Verbaast mij eigenlijk dat hier nog geen topic over is, kijkt niemand hier DTM?
Korte introductie:
DTM = Deutsche Tourwagen-Meisterschaft, met ook races in het buitenland (o.a. Zandvoort).
Leuke klasse om te kijken, close-racing, inhaalacties. e.d.
Constructeurs: Mercedes, Audi (Abt) en Opel.
De Opels kunnen voorin niet echt meekomen.
Coureurs: Grote man is Bernd Sneider in de Mercedes, verder Laurent Aiello in de Audi (kampioen 2002). Jean Alesi rijdt ook nog rond in een Mercedes. En 2 Nederlanders, Albers en Bleekemolen: Dit is Bleekemolen's 1e seizoen, in een Opel.
Albers rijdt dit seizoen met dankzij wat geluk in een nieuwe Mercedes rond (vorig jaar moest hij met met een oude Mercedes doen), en gaat na 2 races aan de leiding in het kamioenschap. .
Op TV om de 2 weken op de ARD en ZDF, volgens mij elk weekend als er geen F1 is
DTM = een leuk alternatief voor de F1
Maar goed, Albers wint overtuigend, Duitsers zijn lyrisch over hem en als hij zo door gaat dan kan het niet anders dan dat hij over een paar jaar in een Mclaren-Mercedes rondrijd...
Albers doet het erg goed vind ik. Maar liefst 8 seconden voorsprong op de nr 2
maar het was een indrukwekkende race dit keer
nog 8 races op dit niveau doorgaan, dan wordt ie nog kampioen ook, hij leidt nu al
quote:Denk dat BMW niet wil..
Op zondag 25 mei 2003 15:29 schreef gillette het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor,maar waarom rijden er geen BMW's mee in de DTM?
Zou het anders ook niet weten.
* beduusd is *
quote:BMW concentreert zich momenteel qua autosport volledig op de Formule 1 en trekt daar heel veel geld voor uit.
Op zondag 25 mei 2003 15:29 schreef gillette het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor,maar waarom rijden er geen BMW's mee in de DTM?
DTM is wel gaaf, alleen ben ik vandaag weer eens vergeten te kijken.
quote:Schei toch uit. Hij haalt hem op dat moment in door die fout. En hij rijdt daarna weg op eigen kracht.
Op zondag 25 mei 2003 18:33 schreef wh00t het volgende:
Mooie race, ik heb hem gezien.
Gaat de boeken in als de 2e overwinning van Christijan Albers.
Jammer alleen dat het alweer een race is die ie wint door een fout van een andere coureur die voor hem rijdt (Fässler).
Maar ja, zoals ik al zei, gaat gewoon de boeken in als een overwinning, punt uit.
Ben een vaste bezoeker van het forum van CA, en stond er ook van te kijken dat er hier nog niets van te vinden was.
Aangezien ik hier niet zovaak post vond ik het niet nodig er zelf 1 aan te maken. Maaruh op naar de volgende Chrisje!
En de kop van-, en dat knusse mobieltje uitwisselen na afloop met Norbert Haug deed me ook goed.
quote:idd, op naar de DTM races dit jaar gelukkig kan ik er op de fiets heen
Op maandag 26 mei 2003 11:25 schreef Man_Made_God het volgende:
Hier een nieuwe DTM-liefhebber!
Volg het sinds dit seizoen, omdat ik van plan ben naar Zandvoort te gaan in september, dus dan moeten we natuurlijk wel een beetje op de hoogte zijn. Mooie overwinning van Albers, als het zo doorgaat, krijgen we een huldiging in Zandvoort!!![]()
was wel een mooi moment toen ie het rechte stuk op kwam lopen en het hele pubiek massal uit zn dak ging
Vanmiddag 13.45u op ZDF: DTM am Lausitzring.
Schneider (Mercedes) staat op pole, gevolgd door Ekström (Audi) en Dumbreck (Opel).
Geen flauw idee waar Albers staat, kan de hele startopstelling niet echt vinden op www.dtm.de
SBS6 gaat het ook uitzenden volgens mij...
quote:Laat ik dat eens gaan kijken, 'k blijf toch wel binnen vandaag
Op zondag 8 juni 2003 12:50 schreef Elevation het volgende:
* schop *Vanmiddag 13.45u op ZDF: DTM am Lausitzring.
quote:Albers staat negende. Zie www.dtm.de
Schneider (Mercedes) staat op pole, gevolgd door Ekström (Audi) en Dumbreck (Opel).Geen flauw idee waar Albers staat, kan de hele startopstelling niet echt vinden op www.dtm.de
quote:Jaa SBS6 Gaat DTM Uitzenden !
Op zondag 8 juni 2003 12:50 schreef Elevation het volgende:
* schop *Vanmiddag 13.45u op ZDF: DTM am Lausitzring.
Schneider (Mercedes) staat op pole, gevolgd door Ekström (Audi) en Dumbreck (Opel).
Geen flauw idee waar Albers staat, kan de hele startopstelling niet echt vinden op www.dtm.de
quote:En die commentator van SBS6 mogen ze een anaal nekschot geven.
Op zondag 8 juni 2003 13:53 schreef Fillipe het volgende:[..]
Hij geeft foutieve informatie. Hij is te laat met zijn commentaar.
Hij zit op het circuit, naar eigen zeggen, en leest de uitslag voor die wij ook op tv zien
Hij is er enorm trots op dat hij de teambaas van Opel kent.
Ik vind Olav Mol soms ook niet erg geweldig, maar hij is 100x beter dan die eikelbijter van SBS6.
Sorry moest het ff kwijt.
overigens is lijkt die DTM erg op de F1 van 2 jaar geleden. Ik heb nog geen 1 inhaalaktie gezien. Alles gebeurt in de pits. Beetje saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |