quote:Hmm, hier is het vaak dat als ik 'r bef, of ze mij pijpt ofzo, ze vaak liever meteen *alles* heeft dan. Vind het zelf altijd wel leuk om het een beetje op te bouwen, je weet toch wel dat de rest dan ook nog volgt
Op zondag 25 mei 2003 20:10 schreef vatsige_vetzak het volgende:
Mijn vriendin verbaast me steeds meer.
Het rare is ook dat ze niet dol is op voorspel. Ik hoef niet te vingeren of wat dan ook. Alleen een beetje zoenen, strelen en dan wil ze gelijk dat ik haar penetreer. Het is niet dat ik het vervelend vind, maar ik vind het wel vreemd.
Of kennen jullie meer meiden die niet van voorspel houden?
Maar misschien is dat het bij haar dus ook? Dat ze meteen zin heeft in meer, en het voorspel liever wat korter doet?
Varieerd dus of ik voorspel wil of niet, het is zeker lang niet altijd noodzakelijk....
quote:ohhh?
Op zondag 25 mei 2003 20:52 schreef jaspertje het volgende:
Klinkt nogal raar, ik denk dat het toch vrij normaal is dat je er wel van houd, het hoort er eigenlijk bij
Dat ligt toch echt aan de stemming waar je in bent hoor.
quote:Zie de post onder je.
Op zondag 25 mei 2003 20:52 schreef jaspertje het volgende:
Klinkt nogal raar, ik denk dat het toch vrij normaal is dat je er wel van houd, het hoort er eigenlijk bij
quote:Het gaat toch niet om het lulletje in het kutje steken?
Op zondag 25 mei 2003 20:54 schreef Quintony het volgende:[..]
ohhh?
Dat ligt toch echt aan de stemming waar je in bent hoor.
quote:Niet?
Op zondag 25 mei 2003 20:58 schreef jaspertje het volgende:[..]
Het gaat toch niet om het lulletje in het kutje steken?
quote:De ene keer kunnen we niet snel genoeg beginnen en hebben we niet eens tijd om alle kleren uit te trekken, terwijl het een andere keer een uur kan duren voor het eerste kledingstuk uitgaat.
Op zondag 25 mei 2003 20:58 schreef jaspertje het volgende:[..]
Het gaat toch niet om het lulletje in het kutje steken?
quote:Pecies, ik jas em er pas in als ik denk dat dat nodig is
Op zondag 25 mei 2003 22:00 schreef Cimarron het volgende:
Ik doe altijd voorspel of ze nou willen of niet
quote:Grappig...not
Op zondag 25 mei 2003 22:02 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Pecies, ik jas em er pas in als ik denk dat dat nodig is
Het is mischien moeilijk voor te stellen dat er personen zijn die het niet willen maar toch zijn ze er. En je kunt haar moeilijk iets opdringen dat ze niet wilt...misschien licht aandringen maar meer niet.
Wat topic-starter en ik willen weten of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en hoe ze ermee omgegaan zijn. Tips zijn natuurlijk altijd welkom...en standaard dingen als uitgebreide massage en veel strelen/lief zijn etc hebben niet het gewenste effect. Ze vindt het allemaal geweldig...maar beffen en vingeren mag toch echt niet, helaas.
quote:waarom mag het niet? Vind ze het niet lekker? Vind ze het een onprettig gevoel dat jij met je tong/vinger in haar vagina zit?
Op zondag 25 mei 2003 22:11 schreef Gaatjeniksan het volgende:[..]
Grappig...not
Het is mischien moeilijk voor te stellen dat er personen zijn die het niet willen maar toch zijn ze er. En je kunt haar moeilijk iets opdringen dat ze niet wilt...misschien licht aandringen maar meer niet.
Wat topic-starter en ik willen weten of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en hoe ze ermee omgegaan zijn. Tips zijn natuurlijk altijd welkom...en standaard dingen als uitgebreide massage en veel strelen/lief zijn etc hebben niet het gewenste effect. Ze vindt het allemaal geweldig...maar beffen en vingeren mag toch echt niet, helaas.
En heb ook veel meegemaakt de laatste jaren, zal ook meespelen denk ik?
Daarbij aanraken?
Heb zoiets van laat me lekker met rust enzo...?
Sja vaag I know maar uh verveel me niet in ieder geval;)
Zucht
quote:Ze heeft het nog nooit ervaren, ook niet bij haarzelf, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ze zegt dat ze het gewoon geen prettig idee vindt.
Op zondag 25 mei 2003 22:18 schreef Quintony het volgende:[..]
waarom mag het niet? Vind ze het niet lekker? Vind ze het een onprettig gevoel dat jij met je tong/vinger in haar vagina zit?
Wat erbij de vriendin van de topic-starter speelt weet ik natuurlijk niet.
quote:Dan zul je er toch eens met haar over moeten praten. Als je geen idee hebt waarom je iets niet mag doen dat je graag wilt doen, dan zit er maar een ding op. En dat is dus met haar praten erover.
Op zondag 25 mei 2003 22:20 schreef Gaatjeniksan het volgende:[..]
Ze heeft het nog nooit ervaren, ook niet bij haarzelf, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ze zegt dat ze het gewoon geen prettig idee vindt.
Je kunt natuurlijk altijd proberen haar heel lang te strelen/kussen etc todat ze zo geil is dat alles mag maar dat kan averechts werken
quote:Zoals ik al eerder poste is dat ze er niet over WIL praten...als ik er te vaak overbegin roept dat begrijpelijk wat irritatie op.
Op zondag 25 mei 2003 22:23 schreef Quintony het volgende:[..]
Dan zul je er toch eens met haar over moeten praten. Als je geen idee hebt waarom je iets niet mag doen dat je graag wilt doen, dan zit er maar een ding op. En dat is dus met haar praten erover.
Je kunt natuurlijk altijd proberen haar heel lang te strelen/kussen etc todat ze zo geil is dat alles mag maar dat kan averechts werken
Je andere oplossing werkt idd averechts...heb ik al eens geprobeerd.
Elkaar een beetje opgeilen is voor mij ook voorspel. (het voornaamste zelfs) En dit gebeurt dus zonder lichamelijk contact.
Het vingeren, beffen en weetikveelwatnogmeer gebeurt gewoon tussen het neuken door..
Dit zie ik echt niet als voorspel, zou ook niet willen dat 't alleen daarvoor gebruikt wordt.
Voorspel is voor mij ook meer hetgeen gebeurt voordat je in bed ligt, of elkaars kleding uittrekt, alles wat daarna gebeurt valt gewoon onder de noemer 'sex' en daar is geen enkele volgorde in te ontdekken
quote:Das mierenneukerij over de definitie
Op zondag 25 mei 2003 22:29 schreef E.T. het volgende:
Sja, wat wordt precies onder voorspel verstaan?Elkaar een beetje opgeilen is voor mij ook voorspel. (het voornaamste zelfs) En dit gebeurt dus zonder lichamelijk contact.
Het vingeren, beffen en weetikveelwatnogmeer gebeurt gewoon tussen het neuken door..
Dit zie ik echt niet als voorspel, zou ook niet willen dat 't alleen daarvoor gebruikt wordt.Voorspel is voor mij ook meer hetgeen gebeurt voordat je in bed ligt, of elkaars kleding uittrekt, alles wat daarna gebeurt valt gewoon onder de noemer 'sex' en daar is geen enkele volgorde in te ontdekken
quote:Ze wil dus niet gevingerd worden. Imho heeft dat niet per se iets met voorspel te maken en dus een ander probleem..
Op zondag 25 mei 2003 22:39 schreef Gaatjeniksan het volgende:[..]
Das mierenneukerij over de definitie
Maar veranderd dus niets aan het resultaat...
Mijn reactie sloeg dus ook meer op het verhaal van de TS.
quote:Waarschijnlijk heeft ze dan eigenlijk niet zo veel zin om uitgebreid mee te doen met het vrijen (met waarschijnlijk weer achterliggende gevoelskwesties, die niets met jou te maken hoeven hebben), maar vindt ze het wel lekker om geneukt te worden
Het rare is ook dat ze niet dol is op voorspel. Ik hoef niet te vingeren of wat dan ook. Alleen een beetje zoenen, strelen en dan wil ze gelijk dat ik haar penetreer. Het is niet dat ik het vervelend vind, maar ik vind het wel vreemd.
Eens kijken of er vandaag wel, na een goede nachtrust, serieuze ontopic oplossingen of verklaringen gegeven kunnen worden.
quote:Heb je enig idee waaróm ze het "geen prettig idee vindt"?
Op maandag 26 mei 2003 06:18 schreef Gaatjeniksan het volgende:
*schopje*Eens kijken of er vandaag wel, na een goede nachtrust, serieuze ontopic oplossingen of verklaringen gegeven kunnen worden.
quote:Waarom wil je er toch perse een "oplossing" of "verklaring" voor hebben? Voorspel of geen voorspel doet nu (naar mijn mening) toch niet terzake zolang dat wat jullie doen maar fijn is en goed voelt. Het lijkt haast wel of je denkt dat voorspel perse MOET. Laat ik nou al vaker hier gelezen hebben dat in de liefde en sex niks MOET. Misschien, als jullie wat langer bij elkaar zijn, komt dat voorspel er vanzelf bijkijken. Ik zou me er niet zo druk om maken; dat werkt alleen averechts (denk ik). Geniet gewoon van elkaars lichaam zoals je nu doet..
*schopje*Eens kijken of er vandaag wel, na een goede nachtrust, serieuze ontopic oplossingen of verklaringen gegeven kunnen worden.
jacko
quote:nou, met voorspel heeft zijn vraag in feite ook niets te maken, zijn probleem is gewoon dat zijn vriendin niet wil dat hij haar beft e/o vingert.
Op maandag 26 mei 2003 07:38 schreef jacko het volgende:[..]
Waarom wil je er toch perse een "oplossing" of "verklaring" voor hebben? Voorspel of geen voorspel doet nu (naar mijn mening) toch niet terzake zolang dat wat jullie doen maar fijn is en goed voelt. Het lijkt haast wel of je denkt dat voorspel perse MOET. Laat ik nou al vaker hier gelezen hebben dat in de liefde en sex niks MOET. Misschien, als jullie wat langer bij elkaar zijn, komt dat voorspel er vanzelf bijkijken. Ik zou me er niet zo druk om maken; dat werkt alleen averechts (denk ik). Geniet gewoon van elkaars lichaam zoals je nu doet..
jacko
En dat is een probleem, althans, voor mij zou het wel eens een reden kunnen zijn om te stoppen met de relatie.
quote:??????????????????? Waarom???? Er zijn toch ook wel dingen die jjij liever niet doet of hebt dat ze het met je doet?
Op maandag 26 mei 2003 07:48 schreef Kwark het volgende:
nou, met voorspel heeft zijn vraag in feite ook niets te maken, zijn probleem is gewoon dat zijn vriendin niet wil dat hij haar beft e/o vingert.En dat is een probleem, althans, voor mij zou het wel eens een reden kunnen zijn om te stoppen met de relatie.
Noem me ouderwets (ben ik misschien ook wel), maar je duikt toch niet zomaar met iemand in bed, daar is meestal toch wel wat aan vooraf gegaan. En er zijn in dat bed echt wel dingen die de een wel wil, maar de ander niet. Daarom breek je toch niet zomaar met iemand waarvan je houd?
quote:Nee klopt, alleen gaat er wel wat tijd overheen voordat je van iemand houdt, en die tijd zou het bij mij niet kunnen duren als de sex onbevredigend zou zijn. Sex is nou eenmaal bijzonder belangrijk in een relatie, althans: in mijn ogen. En hoe banaal het ook klinkt: als er van beffen geen sprake kan zijn vind ik sex absoluut onbevredigend.
Op maandag 26 mei 2003 07:56 schreef jacko het volgende:[..]
??????????????????? Waarom???? Er zijn toch ook wel dingen die jjij liever niet doet of hebt dat ze het met je doet?
Noem me ouderwets (ben ik misschien ook wel), maar je duikt toch niet zomaar met iemand in bed, daar is meestal toch wel wat aan vooraf gegaan. En er zijn in dat bed echt wel dingen die de een wel wil, maar de ander niet. Daarom breek je toch niet zomaar met iemand waarvan je houd?
Ik zou een hoop kunnen missen, maar dat niet , dus de relatie zou voortijdig eindigen.
quote:Ehh, begrijp ik het goed? Oftewel grof gezegd; eerst neuken en dan van iemand "leren" houden? Heb ik het in al die jaren, en zeker de afgelopen paar weken, toch al die tijd verkeerd begrepen?
Op maandag 26 mei 2003 08:06 schreef Kwark het volgende:Nee klopt, alleen gaat er wel wat tijd overheen voordat je van iemand houdt, en die tijd zou het bij mij niet kunnen duren als de sex onbevredigend zou zijn. Sex is nou eenmaal bijzonder belangrijk in een relatie, althans: in mijn ogen. En hoe banaal het ook klinkt: als er van beffen geen sprake kan zijn vind ik sex absoluut onbevredigend.
Ik zou een hoop kunnen missen, maar dat niet
, dus de relatie zou voortijdig eindigen.
quote:Je hoeft toch niet van iemand te houden om ermee naar bed te kunnen gaan?
Op maandag 26 mei 2003 08:10 schreef jacko het volgende:[..]
Ehh, begrijp ik het goed? Oftewel grof gezegd; eerst neuken en dan van iemand "leren" houden? Heb ik het in al die jaren, en zeker de afgelopen paar weken, toch al die tijd verkeerd begrepen?
![]()
![]()
En als je iemand echt leuk vindt, verliefd bent misschien, wie weet zelfs wel zo verliefd dat je er helemaal voor wilt gaan en samen aan een toekomst wilt gaan opbouwen, dan nog steeds hoeft dat niet te betekenen dat je van iemand houdt. Verliefheid gaat over in houden van, na verloop van tijd, en dat kan soms wel jaren duren.
"Houden van" na twee maanden, daar geloof ik niet in.
quote:Ik geloofDE daar ook niet in, tot zondag een week geleden...
Op maandag 26 mei 2003 08:22 schreef Kwark het volgende:*knip de rest; het wordt anders zo'n een/tweetje..*
"Houden van" na twee maanden, daar geloof ik niet in.
Nu weet ik dat het binnen een dag kan.
jacko
quote:Gefeliciteerd dude, je bent verliefd
Op maandag 26 mei 2003 08:29 schreef jacko het volgende:[..]
Ik geloofDE daar ook niet in, tot zondag een week geleden...
Nu weet ik dat het binnen een dag kan.
jacko
Ik hoop dat jij er geen probleem mee hebt, want ik zou dat niet trekken.
(of juist wel )
Dat is gewoon een onderdeel van de sex.....
Als een man mij wil opwarmen door gelijk tussen mijn benen te kruipen dan heeft hij erg weinig succes, voorspel begint een heeeeeeeeeel stuk eerder, eerst de rest van het lichaam, dan pas tussen de benen......
Verder tips kan ik je niet geven, daarvoor moet je toch echt bij je eigen vriendin zijn, misschien kan je eens haar vastbinden ofzo, haar hele lichaam plagen totdat ze helemaal gek word en dan wat proberen, maarja als ze echt niet wil dan wil ze niet..........
Probeer andere dingen te doen, vlinderkusjes over haar hele lijf bv, je kan zo verschrikkelijk veel doen zonder dat je bij beffen of vingeren komt....
Dan moet je daar maar mee bezig gaan, de rest komt dan misschien wel vanzelf....
quote:je zou eens kunnen kijken in dit topic:
Meeste mannen klagen alleen maar over dat saaie voorspel en dat ze er het liefst meteen overheen maaien...
Nu zijn er vrouwen die daar niet van houden en dan is het NOG niet goed!
Maar goed, iedereen is weer anders..
quote:Ik vind ook dat het eigenlijk wel hoort. Voorspel is niks mis mee en is voor de man ook best leuk. Het is toch ook fijn voor de man als je de vrouw laat klaarkomen. Met penetreren is dat heel erg moeilijk.
Op maandag 26 mei 2003 07:38 schreef jacko het volgende:[..]
Waarom wil je er toch perse een "oplossing" of "verklaring" voor hebben? Voorspel of geen voorspel doet nu (naar mijn mening) toch niet terzake zolang dat wat jullie doen maar fijn is en goed voelt. Het lijkt haast wel of je denkt dat voorspel perse MOET. Laat ik nou al vaker hier gelezen hebben dat in de liefde en sex niks MOET. Misschien, als jullie wat langer bij elkaar zijn, komt dat voorspel er vanzelf bijkijken. Ik zou me er niet zo druk om maken; dat werkt alleen averechts (denk ik). Geniet gewoon van elkaars lichaam zoals je nu doet..
jacko
Als ik eenmaal een orgasme heb gehad, heb ik de rust om lekker door te vozen. Misschien kun je dat invoeren? PS niet in haar komen, want dan is het naspel een natspel en daschiet nie op
suc6
quote:OH?
Op maandag 26 mei 2003 12:59 schreef No-Fear het volgende:
Het is ook nooit goed he!Meeste mannen klagen alleen maar over dat saaie voorspel en dat ze er het liefst meteen overheen maaien...
Nu zijn er vrouwen die daar niet van houden en dan is het NOG niet goed!
Maar goed, iedereen is weer anders..
quote:volgens mij doe je echt iets fout; voorspel is een kunst die maar sommige mannen beheersen. Als het niet lekker is heb je inderdaad zoiets van 'nou doe hem meteen maar, dan is het ook snel gebeurd'. De meeste mannen vinden dat overigens niet erg...
quote:Hoezo uitkijken?
Op maandag 26 mei 2003 18:41 schreef Acacia het volgende:
Juis ja...
psies, kijk uit met meisjes (ik was er ooit ook zo een) die voorspel maar onzin vinden, omdat ze niet kunnen, willen genieten.... of denken dat t zo hoort om snel om je lul te vragen!
quote:Nou ik wilde ook geen voorspel, vond t maar onzin, dacht dat vriend t bezwaarlijk vond, ook al vond ie t niet... ik was dus ook zo... nu niet meer... hele lieve vriend, waar ik heerlijke sex mee kan hebben en voorspel is geil!
Op maandag 26 mei 2003 19:25 schreef Gaatjeniksan het volgende:[..]
Hoezo uitkijken?
Waarom was jij er ook zo een?
Hoe is het bij jou veranderd?
quote:Vastbinden dat is geil
Op maandag 26 mei 2003 09:41 schreef erodome het volgende:
Ik vind vingeren en beffen ook geen voorspel hoor...........Dat is gewoon een onderdeel van de sex.....
Als een man mij wil opwarmen door gelijk tussen mijn benen te kruipen dan heeft hij erg weinig succes, voorspel begint een heeeeeeeeeel stuk eerder, eerst de rest van het lichaam, dan pas tussen de benen......
Verder tips kan ik je niet geven, daarvoor moet je toch echt bij je eigen vriendin zijn, misschien kan je eens haar vastbinden ofzo, haar hele lichaam plagen totdat ze helemaal gek word en dan wat proberen, maarja als ze echt niet wil dan wil ze niet..........
Probeer andere dingen te doen, vlinderkusjes over haar hele lijf bv, je kan zo verschrikkelijk veel doen zonder dat je bij beffen of vingeren komt....
Dan moet je daar maar mee bezig gaan, de rest komt dan misschien wel vanzelf....
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:28 schreef spookie het volgende:[..]
Vastbinden dat is geil
quote:Echt wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 26 mei 2003 20:28 schreef spookie het volgende:[..]
Vastbinden dat is geil
quote:Heb het dit weekend nog bij mijn vriendin gedaan. Had d'r vastgebonden en een blinddoek omgedaan en daarna gewoon een uur lang helemaal gek gemaakt
Op maandag 26 mei 2003 20:43 schreef erodome het volgende:[..]
Echt wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind het helemaal te gek als ik vastgebonden lig en helemaal gek gemaakt word, of gewoon heerlijk gepakt word terwijl ik vastlig en geen kant opkan, jummyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!
volgens mij is vast binden wel een goed idee... maar als ze het echt niet wil kan je er niets aan doen...
quote:Dat heb ik nou bij naspel.
Op maandag 26 mei 2003 19:53 schreef schatje het volgende:
Ik ben ook niet zo'n liefhebber van voorspel, dat gemiep mag van mij achterwege worden gelaten.
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:59 schreef Buse het volgende:
Maar ik denk dat de meeste vrouwen, in de meeste situaties, toch wel van voorspel houden. Dat zegt mijn ervaring iig.
quote:Vastgebonden worden ook.
Op maandag 26 mei 2003 20:28 schreef spookie het volgende:
Vastbinden dat is geil
quote:de mijne ook niet
Op zondag 25 mei 2003 21:03 schreef MikeyMo het volgende:
mijne houdt helemaal niet van sex
maar ze is verder wel liev
weet je toevallig of ze in het verleden vervelende dingen heeft meegemaakt op het gebied van sex? zo ja dan kan het best dat ze jou dat plezier wel wil doen om sex te hebben maar het liefst zo kort en zo snel mogelijk. praat er eens over en vraag haar of ze zich er van bewust is veel succes
quote:dit heb ik een pagina terug ook ongeveer geprobeerd uit te leggen...
Op vrijdag 30 mei 2003 18:39 schreef whynona het volgende:
___________________________________________________________weet je toevallig of ze in het verleden vervelende dingen heeft meegemaakt op het gebied van sex? zo ja dan kan het best dat ze jou dat plezier wel wil doen om sex te hebben maar het liefst zo kort en zo snel mogelijk. praat er eens over en vraag haar of ze zich er van bewust is veel succes
quote:Ik meen dat er al gepost is dat er in het verleden niets is gebeurd en dat praten niet makkelijk gaat. Ze vindt het gewoon (nog) niet fijn...
Op vrijdag 30 mei 2003 18:39 schreef whynona het volgende:
weet je toevallig of ze in het verleden vervelende dingen heeft meegemaakt op het gebied van sex? zo ja dan kan het best dat ze jou dat plezier wel wil doen om sex te hebben maar het liefst zo kort en zo snel mogelijk. praat er eens over en vraag haar of ze zich er van bewust is veel succes
quote:huh??
Op vrijdag 30 mei 2003 09:07 schreef Metro2005 het volgende:[..]
de mijne ook niet
maar ze is verder wel liev
l u l
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 22:20 schreef MooNLiGhT84 het volgende:[..]
huh??
l u l
zie dat nog maar eens goed te praten..
quote:Zo dan baal je even, nou ja, ik zou balen, voorspel ruled
suc
quote:Meteen inruilen!
quote:Lijkt wel of ze geen voorspel wil om er maar weer snel van af te zijn. En dus niet zo van sex houdt?
Op zondag 25 mei 2003 21:36 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Ik twijfelde vandaag even of ik een topic over hetzelfde onderwerp zou openen. Dat hoeft dus niet meer...ik zal dit topic dan ook met veel aandacht volgen.
De een zegt dat een voorspel er min of meer bijhoort...misschien, maar dan moet je vriendin dat ook wel toestaan. En hoe kan ze ooit ervaren hoe fijn het is wanneer ze het niet toestaat? Er overpraten doet ze liever niet...wel weet ik dat er in het verleden gelukkig geen 'dingen' zijn gebeurd die haar hierin kunnen blokkeren.
Zeg niet dat het met veel geduld goed komt...want bij mij speelt het al 8 maanden...en nee ik denk niet dat het mijn 'kwaliteiten' ligt...
Het is voor mij frustrerend dat ik weining bij haar mag doen...soms voel ik me ook schuldig dat ik wel 'aan mijn trekken' kom en zij niet...
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:00 schreef Cimarron het volgende:
Ik doe altijd voorspel of ze nou willen of niet
quote:Schaamt ze zich voor haarzelf of zo? Echt niet te geloven hoor niet beffen envingeren!
Op zondag 25 mei 2003 22:11 schreef Gaatjeniksan het volgende:[..]
Grappig...not
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:09 schreef Aprillady het volgende:[..]
Meteen inruilen!
quote:Dat zou ik wel degelijk vervelend vinden. Het geilste aan sex is toch (vind ik) het voorspel... en ook verreweg het lekkerste! Als ik een vrouw zou hebben die niet van voorspel hield, zou de relatie waarschijnlijk niet lang stand houden.
Het is niet dat ik het vervelend vind, maar ik vind het wel vreemd.
Mooi toch...
Quick and dirty, no nonsense sex, rammen maar...
Dat zouden meer mensen moeten doen...
quote:Hoezo vindt je dat vreemd? Stond dat anders beschreven in de handleiding ofzo?
quote:ik weet niet of dat aan mij was,.. anyway.. die *zucht* was vanwege het niet aanwezig zijn van een vriendin.
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:14 schreef Lightyear het volgende:
Je vriendin is een uitzondering op de regel!Mooi toch...
Enneh, voorspel is inderdaad meer dan alleen vingeren en likken. En ook niet perse klef knuffelen. Als je fantasie zo beperkt is, zou ik er ook niet meer van houden. Even verplicht onderwerpjes langs, en dan hoppa!
Bij een goed voorspel, maar wat mij betreft zelfs het neuken overgeslagen worden. (uiteindelijk vind ik klaar gepijpt worden lekkerder dan klaarneuken).
quote:O jee, dat lijkt me echt erg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |