abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10627195
Ik heb er hier in Nederland nog nooit wat van gehoord, maar in Amerika begint hij aardig groot te worden volgens mij. Ik heb daar ook zijn album 'Brushfire Fairytales' gekocht. Heerlijke plaat en goeie teksten.

Kent iemand hem hier eigenlijk? En hoe zou jij zijn muziek omschrijven, want daar heb ik nogal wat problemen mee

pi_10627435
Het is in ieder geval een download tip
pi_10627481
Vertel eens waar en wanneer hij geboren is, hoe jij hem ontdekt hebt enzo.
I intend to live forever, or die trying.
pi_10627565
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 13:14 schreef dwerg het volgende:
Vertel eens waar en wanneer hij geboren is, hoe jij hem ontdekt hebt enzo.
Oke, voor zover ik weet is hij geboren in Hawaii. Verder weet ik ook weing van hem.

Hoe ik hem heb ontdekt is omdat een Amerikaanse vriend van me opeens die CD is zijn auto speelde. En na 10 maanden in Amerika te zijn geweest, kwam ik erachter dat bijna iedereen die CD wel in zijn auto had liggen

pi_10627577
Net zoals CD's van David Mathhews Band, John Mayer en Sublime trouwens!!!
pi_10627726
ja ik heb Jack_Johnson-On_And_On-2003-RNS ge..kocht en hij is erg goed. ik vind het wel een beetje van ben harper weg hebben, echt relaxte muziek
  zondag 1 juni 2003 @ 22:47:44 #7
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_10814906
Jack Johnson maakt inderdaad relaxte muziek! Ik ken hem ook doordat een van mn amerikaanse vrienden een cd van hem had en afgelopen week heb ik in New York de nieuwe cd van Jack Johnson gekocht. Die is ook erg goed!
.
pi_11355965
eeej lex
ik las net een deel van je amerika verhaal, heel leuk!
ik ben net geslaagd en ga waarschijnlijk ook naar boston met EF (ik ben te laat met college ). Ik ga daar dan dat MBE programma doen. Maar wat ik wou vragen, denk je dat het uit te houden is, 9 maanden boston? Is het een er groot klein gezellig enz? En zijn er veel die daar zo lang zitten? Uit je verhaal maakte ik op dat er heel veel mensen maar voor een maand of semester zaten.. Ik twijfel nl tussen San Francisco en Boston.. heel vervelend. Maar goed als je me zou willen helpen ...
dit is trouwens niet mijn eigen fok-username, mijn mailadres is corine7285@hotmail.com
nou ik hoor hoop ik wat van je
baaaai!
corine
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  woensdag 25 juni 2003 @ 15:17:15 #10
46592 xplvr
X-Ray Papa Lima Victor Romeo
pi_11369158
Jack Johnson maakt errug mooie muziek. Ik kwam ermee in aanraking door het nummer Rodeo Clowns dat destijds vertolkt werd door G. Love. Naar aanleiding daarvan heb ik de eerste cd maar eens geluisterd en vond het meteen fantastisch. Het 2e album is ook ok, hoewel iets minder dan het eerste.

Ik denk dat G. Love en Jack Johnson veel overeenkomsten hebben qua stijl, hoewel de laatste iets meer mellow is. Veel mensen die ik de muziek laat horen vinden het goed. Een echte aanrader, dus

Laat mij in mijn zeven sloten, laat mij de draad volslagen kwijt.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:24:12 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_12599553
Jack Johnson. Nog nooit van die man gehoord, totdat ik in Thailand in een barretje zat en de barman een cd opzette met de meest relaxte muziek die ik mij kon voorstellen. De Red Hot Chili Peppers op een doorrookte zondagochtend, zoiets.
"Wat is dit?" vroeg ik aangenaam verbijsterd.
"Dit is Jack Johnson."
Aha. Sindsdien hoorde ik hem overal in Thailand en elke keer was ik gevloerd door zijn geluid. Hoop dat-ie heel groot wordt in Europa.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_16076712
Sublieme muziek! Zijn er niet meer fans op fok? Jack Johnson is helemaal geweldig

Nu is het vooral het nummer wasting time dat ik draai, maar eigenlijk is alles goed!

pi_16960362
Zit nu in Engeland maar eigenlijk bijna alleen maar met Amerikaanse uitwisselingsstudenten en hoorde Flake van Jack Johnson toen iemand het op zijn laptop speelde en meteen de CD geleend. Flake en Bubbly Toes zijn mijn favouriete nummers (van Brushfire Fairytales). Heb de CD ook meteen via Bol.com als cadeautje voor iemand besteld..

PS: Jack Johnson is een ex-pro surfer uit Hawaii is het enige dat ik voor de rest van hem weet!

zaterdag 27 maart 2004 @ 17:57:51 #14
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_18005217
Schopje

Heb afgelopen week de CD On and On van hem gekocht op aanraden van een kennis uit de VS. Vandaag voor het eerst naar geluisterd. Tis echt zeer rielekste muziek. Ik ga meteen even Bushfire Fairytales bestellen.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  zaterdag 27 maart 2004 @ 19:14:15 #15
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_18006367
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:57 schreef Pistol_Pete het volgende:
Schopje

Heb afgelopen week de CD On and On van hem gekocht op aanraden van een kennis uit de VS. Vandaag voor het eerst naar geluisterd. Tis echt zeer rielekste muziek. Ik ga meteen even Bushfire Fairytales bestellen.
heel verstandig, Bushfire Fairytales is ook super relaxed
.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 19:46:24 #16
56897 Rosnesda
mnmlmnmlmnml
pi_18006979
Jack is geweldig. Ken zijn muziek al sinds hij in de VS door begon te breken, en het verveelt nog steeds niet. Z'n tweede album vond ik aanvankelijk iets zwakker dan Brushfire Fairytales, maar het vele luisteren heeft het album goed gedaan. Ik vind ze allebei even fijn, leuk en relaxt. Beter dan Ben Harper, vind ik.
Trois Pistoles
pi_18735349
Ik heb de muziek ook ontdekt, heerlijk!! Lekker relaxed zonder suf te worden..
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:14:03 #18
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_19146215
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:24 schreef Ringo het volgende:
De Red Hot Chili Peppers op een doorrookte zondagochtend, zoiets.

Ben ook net getipt. Kreeg het nummer Drink The Water van de eerste CD, errug
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  zaterdag 15 mei 2004 @ 17:58:06 #19
83292 SaintMary
oftochniet?
pi_19150801
Jack Johnson is de man. Geniaal. Ik kan er weinig over zeggen eigenlijk wat hier nog niet genoemd is. Zijn muziek wordt zoon beetje door elke surfer getipt geloof ik ook. Ken hem nu 2 jaar geloof ik en ik zou er een moord voor doen om hem live te zien ooit eens (nouwja, niet letterlijk natuurlijk *hihi*). Ik heb niet echt een voorkeur voor de eerste of tweede CD eigenlijk. Het was alleen erg jammer dat op zn tweede CD vrijwel alleen maar nummers stonden die iedereen al kende, omdat hij ze in zn concerten al tig keer gespeeld had. Daardoor was het in eerste instantie een beetje een domper, maar nu zou ik niet tussen de twee kunnen kiezen meer. Both 10 out of 10 Het wordt eigenlijk wel weer eens tijd voor een volgende CD van hem vind ik en voor een solo-optreden in Nederland
En dat is mijn mening
pi_20505807
Heb ook zijn surf dvd's gechecked (die man kan alles), zit wel een relaxed sfeertje op die dvd's. Op the september Sessions zit een mooi nummer van Jack Johnson - F. Stop Blues, helaas is dit ook het enige door hem gezongen nummer op de dvd's.
pi_20779430
Superrelaxte muziek. Heb het een paar maanden terug leren kennen in Botswana...die gast is volgens mij overal bekend behalve hier...
Heb On and On en Brushfire fairytales hier ook liggen inmiddels.

Tip voor mensen die van deze muziek houden: David Gray
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  donderdag 22 juli 2004 @ 01:19:29 #22
56897 Rosnesda
mnmlmnmlmnml
pi_20779457
Ik vind artiesten als Jason Mraz (op sommige liedjes...) en Ziggy Marley meer in het straatje Jack Johnson liggen, maar met David Gray is absoluut niets mis!
Trois Pistoles
pi_22262791
Ik heb Jack Johnson dus pas vandaag ontdekt... Gelijk de cd's bij bol.com besteld! Heel goed! Dus hij is heel populair in de states? John Mayer is daar inderdaad ook een grootheid, maar dat vind ik dus drie keer niks.
Tja, wat moet ik ervan zeggen...
pi_22276440
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:55 schreef Xaus het volgende:
Ik heb Jack Johnson dus pas vandaag ontdekt... Gelijk de cd's bij bol.com besteld! Heel goed! Dus hij is heel populair in de states? John Mayer is daar inderdaad ook een grootheid, maar dat vind ik dus drie keer niks.
Ja, hij is heel groot - miljoenen albums verkocht en iedere college/university student daar kent ons aller vrind Jack
Trois Pistoles
pi_24499755
Donderdag 12 mei 2005 is hij in de Paradiso te vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')