quote:Gelukkig zijn ze niet allemaal lesbisch.
Op zondag 25 mei 2003 23:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Naar aanleiding van het fantastische songfestival ben ik helemaal in de Russische meiden geïnteresseerd geraakt!
Ik ben er geweest toen ik 12 was, ik moet zeggen; wow. Wat een ritme, wat een dynamiek!
Meer zeg ik niet
[Dit bericht is gewijzigd door Cybersailor op 25-05-2003 23:32]
quote:Rusland staat op 1 van mijn verlanglijjstje van te bezoeken landen als ik uit India terug ben.. (maar dat was voor het songfestival ook al)
Op zondag 25 mei 2003 23:30 schreef PrivateRyan het volgende:
Ze zijn erg vriendelijk en meegaan..
Ik ben er geweest toen ik 12 was, ik moet zeggen; wow. Wat een ritme, wat een dynamiek!
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Rusland staat op 1 van mijn verlanglijjstje van te bezoeken landen als ik uit India terug ben.. (maar dat was voor het songfestival ook al)
quote:En welke heb je besteld?
Op zondag 25 mei 2003 23:31 schreef Cybersailor het volgende:
http://www.a-russian-bride.comMeer zeg ik niet
ik denk dat ik voor deze ga
-edit-
Seeks Partner: I'd like to meet a kind, intelligent and sincere man with a good sense of humour.
Daar moet ik toch wel aan kunnen voldoen
quote:Arabic 4
Op zondag 25 mei 2003 23:48 schreef Cybersailor het volgende:
http://www.a-russian-bride.com/ladies/hf5824.shtmlik denk dat ik voor deze ga
-edit-
Seeks Partner: I'd like to meet a kind, intelligent and sincere man with a good sense of humour.Daar moet ik toch wel aan kunnen voldoen
quote:waarom staat er niet bij welke Beha cup ze hebben ?
http://www.a-russian-bride.com/ladies/hf5824.shtmlik denk dat ik voor deze ga
-edit-
Seeks Partner: I'd like to meet a kind, intelligent and sincere man with a good sense of humour.Daar moet ik toch wel aan kunnen voldoen
[Dit bericht is gewijzigd door firstwollie op 25-05-2003 23:52]
quote:Wel wat voor mij, ik vind veel arabische landen ook erg interessante vakantiebestemmingen namelijk..
Op zondag 25 mei 2003 23:50 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Arabic 4
, handig voor als je eens naar Amsterdam gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 25-05-2003 23:52]
quote:wat vind je niet interessant?
Op zondag 25 mei 2003 23:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Wel wat voor mij, ik vind arabische landen ook erg interessante vakantiebestemmingen namelijk..
quote:Zeker omdat jij ook graag kleden draagt he.
Op zondag 25 mei 2003 23:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Wel wat voor mij, ik vind veel arabische landen ook erg interessante vakantiebestemmingen namelijk..
quote:vind ik altijd vrij lastig als mensen een shirt aanhebben
Op zondag 25 mei 2003 23:52 schreef Cybersailor het volgende:
er staat toch een foto bij, daar kan je toch wel een redelijke inschatting bij maken?
quote:Maar waarom zo vaak een (harige?) pukkel op wang
-edit-
quote:dat is een schoonheidsvlek
Op zondag 25 mei 2003 23:55 schreef qyn het volgende:[..]
Maar waarom zo vaak een (harige?) pukkel op wang
[offtopic] raad eens wie er in mijn icoontje verborgen zit [/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door Raggie op 25-05-2003 23:59]
quote:Vertel..
Op zondag 25 mei 2003 23:44 schreef Amano het volgende:
ik !!! aangezien ik russich ben!!! en ik kan je ene ding zeggen
quote:Nou, z'n moeder.............
Op zondag 25 mei 2003 23:59 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
Vertel..
![]()
quote:moet je z'n zus eens zien
Op zondag 25 mei 2003 23:59 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Nou, z'n moeder.............
quote:pics!!!!!!
Op maandag 26 mei 2003 00:01 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
moet je z'n zus eens zien
Potselui, baknes, pusinku, buzka
Een paar weken geleden had ik een leuk gesprek met twee van hen (1 is getrouwd hier en de ander was een jonger meisje wiens moeder met een nederlander is getrouwd). Ik zei in het gesprek dat ik het erg vond voor die vrouwen dat veel mannen deze vrouwen ophalen omdat ze vaak een vrouw willen die niet zeurt wanneer ze sex willen, het huishouden moeten doen etc.
De russische vrouw zei dat er ook een andere kant is: veel russische dames trouwen zo'n man om er na de benodigde tijd weer van te scheiden (voor de verblijfsvergunning). Ze zei me dat Russische vrouwen wat dat betreft erg uitgekiend zijn.....
Zij had een vriendin die hetzelfde deed en daarom wilde ze nu geen contact meer met die vriendin (de man was wel echt verliefd geworden!).
Dis, het is niet alleen gemak wat de man dient!!!!
quote:
Op maandag 26 mei 2003 00:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gelukkig is 16 14 legaal in Rusland...
quote:Dat is hardstikke gemeen van zo'n vrouw, ik bedoen, zo'n man doet er alles voor haar bij haar te krijgen en dan krijgt hij stank voor dank??? En dat bovenste slaat ook nergens op, het kan ook dat die man gewoon verliefd is op die vrouw hoor.
Op maandag 26 mei 2003 00:38 schreef Thorka het volgende:
Op de school waar ik werk zitten veel russische dames die nederlands moeten leren omdat ze zijn getrouwd met een nederlandse man.Een paar weken geleden had ik een leuk gesprek met twee van hen (1 is getrouwd hier en de ander was een jonger meisje wiens moeder met een nederlander is getrouwd). Ik zei in het gesprek dat ik het erg vond voor die vrouwen dat veel mannen deze vrouwen ophalen omdat ze vaak een vrouw willen die niet zeurt wanneer ze sex willen, het huishouden moeten doen etc.
De russische vrouw zei dat er ook een andere kant is: veel russische dames trouwen zo'n man om er na de benodigde tijd weer van te scheiden (voor de verblijfsvergunning). Ze zei me dat Russische vrouwen wat dat betreft erg uitgekiend zijn.....
Zij had een vriendin die hetzelfde deed en daarom wilde ze nu geen contact meer met die vriendin (de man was wel echt verliefd geworden!).Dis, het is niet alleen gemak wat de man dient!!!!
quote:Ja, maar dat is zijn eigen domme fout. Welk mooi 20-jarig Rusisch meisje wordt nu verliefd op een uitgezakte man van achter in de veertig/begin vijfig. Dat snapt hij toch ook wel?
Op maandag 26 mei 2003 08:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:het kan ook dat die man gewoon verliefd is op die vrouw hoor.
quote:Mooiiii dat rooie russische kruisje
Op maandag 26 mei 2003 08:32 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
quote:Cynix ® wil aangeven dat betreffende dame ongesteld is
Op maandag 26 mei 2003 08:34 schreef Bluezz het volgende:[..]
Mooiiii dat rooie russische kruisje
quote:
Op maandag 26 mei 2003 08:38 schreef just me het volgende:[..]
Cynix ® wil aangeven dat betreffende dame ongesteld is
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:58 schreef Raggie het volgende:
als je een berg fotos van de russische song-festival-lesbische-meiden zoekt: klik hier
Woei.
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:28 schreef Knoekie het volgende:
Ik raad je Zweden aan
maar ook Russische zijn begeerlijk.
quote:Hij doet er helemaal niks voor om haar te krijgen. Daar gaat het nou juist om. Hij kiest gewoon lekker voor de makkelijke weg en die vrouwen vinden het allemaal best omdat ze uit zijn op zijn geld. Thailand is precies hetzelfde. En die mannetjes maar denken dat thaise vrouwen op dikke duitsers met een bierbuik vallen
Op maandag 26 mei 2003 08:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat is hardstikke gemeen van zo'n vrouw, ik bedoen, zo'n man doet er alles voor haar bij haar te krijgen en dan krijgt hij stank voor dank??? En dat bovenste slaat ook nergens op, het kan ook dat die man gewoon verliefd is op die vrouw hoor.
quote:Het is maskva
Op maandag 26 mei 2003 12:52 schreef BAZZA het volgende:
Een Zweedse vrouw is wat te prijzig voor BHFH... die buiten de grote Russische steden zijn trouwens naar het schijnt wat goedkoper dan die in Mokba dat je het ff weet
quote:Wat een onzin.
Op maandag 26 mei 2003 08:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dat is hardstikke gemeen van zo'n vrouw, ik bedoen, zo'n man doet er alles voor haar bij haar te krijgen en dan krijgt hij stank voor dank??? En dat bovenste slaat ook nergens op, het kan ook dat die man gewoon verliefd is op die vrouw hoor.
quote:nou! waar wacht je nog op
Op maandag 26 mei 2003 17:03 schreef Aernout het volgende:[..]
Wat een onzin.
Het is toch gewoon een eerlijk deal? Die vent een paar jaar neuken, die vrouw een verblijfsvergunning. Ze weten beiden waar ze aan toe zijn. Iedereen blij.
quote:Ik was ook niet erg onder de indruk.
Op maandag 26 mei 2003 17:13 schreef Lucille het volgende:
Ik vond de oogst erg tegenvallen in Rusland overigens.
quote:Of mockba... zat ik er 1 letter naast
Op maandag 26 mei 2003 16:50 schreef Piro het volgende:
Het is maskva
quote:
MOCKBA is the
Cyrillic spelling of MOSKVA, the Russian name for Moscow
quote:Je mag ook zeggen dat je familie iedere generatie een landje naar links op de wereldkaart is gegaan
Op maandag 26 mei 2003 18:07 schreef ramses het volgende:
Ehm als ik nou zeg dat de moeder van de poolse moeder van mijn duitse moeder russisch is, mag ik mezelf dan russisch noemen?
quote:En van mijn vaders kant zijn ze iedere keer een stapje omhoog gegaan (spanje, frankrijk, nederland)
Op maandag 26 mei 2003 18:14 schreef BAZZA het volgende:[..]
Je mag ook zeggen dat je familie iedere generatie een landje naar links op de wereldkaart is gegaan
dus nog een semi Pool reporting
quote:MOCKBA!
Op maandag 26 mei 2003 16:50 schreef Piro het volgende:[..]
Het is maskva
quote:Allen waardeloos dat die gebruiksaanwijzing niet te lezen is.
Op maandag 26 mei 2003 00:31 schreef golfer het volgende:
Ik heb wel goede ervaringen met russische opblaaspoppen.
Misschien is dát iets voor jou![]()
quote:Moskou wil graag heen, misschien in de herfstvakantie ofzo (al is het dan al wel koud natuurlijk) anders volgend jaar.... zou dat leuke meisje daar nog werken?
Op maandag 26 mei 2003 17:17 schreef Aernout het volgende:[..]
Ik was ook niet erg onder de indruk.
Hoewel er in het hotel waar ik was in Moskou een betoverend mooi meisje werkte![]()
![]()
. Ze had een beetje Aziatische trekken, zwart haar en een beetje spleetoogjes maar toch niet helemaal.
quote:Ja, ik zeg ook niet dat mensen niet gewoon verliefd kunnen worden! Die enen russische vrouw waarover ik het had is ook in Rusland verliefd geworden op haar man (en andersom). Zij hebben het heel fijn samen nu.
Op maandag 26 mei 2003 08:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Laatst zag ik in een kroegje een plusminus 70jarige echte boer (compleet met klompen) met een heel jong Taiwanees meisje (plusminus 25 jaar). Nou, ik kan me niet echt voorstellen dat het voor haar liefde op het eerste gezicht was. Ik kwam haar tegen in de wc en ze kon geen nederlands (ze wist niet welke de dames was terwijl het erop stond) en ik kon niet verder met haar praten. De man liet haar totaal aan haar lot over, ze liep achter hem aan en hij zei haar de gehele tijd geen woord. Ze zat er naast met de handen wriemelend en naar beneden kijkend. Nou, daar heb ik dan wel een beetje medelijden mee!
quote:ja oke, maar ik zou echt alleen maar wat willen met een meisje dat ook op mij verliefd is, dat zou ik natuurlijk wel eerst vragen!
Op maandag 26 mei 2003 23:33 schreef Thorka het volgende:[..]
Ja, ik zeg ook niet dat mensen niet gewoon verliefd kunnen worden! Die enen russische vrouw waarover ik het had is ook in Rusland verliefd geworden op haar man (en andersom). Zij hebben het heel fijn samen nu.
Maar ik heb mijn twijfels over die boeken en foto's op internet....Laatst zag ik in een kroegje een plusminus 70jarige echte boer (compleet met klompen) met een heel jong Taiwanees meisje (plusminus 25 jaar). Nou, ik kan me niet echt voorstellen dat het voor haar liefde op het eerste gezicht was. Ik kwam haar tegen in de wc en ze kon geen nederlands (ze wist niet welke de dames was terwijl het erop stond) en ik kon niet verder met haar praten. De man liet haar totaal aan haar lot over, ze liep achter hem aan en hij zei haar de gehele tijd geen woord. Ze zat er naast met de handen wriemelend en naar beneden kijkend. Nou, daar heb ik dan wel een beetje medelijden mee!
quote:http://www.russia.com/community/dating.php
Op dinsdag 27 mei 2003 14:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Is er niet een site waar je je als westerse man kan opgeven, zoad zij JOU bellen, of schrijven?
Is dit wat
ff Google gebruiken hoor
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Is er niet een site waar je je als westerse man kan opgeven, zoad zij JOU bellen, of schrijven?
quote:Kerncentrale
Op zaterdag 31 mei 2003 19:07 schreef Marijnissen het volgende:
alles uit rusland is oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |