abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2003 @ 20:04:16 #51
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10693944
misschien is het zlefs beter om brommerrijbeijzen vanaf 18 jaar te gaan verstrekken, dus dat je ook minimaal 18 moet zijn daarvoor... ik denk dat dat een heleboel ongelukken zou schelen...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 26 mei 2003 @ 20:07:17 #52
24964 Frggl
»» »»
pi_10694014
quote:
Op maandag 26 mei 2003 19:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Je grap komt niet helemaal gelijk over

't is ook maar een newbie van 16 he
pi_10694041
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:04 schreef MikeyMo het volgende:
misschien is het zlefs beter om brommerrijbeijzen vanaf 18 jaar te gaan verstrekken, dus dat je ook minimaal 18 moet zijn daarvoor... ik denk dat dat een heleboel ongelukken zou schelen...
hmm dan gaat iedereen maar meteen voor een auto. Krijg je mensen die nog nooit in/op een voertuig hebben gezeten dat harder gaat dan 25 km/h en zonder enige wegervaring een bewijs gaan halen dat ze in een auto mogen rijden. En vertel me aub niet dat als je een autorijbewijs hebt dat je goed kan rijden. Het zegt alleen dat je MAG rijden en dat je hebt laten zien dat je je aan de regels KAN houden.
pi_10694080
Daarnaast zou het oh zo in de planning staande scooter kenteken wel eens van het ontwerpbord af mogen komen. Zodat overtreders tensminste een vette BON op de deurmat kunnen verwachten ipv dat de politie er met auto's en motoren achteraan moeten en levensgevaarlijke capriolen moeten uithalen om deze gasten staande te houden omdat ze aan de hand van het verzekeringsplaatje nix kunnen.
  maandag 26 mei 2003 @ 20:32:47 #55
24964 Frggl
»» »»
pi_10694504
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:08 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

hmm dan gaat iedereen maar meteen voor een auto. Krijg je mensen die nog nooit in/op een voertuig hebben gezeten dat harder gaat dan 25 km/h en zonder enige wegervaring een bewijs gaan halen dat ze in een auto mogen rijden.

Denk je dat nu de meerderheid niet meteen voor een auto gaat? Jouw scootahvriendjes zijn geen dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking hoor ..
De meeste mensen halen nooit apart een brommercertificaat .. de meerderheid haalt gewoon 2 of meer jaar later een autorijbewijs. Een fiets is daarnaast ook goed voor korte en middellange afstanden, (heel veel) goedkoper en gezonder!
  maandag 26 mei 2003 @ 20:37:14 #56
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10694600
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:08 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

hmm dan gaat iedereen maar meteen voor een auto. Krijg je mensen die nog nooit in/op een voertuig hebben gezeten dat harder gaat dan 25 km/h en zonder enige wegervaring een bewijs gaan halen dat ze in een auto mogen rijden. En vertel me aub niet dat als je een autorijbewijs hebt dat je goed kan rijden. Het zegt alleen dat je MAG rijden en dat je hebt laten zien dat je je aan de regels KAN houden.

dat is de bedoeling dat iedereen gelijk voor de auto gaat...

Overigens doen zoveel mensen dat, zo uit het niets voor het autorijbewijs gaan... Het autorijbewijs krijg je als je ten tijde van een examen aan een examinator hebt laten zien dat je besluitvaardig en verkeersveilig kan rijden. Er zijn een aantal eisen waaraan je dient te voldoen en als je die haalt dan mag je rijden. Of je nou daarvoor op een opgevoerde scooter hebt gecrossed of niet dat maakt verder niet uit en is vaak ook niet af te zien...

Kijk dat er een boel opgeschoten 18jarigen zijn die hun auto net zo behandelen als ze voorheen hun scooter deden, daar kan ik ook niets aan doen...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 26 mei 2003 @ 20:39:27 #57
24964 Frggl
»» »»
pi_10694637
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:37 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk dat er een boel opgeschoten 18jarigen zijn die hun auto net zo behandelen als ze voorheen hun scooter deden, daar kan ik ook niets aan doen...
pi_10698460
quote:
Op maandag 26 mei 2003 19:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Je grap komt niet helemaal gelijk over

laten we het afschuiven op de intelligentie, afdeling inzicht
pi_10698642
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:37 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk, dat er een boel wazige scooterbestuurders zijn die zich zeer onveilig gedragen kan ik ook niets aan doen...

Je doet je d'r wel erg makkelijk vanaf, alleen maar kritiek op de scooterbestuurders en indirect ook op mij, omdat ik die groep verdedig maar als ik commentaar lever op de automobilisten verzin je een debiel lulverhaal waarin je lompe automobilisten afdoet als vroegere scooterbestuurders (wat dus volgens jou de oorzaak is van dat gedrag?)..

maandag 26 mei 2003 @ 23:13:03 #60
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_10698678
quote:
Op maandag 26 mei 2003 19:00 schreef DiviNe- het volgende:

[..]

dat zou heel goed kunnen, wat is je nickname?

Mr_chopsticks, je kent villiation wel, zit bij mij in de klas

Offtopic is okay

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_10709834
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:26 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

mensen met scooters en brommers zijn een groot gedeelte van hun vrije tijd aan het sleutelen lijkt wel...

dinsdag 27 mei 2003 @ 16:35:59 #62
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_10713350
ehb geen auto ;-) geen last van
pi_10715468
quote:
Op maandag 26 mei 2003 19:16 schreef DiviNe- het volgende:

[..]

ik ben zeker niet voor Jan Marijnissen, die linkse sloeber kan m'n reet schrobben. VVD!

ah ik dacht al, zo'n scooter bikkel kan nooit links zijn.
Sold my Soul to Sony
pi_10718007
dit had ik vanochtend met fietsers,die namen mijn weghelft bijna helemaal in gebruik om dat ze met zn 4en naast elkaar rijden.

en dan kijken die vuile k#nkerlijertjes achterom en blijven gewoon op dezelfde manier doorfietsen,dat vind ik nog het ergste.

maar ze gingen ineens maar wat snel opzij toe ik mn motor met 6000rpm hevig liet ronken en even hebt laten zien dat ik geen grapje maakte.

en 75 meter verder weer hetzelfde

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  Moderator dinsdag 27 mei 2003 @ 22:00:25 #65
42184 crew  DaMart
pi_10720069
Ik vind die scootertjes die hier over de stoep scheuren best wel irritant. Loop je je tuinhek uit wordt je bijna voor je sokken gereden. In plaats van dat die asociale boeren pummels ofwel afstappen, ofwel een andere route nemen nu de straatopgebroken ligt, scheuren ze gewoon op volle snelheid over de stoep...

En als je dan met een paar zware tassen met boodschappen loopt en je gaat niet aan de kant, dan wordt je uitgemaakt voor k*nkerlijder...

Ik hoop bij iedere mongool die over de stoep scheurt met zijn scootertje (tja, wat issie stoer dan he! als hij bewust door roekloos gedrag anderen in gevaar brengt ) eens flink onderuit gaat... dat zal hem zijn kamikaze gedrag hopelijk afleren.

[/rant over]

*edit: even een paar spelfouten en typefouten eruit gehaald

[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 27-05-2003 22:14]

pi_10757966
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 18:08 schreef Jebus het volgende:

[..]

ah ik dacht al, zo'n scooter bikkel kan nooit links zijn.

voel je je nou beter als je dit zegt? ben je nu stoer tegenover de rest van de scooterhatende fok!kers? leg eens uit..
pi_10758443
jullie kunnen zeggen wat jullie willen over die scooters op straat, over hoe roekeloos ze rijden, maar er zijn ook nog netter scooter rijders zoals ik die de scooter gewoon nodig hebben om naar school te gaan, of naar t werk, omdat die anders te lang onder weg zijn, zoals een uur!

en trouwens, ik heb em niet opgevoerd, en dat ga ik ook niet doen

[Dit bericht is gewijzigd door Haarbalpasta op 29-05-2003 17:51]

pi_10759285
Ze moeten gewoon goed opgevoed worden, gewoon verplicht les en examen met zo'n kut scooter.
En daar zou de politie is op moeten gaan letten de snelheid en rijgedrag van de meeste scooter rijders.

Las in de krant dat ze in overijsel ook weer zo'n gek zijn rijbewijs hadden afgepakt, reed 150 waar je 80 mocht en negeerde alles verkeersregels, en jawel had sinds 29 april zijn rijbewijs.
Is er vast ook zo'n eentje die altijd eerst aso op zijn scooter was en nu vrolijk verder in de auto gaat met dat gedrag.

Als ze nu al alles mogen wordt het in de auto straks ook niks.

pi_10764330
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 18:45 schreef Mystic het volgende:Las in de krant dat ze in overijsel ook weer zo'n gek zijn rijbewijs hadden afgepakt, reed 150 waar je 80 mocht en negeerde alles verkeersregels, en jawel had sinds 29 april zijn rijbewijs.
Is er vast ook zo'n eentje die altijd eerst aso op zijn scooter was en nu vrolijk verder in de auto gaat met dat gedrag.
Speculatie, je weet het niet zeker en dat maakt het dus niet eens de moeite waard om te lezen. Wat een onzin..
  vrijdag 30 mei 2003 @ 10:54:35 #70
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_10768654
quote:
Op maandag 26 mei 2003 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
Af en toe heb ik echt de neiging gewoon door te rijden ookal pas ik er niet tussendoor..

Echt vervelend, die onoplettende-scooterrijdende-kinderen.

Als je dat maar niet bij mij doet
o nee je mag me niet eens inhalen ik rij al 60
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')