Daarover moet je geen grapjes makenquote:Op maandag 31 mei 2004 01:24 schreef DePresident het volgende:
kortom: het zal wel loslopen
het was niet grappig bedoeld. Misschien lees jij op een of andere achterlijke manier.........?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:07 schreef Manweth het volgende:
[..]
Daarover moet je geen grapjes maken
Het zou wel loslopen komt op een of andere "achterlijke" manier over op mij dat je je niet zo aan moet stellen en dat het wel goed komt.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:10 schreef DePresident het volgende:
[..]
het was niet grappig bedoeld. Misschien lees jij op een of andere achterlijke manier.........?
of had ik moeten zeggen 'het komt wel goed' ?
dan verander ik het wel ff huilebalk. Vond ik dus niet trouwens, dat dat zo overkwamquote:Op maandag 31 mei 2004 02:15 schreef Manweth het volgende:
[..]
Het zou wel loslopen komt op een of andere "achterlijke" manier over op mij dat je je niet zo aan moet stellen en dat het wel goed komt.
Gelukkigquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:34 schreef Ingrid19 het volgende:
Goed nieuws! Mijn vader is weer thuis! De halsslagader test was goed,ze hebben alle tests/onderzoeken gedaan en alles ziet er weer goed uit. Hij heeft nog wel heel erge last van zijn rug. De kracht in zijn armen en benen is nog niet helemaal terug, maar dat komt volgens de neuroloog vanzelf. Hopelijk mag hij nog een paar weken thuis blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |