Kent iemand hem hier eigenlijk? En hoe zou jij zijn muziek omschrijven, want daar heb ik nogal wat problemen mee
quote:Oke, voor zover ik weet is hij geboren in Hawaii. Verder weet ik ook weing van hem.
Op vrijdag 23 mei 2003 13:14 schreef dwerg het volgende:
Vertel eens waar en wanneer hij geboren is, hoe jij hem ontdekt hebt enzo.
Hoe ik hem heb ontdekt is omdat een Amerikaanse vriend van me opeens die CD is zijn auto speelde. En na 10 maanden in Amerika te zijn geweest, kwam ik erachter dat bijna iedereen die CD wel in zijn auto had liggen
Ik denk dat G. Love en Jack Johnson veel overeenkomsten hebben qua stijl, hoewel de laatste iets meer mellow is. Veel mensen die ik de muziek laat horen vinden het goed. Een echte aanrader, dus
Nu is het vooral het nummer wasting time dat ik draai, maar eigenlijk is alles goed!
PS: Jack Johnson is een ex-pro surfer uit Hawaii is het enige dat ik voor de rest van hem weet!
heel verstandig, Bushfire Fairytales is ook super relaxedquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:57 schreef Pistol_Pete het volgende:
Schopje
Heb afgelopen week de CD On and On van hem gekocht op aanraden van een kennis uit de VS. Vandaag voor het eerst naar geluisterd. Tis echt zeer rielekste muziek. Ik ga meteen even Bushfire Fairytales bestellen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2003 11:24 schreef Ringo het volgende:
De Red Hot Chili Peppers op een doorrookte zondagochtend, zoiets.
Ja, hij is heel groot - miljoenen albums verkocht en iedere college/university student daar kent ons aller vrind Jackquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:55 schreef Xaus het volgende:
Ik heb Jack Johnson dus pas vandaag ontdekt... Gelijk de cd's bij bol.com besteld! Heel goed! Dus hij is heel populair in de states? John Mayer is daar inderdaad ook een grootheid, maar dat vind ik dus drie keer niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |