abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2003 @ 03:11:35 #1
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10661975
hmm vraagje,,, zijn er hier mensen die een intiem (lees bij de geslachtsdelen) piercings hebben of er mee ervaringe hebben?


zal ik maar beginnen: heb zelf een tongpiercing en een frenum.. dan is een ringetje voor het tompje wat onder je eikel zit... volgens de vrouwen is het erg opwindend bij bepaalde standjes..

Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10661992
vandaag kopspijkers gekeken...

tong-splitsing.. righttttt

"De kinderen werden op alfabetische volgorde in het ravijn geworpen"
  zondag 25 mei 2003 @ 03:13:52 #3
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10661996
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:13 schreef SlickerThanAverage het volgende:
vandaag kopspijkers gekeken...

tong-splitsing.. righttttt


nou das wel beetje heel erg... lijkt me ook heel pijnlijk
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  zondag 25 mei 2003 @ 03:15:16 #4
31753 ZixS
oldskool
pi_10662010
waarom neem je in godsnaam zo'n ding?
  zondag 25 mei 2003 @ 03:17:30 #5
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662029
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:15 schreef ZixS het volgende:
waarom neem je in godsnaam zo'n ding?
nou .. heb zin in een 2de piercing..

en in mijn gezicht wou ik er geen..

naar dit is echt super...

deed geen pijn, ziet er echt leuk uit, en de vrouw heeft er iets aan

[Dit bericht is gewijzigd door Matty___ op 25-05-2003 03:18]

Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662034
jezus.... het is kwart over drie sochtends... morgn leren voor hertentamens en jij begint over klitpiercings....
Can I? could I? would I?
  zondag 25 mei 2003 @ 03:19:32 #7
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662046
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:18 schreef Can_I_kick_it het volgende:
jezus.... het is kwart over drie sochtends... morgn leren voor hertentamens en jij begint over klitpiercings....
nee geen clit door het tompje onder de eikel
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662047
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:15 schreef ZixS het volgende:
waarom neem je in godsnaam zo'n ding?
Sommige 'mensen' kikken er op stukken metaal door hun lichaam te plaatsen
pi_10662055
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:18 schreef Can_I_kick_it het volgende:
jezus.... het is kwart over drie sochtends... morgn leren voor hertentamens en jij begint over klitpiercings....
her-TENTAMENS
"De kinderen werden op alfabetische volgorde in het ravijn geworpen"
pi_10662064
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:19 schreef Steijn het volgende:

[..]

Sommige 'mensen' kikken er op stukken metaal door hun lichaam te plaatsen


nou, ik heb es een dartpijlyje in mijn voet gekregen (niet vast erin) maar dat was echt niet kicken moet ik zeggen
pi_10662069
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:21 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

nou, ik heb es een dartpijlyje in mijn voet gekregen (niet vast erin) maar dat was echt niet kicken moet ik zeggen


ja maar dat was ook niet echt vrijwillig.
pi_10662073
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:22 schreef Steijn het volgende:

[..]

ja maar dat was ook niet echt vrijwillig.


da's wel weer waar....
  zondag 25 mei 2003 @ 03:22:54 #13
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662074
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:21 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

nou, ik heb es een dartpijlyje in mijn voet gekregen (niet vast erin) maar dat was echt niet kicken moet ik zeggen


het deed minder pijn dan het tondpiercing.. maar ja met verdoofing voel je er toch nix van
2 weken beetje pijn bij het plasen als er urine op het wondje komt maar dat was...

volgens de kerel die het gezet heeft steld het minder voor dan een navel piercing. zo een navelpiercing is juist pijnlijker

[Dit bericht is gewijzigd door Matty___ op 25-05-2003 03:24]

Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662083
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:22 schreef Matty___ het volgende:

[..]

het deed minder pijn dan het tondpiercing.. maar ja met verdoofing voel je er toch nix van
2 weken beetje pijn bij het plasen als er urine op het wondje komt maar dat was...


urine op je tong? vies ventje....

/edit ow, ik snapte hem ff niet

  zondag 25 mei 2003 @ 03:25:00 #15
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662091
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:23 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

urine op je tong? vies ventje....

/edit ow, ik snapte hem ff niet


heb 2 piecings..

1. tong
2. tompje onder me eikel (van daar de urine)

Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662095
Will Young met zn navelpiercing is ook niet echt alles
mgoe zelf hebk r helemaal niets mee, met piercings, mja iederen zn eigen keuz toch
  zondag 25 mei 2003 @ 03:26:24 #17
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662103
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:25 schreef hardsilence het volgende:
Will Young met zn navelpiercing is ook niet echt alles
mgoe zelf hebk r helemaal niets mee, met piercings, mja iederen zn eigen keuz toch
ben er wel blij mee. en het is een piercing wat niet iedereen heeft..
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662106
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:23 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

urine op je tong? vies ventje....

/edit ow, ik snapte hem ff niet


HeyFreak blijkt hier dus het vieze ventje te zijn
De gedachte alleen al.
pi_10662107
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:26 schreef Matty___ het volgende:
ben er wel blij mee. en het is een piercing wat niet iedereen heeft..
jahw mooi dan toch
  zondag 25 mei 2003 @ 03:27:27 #20
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662108
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:27 schreef Steijn het volgende:

[..]

HeyFreak blijkt hier dus het vieze ventje te zijn
De gedachte alleen al.


ja eh
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662110
en wat als je nou met het vliegtuig moet en de metaaldetector gaat af, doe je dan je broek omlaag of wat...
pi_10662117
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:27 schreef Steijn het volgende:

[..]

HeyFreak blijkt hier dus het vieze ventje te zijn
De gedachte alleen al.


wat nou, urine is heel gezond hoor!

2 teaspoons a day keeps the doctor away

  zondag 25 mei 2003 @ 03:28:49 #23
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662119
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:27 schreef hardsilence het volgende:

[..]

jahw mooi dan toch


ja zeker.. en wat mooi is... als je het op z'n hondjes doet komt dat ringetje (met kogeltje) 9 van 10 keer over de g punt heen
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  zondag 25 mei 2003 @ 03:30:11 #24
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662125
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:27 schreef HeyFreak het volgende:
en wat als je nou met het vliegtuig moet en de metaaldetector gaat af, doe je dan je broek omlaag of wat...
nee dat gebeurd gelukkig niet.. hoewel.. had het een keer in highstreet maar toen ik mijn tongpiercing liet zien mocht ik door zonder broek omlaag
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662133
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:28 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

wat nou, urine is heel gezond hoor!

2 teaspoons a day keeps the doctor away


hey bedankt voor de de tip
  zondag 25 mei 2003 @ 03:33:10 #26
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662141
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:31 schreef Steijn het volgende:

[..]

hey bedankt voor de de tip


lijkt me sterk dat het zo gezond is
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662146
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:33 schreef Matty___ het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat het zo gezond is


het schijnt vol te zitten met mineralen enzo, en het is goed tegen voetschimmel ofzo, dus plassen onder de douche is aangeraden!

weet ik nog van Madonna een paar jaar terug bij David Letterman

  zondag 25 mei 2003 @ 03:35:23 #28
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662153
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:34 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

het schijnt vol te zitten met mineralen enzo, en het is goed tegen voetschimmel ofzo, dus plassen onder de douche is aangeraden!

weet ik nog van Madonna een paar jaar terug bij David Letterman


hmm oke
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662170
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:35 schreef Matty___ het volgende:

[..]

hmm oke


dus wacht nog ff met plassen en ga morgen als je gaat douchen maar lekker alles laten lopen!

pi_10662183
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:34 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

het schijnt vol te zitten met mineralen enzo, en het is goed tegen voetschimmel ofzo, dus plassen onder de douche is aangeraden!


ik heb het ook wel eens bij Noorderlicht van de VPRO gezien. Iemand die dagelijks plas dronk.
pi_10662189
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:39 schreef Steijn het volgende:

[..]

ik heb het ook wel eens bij Noorderlicht van de VPRO gezien. Iemand die dagelijks plas dronk.


en, zag 'ie er een beetje gezond uit?
pi_10662192
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:41 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

en, zag 'ie er een beetje gezond uit?


Hij had een baard enzo, leek meer op een zwerver. Maar later gaf een arts ook aan dat plas inderdaad gezond is.
pi_10662200
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:42 schreef Steijn het volgende:

[..]

Hij had een baard enzo, leek meer op een zwerver. Maar later gaf een arts ook aan dat plas inderdaad gezond is.


nouja als de dokter het zegt dan moet het wel goed zijn

*lege 2-liter fles pakt

pi_10662204
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:43 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

nouja als de dokter het zegt dan moet het wel goed zijn

*lege 2-liter fles pakt


Ik heb anders nog wel jerrycan staan, of zo'n 1/2 liter flesje. Handig voor in de auto of tijdens een tentamen.

Maar ik ga maar eens slapen, mzzzl.

  zondag 25 mei 2003 @ 03:46:00 #35
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662208
dit sluit ook zo lekker bij dit topic aan
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662213
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:46 schreef Matty___ het volgende:
dit sluit ook zo lekker bij dit topic aan
en jij gaat er vrolijk in mee dus niet miepen
  zondag 25 mei 2003 @ 03:47:35 #37
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662218
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:46 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

en jij gaat er vrolijk in mee dus niet miepen


tuurlijk
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662225
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:47 schreef Matty___ het volgende:

[..]

tuurlijk


ok dan!

maar om maar ff on-topic te reageren *schrik*, ik vind piercings helemaal niets lijken. Oorbellen kunnen nog en een navelpiercing...mja, kan ook, maar als er rare dingen worden doorboord dan is dat niets voor mij

  zondag 25 mei 2003 @ 03:52:05 #39
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662236
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:49 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

ok dan!

maar om maar ff on-topic te reageren *schrik*, ik vind piercings helemaal niets lijken. Oorbellen kunnen nog en een navelpiercing...mja, kan ook, maar als er rare dingen worden doorboord dan is dat niets voor mij


ja maar mijn intiem piercing heb je als vrouw nog iets aan
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662251
tjah, whatever blows your skirt up....

ik hou gewoon niet van het idee om mezelf te laten doorboren om er een knopje of een ringetje aan te hangen...

  zondag 25 mei 2003 @ 04:00:37 #41
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662279
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:54 schreef HeyFreak het volgende:
tjah, whatever blows your skirt up....

ik hou gewoon niet van het idee om mezelf te laten doorboren om er een knopje of een ringetje aan te hangen...


ja dat kan
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662285
quote:
Op zondag 25 mei 2003 04:00 schreef Matty___ het volgende:

[..]

ja dat kan


ok...

mag ik nu weg?

  zondag 25 mei 2003 @ 04:16:14 #43
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662347
quote:
Op zondag 25 mei 2003 04:01 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

ok...

mag ik nu weg?


ja hoor
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_10662379
quote:
Op zondag 25 mei 2003 04:16 schreef Matty___ het volgende:

[..]

ja hoor


ok,
  zondag 25 mei 2003 @ 04:35:09 #45
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_10662432
Ik heb een endeldarmpiercing. Supergeil.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 25 mei 2003 @ 04:38:32 #46
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_10662447
Ik ben er wel benieuwd naar hoe lang je denkt rond te lopen met zo'n piercing? Gaat het niet ontzettend pijn doen als je hem uiteindelijk eruit wil? En hoelang duurt het dan bv tot het weer geheeld is? Het lijkt me persoonlijk helemaal niks... ik ben meer weg van tattoo's.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  zondag 25 mei 2003 @ 04:40:35 #47
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_10662457
Je moet op je voeding letten. Harde poep kan hem loswrikken en voor ontstekingen zorgen.
Da's link.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 25 mei 2003 @ 04:52:23 #48
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10662492
quote:
Op zondag 25 mei 2003 04:38 schreef Almighty het volgende:
Ik ben er wel benieuwd naar hoe lang je denkt rond te lopen met zo'n piercing? Gaat het niet ontzettend pijn doen als je hem uiteindelijk eruit wil? En hoelang duurt het dan bv tot het weer geheeld is? Het lijkt me persoonlijk helemaal niks... ik ben meer weg van tattoo's.
volgens mij bregen jullie iets door elkaar

ik heb een frenum...dat gaat niet door je eikel heen.. maar door dat huidje aan de onderkant van je eikel..

als ik heb eruit haal heb ik daar een heel klein gaatje.. misschien dat het weer dichtgroeit..


maar ik wil mijn piercing niet kwijt

ja maar tatto is 4 ever een doet ook wel beetje pijn bij het zetten

Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  zondag 25 mei 2003 @ 05:18:01 #49
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_10662521
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:18 schreef Can_I_kick_it het volgende:
jezus.... het is kwart over drie sochtends... morgn leren voor hertentamens en jij begint over klitpiercings....
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zondag 25 mei 2003 @ 07:53:52 #50
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_10662595
Heb alleen een tong piercing en dat vind ik wel meer dan zat.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zondag 25 mei 2003 @ 20:44:25 #51
37769 erodome
Zweefteef
pi_10673321
Ik heb inmiddels 3 peircings(gaatjes in oren voor oorbellen niet meegerekent), navel, klithood(staafje) en tongpiercing(sinds 2 weken).

Ik ben er heel happy mee

Om een idee te geven van hoe snel zo'n gaatje dichtgaat.....
Mijn klithoodpiercing is er eens uitgeweest(ik had de piercing toen een half jaar ofzo), balletje was losgegaan tijdens de sex en piercing eruit....

Zelf kreeg ik de piercing er niet in dus ik moest 2 dagen wachten totdat ik bij de piercer terrecht kon...

Hij heeft hem opnieuw moeten zetten omdat het gaatje al bijna weer dicht was.....

Het varieert van plek tot plek hoe snel het dichtgaat, in de geslachtsdelen gaat het erg snel weer dicht.....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_10674977
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:44 schreef erodome het volgende:
Ik heb inmiddels 3 peircings(gaatjes in oren voor oorbellen niet meegerekent), navel, klithood(staafje) en tongpiercing(sinds 2 weken).

Ik ben er heel happy mee

Om een idee te geven van hoe snel zo'n gaatje dichtgaat.....
Mijn klithoodpiercing is er eens uitgeweest(ik had de piercing toen een half jaar ofzo), balletje was losgegaan tijdens de sex en piercing eruit....

Zelf kreeg ik de piercing er niet in dus ik moest 2 dagen wachten totdat ik bij de piercer terrecht kon...

Hij heeft hem opnieuw moeten zetten omdat het gaatje al bijna weer dicht was.....

Het varieert van plek tot plek hoe snel het dichtgaat, in de geslachtsdelen gaat het erg snel weer dicht.....


Die tongpiercing, is dat al weer een beetje geheeld ondertussen en had je een opgezwollen tong of niet?

Ik zit zelf een beetje te twijfelen over een frenumpiercing, ben een beetje bang dat ik dan ook voorzichtig moet doen en daar te veel aan ga denken, in plaats van het lekkere. Maareuh hoeveel pijn deed het bij het zetten? Heel even best flink en daarna niks/weinig?

  maandag 26 mei 2003 @ 09:34:21 #53
37769 erodome
Zweefteef
pi_10680478
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:15 schreef Hatsjikiedee het volgende:

[..]

Die tongpiercing, is dat al weer een beetje geheeld ondertussen en had je een opgezwollen tong of niet?

Ik zit zelf een beetje te twijfelen over een frenumpiercing, ben een beetje bang dat ik dan ook voorzichtig moet doen en daar te veel aan ga denken, in plaats van het lekkere. Maareuh hoeveel pijn deed het bij het zetten? Heel even best flink en daarna niks/weinig?


Ik heb de piercing nu 2 weken, mijn tong is weer helemaal normaal...

Het is flink gezwollen geweest ja, dat is echt wel minder......
Het ergste van de zwelling heeft een dag of 3 geduurt, daarna is het langzaam elke dag weer wat minder geworden.

Totaal heeft het ongeveer anderhalve week geduurt voordat mijn tong weer echt normaal was.

Ik heb sinds dit weekend mijn tongpiercing getest, in het begin merkte mijn man er bijna niets van, maar zaterdag ging het een stuk beter en heeft hij heerlijk genoten van de tongpiercing(ik moest er ff handigheid in krijgen )......

Wbt de frenumpiercing en voorzichtig doen....
Ik kan alleen spreken van mijn klitpiercing, in het begin doe je heel voorzichtig omdat je "bang" bent, maar dat gaat vanzelf over en dan kom je erachter dat de piercer gelijk had en je er echt alles mee kan wat je er vroeger ook mee kon....

Hoe een frenumpiercing voelt om te zetten, geen idee.....
De klithood was ff een korte felle pijn bij het prikken, dan weer ff een korte felle pijn bij het erdoor halen van de piercing en dan is het over, het blijft wel even een paar dagen wat gevoelig, maar meer ook niet...

De navel heb ik niet gevoeld, die was verdoofd(prik van verdoving wel gehad), de tongpiercing deed bij het zetten totaal geen pijn, dit was qua prikken de minst pijnlijke, maar qua napijn de vervelendste....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_10683699
Intiem piercing vind ik maar niks.. Vind ze er zo gek uitzien ook.. Lijkt me ook zo'n vreselijke pijn doen, omdat m'n navelpiercing ook al zo erg pijn deed.

Is zoenen met een tongpiercing trouwens lekker? En hoe voelt pijpen en beffen met een intiem piercing en tongpiercing?

Maar nu wil ik een neuspiercing (al 2 jaar, maar 't mag niet van mn ouders )!

pi_10688884
Ik heb zelf twee tepelpiercings en een prince albert, en ik moet zeggen dat het me prima bevalt. En me vriendin hoor ik al helemaal niet klagen
pi_10696773
quote:
Op maandag 26 mei 2003 09:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb de piercing nu 2 weken, mijn tong is weer helemaal normaal...

Het is flink gezwollen geweest ja, dat is echt wel minder......
Het ergste van de zwelling heeft een dag of 3 geduurt, daarna is het langzaam elke dag weer wat minder geworden.

Totaal heeft het ongeveer anderhalve week geduurt voordat mijn tong weer echt normaal was.

Ik heb sinds dit weekend mijn tongpiercing getest, in het begin merkte mijn man er bijna niets van, maar zaterdag ging het een stuk beter en heeft hij heerlijk genoten van de tongpiercing(ik moest er ff handigheid in krijgen )......

Wbt de frenumpiercing en voorzichtig doen....
Ik kan alleen spreken van mijn klitpiercing, in het begin doe je heel voorzichtig omdat je "bang" bent, maar dat gaat vanzelf over en dan kom je erachter dat de piercer gelijk had en je er echt alles mee kan wat je er vroeger ook mee kon....

Hoe een frenumpiercing voelt om te zetten, geen idee.....
De klithood was ff een korte felle pijn bij het prikken, dan weer ff een korte felle pijn bij het erdoor halen van de piercing en dan is het over, het blijft wel even een paar dagen wat gevoelig, maar meer ook niet...

De navel heb ik niet gevoeld, die was verdoofd(prik van verdoving wel gehad), de tongpiercing deed bij het zetten totaal geen pijn, dit was qua prikken de minst pijnlijke, maar qua napijn de vervelendste....


Dankje voor de uitleg! Dat waardeer ik erg

Mijn vriendin heeft al een clithood piercing, nu heb ik zelf de pijn niet gevoeld, maar wat ze heeft verteld en ik heb gemerkt komt zegmaar 100% overeen met jouw ervaring.

Ik zelf zit dus aan een frenum-piercing te denken, maar eigenlijk vind ik ook dat niet echt helemaal je-van-het. Ik vind een genitale piercing bij een man eenvoudigweg niet zo mooi. Op een frenum, Albert en Reverse Albert na. Maar Reverse lijkt me te pijnlijk en een normale Albert durf ik eigenlijk ook niet...

Ik vind het vrouwelijk geslacht echt een geweldig iets, bijna elke piercing vind ik ook mooi, maar bij een penis vind ik het toch minder, snap niet zo goed waarom...

  donderdag 29 mei 2003 @ 00:00:52 #57
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10746733
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:15 schreef Hatsjikiedee het volgende:

[..]

Die tongpiercing, is dat al weer een beetje geheeld ondertussen en had je een opgezwollen tong of niet?

Ik zit zelf een beetje te twijfelen over een frenumpiercing, ben een beetje bang dat ik dan ook voorzichtig moet doen en daar te veel aan ga denken, in plaats van het lekkere. Maareuh hoeveel pijn deed het bij het zetten? Heel even best flink en daarna niks/weinig?


ik heb ook een frenum en het deed minder pijn dan het tongpiercing... je hebt er alleen beetje last van als je net naar de wc bent geweest.. maar das ook maar net een week. in begin zat ik ook te stressen maar achteraf gezien viel het echt reuzen mee...:)

en idd ik vind het zelf heel mooi staan. alleen de eerste keer sex met dat frenum was wel raar want in begin deed het wel beetje 'pijn' (niet zo erg maar je voelt het wel) maar naar paar stootjes voel je hem niet meer zitten..je zelf hebt er eigenlijk niet zo veel aan bij het neuken. je vrouw voelt hem alleen heel goed bij bepaalde standjes..

maar bij het pijpen voelt het heel fijn aan als zij met de tong over het piercing gaat

[Dit bericht is gewijzigd door Matty___ op 29-05-2003 00:06]

Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 28 juli 2003 @ 13:31:00 #58
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_12065831
Ik heb as donderdag mijn klihoodpiercing 3 weken, nog altijd geen spijt en nergens geen last van!

Voor de mensen die er ene willen laten zetten zeg ik neem een goede piercer!!!!!

Verdoving is het beste!
Waarom??>>>> Omdat je zaakje zich niet kan wegtrekken bij aanraking en dus de piercer goed kan zien en voelen waar hij/zij mee bezig is.
Pijn heb je met een verdoving ook niet dus je kan geen pijnreactie (wegtrekken of verschieten) krijgen dus kan je piercer ook niet verkeerd prikken cq zetten.
Een goede (intiem-)piercer stelt je eerst goed op je gemak en legt alles goed uit, geeft je van A tot Z advies over de verzorging ervan. Ook zal een piercer je niet zelf een intiempiercing willen laten vervangen, juist ivm het tijdens de sex loslaten van het staafje of ringetje.

De mijne is met een tangetje goed vast gedraaid dus ik hoef voor verlies niet bang te zijn.

En als belangrijkste!!
De piercer draagt handschoenen en laat je alle naalden ed zien hoe ze uit de steriele verpakkingen komen!!!
Ik heb geen pijn gehad en geen ontsteking en ik ben ook niet bang geweest toen ik voor de eerste keer sex had na de het zetten van de piercing..ik keek er eigenlijk wel beetje naar uit, is toch weer en nieuwe ervaring he!!?!!!

Theo Bedankt!!! (gediplomeerd piercer die verdovingen mag zetten...alleen professionele piercers met diploma voor anestetica mogen en kunnen verdoven!)

Wie een goed piercing adresje wilt hebben mag me altijd mailen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gekke_mus op 28-07-2003 19:32]

Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
  maandag 28 juli 2003 @ 13:34:35 #59
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_12065924
Ik heb een tepelpiercing, is dat intiem genoeg ? Door mijn willy komt geeb metaal. Ik wil nog een tongpiercing, maar dat kan niet ivm werk (verkoper)
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_12070060
[offtopic]
urine schijnt best gezond te zijn. Het bestaat niet uit afvalstoffen, zoals ontlasting, maar uit een 'te veel' aan goede stoffen in het lichaam, zoals mineralen, vitaminen, eiwitten, water, anti-stoffen. Alleen als je ergens een ontsteking hebt, dan gaat die rommel ook naar buiten via je urine, omdat dit meestal via eiwitten wordt afgevoerd.
[/offtopic]

[ontopic]
Ik heb 2 oorpiercings (ooit zelf geprikt) en 1 tepelpiercing. Bevalt me uitstekend. En ook (nog) 1 tattoo.
[/ontopic]

  maandag 28 juli 2003 @ 18:06:45 #61
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_12072676
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:19 schreef Matty___ het volgende:

[..]

nee geen clit door het tompje onder de eikel


Auw
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueņos" Alfredo Di Stefano
  maandag 28 juli 2003 @ 18:08:20 #62
56471 pinquit
oh my lama!
pi_12072701
intiem lijkt me niks..

heb btw zo ook al genoeg..
wenkbr.
neus.
lip/kin.
navel
en dan nog 9 in mn oor........

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_12079397
Voor mij geld meer andersom... liever één in m'n lul dan 14 in m'n bek. Als ik er al zou nemen dan maar ik ben bang dat ik blijf 'haken' bij m'n vriendin... die angst houdt me nog even tegen
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 12:51:32 #64
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_12089042
Vraagje...graag wil ik nog weten hoe het met die meiden hun clit is afgelopen die in hun clithood een piercing hadden laten zetten en daarna geen gevoel meer in hun klit hadden, is dit gevoel nu wel weer terug???
Het kan nooit goed zijn als je geen gevoel meer in je klitje hebt de mijne werkt nog perfect!! ..en is ook niet buiten werking geweest....
Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 12:57:15 #65
17075 extreme
-wannahave-
pi_12089178
Intieme Piercing
en
piercing in klithood

informatief, en erg leesbaar, vooral het topic van NRG.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 13:57:18 #66
44515 Brram
Oldschool
pi_12090673
quote:
Op maandag 26 mei 2003 12:21 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
Is zoenen met een tongpiercing trouwens lekker?
Je merkt er zelf weinig van omdat je het staafje gewend bent.. voor de ander is het wel wat lekkerder, maar ook daar went het gevoel natuurlijk
* Brram heeft em nu een paar maanden
Bevalt goed
  Redactie Frontpage dinsdag 29 juli 2003 @ 14:27:44 #67
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_12091405
Ik ben veel te braaf voor piercings
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_12117927
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 14:27 schreef Troel het volgende:
Ik ben veel te braaf voor piercings
Juist de braafste hebben meestal de intiemste!
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_12122055
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:17 schreef BrokenToe het volgende:

[..]

Juist de braafste hebben meestal de intiemste!


De meeste mensen die horen welke piercings ik heb(en die niet wetenwat ik zoal doe verder ) staan echt open met hun mond van verbazing, jij daar een piercing??????????????????

Dan de normale vragen, doet dat geen pijn?????

Ik weet het, klinkt heel gek, maar ik kom in het normale leven best heel braaf over, lief klein en onschuldig he

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_13268749
ik heb ook een frenum het is egt wel lekker als het gevoelig is !!!!!!!!
  donderdag 18 september 2003 @ 17:58:35 #71
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_13268983
Nu ik dit zo lees wil ik ook wel een frenum.........Ik heb er al 1 in me wenkbrauw die totaal NIET zeer deed
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_13271272
Wat is de prijs ongeveer?
pi_13271555
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:35 schreef oncrea het volgende:
Wat is de prijs ongeveer?
Die van mij koste me toen 175 gulden, inclusief de piercing zelf.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 20 september 2003 @ 10:13:29 #74
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_13308525
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:35 schreef oncrea het volgende:
Wat is de prijs ongeveer?
Een frenum piercing kost hier 55 eurie http://www.studioflash.nl/prijslijst%20piercing.htm

En hier is in Heerenveen

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zaterdag 20 september 2003 @ 10:16:42 #75
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_13308570
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zondag 21 september 2003 @ 16:56:59 #76
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_13337749
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 10:16 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[afbeelding]
met staafje vind ik het niet mooi. ik heb er gewoon een klein ringetje dat vind ik zelf beter eruit zien en het zit niet zo in de weg.

ohja heb sinds 6 weken een tepelpiercing. das ook wel leuk en dat deed ook helemaal geen pijn terwijl ik had verwacht dat het 2 weken flink pijn zou doen

Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_13337850
heb helemaal geen piercings...
Complex problems have simple, easy to understand wrong answers...
  zondag 21 september 2003 @ 17:04:55 #78
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_13337933
weet niet maar als je er ééntje hebt wil je er meestal nog een en ga maar zo door.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_13343383
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:04 schreef Matty___ het volgende:
weet niet maar als je er ééntje hebt wil je er meestal nog een en ga maar zo door.
Zo happy zijn ze er dus mee

Serieus, ik ken redelijk wat mensen met 1 piercing die er echt niet meer willen, maar vaak betekend 1 piercing dat er meer gaat komen.

Die eerste piercing is de grootste stap, het allerengst, daarna word je er makkelijker in omdat je weet wat je kan verwachten.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 23 september 2003 @ 00:47:10 #80
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_13375035
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 10:16 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[afbeelding]
Iewww die ziet er errug ongezond zeg!!! Lijkt wel een lul met lever-klachten...maw een lul op sterk water...eigenaar van lul met levercirrose, jasses!
Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')