:12 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
k_man dat hoeft nietze mogen ook al van tig jaar terug zijn.
zolang ze maar door jou zelf gemaakt zijn
naakt gaat goed? oooh.. en ik heb niet eens op naakt gestemd..
ik heb mijn portie naaktfoto's al klaar liggen, hoef ik niet eens iets aan te doen hahaha..
(hoopt ook dat het geen flauwe mop is.. zucht)
quote:* JeroenH kijkt een ander, gesloten topic na.... ziet post van portier.... en denkt: daar komt een 'I told you so'
Op maandag 26 mei 2003 22:14 schreef portier het volgende:
*tap tap tap*
quote:You know exactly what I mean
Op maandag 26 mei 2003 22:17 schreef JeroenH het volgende:[..]
* JeroenH kijkt een ander, gesloten topic na.... ziet post van portier.... en denkt: daar komt een 'I told you so'
quote:eeuwige roem en plaatsing in de winnaar gallerij?
Op maandag 26 mei 2003 22:22 schreef k_man het volgende:
Maarre... eeuwige roem of ook een prijsje?
En als je wilt mag je bij mij een biertje komen drinken
quote:Grolsch 2.5?
Op maandag 26 mei 2003 22:24 schreef JeroenH het volgende:
En als je wilt mag je bij mij een biertje komen drinken
Een huishoudelijke mededeling: ik heb een agenda-punt in mijn mobiele telefoon aangemaakt die mij er aan herinnert om op vrijdag 30-05 het opdracht-stem-topic te sluiten, en het echte wedstrijd topic te openen.
Ik zit dan wel in de kroeg mijn verhaardag te vieren, maar ik fiets wel ff naar huis (woon op <5 min van de kroeg).
quote:Als je maar niet teveel zuipt zodat je het verkeerde doet
Op maandag 26 mei 2003 22:29 schreef JeroenH het volgende:
Hahahaha, ja Icicle, idd Grolsch 2.5Een huishoudelijke mededeling: ik heb een agenda-punt in mijn mobiele telefoon aangemaakt die mij er aan herinnert om op vrijdag 30-05 het opdracht-stem-topic te sluiten, en het echte wedstrijd topic te openen.
Ik zit dan wel in de kroeg mijn verhaardag te vieren, maar ik fiets wel ff naar huis (woon op <5 min van de kroeg).
quote:Dat zit wel goed.
Op maandag 26 mei 2003 22:30 schreef portier het volgende:
Als je maar niet teveel zuipt zodat je het verkeerde doet
quote:Hehehe, bedankt voor het compliment. Dit zal er allemaal toe bijdragen dat FOT een vast forum wordt, als het allemaal lekker loopt. Ik denk wel dat het gaat lukken. Ik ben er trouwens ook met Digi23 goed uitgekomen.
Wel cool, topmoderator!
Ik ga slapen lui, had vandaag een drukke dag, en geloof het of niet, maar vanavond was FOT-mod zijn ook bijna werk!!
quote:Anders lees je de openingspost even...
Op maandag 26 mei 2003 22:35 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Ik ben zeker te laat om nog mee te doe , he?
Magoed, ik ga ook slapen, morgen zal ik een blik werpen op de poll en nogmaals zeggen "Ik heb het je toch gezegd..."
Truste
quote:lees idd de openingspost ff door van Fotowedstrijd maart/juni 2003
Op maandag 26 mei 2003 22:35 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Ik ben zeker te laat om nog mee te doe , he?
jij moet wel meedoen want jij maakt meestal errug gave fotows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |