en ga zo nog ff wat voor inboedel kopen.
Knuf
ik heb misschien drie kwartier geslapen vanacht
dus ben erg moe
maar ook vrolijk
on topic: ik voel me ok.
.
En nee, ik ga niet arrogant zitten doen omdat ik mezelf beter voel omdat ik weetikwatvoor opleiding doe die andere mensen waar ik me aan erger niet doen, maar het is gewoon ontzettend irritant als je iets echt al 1000 keer hebt uitgelegd, en Bepaalde Mensen doen het nogsteeds verkeerd. Alsof ik het voor mijn lol doe.
On-topic: Moe , verward, ik zit weer in de verkeerde tijd van de maand, maar vanaaf ga ik weer lekker dansen en zometeen (later in de middag dus) ga ik naar mn ouders, en waarschijnlijk blijf ik ook een nachtje slapen daar
En wat er ook gebeurt; *muziekje inzet* Always look on the briiiiiiight side of life!
quote:Wat zit je nou moeilijk te doen dan leg je ze het toch niet meer uit, ga dan lekker voor je zelf werken.
Op zaterdag 24 mei 2003 13:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik voel me ongeveer zo:En nee, ik ga niet arrogant zitten doen omdat ik mezelf beter voel omdat ik weetikwatvoor opleiding doe die andere mensen waar ik me aan erger niet doen, maar het is gewoon ontzettend irritant als je iets echt al 1000 keer hebt uitgelegd, en Bepaalde Mensen doen het nogsteeds verkeerd. Alsof ik het voor mijn lol doe.
Ik irriteer me er aan dat mensen altijd maar zo moeilijk lopen te doen
Heb gisteravond een feest van mn werk gehad in het Carlton Ambassador Hotel in hartje den haag, en had daar voor een gunstige prijs een kamer gehuurd voor afgelopen nacht
Uiteindelijk hebben we niet veel van het feest mee gemaakt (kwamen om 11 uur binnendroppen terwijl het eten begon om half 8
)
Luister Guus Meeuwis - Het is een nacht, dan weet je precies wat voro nacht ik gehad heb
alleen dat 2 uur 's nachts == 05:30
zin in vanavond maar ook weer niet...
quote:This is nice to hear.
Op zaterdag 24 mei 2003 14:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik voel me echt even he-le-maal okay. Mijn computer doet het weer, ik heb een nieuwe dvd-speler.. er is taart en gewoon veel eten + drinken. Ik ga zometeen m'n boxen aansluiten zodat ik eindelijk goeie muziek kan luisteren en daarna genieten van een goeie film
.
.
[ontopic] Voel me okee genoeg voor vandaag, .
quote:Leuk
Op zaterdag 24 mei 2003 13:08 schreef moz het volgende:
Dit is waarschijnlijk wel de beste dag uit m'n levendate geregeld met zooo'n leuk meisje
quote:en jij ook natuurlijk
Op zaterdag 24 mei 2003 14:35 schreef Party_P het volgende:
zenuwachtig over een half uur een "date"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |