quote:heeft er nu iig al iemand di smileys op z'n webspace gezet
Op maandag 26 mei 2003 23:47 schreef Knucklezz het volgende:[..]
ik wil wel mijn webspace ter beschikking stellen
quote:heeey Swooosh
Op dinsdag 26 augustus 2003 02:03 schreef SwOoSh het volgende:[..]
![]()
* Parafernalia zegt dat die msn smileys stom zijn
Ik had de smileys toegewezen met 2 keer een dubbele punt i.p.v. 1.
Maar nu ga ik op msn lullen, en doen mijn smileys het niet meer. Is heel die lijst met al die smileys weg.... en het is zooooo kutwerk om alles weer in te stellen. Heb toendertijd ook al is die smileys moeten resizen.
Maar nu mijn grote vraag, heeft iemand hier een .exe of iets van gemaakt zodat die kan runnen zodat ik het smileypack ook op een andere pc kan installeren?
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:45 schreef Richard2011 het volgende:
ik zoekvoor msn6 kan hem nergens vinden ook niet in de fok smiley pack wie heeft hem?
Zeg dan niks... en doe een cursus internet explorer.
quote:Bedoel dus
Op zondag 23 november 2003 20:38 schreef EggsTC het volgende:[..]
Zeg dan niks... en doe een cursus internet explorer.
ps. de smilies staan in de map (bij win2k):
C:\Documents and Settings\_USER_\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\3629941945\CustomEmoticons
dus...
quote:In ander topic die gesloten is
Op zaterdag 20 december 2003 00:28 schreef BierKoning het volgende:
Ik heb ze in winzip en in winrar...Gl
quote:ik heb wel een zip.
Op vrijdag 26 december 2003 23:58 schreef AirRaid het volgende:
hheft iemand de foksmileys nog, of een werkende exefile met de foksmiliys als standaard
quote:mijn held
Op vrijdag 26 december 2003 23:59 schreef Tiemie het volgende:[..]
ik heb wel een zip.
http://www.tiemez.nl/fok/foksmilies.zip
quote:heeft iemand deze in een werkende versie
Op zaterdag 27 september 2003 12:40 schreef Mr_T het volgende:
Net als voor MSN 5 heb ik nu voor MSN 6 de Fok! smilies ingebouwd in plaats van de standaard MSN smilies.In principe zie je ze alleen zelf, de ander ziet gewoon de normale smilies. Tenzij deze ook een aangepaste exe heeft draaien zoals deze.
Ik weet dat je nu ook je eigen smilies toe kunt voegen, maar niet iedereen heeft MSN 6 (dan werkt dat niet) en je ziet ze alleen als je ze zelf gebruikt. Met deze exe zie je altijd de Fok! smilies.
Er zijn er een paar geanimeerd, dit kan omdat de MSN smilies op die plek ook geanimeerd waren. De geanimeerden zijn:
![]()
en
Je installeert deze smilies door de bestaande exe van MSN te vervangen door deze. Hiervoor moet je wel eerst uiloggen en MSN helemaal afsluiten (hij moet dus ook uit je taakbalk weg zijn). Als je MSN daarna weer opnieuw start, heb je de Fok! smilies.
Hieronder zie je welke smilie welke code heeft en een link naar het zip-bestand (exe + deze afbeelding).
Thanksquote:Op zondag 28 maart 2004 22:42 schreef Slarioux het volgende:
Werkt niet meer
kutkick, kijk eens in de faq van digquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Logitik het volgende:
Ik ben op zoek naar de Fok! smileys, maar ik kan ze nergens vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |