dus ik zovan geef dan kleedgeld zijn we daar ook van af. dat ging niet door dus
hoeveel kleedgeld krijgen jullie
en wat vinden jullie een normale prijs voor een broek?
quote:Mwoah mijn dockers broeken kosten meestal wel 67,50, wintermodellen dat wel.
Op zaterdag 24 mei 2003 15:19 schreef detulp050 het volgende:
Een mooie, goede Dockers kost rond de 50 euro
Verder krijg ik 100 euro kleedgeld per maand(k ben 17). Maar mijn ouders doen me ook nog wel eens een jas of een paar schoenen cadeau.
Ik heb zelf nooit kleedgeld gehad, mijn kleren kreeg ik tot mijn 20e van mijn ouders (en als ik iets extra duurs wilde dan betaalde ik bij) en daarna ben ik alles zelf gaan betalen. En dat lukt aardig.
quote:Ik koop mijn Dockers altijd in de opruiming voor 40 euro
Op zaterdag 24 mei 2003 15:22 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
Mwoah mijn dockers broeken kosten meestal wel 67,50, wintermodellen dat wel.
Verder krijg ik 100 euro kleedgeld per maand(k ben 17). Maar mijn ouders doen me ook nog wel eens een jas of een paar schoenen cadeau.
quote:Volgens je profiel ben jij 1 jaar en 3,5 maand oud
Op zaterdag 24 mei 2003 15:27 schreef Phuturistixxx het volgende:
KleedgeldSoms vergeet ik de gemiddelde leeftijd hiero
quote:Volgens mij zijn de echt dure merken wel veel duurder geworden, maar de gewonere merken zijn in prijs ongeveer het zelfde gebleven
Op zaterdag 24 mei 2003 15:26 schreef Maarten999 het volgende:
maar kunnen we concluderen dat de broeken en overhemden met de komst van de euro gewoon verdubbeld zijn of valt dat mee?
quote:het is maar wat je normaal noemt
Op zaterdag 24 mei 2003 15:23 schreef DeStedebouwer het volgende:
Normale prijs voor een spijkerbroek rond de 100 euro ergens. Liever iets minder maargoed.
laat ik maar niet zeggen hoeveel kleedgeld ik ooit kreeg, da's al zoooooo lang geleden ...
quote:een hugo boss of een replay broek kost gewoon 120-140 euro dat is echt wel anders geweest.
Op zaterdag 24 mei 2003 15:30 schreef detulp050 het volgende:[..]
Volgens mij zijn de echt dure merken wel veel duurder geworden, maar de gewonere merken zijn in prijs ongeveer het zelfde gebleven
Ik probeer antwoord te krijgen op de vraag of het nuttig is om dit voor een broek te betalen of dat we die dure kleding merken moeten laten vareen en wat goedkopers te kopen.
Daarbij komt nog dat ik in winkel als de sting enz. gewoon geen leuke dingen zie
quote:Hugo Boss of Replay, daar betaal je niet voor de broek. Dan was de broek maar 50 euro. Zeker voor jongere jongeren vind ik zulke broeken nogal overdreven.
Op zaterdag 24 mei 2003 15:33 schreef Maarten999 het volgende:[..]
een hugo boss of een replay broek kost gewoon 120-140 euro dat is echt wel anders geweest.
Ik probeer antwoord te krijgen op de vraag of het nuttig is om dit voor een broek te betalen of dat we die dure kleding merken moeten laten vareen en wat goedkopers te kopen.
Daarbij komt nog dat ik in winkel als de sting enz. gewoon geen leuke dingen zie
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 24-05-2003 15:36]
quote:Internet, it's one big lie
Op zaterdag 24 mei 2003 15:30 schreef Allan24 het volgende:[..]
Volgens je profiel ben jij 1 jaar en 3,5 maand oud
ik had toch wel verwacht dat er meer mensen zouden zijn die meer dan 90 euro voor een broek betalen. misschien ligt mijn standaard toch iets te hoog
:S
quote:We KRIJGEN het niet allemaal van mamie of papie
Op zaterdag 24 mei 2003 15:48 schreef Maarten999 het volgende:
hmzik had toch wel verwacht dat er meer mensen zouden zijn die meer dan 90 euro voor een broek betalen. misschien ligt mijn standaard toch iets te hoog
:S
Wat een bedragen. Daar kun je amper een paar sokken voor kopen in de maand...
Betaalde eerst maximaal 180 gulden voor een spijkerbroek, dat vond ik duur. Dat waren G-Star en Diesel broeken.
Helaas heeft Diesel zijn prijs tot 150 euro (330 gulden) en G-Star zijn prijs tot 125 euro (275 gulden) opgehoogt en dat vind ik gewoon niet normaal meer. Ik betaal max 100 euro voor een spijkerbroek.
Gisteren zag ik en onwijz gave spijkerbroek van een Japans merk met een Franse naam echt onwijs mooi bij Mode D emploi maar 180 euro weiger ik gewoon neer te leggen voor een spijkerbroek...
Helaas zie ik ook niets moois in het goedkopere genre
Maar wat een normale prijs is voor ene broek ligt eraan wat voor broek je wilt. Persoonlijk boeit t me niet of een broek wel of geen merkje heeft, en ben ik dus meestal niet meer dan 40-45 euro kwijt voor een broek.
gemiddeld 60 - 70 euro voor een broek
truien tussen de 50 - 150 euro
polo's en t-shirtjes en andere dingen tussen de 25 - 75 euro soms wel eens een uitschieter naar +100 euro
schoenen zijn meestal rond de 70 - 130 euro ligt eraan welke ik haal
Dus vind ik dat je beter een wat duurdere broek kan kopen die je dan wat vaker/langer aan doet.
Mijn broeken kosten meestal ook rond de 100 euro en pappa en mamma betalen dat helaas niet.
quote:mijn broeken die goedkoop zijn gaan ontzettend lang mee...ik vind ze leuk (de meeste dan) en je kunt dr meer kopen dus heb je meer afwisseling. Bovendien kan een dure broek ook hardstikke niet leuk zijn, maar dan heb je dr 150 euro voor betaald en is het helemaal zonde als je m nooit aantrekt.
Op zaterdag 24 mei 2003 17:31 schreef The_Scorpion het volgende:
Goedkoop is duurkoop!!!! Althans dat is mij altijd zo. Eerst kocht ik ook wel eens ooit goedkope broeken (2 voor 150 gulden ofzo). Alleen dan zit die broek toch niet helemaal lekker of vind je hem toch niet helemaal mooi en doe je hem nooit aan.Dus vind ik dat je beter een wat duurdere broek kan kopen die je dan wat vaker/langer aan doet.
Mijn broeken kosten meestal ook rond de 100 euro en pappa en mamma betalen dat helaas niet.
Ligt er puur aan of ik de broek mooi vind, of niet.
En vaak koop ik in een opruiming voor 50 euro een broek die erg veel op 1tje lijkt die ik 2 maanden daarvoor voor 150 euro heb gekocht ... Maar ach
.
Kan er iig niet wakker van liggen .
Ik krijg overigens 450 euro per maand, maar daar moet ik ook van leven enzo (icm. stufi).
quote:Dus een goedkope broek die je niet mooi vindt doe je nooit aan
Op zaterdag 24 mei 2003 17:31 schreef The_Scorpion het volgende:
Goedkoop is duurkoop!!!! Althans dat is mij altijd zo. Eerst kocht ik ook wel eens ooit goedkope broeken (2 voor 150 gulden ofzo). Alleen dan zit die broek toch niet helemaal lekker of vind je hem toch niet helemaal mooi en doe je hem nooit aan.Dus vind ik dat je beter een wat duurdere broek kan kopen die je dan wat vaker/langer aan doet.
quote:je kunt oko selectief zijn en goedkope broeken per defenitie lelijk vinden
Op zaterdag 24 mei 2003 18:17 schreef detulp050 het volgende:[..]
Dus een goedkope broek die je niet mooi vindt doe je nooit aan
maar een dure broek die je niet mooi vindt doe je wel aan
Geld welbesteed dan
ALs ik het geld heb koop ik het gewoon. Heb ik het geld niet dan koop ik het niet.
quote:Idem, maar ik krijg weer wel geld om van te leven
Op zaterdag 24 mei 2003 18:38 schreef ook_gek het volgende:
ik krijg geen kleedgeld ik verdien.
Maar ik koop een broek als ik hem mooi vind. En de prijs doet er dan niet zo veel toe. ik heb nog een broek liggen van 149 euro. Nooit gedragen en dat vind ik dan weer erg zonde!ALs ik het geld heb koop ik het gewoon. Heb ik het geld niet dan koop ik het niet.
quote:* Forever agrees
Op zaterdag 24 mei 2003 17:17 schreef Qarinx het volgende:
80 - 120 euro vind ik wel normaal voor een broek...
Soms zelfs meer, maar dan denk ik richting Armani jeans.. leuke broeken voor ¤180
quote:Eens. Wel interessant trouwens. De een koopt een broek van 150 euro en de ander wil er dan liever drie voor hetzelfde geld. Ik hou van variatie dus koop veel en vaak bij zaken als H&M. Ik krijg een rolberoerte als ik 150 euro voor een broek moet uitgeven (en ik verdien helemaal niet slecht
Op zaterdag 24 mei 2003 17:34 schreef akkien het volgende:
mijn broeken die goedkoop zijn gaan ontzettend lang mee...ik vind ze leuk (de meeste dan) en je kunt dr meer kopen dus heb je meer afwisseling. Bovendien kan een dure broek ook hardstikke niet leuk zijn, maar dan heb je dr 150 euro voor betaald en is het helemaal zonde als je m nooit aantrekt.
quote:Da's inderdaad een nette prijs. Meestal betaal ik ook rond de 70 euro voor een broek.
Op zaterdag 24 mei 2003 18:17 schreef Coconut het volgende:
60 - 80 euro vind ik wel normaal voor een broek.
meestal kost een broek rond de 70 - 100 euro.
quote:ik ook zoiets 180 meestal voor armani jeans en heel af en toe als er een mooie cavalli is, en die zijn dan meestal weer 220.
Op zaterdag 24 mei 2003 18:52 schreef Se7eN20 het volgende:
meestal zo vanaf 150 euro maar vaak ruim daarboven
G-star zit het lekkerste over het algemeen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |