Waarom is het mij nooit gegund om lekker rustig uit te slapen
quote:Ik had mijn wekker niet gezet
Op zaterdag 24 mei 2003 08:09 schreef Fratz het volgende:
anders zet je je wekker gewoon eens niet
quote:Doordeweeks slaap ik wel goed maar in het weekend wil ik een keer uitslapen en dat lukt niet
Op zaterdag 24 mei 2003 08:14 schreef -Artemis- het volgende:
soms kan 1 nacht bewust niet slapen je slaapritme doorbreken, misschien kun je dan wel een keer doorslapen.
quote:Ik wil geen leuke dingen doen, behalve ff lekker uitslapen
Op zaterdag 24 mei 2003 08:15 schreef Belboz het volgende:
Wees blij, des te meer tijd heb je over om leuke dingen te doen
quote:Wat doe je dan op fok
Op zaterdag 24 mei 2003 08:16 schreef amnesiac het volgende:[..]
Ik wil geen leuke dingen doen, behalve ff lekker uitslapen
quote:Ik kan niet meer slapen
Op zaterdag 24 mei 2003 08:20 schreef flaxe het volgende:[..]
Wat doe je dan op fok
Ik heb me ook al gedouched, ik heb ontbeten en heb me al aangekleed ... no way dat ik nu nog weer naar bed ga
quote:Niet miepen, jij bent niet de enige
Op zaterdag 24 mei 2003 08:08 schreef amnesiac het volgende:
Vannacht lag ik omstreeks 1 uur te slapen en om 5 uur was ik alweer klaar wakkerWaarom is het mij nooit gegund om lekker rustig uit te slapen
Nou, dan hoef je ook niet meer
quote:Da's minder ja
Op zaterdag 24 mei 2003 08:28 schreef CreativeMind het volgende:
Weet je wat erger is?
Wel uit kunnen slapen maar om 07:00 wakker worden omdat je die vuile %*&##@% tyfus $%^&# kanker KUT wekkerradio bent vergeten uit te zettenNou, dan hoef je ook niet meer
Dat verzin je toch nie.
quote:dat is wel erug vroeg om naar de kapper te gaan op zaterdag. Gewoon een weekje later gaan kan geen kwaad toch ?:
Op zaterdag 24 mei 2003 08:35 schreef Bluescreen het volgende:
K ben ook al wakkeren dat omdat de kapper geen plek had meer in de middag dus moest ik maar om 9 uur.
Dat verzin je toch nie.
Dus nu wordt er niet getennist.....
nee ik moet 's avonds werken tot 01.00 en dan 's ochtends 5.30 eruit krantjes lopen
En bovendien mag ik van m'n katten niet uitslapen;
de 1 gaat heel overdreven in m'n oor zitten zuchten en de ander geeft dan tikjes op m'n wang met haar pootje.
Maar ze zijn verder heel lief hoor
quote:Of als je buren tot 3 uur 's nachts de trap op en af blijven stormen, met duren smijten en hinneken als een paard (wat lachen moet voorstellen), om vervolgens om 7 uur opnieuw te beginnen... nog een keer en ik bel de politie voor burengerucht.... asociale egotrippers hiernaast
Op zaterdag 24 mei 2003 08:28 schreef CreativeMind het volgende:
Weet je wat erger is?
Wel uit kunnen slapen maar om 07:00 wakker worden omdat je die vuile %*&##@% tyfus $%^&# kanker KUT wekkerradio bent vergeten uit te zettenNou, dan hoef je ook niet meer
dus sliep ik weer later dan dat ik wilde en vanochtend kon ik me bed niet uit komen
maar na me krantenwijk ben ik er gewoon lekker weer ingedoken en heb ik nog 3 uurtjes geslapen
Waarschijnlijk ben je in je hoofd erg druk bezig met allerlei dingen, dat kunnen dingen zijn van: ik moet nog afwassen of ik moet aan mezelf werken. (en gaa zo maar door)
Als je nu alle dingen die je dwarszitten opschrijft, dan heeft je hoofd wat meer rust.
Succes in ieder geval
quote:Ik heb de hele nacht niet geslapen
Op zaterdag 24 mei 2003 08:08 schreef amnesiac het volgende:
Vannacht lag ik omstreeks 1 uur te slapen en om 5 uur was ik alweer klaar wakkerWaarom is het mij nooit gegund om lekker rustig uit te slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |