zal ik maar beginnen: heb zelf een tongpiercing en een frenum.. dan is een ringetje voor het tompje wat onder je eikel zit... volgens de vrouwen is het erg opwindend bij bepaalde standjes..
tong-splitsing..
righttttt
quote:nou das wel beetje heel erg... lijkt me ook heel pijnlijk
Op zondag 25 mei 2003 03:13 schreef SlickerThanAverage het volgende:
vandaag kopspijkers gekeken...tong-splitsing..
righttttt
quote:nou .. heb zin in een 2de piercing..
Op zondag 25 mei 2003 03:15 schreef ZixS het volgende:
waarom neem je in godsnaam zo'n ding?
en in mijn gezicht wou ik er geen..
naar dit is echt super...
deed geen pijn, ziet er echt leuk uit, en de vrouw heeft er iets aan
[Dit bericht is gewijzigd door Matty___ op 25-05-2003 03:18]
quote:nee geen clit door het tompje onder de eikel
Op zondag 25 mei 2003 03:18 schreef Can_I_kick_it het volgende:
jezus.... het is kwart over drie sochtends... morgn leren voor hertentamens en jij begint over klitpiercings....
quote:Sommige 'mensen' kikken er op stukken metaal door hun lichaam te plaatsen
Op zondag 25 mei 2003 03:15 schreef ZixS het volgende:
waarom neem je in godsnaam zo'n ding?
quote:her-TENTAMENS
Op zondag 25 mei 2003 03:18 schreef Can_I_kick_it het volgende:
jezus.... het is kwart over drie sochtends... morgn leren voor hertentamens en jij begint over klitpiercings....
quote:nou, ik heb es een dartpijlyje in mijn voet gekregen (niet vast erin) maar dat was echt niet kicken moet ik zeggen
Op zondag 25 mei 2003 03:19 schreef Steijn het volgende:[..]
Sommige 'mensen' kikken er op stukken metaal door hun lichaam te plaatsen
quote:ja maar dat was ook niet echt vrijwillig.
Op zondag 25 mei 2003 03:21 schreef HeyFreak het volgende:[..]
nou, ik heb es een dartpijlyje in mijn voet gekregen (niet vast erin) maar dat was echt niet kicken moet ik zeggen
quote:da's wel weer waar....
Op zondag 25 mei 2003 03:22 schreef Steijn het volgende:[..]
ja maar dat was ook niet echt vrijwillig.
quote:het deed minder pijn dan het tondpiercing.. maar ja met verdoofing voel je er toch nix van
Op zondag 25 mei 2003 03:21 schreef HeyFreak het volgende:[..]
nou, ik heb es een dartpijlyje in mijn voet gekregen (niet vast erin) maar dat was echt niet kicken moet ik zeggen
volgens de kerel die het gezet heeft steld het minder voor dan een navel piercing. zo een navelpiercing is juist pijnlijker
[Dit bericht is gewijzigd door Matty___ op 25-05-2003 03:24]
quote:urine op je tong? vies ventje....
Op zondag 25 mei 2003 03:22 schreef Matty___ het volgende:[..]
het deed minder pijn dan het tondpiercing.. maar ja met verdoofing voel je er toch nix van
2 weken beetje pijn bij het plasen als er urine op het wondje komt maar dat was...
/edit ow, ik snapte hem ff niet
quote:heb 2 piecings..
Op zondag 25 mei 2003 03:23 schreef HeyFreak het volgende:[..]
urine op je tong? vies ventje....
/edit ow, ik snapte hem ff niet
1. tong
2. tompje onder me eikel (van daar de urine)
quote:ben er wel blij mee. en het is een piercing wat niet iedereen heeft..
Op zondag 25 mei 2003 03:25 schreef hardsilence het volgende:
Will Young met zn navelpiercing is ook niet echt alles
mgoe zelf hebk r helemaal niets mee, met piercings, mja iederen zn eigen keuz toch
quote:HeyFreak blijkt hier dus het vieze ventje te zijn
Op zondag 25 mei 2003 03:23 schreef HeyFreak het volgende:[..]
urine op je tong? vies ventje....
/edit ow, ik snapte hem ff niet
quote:jahw mooi dan toch
Op zondag 25 mei 2003 03:26 schreef Matty___ het volgende:
ben er wel blij mee. en het is een piercing wat niet iedereen heeft..
quote:ja eh
Op zondag 25 mei 2003 03:27 schreef Steijn het volgende:[..]
HeyFreak blijkt hier dus het vieze ventje te zijn
![]()
De gedachte alleen al.
quote:wat nou, urine is heel gezond hoor!
Op zondag 25 mei 2003 03:27 schreef Steijn het volgende:[..]
HeyFreak blijkt hier dus het vieze ventje te zijn
![]()
De gedachte alleen al.
2 teaspoons a day keeps the doctor away
quote:ja zeker.. en wat mooi is... als je het op z'n hondjes doet komt dat ringetje (met kogeltje) 9 van 10 keer over de g punt heen
Op zondag 25 mei 2003 03:27 schreef hardsilence het volgende:[..]
jahw mooi dan toch
quote:nee dat gebeurd gelukkig niet.. hoewel.. had het een keer in highstreet maar toen ik mijn tongpiercing liet zien mocht ik door zonder broek omlaag
Op zondag 25 mei 2003 03:27 schreef HeyFreak het volgende:
en wat als je nou met het vliegtuig moet en de metaaldetector gaat af, doe je dan je broek omlaag of wat...
quote:hey bedankt voor de de tip
Op zondag 25 mei 2003 03:28 schreef HeyFreak het volgende:[..]
wat nou, urine is heel gezond hoor!
2 teaspoons a day keeps the doctor away
quote:lijkt me sterk dat het zo gezond is
Op zondag 25 mei 2003 03:31 schreef Steijn het volgende:[..]
hey bedankt voor de de tip
quote:het schijnt vol te zitten met mineralen enzo, en het is goed tegen voetschimmel ofzo, dus plassen onder de douche is aangeraden!
Op zondag 25 mei 2003 03:33 schreef Matty___ het volgende:[..]
lijkt me sterk dat het zo gezond is
weet ik nog van Madonna een paar jaar terug bij David Letterman
quote:hmm oke
Op zondag 25 mei 2003 03:34 schreef HeyFreak het volgende:[..]
het schijnt vol te zitten met mineralen enzo, en het is goed tegen voetschimmel ofzo, dus plassen onder de douche is aangeraden!
weet ik nog van Madonna een paar jaar terug bij David Letterman
quote:dus wacht nog ff met plassen en ga morgen als je gaat douchen maar lekker alles laten lopen!
Op zondag 25 mei 2003 03:35 schreef Matty___ het volgende:[..]
hmm oke
quote:ik heb het ook wel eens bij Noorderlicht van de VPRO gezien. Iemand die dagelijks plas dronk.
Op zondag 25 mei 2003 03:34 schreef HeyFreak het volgende:[..]
het schijnt vol te zitten met mineralen enzo, en het is goed tegen voetschimmel ofzo, dus plassen onder de douche is aangeraden!
quote:en, zag 'ie er een beetje gezond uit?
Op zondag 25 mei 2003 03:39 schreef Steijn het volgende:[..]
ik heb het ook wel eens bij Noorderlicht van de VPRO gezien. Iemand die dagelijks plas dronk.
quote:Hij had een baard enzo, leek meer op een zwerver. Maar later gaf een arts ook aan dat plas inderdaad gezond is.
Op zondag 25 mei 2003 03:41 schreef HeyFreak het volgende:[..]
en, zag 'ie er een beetje gezond uit?
quote:nouja als de dokter het zegt dan moet het wel goed zijn
Op zondag 25 mei 2003 03:42 schreef Steijn het volgende:[..]
Hij had een baard enzo, leek meer op een zwerver. Maar later gaf een arts ook aan dat plas inderdaad gezond is.
*lege 2-liter fles pakt
quote:Ik heb anders nog wel jerrycan staan, of zo'n 1/2 liter flesje. Handig voor in de auto of tijdens een tentamen.
Op zondag 25 mei 2003 03:43 schreef HeyFreak het volgende:[..]
nouja als de dokter het zegt dan moet het wel goed zijn
*lege 2-liter fles pakt
Maar ik ga maar eens slapen, mzzzl.
quote:en jij gaat er vrolijk in mee dus niet miepen
Op zondag 25 mei 2003 03:46 schreef Matty___ het volgende:
dit sluit ook zo lekker bij dit topic aan
quote:tuurlijk
Op zondag 25 mei 2003 03:46 schreef HeyFreak het volgende:[..]
en jij gaat er vrolijk in mee dus niet miepen
quote:ok dan!
Op zondag 25 mei 2003 03:47 schreef Matty___ het volgende:[..]
tuurlijk
maar om maar ff on-topic te reageren *schrik*, ik vind piercings helemaal niets lijken. Oorbellen kunnen nog en een navelpiercing...mja, kan ook, maar als er rare dingen worden doorboord dan is dat niets voor mij
quote:ja maar mijn intiem piercing heb je als vrouw nog iets aan
Op zondag 25 mei 2003 03:49 schreef HeyFreak het volgende:[..]
ok dan!
maar om maar ff on-topic te reageren *schrik*, ik vind piercings helemaal niets lijken. Oorbellen kunnen nog en een navelpiercing...mja, kan ook, maar als er rare dingen worden doorboord dan is dat niets voor mij
ik hou gewoon niet van het idee om mezelf te laten doorboren om er een knopje of een ringetje aan te hangen...
quote:ja dat kan
Op zondag 25 mei 2003 03:54 schreef HeyFreak het volgende:
tjah, whatever blows your skirt up....ik hou gewoon niet van het idee om mezelf te laten doorboren om er een knopje of een ringetje aan te hangen...
quote:ja hoor
Op zondag 25 mei 2003 04:01 schreef HeyFreak het volgende:[..]
ok...
mag ik nu weg?
quote:volgens mij bregen jullie iets door elkaar
Op zondag 25 mei 2003 04:38 schreef Almighty het volgende:
Ik ben er wel benieuwd naar hoe lang je denkt rond te lopen met zo'n piercing? Gaat het niet ontzettend pijn doen als je hem uiteindelijk eruit wil? En hoelang duurt het dan bv tot het weer geheeld is? Het lijkt me persoonlijk helemaal niks... ik ben meer weg van tattoo's.
ik heb een frenum...dat gaat niet door je eikel heen.. maar door dat huidje aan de onderkant van je eikel..
als ik heb eruit haal heb ik daar een heel klein gaatje.. misschien dat het weer dichtgroeit..
maar ik wil mijn piercing niet kwijt
ja maar tatto is 4 ever een doet ook wel beetje pijn bij het zetten
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:18 schreef Can_I_kick_it het volgende:
jezus.... het is kwart over drie sochtends... morgn leren voor hertentamens en jij begint over klitpiercings....
Ik ben er heel happy mee ![]()
Om een idee te geven van hoe snel zo'n gaatje dichtgaat.....
Mijn klithoodpiercing is er eens uitgeweest(ik had de piercing toen een half jaar ofzo), balletje was losgegaan tijdens de sex en piercing eruit....
Zelf kreeg ik de piercing er niet in dus ik moest 2 dagen wachten totdat ik bij de piercer terrecht kon...
Hij heeft hem opnieuw moeten zetten omdat het gaatje al bijna weer dicht was.....
Het varieert van plek tot plek hoe snel het dichtgaat, in de geslachtsdelen gaat het erg snel weer dicht.....
quote:Die tongpiercing, is dat al weer een beetje geheeld ondertussen en had je een opgezwollen tong of niet?
Op zondag 25 mei 2003 20:44 schreef erodome het volgende:
Ik heb inmiddels 3 peircings(gaatjes in oren voor oorbellen niet meegerekent), navel, klithood(staafje) en tongpiercing(sinds 2 weken).Ik ben er heel happy mee
Om een idee te geven van hoe snel zo'n gaatje dichtgaat.....
Mijn klithoodpiercing is er eens uitgeweest(ik had de piercing toen een half jaar ofzo), balletje was losgegaan tijdens de sex en piercing eruit....Zelf kreeg ik de piercing er niet in dus ik moest 2 dagen wachten totdat ik bij de piercer terrecht kon...
Hij heeft hem opnieuw moeten zetten omdat het gaatje al bijna weer dicht was.....
Het varieert van plek tot plek hoe snel het dichtgaat, in de geslachtsdelen gaat het erg snel weer dicht.....
Ik zit zelf een beetje te twijfelen over een frenumpiercing, ben een beetje bang dat ik dan ook voorzichtig moet doen en daar te veel aan ga denken, in plaats van het lekkere. Maareuh hoeveel pijn deed het bij het zetten? Heel even best flink en daarna niks/weinig?
quote:Ik heb de piercing nu 2 weken, mijn tong is weer helemaal normaal...
Op zondag 25 mei 2003 22:15 schreef Hatsjikiedee het volgende:[..]
Die tongpiercing, is dat al weer een beetje geheeld ondertussen en had je een opgezwollen tong of niet?
Ik zit zelf een beetje te twijfelen over een frenumpiercing, ben een beetje bang dat ik dan ook voorzichtig moet doen en daar te veel aan ga denken, in plaats van het lekkere. Maareuh hoeveel pijn deed het bij het zetten? Heel even best flink en daarna niks/weinig?
Het is flink gezwollen geweest ja, dat is echt wel minder......
Het ergste van de zwelling heeft een dag of 3 geduurt, daarna is het langzaam elke dag weer wat minder geworden.
Totaal heeft het ongeveer anderhalve week geduurt voordat mijn tong weer echt normaal was.
Ik heb sinds dit weekend mijn tongpiercing getest, in het begin merkte mijn man er bijna niets van, maar zaterdag ging het een stuk beter en heeft hij heerlijk genoten van de tongpiercing(ik moest er ff handigheid in krijgen
)......
Wbt de frenumpiercing en voorzichtig doen....
Ik kan alleen spreken van mijn klitpiercing, in het begin doe je heel voorzichtig omdat je "bang" bent, maar dat gaat vanzelf over en dan kom je erachter dat de piercer gelijk had en je er echt alles mee kan wat je er vroeger ook mee kon....
Hoe een frenumpiercing voelt om te zetten, geen idee.....
De klithood was ff een korte felle pijn bij het prikken, dan weer ff een korte felle pijn bij het erdoor halen van de piercing en dan is het over, het blijft wel even een paar dagen wat gevoelig, maar meer ook niet...
De navel heb ik niet gevoeld, die was verdoofd(prik van verdoving wel gehad), de tongpiercing deed bij het zetten totaal geen pijn, dit was qua prikken de minst pijnlijke, maar qua napijn de vervelendste....
Is zoenen met een tongpiercing trouwens lekker? En hoe voelt pijpen en beffen met een intiem piercing en tongpiercing?
Maar nu wil ik een neuspiercing (al 2 jaar, maar 't mag niet van mn ouders
)!
quote:Dankje voor de uitleg! Dat waardeer ik erg
Op maandag 26 mei 2003 09:34 schreef erodome het volgende:[..]
Ik heb de piercing nu 2 weken, mijn tong is weer helemaal normaal...
Het is flink gezwollen geweest ja, dat is echt wel minder......
Het ergste van de zwelling heeft een dag of 3 geduurt, daarna is het langzaam elke dag weer wat minder geworden.Totaal heeft het ongeveer anderhalve week geduurt voordat mijn tong weer echt normaal was.
Ik heb sinds dit weekend mijn tongpiercing getest, in het begin merkte mijn man er bijna niets van, maar zaterdag ging het een stuk beter en heeft hij heerlijk genoten van de tongpiercing(ik moest er ff handigheid in krijgen
)......
Wbt de frenumpiercing en voorzichtig doen....
Ik kan alleen spreken van mijn klitpiercing, in het begin doe je heel voorzichtig omdat je "bang" bent, maar dat gaat vanzelf over en dan kom je erachter dat de piercer gelijk had en je er echt alles mee kan wat je er vroeger ook mee kon....Hoe een frenumpiercing voelt om te zetten, geen idee.....
De klithood was ff een korte felle pijn bij het prikken, dan weer ff een korte felle pijn bij het erdoor halen van de piercing en dan is het over, het blijft wel even een paar dagen wat gevoelig, maar meer ook niet...De navel heb ik niet gevoeld, die was verdoofd(prik van verdoving wel gehad), de tongpiercing deed bij het zetten totaal geen pijn, dit was qua prikken de minst pijnlijke, maar qua napijn de vervelendste....
Mijn vriendin heeft al een clithood piercing, nu heb ik zelf de pijn niet gevoeld, maar wat ze heeft verteld en ik heb gemerkt komt zegmaar 100% overeen met jouw ervaring.
Ik zelf zit dus aan een frenum-piercing te denken, maar eigenlijk vind ik ook dat niet echt helemaal je-van-het. Ik vind een genitale piercing bij een man eenvoudigweg niet zo mooi. Op een frenum, Albert en Reverse Albert na. Maar Reverse lijkt me te pijnlijk en een normale Albert durf ik eigenlijk ook niet... ![]()
Ik vind het vrouwelijk geslacht echt een geweldig iets, bijna elke piercing vind ik ook mooi, maar bij een penis vind ik het toch minder, snap niet zo goed waarom...
quote:ik heb ook een frenum en het deed minder pijn dan het tongpiercing... je hebt er alleen beetje last van als je net naar de wc bent geweest.. maar das ook maar net een week. in begin zat ik ook te stressen maar achteraf gezien viel het echt reuzen mee...:)
Op zondag 25 mei 2003 22:15 schreef Hatsjikiedee het volgende:[..]
Die tongpiercing, is dat al weer een beetje geheeld ondertussen en had je een opgezwollen tong of niet?
Ik zit zelf een beetje te twijfelen over een frenumpiercing, ben een beetje bang dat ik dan ook voorzichtig moet doen en daar te veel aan ga denken, in plaats van het lekkere. Maareuh hoeveel pijn deed het bij het zetten? Heel even best flink en daarna niks/weinig?
en idd ik vind het zelf heel mooi staan. alleen de eerste keer sex met dat frenum was wel raar want in begin deed het wel beetje 'pijn' (niet zo erg maar je voelt het wel) maar naar paar stootjes voel je hem niet meer zitten..je zelf hebt er eigenlijk niet zo veel aan bij het neuken. je vrouw voelt hem alleen heel goed bij bepaalde standjes..
maar bij het pijpen voelt het heel fijn aan als zij met de tong over het piercing gaat ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Matty___ op 29-05-2003 00:06]
Voor de mensen die er ene willen laten zetten zeg ik neem een goede piercer!!!!!
Verdoving is het beste!
Waarom??>>>> Omdat je zaakje zich niet kan wegtrekken bij aanraking en dus de piercer goed kan zien en voelen waar hij/zij mee bezig is.
Pijn heb je met een verdoving ook niet dus je kan geen pijnreactie (wegtrekken of verschieten) krijgen dus kan je piercer ook niet verkeerd prikken cq zetten.
Een goede (intiem-)piercer stelt je eerst goed op je gemak en legt alles goed uit, geeft je van A tot Z advies over de verzorging ervan. Ook zal een piercer je niet zelf een intiempiercing willen laten vervangen, juist ivm het tijdens de sex loslaten van het staafje of ringetje.
De mijne is met een tangetje goed vast gedraaid dus ik hoef voor verlies niet bang te zijn.
En als belangrijkste!!
De piercer draagt handschoenen en laat je alle naalden ed zien hoe ze uit de steriele verpakkingen komen!!!
Ik heb geen pijn gehad en geen ontsteking en ik ben ook niet bang geweest toen ik voor de eerste keer sex had na de het zetten van de piercing..ik keek er eigenlijk wel beetje naar uit, is toch weer en nieuwe ervaring he!!?!!!
Theo Bedankt!!! (gediplomeerd piercer die verdovingen mag zetten...alleen professionele piercers met diploma voor anestetica mogen en kunnen verdoven!)
Wie een goed piercing adresje wilt hebben mag me altijd mailen.
[Dit bericht is gewijzigd door Gekke_mus op 28-07-2003 19:32]
[ontopic]
Ik heb 2 oorpiercings (ooit zelf geprikt) en 1 tepelpiercing. Bevalt me uitstekend. En ook (nog) 1 tattoo.
[/ontopic]
quote:Auw
Op zondag 25 mei 2003 03:19 schreef Matty___ het volgende:[..]
nee geen clit door het tompje onder de eikel
heb btw zo ook al genoeg..
wenkbr.
neus.
lip/kin.
navel
en dan nog 9 in mn oor........
quote:Je merkt er zelf weinig van omdat je het staafje gewend bent.. voor de ander is het wel wat lekkerder, maar ook daar went het gevoel natuurlijk
Op maandag 26 mei 2003 12:21 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
Is zoenen met een tongpiercing trouwens lekker?
quote:Juist de braafste hebben meestal de intiemste!
Op dinsdag 29 juli 2003 14:27 schreef Troel het volgende:
Ik ben veel te braaf voor piercings
quote:De meeste mensen die horen welke piercings ik heb(en die niet wetenwat ik zoal doe verder
Op woensdag 30 juli 2003 16:17 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Juist de braafste hebben meestal de intiemste!
Dan de normale vragen, doet dat geen pijn?????
Ik weet het, klinkt heel gek, maar ik kom in het normale leven best heel braaf over, lief klein en onschuldig he
quote:Die van mij koste me toen 175 gulden, inclusief de piercing zelf.
Op donderdag 18 september 2003 19:35 schreef oncrea het volgende:
Wat is de prijs ongeveer?
quote:Een frenum piercing kost hier 55 eurie http://www.studioflash.nl/prijslijst%20piercing.htm
Op donderdag 18 september 2003 19:35 schreef oncrea het volgende:
Wat is de prijs ongeveer?
En hier is in Heerenveen
quote:met staafje vind ik het niet mooi. ik heb er gewoon een klein ringetje dat vind ik zelf beter eruit zien en het zit niet zo in de weg.
Op zaterdag 20 september 2003 10:16 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[afbeelding]
ohja heb sinds 6 weken een tepelpiercing. das ook wel leuk en dat deed ook helemaal geen pijn terwijl ik had verwacht dat het 2 weken flink pijn zou doen
quote:Zo happy zijn ze er dus mee
Op zondag 21 september 2003 17:04 schreef Matty___ het volgende:
weet niet maar als je er ééntje hebt wil je er meestal nog een en ga maar zo door.
Serieus, ik ken redelijk wat mensen met 1 piercing die er echt niet meer willen, maar vaak betekend 1 piercing dat er meer gaat komen.
Die eerste piercing is de grootste stap, het allerengst, daarna word je er makkelijker in omdat je weet wat je kan verwachten.
quote:Iewww die ziet er errug ongezond zeg!!! Lijkt wel een lul met lever-klachten...maw een lul op sterk water...eigenaar van lul met levercirrose, jasses!
Op zaterdag 20 september 2003 10:16 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |