abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10919092
Ik heb t niet gezien, wat is er allemaal gebeurd?
  donderdag 5 juni 2003 @ 23:49:18 #252
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_10919187
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom zouden twee vrienden elkaar geen afscheidskus mogen geven.

Omdat de gemiddelde fokker zo homo-foob als wat is
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  Moderator vrijdag 6 juni 2003 @ 09:42:00 #253
42184 crew  DaMart
pi_10923785
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 23:45 schreef Patriesje het volgende:
Ik heb t niet gezien, wat is er allemaal gebeurd?
Wat ik me er van herinner, in willekeurige volgorde:

Morris probeerde Sjors uit thoren, die daar niet echt van gecharmeerd was. Later belde hij haar op om te vragen of ze iets wilde drinken in de Koning, en ze wilde niet. janine zei echter dat ze wel een vrije middag kon krijgen en dus werd ze moreel gedowngen om toch maar te gaan. In de koning begon Morris er weer over en werd ze kwaad. Ondertussen droomt Sjors trouwens ook dat Janine haar herkent als haar dochter en haar in haar armen sluit.

Robert verontschuldigt zich bij Milan voor het missen van de voetbalwedstrijd. Milan is nog steeds pissig. Robert vraagt of Milan niet voor Alberts & Alberts wil komen werken, maar Milan voelt daar niets voor... hij is DJ, dan ga je toch niet voor een reclamebureau werken! Charlie ziet dat echter wel zitten. Milan moet ook aan zijn toekomst denken, hij kan toch moeilijk tot zijn 80e plaatjes blijven draaien.

Dat is wat ik me nog herinner. Ik heb alleen het idee dat ik wat vergeet, maar de belangrijkste gebeurtenissen weet je iig...

Barbara en Jef hadden een gesprek over Charlie. Jef insinueert dan dat Valerie met Charlie heeft gepraat. Als Barbara verhaal gaat halen, zit Valerie net aan de telefoon met de dokter, en Barbara tettert er gewoon doorheen, tot ongenoegen van Valerie. Later zien we Valerie in het ziekenhuis en hoort ze dat ze baarmoederhalskanker heeft.

pi_10924270
ik vind dat alle lopende verhaallijnen per direct moeten worden getsopt en dat ze weer fijn andere dingen gaan doen
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_10927558
Nu is ie
pi_10927562
wel vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')