quote:Had niets met Warhol te maken wel "very, very loosely - from H.G. Wells' 'The Time Machine'" volgens een website.
Op vrijdag 23 mei 2003 15:41 schreef ranja het volgende:[..]
had dat niet met Andy Warhol te maken? Heet die Warhol misschien?
quote:Als het geraden is zou je onderaan je post iets van:
Op vrijdag 23 mei 2003 15:48 schreef Frollo het volgende:[..]
Tis wel een teringwerk ja. Heb jij nog tips hoe het makkelijker kan, ranja? Mail maar ff anders.
Frollo + 1
kunnen zetten dan is het wel duidelijker.
Ter voorbeeld even aangeklikt
quote:Nou, daar ben ik het op zich wel mee eens, dat iedereen Frollo +1 in zijn posts zet
Op vrijdag 23 mei 2003 15:57 schreef Z het volgende:
Als het geraden is zou je onderaan je post iets van:Frollo + 1
kunnen zetten dan is het wel duidelijker.
Maar serieus, goeie tip. Alleen blijft het toch nodig om het hele topic door te lezen, want mensen kunnen zoiets vergeten natuurlijk.
quote:Posticoontjes vergeet ik sowieso altijd, en ik denk dat ik niet de enige ben.
Op vrijdag 23 mei 2003 16:01 schreef Riert het volgende:
af afspreken dat als degene die een vraag gesteld heeft een punt toekend aan iemand dat die dan dat uitroeptekenicoontje gebruikt.Ter voorbeeld even aangeklikt
Elke keer als een punt toegekend wordt het lijstje kopieren (dat dus compleet leeg begint) en het punt toevoegen en/of een nieuwe naam, als diegene nog geen punt in het topik had.
Moet wel werken lijkt me
"Posticoontjes vergeet ik sowieso altijd, en ik denk dat ik niet de enige ben."
Dat kan wel eens kloppen Slecht plan
quote:als die goed is wordt ik gek, want ik wilde hem niet posten. Da's die Cd met John cale toch.....die ik maar weer eens op moet zoeken.
Op vrijdag 23 mei 2003 16:07 schreef billythemountain het volgende:
Songs for drella?
quote:Time Rocker?
Op vrijdag 23 mei 2003 15:37 schreef Z het volgende:
Ok, hoe heet de rock opera waar Lou Reed liedjes voor schreef en die in 1997 opgevoerd werd? (o.a. in de Stopera)
code:[me=User]+1[/me]
Maar enfin, we kunnnen het eens proberen natuurlijk, te beginnen met de Lou Reed vraag.
quote:Time Rocker is het goede antwoord, ik heb hem gezien in de Stopera, Lou was er ook, en het was leuk!
Op vrijdag 23 mei 2003 16:08 schreef Antikal het volgende:[..]
Time Rocker?
Oh ja:
* Antikal +1
[Dit bericht is gewijzigd door Z op 23-05-2003 16:19]
quote:aan u de eer dus Z
Op vrijdag 23 mei 2003 16:16 schreef Frollo het volgende:Maar enfin, we kunnnen het eens proberen natuurlijk, te beginnen met de Lou Reed vraag.
Van mij hoeft het dus niet, bovendien leg je zo wel heel erg de nadruk op de punten... en het gaat toch om de 'fun'?
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 23-05-2003 16:26]
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 16:16 schreef Frollo het volgende:
Natuurlijk zijn de users in dit topic wel wat slimmer dan gemiddeld
Als iemand het vergeet, verspeelt ie helaas z'n eigen punt...
"Nieuwkomers" kunnen wel er wel even op gewezen worden. Er zijn altijd wel wat "die-hards" die meedoen!
quote:Nee, de vraagsteller zet het in de post waarin hij iemand feliciteert met het goede antwoord.
Op vrijdag 23 mei 2003 16:23 schreef Kanis het volgende:Als iemand het vergeet, verspeelt ie helaas z'n eigen punt...
En kom maar op met de nieuwe, want ik wil er een goed hebben. Zit al de hele dag met een vraag. Niet dat die zo byzonder is maar ik heb hem nou eenmaal klaar
RABINS ANION
Welke gitarist bedoel ik hier? Een van de weinige - nagenoeg - vaste leden van een formatie die veel van bezetting wisselt.
Het antwoord mail ik naar Ranja, want ik ben er zo vandoor!
quote:ok
Op vrijdag 23 mei 2003 16:33 schreef Antikal het volgende:
We gaan weer schuiven met letters.RABINS ANION
Welke gitarist bedoel ik hier? Een van de weinige - nagenoeg - vaste leden van een formatie die veel van bezetting wisselt.
quote:zet hem gewoon in je profiel onder studierichting. Kan Ranja ook meedoen
Op vrijdag 23 mei 2003 16:33 schreef Antikal het volgende:
We gaan weer schuiven met letters.RABINS ANION
quote:Hmm, zo doe ik het ook ongeveer, maar dan zonder UltraEdit. Met name het netjes onder elkaar uitlijnen kost veel tijd, omdat na het kopiëren vanuit Excel alle spaties verdwijnen. Zou dat met UE op te lossen zijn?
Op vrijdag 23 mei 2003 16:22 schreef ranja het volgende:
Ach, gaat bij mij vrij snel...
[uitleg werkwijze]
quote:Helemaal waar! Nou, dan blijven wij het gewoon doen. Zó veel tijd kost het nou ook weer niet nee.
Van mij hoeft het dus niet, bovendien leg je zo wel heel erg de nadruk op de punten... en het gaat toch om de 'fun'?
quote:je zou ipv Ultra Edit, textPad kunnen downloaden die kan je onbeperkt uitproberen! http://www.textpad.com/ (en blokken selecteren)
Op vrijdag 23 mei 2003 16:37 schreef Frollo het volgende:[..]
Hmm, zo doe ik het ook ongeveer, maar dan zonder UltraEdit. Met name het netjes onder elkaar uitlijnen kost veel tijd, omdat na het kopiëren vanuit Excel alle spaties verdwijnen. Zou dat met UE op te lossen zijn?
[..]Helemaal waar! Nou, dan blijven wij het gewoon doen. Zó veel tijd kost het nou ook weer niet nee.
quote:Zeker, 'vervang alle tabs door spaties' en de 'kolom-mode' (= blokken selecteren wat Z zegt) zijn erg handige features hiervoor...
Op vrijdag 23 mei 2003 16:37 schreef Frollo het volgende:[..]
Hmm, zo doe ik het ook ongeveer, maar dan zonder UltraEdit. Met name het netjes onder elkaar uitlijnen kost veel tijd, omdat na het kopiëren vanuit Excel alle spaties verdwijnen. Zou dat met UE op te lossen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |