abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10672636
Mijn vriendin verbaast me steeds meer.
Het rare is ook dat ze niet dol is op voorspel. Ik hoef niet te vingeren of wat dan ook. Alleen een beetje zoenen, strelen en dan wil ze gelijk dat ik haar penetreer. Het is niet dat ik het vervelend vind, maar ik vind het wel vreemd.
Of kennen jullie meer meiden die niet van voorspel houden?
  zondag 25 mei 2003 @ 20:12:12 #2
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_10672674
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:10 schreef vatsige_vetzak het volgende:
Het rare is ook dat ze niet dol is op voorspel. Ik hoef niet te vingeren of wat dan ook. Alleen een beetje zoenen, strelen en dan wil ze gelijk dat ik haar penetreer. Het is niet dat ik het vervelend vind, maar ik vind het wel vreemd.
Hmm, hier is het vaak dat als ik 'r bef, of ze mij pijpt ofzo, ze vaak liever meteen *alles* heeft dan. Vind het zelf altijd wel leuk om het een beetje op te bouwen, je weet toch wel dat de rest dan ook nog volgt

Maar misschien is dat het bij haar dus ook? Dat ze meteen zin heeft in meer, en het voorspel liever wat korter doet?

zondag 25 mei 2003 @ 20:51:04 #3
37769 erodome
Zweefteef
pi_10673449
Soms heb ik zin in een lang voorspel, soms wil ik gewoon geneukt worden.........

Varieerd dus of ik voorspel wil of niet, het is zeker lang niet altijd noodzakelijk....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_10673466
Klinkt nogal raar, ik denk dat het toch vrij normaal is dat je er wel van houd, het hoort er eigenlijk bij
  zondag 25 mei 2003 @ 20:54:24 #5
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_10673517
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:52 schreef jaspertje het volgende:
Klinkt nogal raar, ik denk dat het toch vrij normaal is dat je er wel van houd, het hoort er eigenlijk bij
ohhh?

Dat ligt toch echt aan de stemming waar je in bent hoor.

Live from the USA
pi_10673570
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:52 schreef jaspertje het volgende:
Zie de post onder je.
pi_10673613
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:54 schreef Quintony het volgende:

[..]

ohhh?

Dat ligt toch echt aan de stemming waar je in bent hoor.

Het gaat toch niet om het lulletje in het kutje steken?
pi_10673630
Maar ik denk dat de meeste vrouwen, in de meeste situaties, toch wel van voorspel houden. Dat zegt mijn ervaring iig.
[url=http://www.buse.be]www.buse.be[/url]
  zondag 25 mei 2003 @ 21:00:39 #9
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_10673643
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:58 schreef jaspertje het volgende:

[..]

Niet?
The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
  zondag 25 mei 2003 @ 21:01:01 #10
7488 Quintony
pi_10673653
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:58 schreef jaspertje het volgende:

[..]

De ene keer kunnen we niet snel genoeg beginnen en hebben we niet eens tijd om alle kleren uit te trekken, terwijl het een andere keer een uur kan duren voor het eerste kledingstuk uitgaat.
Live from the USA
  zondag 25 mei 2003 @ 21:03:43 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10673696
mijne houdt helemaal niet van sex
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 25 mei 2003 @ 21:03:45 #12
55903 Visvlinder
ik denk dus ik denk...
pi_10673697
Misschien heeft ze nog niet ervaren hoe lekker voorspel kan zijn?
het leven is geen krentenbol en zelfs geen twee...
  zondag 25 mei 2003 @ 21:36:45 #13
33035 Gaatjeniksan
het grote voordeel van ....
pi_10674219
Ik twijfelde vandaag even of ik een topic over hetzelfde onderwerp zou openen. Dat hoeft dus niet meer...ik zal dit topic dan ook met veel aandacht volgen.

De een zegt dat een voorspel er min of meer bijhoort...misschien, maar dan moet je vriendin dat ook wel toestaan. En hoe kan ze ooit ervaren hoe fijn het is wanneer ze het niet toestaat? Er overpraten doet ze liever niet...wel weet ik dat er in het verleden gelukkig geen 'dingen' zijn gebeurd die haar hierin kunnen blokkeren.

Zeg niet dat het met veel geduld goed komt...want bij mij speelt het al 8 maanden...en nee ik denk niet dat het mijn 'kwaliteiten' ligt...

Het is voor mij frustrerend dat ik weining bij haar mag doen...soms voel ik me ook schuldig dat ik wel 'aan mijn trekken' kom en zij niet...
het gaatjeniksan
  zondag 25 mei 2003 @ 21:50:42 #14
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_10674475
ak heel eerlijk moet zijn:

vind t voorspel altijd heerlijk

I'm not the average girl from your video
pi_10674658
Ik doe altijd voorspel of ze nou willen of niet

pi_10674711
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:00 schreef Cimarron het volgende:

Pecies, ik jas em er pas in als ik denk dat dat nodig is
  zondag 25 mei 2003 @ 22:11:54 #17
33035 Gaatjeniksan
pi_10674890
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:02 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Pecies, ik jas em er pas in als ik denk dat dat nodig is

Grappig...not

Het is mischien moeilijk voor te stellen dat er personen zijn die het niet willen maar toch zijn ze er. En je kunt haar moeilijk iets opdringen dat ze niet wilt...misschien licht aandringen maar meer niet.

Wat topic-starter en ik willen weten of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en hoe ze ermee omgegaan zijn. Tips zijn natuurlijk altijd welkom...en standaard dingen als uitgebreide massage en veel strelen/lief zijn etc hebben niet het gewenste effect. Ze vindt het allemaal geweldig...maar beffen en vingeren mag toch echt niet, helaas.

het gaatjeniksan
  zondag 25 mei 2003 @ 22:18:14 #18
7488 Quintony
pi_10675017
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:11 schreef Gaatjeniksan het volgende:

[..]

Grappig...not

Het is mischien moeilijk voor te stellen dat er personen zijn die het niet willen maar toch zijn ze er. En je kunt haar moeilijk iets opdringen dat ze niet wilt...misschien licht aandringen maar meer niet.

Wat topic-starter en ik willen weten of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en hoe ze ermee omgegaan zijn. Tips zijn natuurlijk altijd welkom...en standaard dingen als uitgebreide massage en veel strelen/lief zijn etc hebben niet het gewenste effect. Ze vindt het allemaal geweldig...maar beffen en vingeren mag toch echt niet, helaas.

waarom mag het niet? Vind ze het niet lekker? Vind ze het een onprettig gevoel dat jij met je tong/vinger in haar vagina zit?
Live from the USA
pi_10675062
Hm ik heb er ook niet zo'n behoefte meer aan, meer omdat ik zoveel denk over allerlei dingen.
En ik vind het lastig dat gedoe erbij enzo?

En heb ook veel meegemaakt de laatste jaren, zal ook meespelen denk ik?

Daarbij aanraken?
Heb zoiets van laat me lekker met rust enzo...?
Sja vaag I know maar uh verveel me niet in ieder geval;)

Zucht

zucht
  zondag 25 mei 2003 @ 22:20:27 #20
33035 Gaatjeniksan
pi_10675065
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:18 schreef Quintony het volgende:

[..]

waarom mag het niet? Vind ze het niet lekker? Vind ze het een onprettig gevoel dat jij met je tong/vinger in haar vagina zit?

Ze heeft het nog nooit ervaren, ook niet bij haarzelf, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ze zegt dat ze het gewoon geen prettig idee vindt.

Wat erbij de vriendin van de topic-starter speelt weet ik natuurlijk niet.

het gaatjeniksan
  zondag 25 mei 2003 @ 22:23:13 #21
7488 Quintony
pi_10675114
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:20 schreef Gaatjeniksan het volgende:

[..]

Ze heeft het nog nooit ervaren, ook niet bij haarzelf, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ze zegt dat ze het gewoon geen prettig idee vindt.

Dan zul je er toch eens met haar over moeten praten. Als je geen idee hebt waarom je iets niet mag doen dat je graag wilt doen, dan zit er maar een ding op. En dat is dus met haar praten erover.

Je kunt natuurlijk altijd proberen haar heel lang te strelen/kussen etc todat ze zo geil is dat alles mag maar dat kan averechts werken

Live from the USA
  zondag 25 mei 2003 @ 22:25:39 #22
33035 Gaatjeniksan
pi_10675156
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:23 schreef Quintony het volgende:

[..]

Dan zul je er toch eens met haar over moeten praten. Als je geen idee hebt waarom je iets niet mag doen dat je graag wilt doen, dan zit er maar een ding op. En dat is dus met haar praten erover.

Je kunt natuurlijk altijd proberen haar heel lang te strelen/kussen etc todat ze zo geil is dat alles mag maar dat kan averechts werken

Zoals ik al eerder poste is dat ze er niet over WIL praten...als ik er te vaak overbegin roept dat begrijpelijk wat irritatie op.

Je andere oplossing werkt idd averechts...heb ik al eens geprobeerd.

het gaatjeniksan
  zondag 25 mei 2003 @ 22:29:49 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_10675241
Sja, wat wordt precies onder voorspel verstaan?

Elkaar een beetje opgeilen is voor mij ook voorspel. (het voornaamste zelfs) En dit gebeurt dus zonder lichamelijk contact.
Het vingeren, beffen en weetikveelwatnogmeer gebeurt gewoon tussen het neuken door..
Dit zie ik echt niet als voorspel, zou ook niet willen dat 't alleen daarvoor gebruikt wordt.

Voorspel is voor mij ook meer hetgeen gebeurt voordat je in bed ligt, of elkaars kleding uittrekt, alles wat daarna gebeurt valt gewoon onder de noemer 'sex' en daar is geen enkele volgorde in te ontdekken

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 25 mei 2003 @ 22:33:01 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_10675297
Mijn vriend heeft wel in interesse. Ruilen?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 25 mei 2003 @ 22:39:13 #25
33035 Gaatjeniksan
pi_10675415
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:29 schreef E.T. het volgende:
Sja, wat wordt precies onder voorspel verstaan?

Elkaar een beetje opgeilen is voor mij ook voorspel. (het voornaamste zelfs) En dit gebeurt dus zonder lichamelijk contact.
Het vingeren, beffen en weetikveelwatnogmeer gebeurt gewoon tussen het neuken door..
Dit zie ik echt niet als voorspel, zou ook niet willen dat 't alleen daarvoor gebruikt wordt.

Voorspel is voor mij ook meer hetgeen gebeurt voordat je in bed ligt, of elkaars kleding uittrekt, alles wat daarna gebeurt valt gewoon onder de noemer 'sex' en daar is geen enkele volgorde in te ontdekken

Das mierenneukerij over de definitie
Maar veranderd dus niets aan het resultaat...
het gaatjeniksan
  zondag 25 mei 2003 @ 22:42:53 #26
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_10675514
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:39 schreef Gaatjeniksan het volgende:

[..]

Das mierenneukerij over de definitie
Maar veranderd dus niets aan het resultaat...

Ze wil dus niet gevingerd worden. Imho heeft dat niet per se iets met voorspel te maken en dus een ander probleem..

Mijn reactie sloeg dus ook meer op het verhaal van de TS.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_10675588
quote:
Waarschijnlijk heeft ze dan eigenlijk niet zo veel zin om uitgebreid mee te doen met het vrijen (met waarschijnlijk weer achterliggende gevoelskwesties, die niets met jou te maken hoeven hebben), maar vindt ze het wel lekker om geneukt te worden
  maandag 26 mei 2003 @ 01:04:57 #28
20862 Spandexus
Merkbaar rekbaar
pi_10678211
Misschien is ze in haar vorige leven een man geweest
It's a jeepthing....you wouldn't understand
  maandag 26 mei 2003 @ 06:18:45 #29
33035 Gaatjeniksan
pi_10679575
*schopje*

Eens kijken of er vandaag wel, na een goede nachtrust, serieuze ontopic oplossingen of verklaringen gegeven kunnen worden.

het gaatjeniksan
  maandag 26 mei 2003 @ 07:16:14 #30
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10679624
quote:
Op maandag 26 mei 2003 06:18 schreef Gaatjeniksan het volgende:
*schopje*

Eens kijken of er vandaag wel, na een goede nachtrust, serieuze ontopic oplossingen of verklaringen gegeven kunnen worden.

Heb je enig idee waaróm ze het "geen prettig idee vindt"?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10679672
quote:
*schopje*

Waarom wil je er toch perse een "oplossing" of "verklaring" voor hebben? Voorspel of geen voorspel doet nu (naar mijn mening) toch niet terzake zolang dat wat jullie doen maar fijn is en goed voelt. Het lijkt haast wel of je denkt dat voorspel perse MOET. Laat ik nou al vaker hier gelezen hebben dat in de liefde en sex niks MOET. Misschien, als jullie wat langer bij elkaar zijn, komt dat voorspel er vanzelf bijkijken. Ik zou me er niet zo druk om maken; dat werkt alleen averechts (denk ik). Geniet gewoon van elkaars lichaam zoals je nu doet..

jacko

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  maandag 26 mei 2003 @ 07:48:39 #32
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10679703
quote:
Op maandag 26 mei 2003 07:38 schreef jacko het volgende:

[..]

Waarom wil je er toch perse een "oplossing" of "verklaring" voor hebben? Voorspel of geen voorspel doet nu (naar mijn mening) toch niet terzake zolang dat wat jullie doen maar fijn is en goed voelt. Het lijkt haast wel of je denkt dat voorspel perse MOET. Laat ik nou al vaker hier gelezen hebben dat in de liefde en sex niks MOET. Misschien, als jullie wat langer bij elkaar zijn, komt dat voorspel er vanzelf bijkijken. Ik zou me er niet zo druk om maken; dat werkt alleen averechts (denk ik). Geniet gewoon van elkaars lichaam zoals je nu doet..

jacko

nou, met voorspel heeft zijn vraag in feite ook niets te maken, zijn probleem is gewoon dat zijn vriendin niet wil dat hij haar beft e/o vingert.

En dat is een probleem, althans, voor mij zou het wel eens een reden kunnen zijn om te stoppen met de relatie.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10679728
quote:
Op maandag 26 mei 2003 07:48 schreef Kwark het volgende:

nou, met voorspel heeft zijn vraag in feite ook niets te maken, zijn probleem is gewoon dat zijn vriendin niet wil dat hij haar beft e/o vingert.

En dat is een probleem, althans, voor mij zou het wel eens een reden kunnen zijn om te stoppen met de relatie.

??????????????????? Waarom???? Er zijn toch ook wel dingen die jjij liever niet doet of hebt dat ze het met je doet?

Noem me ouderwets (ben ik misschien ook wel), maar je duikt toch niet zomaar met iemand in bed, daar is meestal toch wel wat aan vooraf gegaan. En er zijn in dat bed echt wel dingen die de een wel wil, maar de ander niet. Daarom breek je toch niet zomaar met iemand waarvan je houd?

maandag 26 mei 2003 @ 08:06:00 #34
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10679758
quote:
Op maandag 26 mei 2003 07:56 schreef jacko het volgende:

[..]

??????????????????? Waarom???? Er zijn toch ook wel dingen die jjij liever niet doet of hebt dat ze het met je doet?

Noem me ouderwets (ben ik misschien ook wel), maar je duikt toch niet zomaar met iemand in bed, daar is meestal toch wel wat aan vooraf gegaan. En er zijn in dat bed echt wel dingen die de een wel wil, maar de ander niet. Daarom breek je toch niet zomaar met iemand waarvan je houd?

Nee klopt, alleen gaat er wel wat tijd overheen voordat je van iemand houdt, en die tijd zou het bij mij niet kunnen duren als de sex onbevredigend zou zijn. Sex is nou eenmaal bijzonder belangrijk in een relatie, althans: in mijn ogen. En hoe banaal het ook klinkt: als er van beffen geen sprake kan zijn vind ik sex absoluut onbevredigend.

Ik zou een hoop kunnen missen, maar dat niet , dus de relatie zou voortijdig eindigen.

pi_10679778
quote:
Op maandag 26 mei 2003 08:06 schreef Kwark het volgende:

Nee klopt, alleen gaat er wel wat tijd overheen voordat je van iemand houdt, en die tijd zou het bij mij niet kunnen duren als de sex onbevredigend zou zijn. Sex is nou eenmaal bijzonder belangrijk in een relatie, althans: in mijn ogen. En hoe banaal het ook klinkt: als er van beffen geen sprake kan zijn vind ik sex absoluut onbevredigend.

Ik zou een hoop kunnen missen, maar dat niet , dus de relatie zou voortijdig eindigen.

Ehh, begrijp ik het goed? Oftewel grof gezegd; eerst neuken en dan van iemand "leren" houden? Heb ik het in al die jaren, en zeker de afgelopen paar weken, toch al die tijd verkeerd begrepen?

maandag 26 mei 2003 @ 08:22:03 #36
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10679825
quote:
Op maandag 26 mei 2003 08:10 schreef jacko het volgende:

[..]

Ehh, begrijp ik het goed? Oftewel grof gezegd; eerst neuken en dan van iemand "leren" houden? Heb ik het in al die jaren, en zeker de afgelopen paar weken, toch al die tijd verkeerd begrepen?

Je hoeft toch niet van iemand te houden om ermee naar bed te kunnen gaan?

En als je iemand echt leuk vindt, verliefd bent misschien, wie weet zelfs wel zo verliefd dat je er helemaal voor wilt gaan en samen aan een toekomst wilt gaan opbouwen, dan nog steeds hoeft dat niet te betekenen dat je van iemand houdt. Verliefheid gaat over in houden van, na verloop van tijd, en dat kan soms wel jaren duren.

"Houden van" na twee maanden, daar geloof ik niet in.

pi_10679857
quote:
Op maandag 26 mei 2003 08:22 schreef Kwark het volgende:

*knip de rest; het wordt anders zo'n een/tweetje..*

"Houden van" na twee maanden, daar geloof ik niet in.

Ik geloofDE daar ook niet in, tot zondag een week geleden...

Nu weet ik dat het binnen een dag kan.

jacko

maandag 26 mei 2003 @ 08:34:03 #38
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10679891
quote:
Op maandag 26 mei 2003 08:29 schreef jacko het volgende:

[..]

Ik geloofDE daar ook niet in, tot zondag een week geleden...

Nu weet ik dat het binnen een dag kan.

jacko

Gefeliciteerd dude, je bent verliefd
pi_10680023
Lijkt me niet echt romantisch, zonder enig voorspel..

Ik hoop dat jij er geen probleem mee hebt, want ik zou dat niet trekken.
(of juist wel )

maandag 26 mei 2003 @ 09:41:18 #40
37769 erodome
Zweefteef
pi_10680569
Ik vind vingeren en beffen ook geen voorspel hoor...........

Dat is gewoon een onderdeel van de sex.....

Als een man mij wil opwarmen door gelijk tussen mijn benen te kruipen dan heeft hij erg weinig succes, voorspel begint een heeeeeeeeeel stuk eerder, eerst de rest van het lichaam, dan pas tussen de benen......

Verder tips kan ik je niet geven, daarvoor moet je toch echt bij je eigen vriendin zijn, misschien kan je eens haar vastbinden ofzo, haar hele lichaam plagen totdat ze helemaal gek word en dan wat proberen, maarja als ze echt niet wil dan wil ze niet..........

Probeer andere dingen te doen, vlinderkusjes over haar hele lijf bv, je kan zo verschrikkelijk veel doen zonder dat je bij beffen of vingeren komt....
Dan moet je daar maar mee bezig gaan, de rest komt dan misschien wel vanzelf....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 26 mei 2003 @ 10:30:01 #41
7488 Quintony
pi_10681291
quote:
*schopje*

je zou eens kunnen kijken in dit topic:
Mijn vriendin wil niet gebeft worden..
Live from the USA
pi_10681523
Wat een geluk heb je zeg !!!
Mijn log op [url]http://www.brillie.org[/url]
  maandag 26 mei 2003 @ 10:51:50 #43
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_10681736
Tja als ze het niet wil dan wil ze het niet. Daar kan je heel moeilijk wat aan veranderen. En dwingen heeft al helemaal geen zin. Je kan natuurlijk proberen het langzaam op te bouwen. Maar ja ik weet niet hoe je vriendin daar op reageert. Ik heb gelukkig dit probleem niet. Mijn vriendin is overal voor in, en alles kan besproken worden (en dat doen we dus ook veel).
I have gone to find myself, if I get back here before I return, please keep me here.
  maandag 26 mei 2003 @ 12:33:08 #44
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_10683929
quote:
Mijn vriendin houdt niet van voorspelbaarheid.
pi_10684491
Het is ook nooit goed he!

Meeste mannen klagen alleen maar over dat saaie voorspel en dat ze er het liefst meteen overheen maaien...

Nu zijn er vrouwen die daar niet van houden en dan is het NOG niet goed!

Maar goed, iedereen is weer anders..

pi_10685789
quote:
Op maandag 26 mei 2003 07:38 schreef jacko het volgende:

[..]

jacko

Ik vind ook dat het eigenlijk wel hoort. Voorspel is niks mis mee en is voor de man ook best leuk. Het is toch ook fijn voor de man als je de vrouw laat klaarkomen. Met penetreren is dat heel erg moeilijk.
  maandag 26 mei 2003 @ 14:01:59 #47
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_10685880
nou ja.... probeer anders een soort van na spel ofzow? dat hebben mn vriendin en ik ingevoerd... Ik werd zo geil van t voorspel dat ik vrij snel aan het hoofdspel ging beginnen.

Als ik eenmaal een orgasme heb gehad, heb ik de rust om lekker door te vozen. Misschien kun je dat invoeren? PS niet in haar komen, want dan is het naspel een natspel en daschiet nie op

suc6

liever voor achter dan hoog nietwaar?
  maandag 26 mei 2003 @ 16:33:28 #48
7488 Quintony
pi_10689739
quote:
Op maandag 26 mei 2003 12:59 schreef No-Fear het volgende:
Het is ook nooit goed he!

Meeste mannen klagen alleen maar over dat saaie voorspel en dat ze er het liefst meteen overheen maaien...

Nu zijn er vrouwen die daar niet van houden en dan is het NOG niet goed!

Maar goed, iedereen is weer anders..

OH?
Da's volgens mij toch echtwel een fabeltje...
Live from the USA
  maandag 26 mei 2003 @ 17:33:51 #49
56474 FuXXe
HARDCORE WILL SURVIVE
pi_10691218
Ik vind dat het voorspel erbij hoort ookal is ut maar 5 mins ofzo....
  maandag 26 mei 2003 @ 18:39:11 #50
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_10692315
quote:
volgens mij doe je echt iets fout; voorspel is een kunst die maar sommige mannen beheersen. Als het niet lekker is heb je inderdaad zoiets van 'nou doe hem meteen maar, dan is het ook snel gebeurd'. De meeste mannen vinden dat overigens niet erg...
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_10692338
Juis ja...
psies, kijk uit met meisjes (ik was er ooit ook zo een) die voorspel maar onzin vinden, omdat ze niet kunnen, willen genieten.... of denken dat t zo hoort om snel om je lul te vragen!
  maandag 26 mei 2003 @ 19:25:45 #52
33035 Gaatjeniksan
pi_10693155
quote:
Op maandag 26 mei 2003 18:41 schreef Acacia het volgende:
Juis ja...
psies, kijk uit met meisjes (ik was er ooit ook zo een) die voorspel maar onzin vinden, omdat ze niet kunnen, willen genieten.... of denken dat t zo hoort om snel om je lul te vragen!
Hoezo uitkijken?
Waarom was jij er ook zo een?
Hoe is het bij jou veranderd?
het gaatjeniksan
pi_10693262
quote:
Op maandag 26 mei 2003 19:25 schreef Gaatjeniksan het volgende:

[..]

Hoezo uitkijken?
Waarom was jij er ook zo een?
Hoe is het bij jou veranderd?

Nou ik wilde ook geen voorspel, vond t maar onzin, dacht dat vriend t bezwaarlijk vond, ook al vond ie t niet... ik was dus ook zo... nu niet meer... hele lieve vriend, waar ik heerlijke sex mee kan hebben en voorspel is geil!
  maandag 26 mei 2003 @ 19:53:34 #54
16715 Mylene
*schatje*
pi_10693712
Ik ben ook niet zo'n liefhebber van voorspel, dat gemiep mag van mij achterwege worden gelaten.
  maandag 26 mei 2003 @ 20:24:26 #55
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_10694317
Ik hou wel van voorspel, en mijn vriendin vind het ook heel erg lekker. Lekker elkaar helemaal vreselijk geil maken . Ik laat haar ook al een paar keer klaarkomen tijdens het voorspel, dan is het makkelijker als we met het echte werk beginnen. Bij ons kan het voorspel makkelijk zo'n 3 kwartier in beslag nemen . Dat gaat van kietelen en zachtjes aanraken tot vingeren en aftrekken. Ok soms doen we het ook wel zonder maar ik moet zeggen dat ik het met voorspel een stuk geiler vindt.
I have gone to find myself, if I get back here before I return, please keep me here.
  maandag 26 mei 2003 @ 20:28:54 #56
25737 spookie
Banaantje?
pi_10694417
quote:
Op maandag 26 mei 2003 09:41 schreef erodome het volgende:
Ik vind vingeren en beffen ook geen voorspel hoor...........

Dat is gewoon een onderdeel van de sex.....

Als een man mij wil opwarmen door gelijk tussen mijn benen te kruipen dan heeft hij erg weinig succes, voorspel begint een heeeeeeeeeel stuk eerder, eerst de rest van het lichaam, dan pas tussen de benen......

Verder tips kan ik je niet geven, daarvoor moet je toch echt bij je eigen vriendin zijn, misschien kan je eens haar vastbinden ofzo, haar hele lichaam plagen totdat ze helemaal gek word en dan wat proberen, maarja als ze echt niet wil dan wil ze niet..........

Probeer andere dingen te doen, vlinderkusjes over haar hele lijf bv, je kan zo verschrikkelijk veel doen zonder dat je bij beffen of vingeren komt....
Dan moet je daar maar mee bezig gaan, de rest komt dan misschien wel vanzelf....

Vastbinden dat is geil
oops ohh my ...
  maandag 26 mei 2003 @ 20:29:46 #57
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_10694435
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:28 schreef spookie het volgende:

[..]

Vastbinden dat is geil

Enorm Werkt elke keer voor mij.
  maandag 26 mei 2003 @ 20:43:15 #58
37769 erodome
Zweefteef
pi_10694712
quote:

[..]

Vastbinden dat is geil

Echt wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind het helemaal te gek als ik vastgebonden lig en helemaal gek gemaakt word, of gewoon heerlijk gepakt word terwijl ik vastlig en geen kant opkan, jummyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!
  maandag 26 mei 2003 @ 20:48:19 #59
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_10694797
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Echt wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind het helemaal te gek als ik vastgebonden lig en helemaal gek gemaakt word, of gewoon heerlijk gepakt word terwijl ik vastlig en geen kant opkan, jummyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!

Heb het dit weekend nog bij mijn vriendin gedaan. Had d'r vastgebonden en een blinddoek omgedaan en daarna gewoon een uur lang helemaal gek gemaakt zonder dat ze klaar kwam. Ze was helemaal LOS!! En daarna toch enorme orgasmes gehad
  maandag 26 mei 2003 @ 20:48:25 #60
32474 janatwork
...leeg...
pi_10694800
et lijkt mij een hele vervelende situatie... je mist toch een deel van de sex....

volgens mij is vast binden wel een goed idee... maar als ze het echt niet wil kan je er niets aan doen...

eten!!!
  donderdag 29 mei 2003 @ 22:51:36 #61
18772 pos
@@sweet@@
pi_10763305
quote:
Op maandag 26 mei 2003 19:53 schreef schatje het volgende:
Ik ben ook niet zo'n liefhebber van voorspel, dat gemiep mag van mij achterwege worden gelaten.
Dat heb ik nou bij naspel.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  † In Memoriam † vrijdag 30 mei 2003 @ 02:18:10 #62
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10766465
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:59 schreef Buse het volgende:
Maar ik denk dat de meeste vrouwen, in de meeste situaties, toch wel van voorspel houden. Dat zegt mijn ervaring iig.
quote:

Vastbinden dat is geil

Vastgebonden worden ook.
pi_10767058
Afwisseling houd dingen geil...

Uit eigen werk:

Foreplay nor a must, neither a don't!

vrijdag 30 mei 2003 @ 09:07:28 #64
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_10767397
quote:
Op zondag 25 mei 2003 21:03 schreef MikeyMo het volgende:
de mijne ook niet

maar ze is verder wel liev

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 30 mei 2003 @ 09:53:21 #65
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_10767810
Ik heb ook zo'n vriendin gehad. Zoenen was wel lekker, en als ze geil genoeg was, wilde ze het liefst gelijk neuken. En als dat klaar was, gingen de kleren weer snel aan, en was het afgelopen met de pret. Was niet echt een geweldige relatie wat sex betrof.
The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 15:35:49 #66
9902 Lestat
the vampire...
pi_10773486
Ik ken ook zo'n meisje dat naar eigen zeggen niet van dat kleffe geknuffel en andersoortig voorspel houdt, maar gewoon gelijk lekker rammen.
Memento Mori
  vrijdag 30 mei 2003 @ 18:39:44 #67
56200 whynona
lala geld
pi_10776935

weet je toevallig of ze in het verleden vervelende dingen heeft meegemaakt op het gebied van sex? zo ja dan kan het best dat ze jou dat plezier wel wil doen om sex te hebben maar het liefst zo kort en zo snel mogelijk. praat er eens over en vraag haar of ze zich er van bewust is veel succes

vrijdag 30 mei 2003 @ 18:49:28 #68
16715 Mylene
*schatje*
pi_10777055
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 02:18 schreef Loedertje het volgende:

Vastgebonden worden ook.

Absoluut.
pi_10777092
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 18:39 schreef whynona het volgende:

weet je toevallig of ze in het verleden vervelende dingen heeft meegemaakt op het gebied van sex? zo ja dan kan het best dat ze jou dat plezier wel wil doen om sex te hebben maar het liefst zo kort en zo snel mogelijk. praat er eens over en vraag haar of ze zich er van bewust is veel succes

dit heb ik een pagina terug ook ongeveer geprobeerd uit te leggen...
  vrijdag 30 mei 2003 @ 20:37:15 #70
33035 Gaatjeniksan
pi_10778938
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 18:39 schreef whynona het volgende:
Ik meen dat er al gepost is dat er in het verleden niets is gebeurd en dat praten niet makkelijk gaat. Ze vindt het gewoon (nog) niet fijn...
het gaatjeniksan
pi_10780747
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 09:07 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

de mijne ook niet

maar ze is verder wel liev

huh??

l u l

donderdag 5 juni 2003 @ 17:15:07 #72
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_10909659
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 22:20 schreef MooNLiGhT84 het volgende:

[..]

huh??

l u l

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 5 juni 2003 @ 17:22:24 #73
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10909823

zie dat nog maar eens goed te praten..

pi_10927228
quote:
Zo dan baal je even, nou ja, ik zou balen, voorspel ruled * beffen
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
  vrijdag 6 juni 2003 @ 13:44:56 #75
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_10929099
Misschien kun je eens proberen om tijdens de prenetratie voorzichtig haar vagina aan te raken. (wel ff een juist standje daarvoor aannemen dan )
Misschien dat ze het dan wel prettig vind en dan is de eerste stap gezet.

suc

Carpe Diem, Memento Mori
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:00:02 #76
51936 Aprillady
Enjoy life !
pi_10929481
Geen voorspel? Voorspel is toch heerlijk?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:09:01 #77
51936 Aprillady
Enjoy life !
pi_10929732
quote:
Meteen inruilen!
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:11:17 #78
51936 Aprillady
Enjoy life !
pi_10929779
quote:
Op zondag 25 mei 2003 21:36 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Ik twijfelde vandaag even of ik een topic over hetzelfde onderwerp zou openen. Dat hoeft dus niet meer...ik zal dit topic dan ook met veel aandacht volgen.

De een zegt dat een voorspel er min of meer bijhoort...misschien, maar dan moet je vriendin dat ook wel toestaan. En hoe kan ze ooit ervaren hoe fijn het is wanneer ze het niet toestaat? Er overpraten doet ze liever niet...wel weet ik dat er in het verleden gelukkig geen 'dingen' zijn gebeurd die haar hierin kunnen blokkeren.

Zeg niet dat het met veel geduld goed komt...want bij mij speelt het al 8 maanden...en nee ik denk niet dat het mijn 'kwaliteiten' ligt...

Het is voor mij frustrerend dat ik weining bij haar mag doen...soms voel ik me ook schuldig dat ik wel 'aan mijn trekken' kom en zij niet...
Lijkt wel of ze geen voorspel wil om er maar weer snel van af te zijn. En dus niet zo van sex houdt?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:14:16 #79
51936 Aprillady
Enjoy life !
pi_10929846
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:00 schreef Cimarron het volgende:

vrijdag 6 juni 2003 @ 14:15:53 #80
51936 Aprillady
Enjoy life !
pi_10929884
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:11 schreef Gaatjeniksan het volgende:

[..]

Grappig...not

Schaamt ze zich voor haarzelf of zo? Echt niet te geloven hoor niet beffen envingeren!
  vrijdag 6 juni 2003 @ 17:07:55 #81
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_10934938
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:09 schreef Aprillady het volgende:

[..]

Meteen inruilen!

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 6 juni 2003 @ 17:36:52 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_10935449
quote:
Het is niet dat ik het vervelend vind, maar ik vind het wel vreemd.
Dat zou ik wel degelijk vervelend vinden. Het geilste aan sex is toch (vind ik) het voorspel... en ook verreweg het lekkerste! Als ik een vrouw zou hebben die niet van voorspel hield, zou de relatie waarschijnlijk niet lang stand houden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_12158545
voor mij zou het de hele nacht voorspel mogen zijn... het telkens iets meer opbouwen van de spanning, de anticipatie... *zucht*
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 17:14:43 #84
40728 Lightyear
Ad astra et ultra!
pi_12167198
Je vriendin is een uitzondering op de regel!

Mooi toch...
Quick and dirty, no nonsense sex, rammen maar...

Dat zouden meer mensen moeten doen...

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 17:17:44 #85
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_12167252
quote:
Hoezo vindt je dat vreemd? Stond dat anders beschreven in de handleiding ofzo?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_12167607
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:14 schreef Lightyear het volgende:
Je vriendin is een uitzondering op de regel!

Mooi toch...

ik weet niet of dat aan mij was,.. anyway.. die *zucht* was vanwege het niet aanwezig zijn van een vriendin.
m'n ex vond het wel fijn, voorspel maar toch ook weer eigenlijk niet, had een beetje last van 'ongeduldigheid'
pi_12210296
Sex zonder voorspel?
Dan maar geen sex.

Enneh, voorspel is inderdaad meer dan alleen vingeren en likken. En ook niet perse klef knuffelen. Als je fantasie zo beperkt is, zou ik er ook niet meer van houden. Even verplicht onderwerpjes langs, en dan hoppa!

Bij een goed voorspel, maar wat mij betreft zelfs het neuken overgeslagen worden. (uiteindelijk vind ik klaar gepijpt worden lekkerder dan klaarneuken).

maandag 4 augustus 2003 @ 10:21:04 #88
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_12210683
wat ik mij afvraag... Lukt de seks dan wel goed... Ik bedoel, met betrekking tot de vochtigheidsgraad van de vrouwelijke deelneemster... Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd geweldig gaat, zonder voorspel...
Maar zoals eerder gezegd, misschien is ze onzeker over zichzelf. En moet je haar gewoon overtuigen van het feit dat ze het mooiste meisje op aarde is (wat jij vast ook vind, in je verliefdheid ) en op de een of andere manier erover proberen te praten met haar. Want geloof me, seks kan zoveel mooier zijn als je er normaal over kan praten...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_12215795
quote:
O jee, dat lijkt me echt erg
Hoe hou je dat uit dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')