abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10675866
hier maar verder.

Mijn laatste post:

Ik heb net van iemand vernomen maar ik weet niet waar die die informatie vandaan heeft dat Danilo Di Luca zijn sleutelbeen gebroken heeft. Hij hoopt na een operatie binnen 2 weken weer te kunnen beginnen met trainen, lijkt me wel vroeg.
Dus zijn Tour komt in gevaar.

pi_10675891
Mitt:

[qoute] wat moet di luca in tour[/qoute]

oh ja Mitt, in de Tour gaat Di Luca vooral voor ritzeges dus dat moet die in de tour.

[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 25-05-2003 23:03]

zondag 25 mei 2003 @ 23:02:42 #3
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10675893
en toen zei ik

Wat moet DiLuca in de Tour.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10675916
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:02 schreef mitt het volgende:
en toen zei ik

Wat moet DiLuca in de Tour.

Vooral voor ritzeges
  maandag 26 mei 2003 @ 10:34:54 #5
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10681391
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:03 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Vooral voor ritzeges

Echt
  maandag 26 mei 2003 @ 20:34:37 #6
8540 Peter83
All the way
pi_10694551
Hij kan ook nog aardig bergop rijden. Een topknecht voor Simoni als Simoni meedoet. Zien jullie in Simoni een gevaar voor Lance? Ik weet niet het niet. Bergop kan hij als hij goed is wel mee, maar met de tijdrit zal hij heel veel moeten inleveren.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_10694677
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:34 schreef Peter83 het volgende:
Hij kan ook nog aardig bergop rijden. Een topknecht voor Simoni als Simoni meedoet. Zien jullie in Simoni een gevaar voor Lance? Ik weet niet het niet. Bergop kan hij als hij goed is wel mee, maar met de tijdrit zal hij heel veel moeten inleveren.
Na mijn weten doet Simoni niet mee aan de Tour. En ja Di Luca zie ik niet voor Simoni rijden daar is Di Luca veel te eigenwijs en te zelfzuchtig voor.
  maandag 26 mei 2003 @ 21:47:01 #8
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10696066
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:41 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Na mijn weten doet Simoni niet mee aan de Tour. En ja Di Luca zie ik niet voor Simoni rijden daar is Di Luca veel te eigenwijs en te zelfzuchtig voor.

Ik vond die voorsprong van Aitor Gonzalez in de tijdrit redelijk indrukwekkend. Als Gonzalez echt voor de Tour gaat word het misschien een klein beetje spannend.
Want Lance heeft dit jaar nog geen echte vorm getoond.
pi_10696150
quote:
Op maandag 26 mei 2003 21:47 schreef mitt het volgende:

[..]

Ik vond die voorsprong van Aitor Gonzalez in de tijdrit redelijk indrukwekkend. Als Gonzalez echt voor de Tour gaat word het misschien een klein beetje spannend.
Want Lance heeft dit jaar nog geen echte vorm getoond.

Lance heeft natuurlijk nog de Dauphine om zich in vorm te rijden, en weet iemand of ie ook meerijd in de Ronde van Zwitserland?
pi_10697590
quote:
Op maandag 26 mei 2003 21:50 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Lance heeft natuurlijk nog de Dauphine om zich in vorm te rijden, en weet iemand of ie ook meerijd in de Ronde van Zwitserland?

Lance rijd Dauphine en geen Zwitserland maar echt zeker ben ik daar niet van.

Oh ja en voor Team Bianchi is niet Jan Ullrich de kopman maar Angel Casero.

pi_10719087
Francisco Perez, de man die tijdens de Ronde van Romandië de verkeerde weg in werd gestuurd maar de dag erop de etappe won, blijkt tot 2 maal tegen de lamp te zijn gelopen in dopingcontroles in diezelfde Ronde van Romandië.

Gilberto Simoni gaat overigens naar alle waarschijnlijkheid van start in de Tour de France, en ziet zichzelf als een uitdager van Armstrong.

pi_10720704
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 21:14 schreef Leatherface het volgende:
Francisco Perez, de man die tijdens de Ronde van Romandië de verkeerde weg in werd gestuurd maar de dag erop de etappe won, blijkt tot 2 maal tegen de lamp te zijn gelopen in dopingcontroles in diezelfde Ronde van Romandië.

Gilberto Simoni gaat overigens naar alle waarschijnlijkheid van start in de Tour de France, en ziet zichzelf als een uitdager van Armstrong.

Ook Petacchi gaat naar alle waarschijnlijkheid van start in de Tour.

Perez heeft een contra-expertise aangevraagd en de uitslag wordt medio Juni verwacht.

[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 27-05-2003 22:25]

pi_10720727
Giro stars think of Tour

This weekend it was revealed that Aitor Gonzalez (Fassa Bortolo) would change his plans in order to ride the Tour de France, most likely instead of the Vuelta a España later this year. Gonzalez has steadily ridden himself into form in the first two weeks of the Giro, and saw his efforts rewarded with a win in the individual time trial, even after having been slowed by mechanical difficulties.

Gonzalez's teammate and star sprinter of the Giro, Alessandro Petacchi, is also considering tackling the Tour. Petacchi has shown that he can climb better than the average sprinter, and could well be a threat to the green points jersey should he decide to make that a target.

Current race leader Gilberto Simoni is looking forward to a good Tour de France, and hopes to in some way challenge Lance Armstrong, the heavy favourite who this year shoots for his fifth consecutive win. I was at the Tour presentation last year and I've seen the course, Simoni told Le Monde's Guillame Prebois. "I'll be there. It's a good course for me, and if I'm lucky enough to have a teammate like Danilo Di Luca at the Tour, we'll light up the race."

Although the team has yet to come away with a stage win, FDJeux.com can take comfort in its performances thus far. Team manager Marc Madiot sent a squad of primarily young riders to the Giro to gain experience, and they haven't disappointed. Sandy Casar has frequently animated breakaways and sits in 23rd overall, 23 minutes behind Simoni after stage 16. Casar rode his first Tour de France in 2002, and will be looking for more success on the roads of France this year.

FDJeux.com Sprinter Jimmy Casper found his legs in Monday's rush to the line, finishing second behind Petacchi, and Austrian Bernard Eisel has consistently been in the hunt for high places in the bunch sprints.

bron: http://www.cyclingnews.com/news/?id=2003/may03/may27news

Met Petacchi voor de sprints en Simoni voor de bergen kan het nog wel eens wat leuker worden mits ze daadwerkelijk starten.

pi_10721770
Simoni doet bergop waarschijnlijk niks onder voor Armstrong. Misschien rijd hij zelfs wel een beetje beter bergop.

Maar in de tijdritten loopt hij daarentegen weer averij op.

Maar het is natuurlijk wel een renner die met felle aanvallen het veld uiteen kan rijden. Ik hoop toch tenminste dat renners als Simoni het US Postal - systeem weten te ontregelen. Dat zie ik graag, beter dan dat Beloki etc. maar allemaal aan het Postal - treintje gaan aanklampen en dan wachten tot de slotklim opdoemt, in de hoop dat Lance heel misschien een wat mindere dag heeft.

woensdag 28 mei 2003 @ 11:17:49 #15
8540 Peter83
All the way
pi_10729021
Ja inderdaad.

Zo zag je in deze Giro in de tussenetappe naar Faenza gewoon Simoni wegrijden bij Garzelli. Dat zie je nou helaas nooit in de Tour de France.

Hopelijk zorgt ook Telekom voor wat regelmatige aanvallen met Evans, de Valk en Botero. Alledrie komen tekort om Lance van de troon te stoten, maar met geluk kunnen ze het Lance heel lastig maken. Als je dan ook nog een Beloki en wat andere Spanjaarden in de aanval stuurt moet die US Postal trein te ontregelen zijn.

Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_10739396
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 11:17 schreef Peter83 het volgende:
Ja inderdaad.

Zo zag je in deze Giro in de tussenetappe naar Faenza gewoon Simoni wegrijden bij Garzelli. Dat zie je nou helaas nooit in de Tour de France.

Hopelijk zorgt ook Telekom voor wat regelmatige aanvallen met Evans, de Valk en Botero. Alledrie komen tekort om Lance van de troon te stoten, maar met geluk kunnen ze het Lance heel lastig maken. Als je dan ook nog een Beloki en wat andere Spanjaarden in de aanval stuurt moet die US Postal trein te ontregelen zijn.

Alla Pantani een 3/4 tal jaren geleden toen hij die 2 etappes won voor Armstrong. Op Courchevel en de Ventoux.
Toen werd het Us Postal systeem een beetje ontregeld maar ja maar door 1 man.
pi_10740717
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 18:58 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Alla Pantani een 3/4 tal jaren geleden toen hij die 2 etappes won voor Armstrong. Op Courchevel en de Ventoux.
Toen werd het Us Postal systeem een beetje ontregeld maar ja maar door 1 man.

Met het Telekom blok Evans - Botero - Vinokourov en Savoldelli (?), Bianchi blok met onder meer Ullrich, Casero en verder nog wat Kelme's, ONCE's en waarschijnlijk ook Simoni moet er zat tegenstand aan het Postal - team zijn.

Dat wil nog niet meteen zeggen dat ze Armstrong naar huis rijden, maar toch.

pi_10740956
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:01 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Met het Telekom blok Evans - Botero - Vinokourov en Savoldelli (?), Bianchi blok met onder meer Ullrich, Casero en verder nog wat Kelme's, ONCE's en waarschijnlijk ook Simoni moet er zat tegenstand aan het Postal - team zijn.

Dat wil nog niet meteen zeggen dat ze Armstrong naar huis rijden, maar toch.

ah ja ok maar als je het Postal blok al voor de laatste berg kapot rijdt dan moet Armstrong het al te vroeg zelf gaan doen en dat gaat ook krachten kosten voor Armstrong.
Nu wacht iedereen netjes tot de laatste klim en valt nog niemand aan.
Maar als je eerder begint en het blok kapot maakt moet Lance het zelf doen en dus veels te vroeg zelf moet doen en dat kan hem mss nekken.
pi_10741061
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:11 schreef Bartoli het volgende:

[..]

ah ja ok maar als je het Postal blok al voor de laatste berg kapot rijdt dan moet Armstrong het al te vroeg zelf gaan doen en dat gaat ook krachten kosten voor Armstrong.
Nu wacht iedereen netjes tot de laatste klim en valt nog niemand aan.
Maar als je eerder begint en het blok kapot maakt moet Lance het zelf doen en dus veels te vroeg zelf moet doen en dat kan hem mss nekken.

Dat bedoel ik nu juist te zeggen, dat ze voor de slotcol van de etappe de knechten van Postal proberen te lossen.

Dan krijg je op den duur man tegen man gevechten.

Niet dat ik iets tegen Armstrong heb, al spreekt zijn persoonlijkheid mij niet zo aan, zijn prestaties natuurlijk wel , maar het zou een schitterende Tour worden als Armstrong stevige concurrentie zou hebben, die hij zeker de laatste 2 jaar niet had.

pi_10741129
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:15 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nu juist te zeggen, dat ze voor de slotcol van de etappe de knechten van Postal proberen te lossen.

Dan krijg je op den duur man tegen man gevechten.

Niet dat ik iets tegen Armstrong heb, al spreekt zijn persoonlijkheid mij niet zo aan, zijn prestaties natuurlijk wel , maar het zou een schitterende Tour worden als Armstrong stevige concurrentie zou hebben, die hij zeker de laatste 2 jaar niet had.

Precies daar heb je helemaal gelijk in. Ook dit jaar moet jehet niet van Beloki verwachten al weet je het nooit.

Daarom vind ik die uitspraken van Simoni en Aitor Gonzalez wel een beetje gedurfd.

Armstrong zal aan mij een lastige klant hebben.

Maar ja Simoni heeft ook weer gelijk om te zeggen Armstrong moest eens in de Giro komen starten en dan een gevecht aangaan met Simoni en co.

pi_10786310
Thomas Voeckler en Nicola Loda wonnen resp. de 1 en 2e rit in de Ronde van Luxemburg.
Voeckler leidt het klassement. Voeckler rijdt voor Brioches la Boulangere. Loda is van Fassa Bortolo.
pi_10794489
Thomas Voeckler wint de derde rit in Luxemburg en Robert Bartko wint de 4de rit in Luxemburg. Voeckler blijf leider.
trance is the best music
pi_10794511
Wielrennen is saai.
  zaterdag 31 mei 2003 @ 20:46:50 #24
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_10794525
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:45 schreef Markster het volgende:
Wielrennen is saai.
Dan moet je er niet naar kijken
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_10795468
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Dan moet je er niet naar kijken

geef ik je helemaal gelijk in dat je er niet naar moet kijken als je het saai vind.

Overigens Robert Bartko van Rabobank won de tijdrit in Luxemburg voor Canada en Wauters. 7e Marco Pinotti.
Voeckler blijft leider voor Andy Capelle en Wadecki. Pinotti 10e.
Morgen is de laatste rit over een geaccidenteerd parcours.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')