...door ongeveer tien keer zo veel te betalen als waarvoor ze in de voorverkoop te koop waren.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel! Hoe! Ik wil het weten!
Ben je ook nog steeds superdankbaar voor de 'introductie'!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:19 schreef Lula het volgende:
Jack Johnson is![]()
Heerlijk wakker wordt muziek.
of in slaapval muziek
Vet! Die ga ik komende week even halen!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:14 schreef SaintMary het volgende:
Kick: Zn nieuwe cd, In Between Dreams, ligt nu in de winkel. En ik heb hemEn hij is ERG fijn. Zelfde stijl, maar dan met iets meer vrolijke uptempo zomerliedjes in de stijl van Brushfire Fairytales' Mudfootball. Het hoesje is helemaal fantastisch, de moeite en het geld van het kopen van de CD zelf zeker waard.
Nu op naar het concert...
ik zag die clip laatst ook. Erg coole clipquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die videoclip van Sitting Waiting, Wishing is echt geniaal. Beste videoclip van de laatste paar.
Ik werd zondagmorgen wakker, mn tv op MTV (vergeten uit te zetten zaterdagnacht) maar ik werd dus wakker van/met Sitting Waiting Watching..quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die videoclip van Sitting Waiting, Wishing is echt geniaal. Beste videoclip van de laatste paar.
Ok, straks eens zoeken. Dank voor de tipquote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef egilio het volgende:
Heeft ie gedaan![]()
Zoek eens naar 'On and On' en 'Brushfire fairytales'.
Allebei ook erg de moeite waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |