Ik ga zodadelijk naar uitzenbureau(s) om werk te zoeken, hoop dat ik wat vindt..
dus als iemand nog wat weet? regio haarlem aub
quote:
Op maandag 26 mei 2003 10:05 schreef firstwollie het volgende:
ik sta bij vier uitzendbureaus ingeschreven en heb nog geen vakantiewerkhet is dit jaar iig veel moeilijker en ik wil eigenlijk volgende week beginnen.
dus als iemand nog wat weet? regio haarlem aub
Ik ga zo naar uitzendbureau, maar hoealang sta je al ingeschreven dan? Want ik wil volgende week maandag ook beginnen, hopelijk red ik dat
quote:een maand geleden ofzo
Op maandag 26 mei 2003 10:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
Ik ga zo naar uitzendbureau, maar hoealang sta je al ingeschreven dan? Want ik wil volgende week maandag ook beginnen, hopelijk red ik dat
quote:Dan zou ik maar eens langs gaan of bellen, want anders gebeurt er niet veel denk ik!
Op maandag 26 mei 2003 10:56 schreef firstwollie het volgende:[..]
een maand geleden ofzo
quote:
Op maandag 26 mei 2003 10:56 schreef firstwollie het volgende:[..]
een maand geleden ofzo
1e uitzendbureau langsgeweest....geen werk
quote:Ik
Op maandag 26 mei 2003 10:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie heeft er al vakantiewerk?
Wat ga je doen?
Wat verdiend het?
quote:
Op maandag 26 mei 2003 22:12 schreef kless het volgende:
ga es kijken of er facatures zijn. ( inschrijven is beetje zinloos eigenlijk, gewoon vragen of ze wat hebben, dan pas je gegevens afdragen-> zij vinden adressen van jonge mensen namelijk ontzettend interesant om je vervolgends zo nu en dan te spammen )
Het is toch wel handig als ze je adres+tel nummer hebben, zo kunnen ze teminste contact met je opnemen als er wat binnekomt....
quote:vakkenvullen man
Op donderdag 5 juni 2003 13:23 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ik kan maar 2weken werken nog voor mijn vakantie, bij het uitzendbureau hebben ze nix.... wat nu?????? Ik moet nog best veel geld hebben voor mijn vakantie
. Misschien iemand die iets voor me heeft of iemand kent die iets voor me heeft in omgeving Den haag??
Dit jaar maar 2 middagen per week
Vorig jaar werkte ik elke dag van 9:00 tot 16:00 en dan echt tot de dag dat we boeken moesten halen.
Ik was toen de school begon wel weer aan vakantie toe
quote:Dat is echt lekker om 13.00 vrij zijn
Op dinsdag 27 mei 2003 18:32 schreef Patries86 het volgende:
Verzorgins tehuis voor nonnen !!10 juni tm 1 augustus van 08.30 tm 13.00
quote:8:30 beginnen is wat minder lijkt mij
Op donderdag 5 juni 2003 16:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Dat is echt lekker om 13.00 vrij zijn
quote:Valt best mee toch?
Op donderdag 5 juni 2003 16:39 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
8:30 beginnen is wat minder lijkt mij
Sommige uitzendbureaus schrijven je niet eens meer in. Je mag je naam en telefoonnummer achterlaten en that's it. Reageer je via de site op een vacature nemen ze ook amper de moeite om iets van zich te laten horen.
uitzendbureaus:
volgens mij is in deze tijd viavia een baantje vinden nog altijd de beste oplossing.
Wat ga je doen?
In een fabriek (zeer licht en vooral geen vies) werk doen.
Wat verdiend het?
9,06 Euro/uur netto
Wat ga je doen?
In een bioscoop. Usher-werkzaamheden, bijvoorkeur schoonmaakwerk
Wat verdiend het?
Geen idee, krijg nog een sollicitatiegesprek waar een en ander duidelijk wordt.
Voor wie wil: d'r is nog plek zat
Hajé Restaurants, werktijden afwisselend, (kben 14 jaar) ¤3,02 per uur
quote:haha met 18 krijg je echt niet zo'n uurloon. En zeker niet in een fabriek.
Op vrijdag 6 juni 2003 00:35 schreef Lo3k het volgende:
Wie heeft er al vakantiewerk?Wat ga je doen?
In een fabriek (zeer licht en vooral geen vies) werk doen.Wat verdiend het?
9,06 Euro/uur netto
quote:Als je 18/19 bent kan je al 11 euro/uur verdienen bij Praxis...
Op zaterdag 7 juni 2003 18:19 schreef Konijn het volgende:[..]
haha met 18 krijg je echt niet zo'n uurloon. En zeker niet in een fabriek.
Of geef je je uurloon op basis van zondagwerk 200% dus heb je werkelijk 4,53 per uur. Iets wat me meer reeel lijkt.
quote:Als ik me niet vergis las ik in een ander topic dat hij in duitlsand in een fabriek gaat werken. En dan geloof ik hem dat graag, in duitsland, is het namelijk niet zo dat iemand die ouders is voor dezelfde functie meer krijgt als iemand die jonger is en hetzelfde werk.
Op zaterdag 7 juni 2003 18:19 schreef Konijn het volgende:[..]
haha met 18 krijg je echt niet zo'n uurloon. En zeker niet in een fabriek.
Of geef je je uurloon op basis van zondagwerk 200% dus heb je werkelijk 4,53 per uur. Iets wat me meer reeel lijkt.
Je krijgt daar gewoon naar inhoud van fucntie betaald en niet naar leeftijd, wel natuurlijk hoe lang je dat werk enzo al doet, maar iemand die met 18 jaar net begint verdiend netzoveel als iemand die 30 is en net begint met hetzelfde werk.
wat ik verdien...
tussen de 3 en 4 euro... veel te weinig iig.
Als ik die programmeerklus ga doen ga ik iig wel meer vragen
quote:Je kan zo 5 euro/uur gaan verdienen als vakkenvuller/IetsAndersInSupermarkt, ga ik wel doen iig.
Op zaterdag 7 juni 2003 20:29 schreef Thomas B. het volgende:
Bij mijn pa op de zaak zoals ieder jaar eik.
Beetje manusje vanalles... papierversnipperen, beetje opruimen, beetje administratief werk, wat dingen in de fabriek
misschien krijg ik een programmeerklus... dat zou wel gek zijn.wat ik verdien...
tussen de 3 en 4 euro... veel te weinig iig.
Als ik die programmeerklus ga doen ga ik iig wel meer vragen
quote:Voor ongediplomeerd werk zoals bij de praxis kun je geen 11 euro per uur verdienen. Zeker niet als vakantiewerk. Het is relatief eenvoudig en simpelwerk en in andere takken verdien je de helft.
Op zaterdag 7 juni 2003 19:36 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Als je 18/19 bent kan je al 11 euro/uur verdienen bij Praxis...
quote:roep maar waar dan stuur ik mn cv'tje even. Aangezien ik bijna ing. ben moet ik toch wel een kans maken.
Op maandag 9 juni 2003 20:39 schreef Alcatrash het volgende:
Je kunt ook bij een accountant gaan werken (> ¤10,-).
Heb gesolliciteerd bij een verzorgingstehuis.
Daar hadden ze nog wel plek, dus ik gesolliciteerd, na een maand maar
weer gebeld, hebben ze mijn sollicitatie formulier nooit ontvangen.
"We bellen je deze week.." (We zullen zien)
Iemand die iets weet in den haag, westland iig omgeving 070
Be my hero!!!
Geen sollicitaties, geen gezeur, wel een fijne werkplek en ruim 8 euro bruto per uur
Supermarkt verdien ik btw 5,15 netto per uur, 17 jr.
quote:Bij de Thuiszorg, schoonmaakbedrijven en de Burger King hebben ze mensen nodig. Dat is t enige wat ik kon vinden in Den Haag tot gisteren:) Vandaag sollicitatiegesprek in een winkel gehad en ik ben aangenomen:P
ik kan maar 2weken werken nog voor mijn vakantie, bij het uitzendbureau hebben ze nix.... wat nu?????? Ik moet nog best veel geld hebben voor mijn vakantie
. Misschien iemand die iets voor me heeft of iemand kent die iets voor me heeft in omgeving Den haag??
quote:Bij de Thuiszorg, schoonmaakbedrijven en de Burger King hebben ze mensen nodig. Dat is t enige wat ik kon vinden in Den Haag tot gisteren:) Vandaag sollicitatiegesprek in een winkel gehad en ik ben aangenomen:P En ze zeiden dat ze beginnen met 5euro per uur.
quote:Tsjesus dat wil ik ook
Op vrijdag 20 juni 2003 13:05 schreef Poogie het volgende:
jippie eindelijk vakantiewerk gevonden, als taxichauffeur
Hoeveel jaar rijervaring had je daar voor nodig?
quote:ik rij nou zelf een goeie 1,5 jaar auto, maar je moet eens ff informeren bij wat taxibedrijven in de buurt of ze mensen nodig hebben, hier in de buurt zijn er in ieder geval genoeg taxibedrijven die mensen kunnen gebruiken...
Op vrijdag 20 juni 2003 16:55 schreef Poepoog het volgende:[..]
Tsjesus dat wil ik ook
Hoeveel jaar rijervaring had je daar voor nodig?
Zie ik net de planning hangen; 3 dagen per week maar!
Dus nu moet ik in 1 week iets proberen te regelen
Maar ff douchen en met een zeer enthousiaste instelling langs de uitzendbureau's werkt toch; ze gaan zoeken
Tis geen vakantiewerk (is werk dat ik sinds kort doe, en gewoon mee doorga in de vakantie), maar omdat in de maand augustus er maar 2 afwassers zijn (1 op vakantie, 1 werkt in de keuken - salades maken e.d. - omdat er 2 koks weg zijn) dus in beginsel een dubbele shift (80-90 uur oid).
Tis erg gezellig, koks sporen voor geen meter (sta middenin de keuken) en de rest van de ploeg bestaat uit studenten (20-24).
Verdient opzich wel redelijk; ¤ 5.90 wit + ¤ 1.00 - ¤1,40 fooi per uur (wisselt per keer).
Tip voor de mensen die in de omgeving van Kaatsheuvel wonen: Bij de Efteling zoeken ze voor de maand augustus nog vakantiewerkers!
Ik woon helaas te ver weg, anders had ik het wel gedaan
Wat ga je doen?
Administratief medewerker in Stadsdeel Amsterdam Noord
Wat verdiend het?
Niet veel .
Als je hier op AT5 iets over wilt vertellen, wil je dan contact met ons opnemen?
Jeroen Wollaars
AT5 Nieuws
jwollaars@at5.nl
P.S.: voor de niet-Amsterdammers: AT5 is de televisiezender van A'dam en omgeving.
[Dit bericht is gewijzigd door BlackOrchid op 07-07-2003 14:17]
[Dit bericht is gewijzigd door BlackOrchid op 07-07-2003 14:18]
Wat ga je doen?
Begeleider logeerhuis voor verstandelijk en verstandelijk meervoudig gehandicapte kinderen
Wat verdiend het?
8 euro netto per uur, komt de onregelmatigheids toeslag nog bovenop
Tis mijn vorige baantje wat ik 2 jaar lang heb gedaan, ze zochten nog mensen voor de vakantie en hebben mij gebelt of ik eventueel wat diensten wilde draaien.
Wat ga je doen?
Website up-to-date houden
Wat verdiend het?
Niet heel veel: ong 6 euro netto per uur.. Maar tis leuk...
quote:
Op maandag 26 mei 2003 10:14 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
ik ga me weekendbaan ook door de weeks doen
quote:Ik ben 17 en verdien 5,15 bij een supermarkt, dus ja
Op maandag 7 juli 2003 20:41 schreef Thomas B. het volgende:
Oke, ik werk bij mijn pa op de zaak... zwart.
Ik ben 16 en verdien 2,50 per uur. Dit is toch achterlijk weinig?!?
Ik heb mijn pa al om opslag gevraagden hij was het er wel mee eens maar het is de gewoonte dat iemand van 16 jaar gewoon het minumum loont verdient
.
Is dit echt te laag of moet ik niet zeiken?
Wat ga je doen?
Doosjes in machine stoppen (Ploegendienst) & In supermarkt beetje achter de kassa
Wat verdiend het?
Beiden ongeveer 7,50 per uur.
quote:Jij spoort echt niet
Op maandag 7 juli 2003 20:41 schreef Thomas B. het volgende:
Oke, ik werk bij mijn pa op de zaak... zwart.
Ik ben 16 en verdien 2,50 per uur. Dit is toch achterlijk weinig?!?
Ik heb mijn pa al om opslag gevraagden hij was het er wel mee eens maar het is de gewoonte dat iemand van 16 jaar gewoon het minumum loont verdient
.
Is dit echt te laag of moet ik niet zeiken?
moet je wel billen voor afvegen, stinkende wonden verschonen en meppen opvangen, maarja het is dankbaar werk.
quote:hahahaha het dubbele...wake up
Op dinsdag 8 juli 2003 10:26 schreef Danielson het volgende:[..]
Jij spoort echt niet
zeg
tegen je paps en ga bij de plaatselijke supermarkt werken voor minimaal het dubbele
Wat ga je doen?
Pathe bioscopen als servicemedewerker (usher, etc.), laatste week.
Wat verdiend het?
Genoeg
Probeer nu een plekje te verwerven voor een baantje na de vakantie
quote:Haha
Op woensdag 30 juli 2003 12:30 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Ach ja, mijn vakantie is toch bijna om
Nog 2.5 week.
Wat ga je doen?
Techincal support voor een moederborden/videokaarten/barebone fabrikant. Daarnaast nog in Computerwinkel werken.
5 dagen full time werken voor moederbord
1,5 dag in Computerwinkel.
Wat verdiend het?
Genoeg
quote:Je kan in Utrecht bij Tiscali als helpdesker aan de gang
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:15 schreef ELTino het volgende:
Weet iemand een bijbaantje in Nieuwegein (of Utrecht) ? Voor zaterdagen en eventueel nog een paar avondjes in de week.Ik kan echt helemaal níks vinden (behalve supermarkt) ...
alvast bedankt voor de reacties
tuut tuut tuut
de groetjes van ruud
quote:Wat raar, juist in een studentenstad zijn vaak vele goede bijbaantjes te vinden?!
Op zondag 26 oktober 2003 10:55 schreef inkie1010 het volgende:
Pfff tis bijna onmogelijk in Groningen een bijbaan te vinden
In enschede was er altijd een grote vraag naar studenten die wat bij wilden verdienen.
quote:Ja maar ze zijn ook allemaal bezet
Op donderdag 30 oktober 2003 10:55 schreef ToBe het volgende:[..]
Wat raar, juist in een studentenstad zijn vaak vele goede bijbaantjes te vinden?!
In enschede was er altijd een grote vraag naar studenten die wat bij wilden verdienen.
werk je van 6:00 tot ong 11:00
vervoer wordt geregeld
Je krijgt voor t werk 156 euro netto per week (en per jaar wordt dat steeds meer, met leuke bedragen omhoog ) , je krijgt reiskostenvergoeding, je wordt een weekend lang getraind (en behalve dat die trainingen leerzaam zijn, zijn ze ook gewoon ontzettend leuk!!!), je krijgt huisvesting(op zijn minst een caravan), begeleiding en dus goede doorgroeimogelijkheden. Daarbij krijg je voor ieder jaar dat je werkt een deelcertificaat en na twee jaar kan je dan je volledig certificaat recreatie-entertainer halen! Voor sommige opleidingen zijn er overigens ook studiepunten te halen, zoals spw, pabo of toerisme.
Het allerleukste vind ik trouwens zelf nog de lol die je er hebt. Ze letten er vaak goed op met wie je geplaatst wordt en bijna altijd zijn mijn collega's dan ook vrienden geworden! En met de mensen zelf is het natuurlijk altijd leuk, je voelt je best wel trots als mensen aan het einde van hun vakantie naar je toe komen om te zeggen dat ze het zo naar hun zin hebben gehad dankzij jouw werk!
Als je wilt kan je ook met vrienden of op een bepaalde camping. Je kan altijd je voorkeur aangeven waar je wilt werken (ook per provincie). Het bedrijf waar ik recreatiewerk voor doe heeft campings in Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. Ik zelf ben vooral in Nederland gebleven, maar als je het graag wilt, kan je ook naar het buitenland.
De voorwaarden vallen trouwens ook reuze mee. Allereerst moet je in de zomer op zijn minst 18 jaar oud zijn. Daarbij moet je in de zomer minstens drie weken werken en als je wilt kan dat altijd meer. De werktijden zijn over het algemeen van 10.00-12.00, van 14.00-16.00, van 18.30-19.00 en van 20.00-21.30. Verder moet je de training volgen, maar dat lijkt me logisch. En als laatste willen ze alleen dat je sociaal, avontuurlijk en een beetje verantwoordelijk bent!
Als je meer wilt weten over recreatiewerk of een aanmeldingsformulier zou willen hebben, kun je altijd mailen naar recreatiewerk@hotmail.com!
Groetjes,
Patricia
Voor als je echt diep in de shit zit. Het verbaast me wel dat ze zulke vacatures gewoon toestaan.
Iemand tips?
Heeft iemand een tip of idee voor werk in rotterdam? Het liefst gewone werktijden (overdag dus)
ps het hoeft niet per se iets met onze studies te maken te hebben
Voor mensen in de regio Den Haag/Rdam:
In het westland kan je tomaten plukken.
Smorgen 7 tot smiddags 12 en het verdiend aardig.
gelukkig bezorg ik nog folders en dat levert nog een beetje geld op. Voor de rest profiteren van de IB-groep
Maar als iemand nog iets heeft regio waalwijk houd ik me aanbevolen. Misschien dat ik het bij de efteling ga proberen, bij gebrek aan wat beters
nog mensen in de regio den Haag die wat weten?
Ik heb een vraagje en zie net dat deze site er is,dus vraag ik het hier maar ff:
Ik werk 5 nachten in de maand in de verzorging en wil graag iets van thuiswerk erbij gaan doen.
Nu is er een bedrag dat ik per maand,of per jaar,mag bijverdienen,zonder dat ik er last mee krijg of dit op hoef te geven aan de belasting.
Weet iemand hoeveel dit per maand/jaar is????
Zo ja,dan hoor ik dat graag.
Groetjes,minoes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |