quote:Lauren
Op zondag 25 mei 2003 17:23 schreef Gorro het volgende:
Is het toevallig een wat recentere foto van deze dame?
Lauren Bacall dus
Da's idd de gezochte actrice!
quote:Eigenlijk wel.
Op zondag 25 mei 2003 17:30 schreef Gorro het volgende:
Heeft iemand er bezwaar tegen dat ik eerst even ga eten voor ik een nieuwe vraag stel
quote:Jawel!
Nee
quote:Nouja zeg..
Mooi
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 25-05-2003 19:24]
"Full of chilling moments and many touches of B-grade horror, this is nothing but a classic of its type. Critics pounded it, but it is perfect horror entertainment, even if a bit tame by today's standards. It picks off from a sluggish start to finish off well Don't criticise this one; just enjoy the original that was the inspiration for numerous sequels and copies."
quote:
Op zondag 25 mei 2003 18:06 schreef mamamiep het volgende:Huh, een vragenpost?
<knip>
quote:Maak weer eens wat van die woordzoekers/kruiswoordpuzzels
Op zondag 25 mei 2003 18:10 schreef SODA het volgende:[..]
Ik voel me nu echt uitgedaagd vele nieuwe soorten vragen te verzinnen.
Die waren meestal een prooi voor mij
quote:Kom maar op, ik wacht wel
Op zondag 25 mei 2003 18:10 schreef SODA het volgende:[..]
Ik voel me nu echt uitgedaagd vele nieuwe soorten vragen te verzinnen.
quote:2.J
Op zondag 25 mei 2003 18:11 schreef Gorro het volgende:[..]
Maak weer eens wat van die woordzoekers/kruiswoordpuzzels
Die waren meestal een prooi voor mij
[Dit bericht is gewijzigd door SODA op 25-05-2003 18:14]
quote:Tja... Ik ben er weer ja
Op zondag 25 mei 2003 18:14 schreef Jolan het volgende:[..]
quote:"Why I'm... I'm Mrs. Voorhees, an old friend of the Christy's"
Op zondag 25 mei 2003 18:13 schreef Khalein het volgende:
Friday the 13th?
Hierbij mijn dank Khalein
.
.
quote:Graag gedaan hoor!
Op zondag 25 mei 2003 18:18 schreef mamamiep het volgende:
Hierbij mijn dank Khalein.
En dan nu een vraag... (aardappels zijn geschild, dus hierna koken
)
Welke film? ![]()
"Its a glossy thriller with the requisite action,'funny' lines and intrigue but there's just something else which makes it memorable. The chemistry between
and
is great and they both give excellent performances. They kind of play inverted versions of each other.
is manic and eccentric, never stopping for breath while
is more muted (
style)."
"This film was a sort of WHAT, HOW, WHY movie, there was nothing different in it at all, and i think if it was not for the lead cast, it would have gone strait to video,
is ok, but i feel he could'nt really get his character right, there was the little boy lost look, then there was the action man hero look, to be blunt his character it seemed did not have the ability or intelligence to know how to make cup of coffee..."
Hier staat al vrij veel in eigenlijk, dus probeer ik het eerst hiermee
Suc6!
offtopic: misschien heb ik wel een leuk ideetje voor een nieuw soort vraag. Poster Descriptions
uitleg: als je op de imdb pagina van een film op de cover klikt, kun je doorverwezen worden naar nostalgia.com.
Als je daar een film intypt, krijg je informatie over een poster, die je op het net kan kopen. Zo ook informatie over wat je op de poster ziet.
vorbeeld: een vraag kan zijn
"Rear view of man on beach raising arms to sky looking toward another man on spit of land. Poster is mostly sky and sea
antwoord: Awakenings
misschien wel leuk toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Jolan op 25-05-2003 18:45]
quote:Haha, dat was net het antwoord dat ik gaf
Op zondag 25 mei 2003 18:44 schreef Jolan het volgende:
ik zou het eerlijk gezegd nog niet weten.offtopic: misschien heb ik wel een leuk ideetje voor een nieuw soort vraag. Poster Descriptions
uitleg: als je op de imdb pagina van een film op de cover klikt, kun je doorverwezen worden naar nostalgia.com.
Als je daar een film intypt, krijg je informatie over een poster, die je op het net kan kopen. Zo ook informatie over wat je op de poster ziet.vorbeeld: een vraag kan zijn "Rear view of man on beach raising arms to sky looking toward another man on spit of land. Poster is mostly sky and sea
antwoord: Awakenings
[afbeelding]
misschien wel leuk toch?
quote:Ik vind het wel een leuk idee. Maar meestal komen de users gewoon met een nieuw soort vraag. Dat wordt niet gevraagd, maar geintroduceerd. Maar leuk idee voor de volgende keer.
Op zondag 25 mei 2003 18:44 schreef Jolan het volgende:
ik zou het eerlijk gezegd nog niet weten.offtopic: misschien heb ik wel een leuk ideetje voor een nieuw soort vraag. Poster Descriptions
misschien wel leuk toch?
Heb je stiekum al wat posters descriptions bekeken
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |