hier werd uitermate consequent gereageerd op elkaar totdat er 3 reacties achter elkaar komen :
Bush is een eikel
Bush is geen eikel
Jawel bush is wel een eikel
ik vind dit zeer triest, ten eerste dat dit soort lui een goed lopend topic om zeep helpen, en ten tweede dat een moderator deze zonder pardon op slot gooit onder het mom van : Iedereen heeft zijn mening nu wel kunnen geven........... Iedereen heeft in andere topics ook al lang zijn/haar mening kunnen geven en die gaan niet op slot.........
dus lieve modjes het vriendelijke verzoek om deze zo spoedig mogelijk weer open te gooien......... dank U
GrTz from The Partyman
quote:Tja lullig, ze sloten ik walg van mensen die bush geen eikel vinden ookal zomaar
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:28 schreef onlogisch het volgende:
waarom sluiten jullie de reeks "ik walg van mensen die bush een eikel vinden" ??????????????????????????????????????hier werd uitermate consequent gereageerd op elkaar totdat er 3 reacties achter elkaar komen :
Bush is een eikel
Bush is geen eikel
Jawel bush is wel een eikel
ik vind dit zeer triest, ten eerste dat dit soort lui een goed lopend topic om zeep helpen, en ten tweede dat een moderator deze zonder pardon op slot gooit onder het mom van : Iedereen heeft zijn mening nu wel kunnen geven........... Iedereen heeft in andere topics ook al lang zijn/haar mening kunnen geven en die gaan niet op slot.........
dus lieve modjes het vriendelijke verzoek om deze zo spoedig mogelijk weer open te gooien......... dank U
quote:Hij heeft welgeteld 2 topics met in de titel 'Godverdomme' en de derde is net op slot. Wat is je punt?
Op donderdag 28 augustus 2003 17:17 schreef Partyman het volgende:
ik weet niet of dit de goede plek is maar wil jullie ff attent maken op een user die jullie forum loopt te verzieken nml. "R2cksson"
Ik erger me behoorlijk aan alle topics die hij aanmaakt met "GVD" in de titel.GrTz from The Partyman
quote:Jah maar er zijn er al wel meer voorgeweest die nu verwijderd zijn, en na de discussie over de "buitenlanders" lijkt me het een goed idee om ( vooral met die hoofdletters erbij ) dat soort lompe taal ook een beetje te minderen ( ik las iets over dat fok een "net" forum wilde zijn ) en dit soort users te waarschuwen
Op donderdag 28 augustus 2003 17:19 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Hij heeft welgeteld 2 topics met in de titel 'Godverdomme' en de derde is net op slot. Wat is je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |