abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2004 @ 01:24:06 #51
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19527002
iemand van mijn familie heeft een paar keer epileptische aanvallen gehad (waarschijnlijk)
maar leeft weer helemaal normaal en nergens meer last van na medicijnen

En iemand anders die ik ken heeft ook een hersenbloeding gehad

en die snapt ook alles weer en leeft ook weer normaal

kortom: het komt wel goed ooit

[ Bericht 2% gewijzigd door DePresident op 31-05-2004 02:17:04 ]
pi_19527639
quote:
Op maandag 31 mei 2004 01:24 schreef DePresident het volgende:

kortom: het zal wel loslopen
Daarover moet je geen grapjes maken
Het kan ook niet loslopen
dat jouw kennis nou mazzel heeft gehad
maarmeestal gaat het de verkeerde kant op, en niet lullig voor TS, overlijdt het slachtoffer.

Mijn vader is ook in de zware periode 45-55 als je daar doorheen bent heb je een goede kans
laat je pa gezond eten en ook veel chocola, op een of andere manier is dat gezond. Dat doet mijn pa ook en hij is (doet zich voorkomen) zo gezond asl een vis.

je wordt er wel dik van, maar het is goed tegen kanker en andere ziektes, en aangezien mijn pa ook een hersenbloeding heeft gehad en daarna nooit meer sinds hij chocola eet niet meer. Kan het alleen maar goed zijn.

Sterkte.
Kusje
  maandag 31 mei 2004 @ 02:10:45 #53
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19527681
quote:
Op maandag 31 mei 2004 02:07 schreef Manweth het volgende:

[..]

Daarover moet je geen grapjes maken
het was niet grappig bedoeld. Misschien lees jij op een of andere achterlijke manier.........?
of had ik moeten zeggen 'het komt wel goed' ?
pi_19527731
quote:
Op maandag 31 mei 2004 02:10 schreef DePresident het volgende:

[..]

het was niet grappig bedoeld. Misschien lees jij op een of andere achterlijke manier.........?
of had ik moeten zeggen 'het komt wel goed' ?
Het zou wel loslopen komt op een of andere "achterlijke" manier over op mij dat je je niet zo aan moet stellen en dat het wel goed komt.
Kusje
  maandag 31 mei 2004 @ 02:16:47 #55
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19527741
quote:
Op maandag 31 mei 2004 02:15 schreef Manweth het volgende:

[..]

Het zou wel loslopen komt op een of andere "achterlijke" manier over op mij dat je je niet zo aan moet stellen en dat het wel goed komt.
dan verander ik het wel ff huilebalk. Vond ik dus niet trouwens, dat dat zo overkwam
  maandag 31 mei 2004 @ 13:21:51 #56
19018 Brennie
CCU nurse
pi_19533131
Hmm.. kom op, nu weer rustig verder jongens.
Verschil van interpretatie, daar is de ts niet mee gemoeid.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19535727
Hoi ingrid

heel veel sterkte met je vader

mijn vader heeft een aantal jaren geleden (20 ofzo ) ook een hersenbloeding gehad
ik was toen nogniet geboren maar dit heb ik allemaal gehoort van mn moeder
mijn vader heeft af en toe soort agresieve buien (schelden en met dingen gooien )
als hij iets aan het vertellen is moet bijna hij na iedere zin weer denken wat hij wilde vertellen.
hier een voorbeeldje : wij hebben vorige week een nieuwe dvd speler gekocht en we moeten hem 600 keer uitleggen hoe die werkt , je zou zeggen dat is door ouderdom maar dat is het niet .

als hij van zn werk naar huis komt en er is iets gebeurt op zn werk , is hij helemaal gestrest en vloekerig en maakt hij zich helemaal druk (om de kleinste dingen)
hij is ook heel erg snel op zn teentjes getrapt , en als dat gebeurt krijgt hij weer zon woede aanval

hij is niet altijd zo want hij lacht om de domste dingen, als hij hard muziek kan draaien is hij helemaal gelukkig , en zijn werk is zijn alles

bijna heel mn leven heb ik moeilijk met hem om kunnen gaan , we hadden ruzie om de stomste dingen , ik ergerde me heel vaak aan hem , waardoor ik weer een grote bek tegen hem gaf en hij tegen mij
tegenwoordig (nu ik ook wat volwassener begin te worden , gaat het redelijk goed
als hij zon woede uitbarsting krijg ga ik naar mn kamer en later is hij weer vrolijk

nogmaals heel erg veel sterkte
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_19576820
Mijn vader zijn halsslagader is vandaag getest dmv echo. Alles ziet er goed uit. Als hij geluk heeft mag hij morgen weer naar huis. We merken het vanzelf. Het gaat de goede kant op, hij heeft nog wel last van ziijn arm. En hij heeft sinds vorig jaar last van zijn geheugen af en toe. Hij is er nog goed vanaf gekomen.
pi_19603832
Goed nieuws! Mijn vader is weer thuis! De halsslagader test was goed,ze hebben alle tests/onderzoeken gedaan en alles ziet er weer goed uit. Hij heeft nog wel heel erge last van zijn rug. De kracht in zijn armen en benen is nog niet helemaal terug, maar dat komt volgens de neuroloog vanzelf. Hopelijk mag hij nog een paar weken thuis blijven.
pi_19606433
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:34 schreef Ingrid19 het volgende:
Goed nieuws! Mijn vader is weer thuis! De halsslagader test was goed,ze hebben alle tests/onderzoeken gedaan en alles ziet er weer goed uit. Hij heeft nog wel heel erge last van zijn rug. De kracht in zijn armen en benen is nog niet helemaal terug, maar dat komt volgens de neuroloog vanzelf. Hopelijk mag hij nog een paar weken thuis blijven.
Gelukkig Ik hoop met je mee..
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')