dus ik zovan geef dan kleedgeld zijn we daar ook van af. dat ging niet door dus
hoeveel kleedgeld krijgen jullie
en wat vinden jullie een normale prijs voor een broek?
quote:Mwoah mijn dockers broeken kosten meestal wel 67,50, wintermodellen dat wel.
Op zaterdag 24 mei 2003 15:19 schreef detulp050 het volgende:
Een mooie, goede Dockers kost rond de 50 euro
Verder krijg ik 100 euro kleedgeld per maand(k ben 17). Maar mijn ouders doen me ook nog wel eens een jas of een paar schoenen cadeau.
Ik heb zelf nooit kleedgeld gehad, mijn kleren kreeg ik tot mijn 20e van mijn ouders (en als ik iets extra duurs wilde dan betaalde ik bij) en daarna ben ik alles zelf gaan betalen. En dat lukt aardig.
quote:Ik koop mijn Dockers altijd in de opruiming voor 40 euro
Op zaterdag 24 mei 2003 15:22 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
Mwoah mijn dockers broeken kosten meestal wel 67,50, wintermodellen dat wel.
Verder krijg ik 100 euro kleedgeld per maand(k ben 17). Maar mijn ouders doen me ook nog wel eens een jas of een paar schoenen cadeau.
quote:Volgens je profiel ben jij 1 jaar en 3,5 maand oud
Op zaterdag 24 mei 2003 15:27 schreef Phuturistixxx het volgende:
KleedgeldSoms vergeet ik de gemiddelde leeftijd hiero
quote:Volgens mij zijn de echt dure merken wel veel duurder geworden, maar de gewonere merken zijn in prijs ongeveer het zelfde gebleven
Op zaterdag 24 mei 2003 15:26 schreef Maarten999 het volgende:
maar kunnen we concluderen dat de broeken en overhemden met de komst van de euro gewoon verdubbeld zijn of valt dat mee?
quote:het is maar wat je normaal noemt
Op zaterdag 24 mei 2003 15:23 schreef DeStedebouwer het volgende:
Normale prijs voor een spijkerbroek rond de 100 euro ergens. Liever iets minder maargoed.
laat ik maar niet zeggen hoeveel kleedgeld ik ooit kreeg, da's al zoooooo lang geleden ...
quote:een hugo boss of een replay broek kost gewoon 120-140 euro dat is echt wel anders geweest.
Op zaterdag 24 mei 2003 15:30 schreef detulp050 het volgende:[..]
Volgens mij zijn de echt dure merken wel veel duurder geworden, maar de gewonere merken zijn in prijs ongeveer het zelfde gebleven
Ik probeer antwoord te krijgen op de vraag of het nuttig is om dit voor een broek te betalen of dat we die dure kleding merken moeten laten vareen en wat goedkopers te kopen.
Daarbij komt nog dat ik in winkel als de sting enz. gewoon geen leuke dingen zie
quote:Hugo Boss of Replay, daar betaal je niet voor de broek. Dan was de broek maar 50 euro. Zeker voor jongere jongeren vind ik zulke broeken nogal overdreven.
Op zaterdag 24 mei 2003 15:33 schreef Maarten999 het volgende:[..]
een hugo boss of een replay broek kost gewoon 120-140 euro dat is echt wel anders geweest.
Ik probeer antwoord te krijgen op de vraag of het nuttig is om dit voor een broek te betalen of dat we die dure kleding merken moeten laten vareen en wat goedkopers te kopen.
Daarbij komt nog dat ik in winkel als de sting enz. gewoon geen leuke dingen zie
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 24-05-2003 15:36]
quote:Internet, it's one big lie
Op zaterdag 24 mei 2003 15:30 schreef Allan24 het volgende:[..]
Volgens je profiel ben jij 1 jaar en 3,5 maand oud
ik had toch wel verwacht dat er meer mensen zouden zijn die meer dan 90 euro voor een broek betalen. misschien ligt mijn standaard toch iets te hoog
:S
quote:We KRIJGEN het niet allemaal van mamie of papie
Op zaterdag 24 mei 2003 15:48 schreef Maarten999 het volgende:
hmzik had toch wel verwacht dat er meer mensen zouden zijn die meer dan 90 euro voor een broek betalen. misschien ligt mijn standaard toch iets te hoog
:S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |