nu de Western Conference nog
VS
Basketball, da's toch american-korfbal??
Ennuh John Rocker was de amerikaanse Pim Fortuin, alleen wat hij zei ging net iets te ver LoL
quote:of de Mavs alsjeblieft de komende twee wedstrijden tegen de Spurs willen verliezen
Op zondag 25 mei 2003 12:19 schreef Mazx het volgende:
Jaah das heel geweldig ehh maar wat is je vraag/opmerking ??
quote:als al die korfballers in Nederland nu eens gingen basketballen kan alleen maar ten goede komen van het bedroevende Nederlandse basketbalnivo
Basketball, da's toch american-korfbal??![]()
quote:
Op zondag 25 mei 2003 12:20 schreef SinCerEly het volgende:
ook een Indians fan?? :-)
quote:daarentegen leeft Rocker nog wel
Ennuh John Rocker was de amerikaanse Pim Fortuin, alleen wat hij zei ging net iets te ver LoL
Basketball is internationaal toch een heel grote sport, zelfs de tweede van de wereld als ik me niet vergis
quote:maar niet elke club kan em 10 miljoen per jaar betalen of wel in Amerika?
Op zondag 25 mei 2003 14:20 schreef Magicfrankie het volgende:
Dat is correct, het is dus eigenlijk slavenhandel... maar de slaven in deze worden daarvoor wel redelijk fors betaald...
Een speler zou kunnen zeggen dat hij ergens niet wil spelen, en daarmee een trade afdwingen, maar dat is niet goed voor je reputatie.
quote:LeBron krijgt in de eerste drie jaar maar $12.96 million
Op zondag 25 mei 2003 15:00 schreef Fulton het volgende:[..]
maar niet elke club kan em 10 miljoen per jaar betalen of wel in Amerika?
Mavs - Nets moet de finale worden.
quote:Jammer voor jouw, leuk voor mij
Op zondag 25 mei 2003 23:49 schreef Barca het volgende:
Of de Mavs zo meteen alsjeblieft game 4 willen winnen. En niet alleen game 4. Ook game 5 en 6.Mavs - Nets moet de finale worden.
Verder: Spurs - Nets wordt de finale en ik denk datNJ zeker een kans maakt. Met een Kidd die zo in vorm is als nu, Jefferson die ze lekker staat de raken en de agressie van K-Mart kan het nog best spannend worden. Had ik halverwege het seizoen nooit durven voorspellen; een kampioen uit het Oosten .
quote:Detroit gaat zeer waarschijnlijk voor Darko Milicic, een 17 jarige center van 2.12.
Op maandag 26 mei 2003 18:19 schreef kUWn het volgende:
Heeft er iemand trouwens enig idee wat de overige draft-picks gaan worden? Ik zag nl. dat Detroit (van Memphis) de nr. 2 pick krijgt, Toronto nr. 4 en Chicago nr. 7. Kunnen we daar nog spannende dingen verwachten? Ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik afgelopen seizoen het college-, highscool en europees basketball niet echt heb bijgehouden.
Het blijven allemaal speculaties, maar op NBA Draft.net zijn altijd wel goede tips te vinden...
maar ben ook wel benieuwd hoe die ginobli het in de finals zal doen.. ach ja .. we zien het wel
quote:Hij is klein, maar als hij echt kwaliteit heeft maakt dat ook niet zoveel meer uit. Iverson is met z'n 1.83 ook niet echt groot, en Van Exel met 1.85 ook niet. De termen 'floor general' en 'extremely gifted ball handler' zeggen mij meer dan zijn lengte.
Op maandag 26 mei 2003 23:45 schreef SpankSpankeronie het volgende:
TJ Ford 4 wedstrijden in actie gezien met de Longhorns tijdens March Madness,zijn spel heeft veel weg van Iverson,veel schieten vanuit allerlei standen en veel kruip door sluip door acties naar de ring
maar met zijn 5-10 is TJ wel klein voor de NBA
quote:No way weg met de Mavs geef mij de Spurs maar beter in de breedte, leuker team. van Axel is een van de weinige die ik graag zie ballen wel rare speler maakt alleen maar moeilijke ballen
Op zondag 25 mei 2003 23:49 schreef Barca het volgende:
Of de Mavs zo meteen alsjeblieft game 4 willen winnen. En niet alleen game 4. Ook game 5 en 6.Mavs - Nets moet de finale worden.
Baal trouwens dat ik gemist heb hoe de arrogante eikels van de Lakers onderuit gingen YES In de final gun ik het de Nets opzich na vorig jaar maar MVP Duncan gun ik de titel nu zeker ook als bekroning op z'n cariere, maar gedurende die finals kan ik nog een keuze maken
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:41 schreef SpankSpankeronie het volgende:
het schijnt dat ome Dirk vannacht niet meedoet
dus dat wordt een eitje vannacht voor de Spurs
Hoop dat ze de serie alsnog winnen, daarvoor moeten ze eerst a.s. donderdag thuis winnen.
De Spurs zijn een degelijke ploeg. B-tje saai. Duncan is de superster. Maar spelers als Emanuel Ginobli en Malik Rose zijn erg belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |