bijna allemaal van die personen waar je je dood aan ergert, zo'n halsema, marijnissen e.d.
quote:als je rechts, bekrompen en/ of asociaal bent is de kans groot dat je je doodergert aan deze personen.
Op maandag 26 mei 2003 18:15 schreef MikeyMo het volgende:
ik vind ze juist wel briljant....bijna allemaal van die personen waar je je dood aan ergert, zo'n halsema, marijnissen e.d.
Overigens, die Wouke die stemt toch gewoon VVD? Wat moet die er dan tussen?
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 26-05-2003 19:02]
quote:Dat zegt meer over jou dan over deze kaarten...
Op maandag 26 mei 2003 18:15 schreef MikeyMo het volgende:
ik vind ze juist wel briljant....bijna allemaal van die personen waar je je dood aan ergert, zo'n halsema, marijnissen e.d.
over bekrompen denken gesproken
quote:Dat ze niet zeggen wat jij wilt horen wil nog niet zeggen dat ze niks zinnig zeggen.
Op maandag 26 mei 2003 19:03 schreef MikeyMo het volgende:
mwoah een heleboel van die lui hebben nog nooit iets zinnigs gezegd.. maar ja, kennelijk ben je dan asoover bekrompen denken gesproken
En blijkbaar voel je je aangesproken of je leest mijn reactie niet goed.
overigens is Thom de Graaf aangepast, ik heb de anna frank verise nog op m'n hd staan...
quote:Ah, de aloude smoes dat Jannetje en Famke het beste voor hebben met iedereen en wie die mening niet deelt is aso/bekrompen staat gelijk aan rechts?
Op maandag 26 mei 2003 18:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
als je rechts, bekrompen en/ of asociaal bent is de kans groot dat je je doodergert aan deze personen.
Gelukkig ben jij zo verheven dat jij het wel met ze eens bent he?
Duidelijk.
quote:jij ook al he, zullen we samen een bushokje gaan ingooien, negertjes treiteren en bejaarden van hun rollators ontdoen
Op maandag 26 mei 2003 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
Joh, je moet een uitgever voor dat spel zoeken!Ik zou het in elk geval kopen!Maar ik ben dan ook rechts, bekrompen en/of asociaal.
quote:Idd, dat is alles wat we doen.
Op maandag 26 mei 2003 20:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
jij ook al he, zullen we samen een bushokje gaan ingooien, negertjes treiteren en bejaarden van hun rollators ontdoen
Misschien kunnen we ook een asielzoekerscentrum dwarszitten door de grond op te kopen of zo.
Ik ben immers rechts en aso dus rijk
quote:damn ja, ik bulk ook van het geld, maar ik ga het mooi niet aan de armen geven
Op maandag 26 mei 2003 21:07 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Idd, dat is alles wat we doen.
Misschien kunnen we ook een asielzoekerscentrum dwarszitten door de grond op te kopen of zo.
Ik ben immers rechts en aso dus rijk
die gaan maar werken
quote:wat snap je niet aan de woorden: "is de kans groot" ?
Op maandag 26 mei 2003 19:41 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ah, de aloude smoes dat Jannetje en Famke het beste voor hebben met iedereen en wie die mening niet deelt is aso/bekrompen staat gelijk aan rechts?
Gelukkig ben jij zo verheven dat jij het wel met ze eens bent he?
Duidelijk.
quote:Ah, je kan ook rechts/bekrompen/asociaal zijn zonder je te ergeren aan Famke en Jannetje?
Op maandag 26 mei 2003 21:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
wat snap je niet aan de woorden: "is de kans groot" ?
quote:Goed zo.
Op maandag 26 mei 2003 21:26 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ah, je kan ook rechts/bekrompen/asociaal zijn zonder je te ergeren aan Famke en Jannetje?
quote:Maar kun je ook links/naïef/geitenwollensokdragend zijn terwijl je je doodergert aan deze linkse orakels?
Op maandag 26 mei 2003 21:26 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ah, je kan ook rechts/bekrompen/asociaal zijn zonder je te ergeren aan Famke en Jannetje?
Krijg je deze kankerzooi, blijft het open. En ook niet ff de melding dat het in het centrale pics en baggertopic moet ofzo.
Kijk hier maar.
Misschien kun je een links plaatsen bij je openingbijdrage, Tikorev? Da's wel zo fair voor de maker.
quote:De laatste aanwinst is...... Annemarie Jorritsma!
Op maandag 26 mei 2003 23:50 schreef Kaalhei het volgende: erg leuk, complimenten.
WE WANT MORE
[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 27-05-2003 20:32]
quote:Hier
[b]Op zondag 25 mei 2003 21:07 schreef Mugger het volgende: Waar is de kaart van Frits Bolkestein trouwens?
Een paar plaatjes boven Mat Herben :-)
quote:Moet je gewoon even op quote drukken als je die wil hebebn, zie je ze allemaal wel staan.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:07 schreef rroloff het volgende:
Misschien kun je een links plaatsen bij je openingbijdrage, Tikorev? Da's wel zo fair voor de maker.
quote:Give it to me baby.....
Op dinsdag 27 mei 2003 20:07 schreef rroloff het volgende:
De laatste aanwinst is...... Annemarie Jorritsma!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |