abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10695949
Deel 48 al...
Deeltje 47 staat hier
pi_10696099
Lang geleden, tussen de 10 en 15 jaar, was er in het eurosongfestival een bepaald nummer wat me bijgebleven is en wat ik wel leuk zou vinden om es terug te horen.
De 2 kerels die het brachten zagen er uit als de Blues Brothers. Je weet wel, zwarte pakken, wit hemd, zwarte hoed en als ik me niet vergis hadden ze ook nog zonnebrillen op. Het nummer heette iets in de aard van 'hoempa hoele'. Het was een 'komische act'.

Iemand?

www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_10697201
Uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 26 mei 2003 19:11 schreef Nerd het volgende:

En dan heb ik gelijk nog zo'n vage!

Ik ben op zoek naar een rustige rock ballad van Pearl Jam. Ik heb alleen geen idee hoe ie gaat, wat ze zingen. Maar als ik hem hoor dan herken ik hem wel! Hij lijkt in ieder geval heel erg op een nummer van Puddle of Mud, waar ik uiteraard ook de titel niet van weet!

Succes en mijn dank is groot!

quote:
Lijkt op een (rustig rock) nummer van Puddle of Mudd... op "Blurry"? Misschien zoek je "Jeremy"? Dat is iig een bekender nummer.
Ik ben druk bezig met downloaden!
  maandag 26 mei 2003 @ 22:28:12 #4
35270 muizekind
almost happy :)
pi_10697253
ik was afgelopen zaterdag in versuz (hasselt) en daar draaiden ze een trance nummer die ik wel vaker gehoord heb op trance feesten maar geen idee had van wie het was, het enige wat ik een vrouwen stem in dat nummer hoorde zeggen was: rock till I stop of rock till you drop Iemand enig idee waar ik het over heb????
there is no such thing as a mistake, it's what you do and what you don't do...
pi_10697319
Hmmm...Blurry is wel een mooi nummer, en klinkt erg bekend!
Maar volgens mij is het niet diegene die ik zoek

Eerst maar even kijken hoe Jeremy klinkt!

Trouwens tussen door even een ideetje! Is het niet leuk om naast Ik zoek een nummer/artiest topic een topic te laten lopen waar de score wordt bijgehouden van wie hoeveel nummers goed heeft?? Dat het een soort van wedstrijdje wordt, waar we ieder jaar de Fok!muziekkenner uit komt rollen???

pi_10697399
En Jeremy is het ook niet

We gaan nog even lekker verder met downloaden van Pearl Jam songs!

maandag 26 mei 2003 @ 22:33:43 #7
9613 Seborik
I, Voyager
pi_10697410
quote:
Op maandag 26 mei 2003 22:30 schreef Nerd het volgende:
Trouwens tussen door even een ideetje! Is het niet leuk om naast Ik zoek een nummer/artiest topic een topic te laten lopen waar de score wordt bijgehouden van wie hoeveel nummers goed heeft?? Dat het een soort van wedstrijdje wordt, waar we ieder jaar de Fok!muziekkenner uit komt rollen???
Haha, als je iemand gek genoeg krijg om dat bij te houden.

Maar het doel van het topic is natuurlijk vooral behulpzaamheid en niet een wedstrijdje...

pi_10697450
quote:
Op maandag 26 mei 2003 21:48 schreef seriewoordenaar het volgende:
Lang geleden, tussen de 10 en 15 jaar, was er in het eurosongfestival een bepaald nummer wat me bijgebleven is en wat ik wel leuk zou vinden om es terug te horen.
De 2 kerels die het brachten zagen er uit als de Blues Brothers. Je weet wel, zwarte pakken, wit hemd, zwarte hoed en als ik me niet vergis hadden ze ook nog zonnebrillen op. Het nummer heette iets in de aard van 'hoempa hoele'. Het was een 'komische act'.

Iemand?

Kijk ff op http://www.eurosong.be/1956.php. Daar rechts zie je 'kies een jaar' staan. Daar kun je jaar voor jaar een samenvatting plus alle deelnemers teruglezen. Uiteraard een klus die je zelf mag doen.
quote:
Op maandag 26 mei 2003 22:30 schreef Nerd het volgende:
Hmmm...Blurry is wel een mooi nummer, en klinkt erg bekend!
Maar volgens mij is het niet diegene die ik zoek
Vast niet... Blurry is namelijk van Puddle of Mudd.
quote:
Eerst maar even kijken hoe Jeremy klinkt!

Op zich wel geinig, maar misschien wel voer voor vele ruzies, lol.
pi_10697587
quote:
Op maandag 26 mei 2003 22:33 schreef Seborik het volgende:
Haha, als je iemand gek genoeg krijg om dat bij te houden.
Iemand veel tijd over??? :8
pi_10697616
quote:
Op maandag 26 mei 2003 22:33 schreef Nerd het volgende:
En Jeremy is het ook niet

We gaan nog even lekker verder met downloaden van Pearl Jam songs!

Weet je wat je ff moet doen... ga naar http://entertainment.msn.com/Artist/?artist=100466 en daaronder kun je al een aantal essential songs beluisteren. Dat gaat wat sneller dan afzonderlijke nummers downen. Als ze daar niet tussenstaan, klik dan hier http://entertainment.msn.com/artist/albums.aspx?artist=100466 en daar vind je alle 85 albums van ze. Zoek de studio albums eruit ipv de live albums en andere randzaken (kijk eerst ff op allmusic.com voor een overzicht) en struin de albums af ondertussen luisterend naar 'sample clips'.
  maandag 26 mei 2003 @ 22:41:29 #11
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_10697666
Uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 26 mei 2003 19:52 schreef BAZZA het volgende:
Ik zie een redelijk veel gespeelt nummer van een jaar of 4 terug.... het was zeg maar een soort
"radio 538 trance blij happy" nummer en het had iets van doen met de volgende combinatie letters: R.O.O.S ofzo...

iemand enig idee?

R.O.O.S. - Instant Moments?
(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
pi_10698942
quote:
Op maandag 26 mei 2003 22:39 schreef Bombie het volgende:

[..]

Weet je wat je ff moet doen... ga naar http://entertainment.msn.com/Artist/?artist=100466 en daaronder kun je al een aantal essential songs beluisteren. Dat gaat wat sneller dan afzonderlijke nummers downen. Als ze daar niet tussenstaan, klik dan hier http://entertainment.msn.com/artist/albums.aspx?artist=100466 en daar vind je alle 85 albums van ze. Zoek de studio albums eruit ipv de live albums en andere randzaken (kijk eerst ff op allmusic.com voor een overzicht) en struin de albums af ondertussen luisterend naar 'sample clips'.

TOP! Dank je!
Ik ga ze even luisteren!

En zoiets zou dan 2 punten moeten verdienen!

maandag 26 mei 2003 @ 23:27:35 #13
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_10699075
quote:
1998: Frank O'Moraighi met Show me?
YUPS, bedankt. al bleek het officieel Frank O'Moiraghi
pi_10699822
hmmm....nog steeds niet gevonden Terwijl ik ze toch echt allemaal geluisterd heb! Morgen toch maar even kijken of ik hem niet toevallig heb overgeslagen!

Ik kan me nu trouwens wel herinneren dat er paar keer het woord 'rain' in voorkwam! Kan iemand daar wat mee misschien?

pi_10700081
hoe heet het nummer dat NET op sbs6 bij door het lint was.....
een trance nummer, met een man die vaag nananana erdoor heen "zingt"een nummer bij de intro van de serie....
  dinsdag 27 mei 2003 @ 00:22:09 #16
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_10700442
quote:
Op maandag 26 mei 2003 22:26 schreef Nerd het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]

[..hevig op zoek naar een nummer van Pearl Jam..]

Ik ben druk bezig met downloaden!

Given To Fly?
Dissident?
Alive?

Ik gok op Given To Fly

En ander ff naar Google met de regel "Pearl Jam" lyrics Rain

[Dit bericht is gewijzigd door Gambolputty op 27-05-2003 00:31]

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_10701729
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 00:04 schreef jwvink het volgende:
een trance nummer, met een man die vaag nananana erdoor heen "zingt"een nummer bij de intro van de serie....
Sorry, ik zet net de pc pas aan!
pi_10702528
Ik hoorde op MTV net een mooi nummer. Het nummer hoor je tijdens zo'n onzinnig tussendoor clipje van MTV zelf waarbij je het logo ziet draaien en je allerlei Latino vrouwen voorbij ziet komen. Het is een housenummer en ik geloof dat ik 'I feel so much love yaaayy' hoorde. Wie weet de titel?
  dinsdag 27 mei 2003 @ 09:44:21 #19
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10703681
Wie oh wie..? Ik zoek een nummer, de titel begint met See you at the..., maar waar ze elkaar willen zien weet ik niet.

De tekst begint met "Oh no I'll tell you something 'bout the railroads, and we are running at a station out of town..." of zoiets.

Het is een heel blij gitaarliedje .

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10704722
Van wie is dees en door wie? Ik heb alleen een stukje tekst:

Blabla
I saved today
Saved tomorrow
So I could (run away?)

Tis een beetje zo'n cafe nr waar iedereen mee doet enzo..

As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 10:59:18 #21
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_10705263
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 10:38 schreef Desdinova het volgende:

Blabla
I saved today
Saved tomorrow
So I could (run away?)

Grrrr, vreselijk dit
Het ligt op het puntje van mijn tong. Ik weet welk nummer je bedoelt.
Heb me rot gezocht op internet maar kan het niet vinden.
Het is wel een heel bekend nummer (van jaaaren geleden )
Carpe Diem, Memento Mori
pi_10705317
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 10:38 schreef Desdinova het volgende:

Blabla
I saved today
Saved tomorrow
So I could (run away?)

"I save the day" van onze eigen Roberto Jacketti & The Scooters.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 11:08:43 #23
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10705485
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 00:04 schreef jwvink het volgende:
dat is dus geen trance, maar goed

Remember - Summerlove

(kunnen we dit nummer niet opnemen in de openingspost, hoe vaak ik dit antwoord hier al niet gegeven heb)

dinsdag 27 mei 2003 @ 11:30:20 #24
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_10705939
Welk nummer hoor je als je de site van mystery land bezoekt?
http://mysteryland.id-t.com/mysteryland2003/index2.html
pi_10705980
Hoi samen,

Tis misschien een beetje rare request, maar ik hoorde laatst een soort van remix van dat nummer wat je bij Ab-normaal altijd hoort.

Die Rob Ronalds zingt aan het einde of begin altijd zo'n liedje, wie weet hoe dat heet??

Kan het nergens vinden

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')