quote:Ze hebben iig altijd meegedaan.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:16 schreef nikk het volgende:[..]
PSV de laatste 10 jaar beter dan Ajax in de CL? Mag ik vragen waarom je dat denkt?
De Rangers kampen net als vele andere clubs met financiële problemen, die tot gevolg hebben dat er flink bezuinigd zal moeten worden.
Mario Jardel, de spits van Sporting Lissabon, zou ondertussen wel dichtbij een overgang naar Glasgow staan. De vraagprijs van Lissabon zou drie miljoen euro zijn, Glasgow heeft echter nog maar 2,5 miljoen euro geboden.
Leicester heeft ondertussen al enkele wedstrijden van de 29-jarige Gambiaan bekeken. Waarschijnlijk wordt Ceesay één van de eerste nieuwe aankopen voor de Engelse club.
quote:Jatto bal bal.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:24 schreef superjoden het volgende:
Het naar de Premiership gepromoveerde Leicester City wil Jatto Ceesay aantrekken. De aanvaller van Willem II gaf eerder al toe graag eens in Engeland te willen spelen.Leicester heeft ondertussen al enkele wedstrijden van de 29-jarige Gambiaan bekeken. Waarschijnlijk wordt Ceesay één van de eerste nieuwe aankopen voor de Engelse club.
quote:De hoogtepunten in de laatste 10 jaar van Ajax in de CL
Op dinsdag 3 juni 2003 11:53 schreef Qi het volgende:[..]
PSV doet het, als we het over een periode van 10 jaar bekijken, beter dan Ajax & Feyenoord in de Champions League hoor. En PSV is op dit moment het hoogst haalbare in Nederland, ze zijn immers kampioen van Nederland.
2003 kwartfinale
1997 halve finale
1996 verliezend finalist
1995 winnaar
De hoogtepunten in de laatste 10 jaar van PSV in de CL
![]()
Ik weet wel wie beter gepresteerd heeft de afgelopen 10 jaar
quote:Tuurlijk, mag je best vragen. Als we deze site erbij pakken, dan zien we dat PSV de afgelopen 10 jaar meer punten in Europees verband voor Nederland heeft behaald dan Ajax & Feyenoord. Aangezien PSV van de afgelopen 10 jaar, ik geloof, 9 jaar in de CL heeft gespeeld concludeer ik dat PSV het de afgelopen 10 jaar beter heeft gedaan dan Ajax & Feyenoord in de CL. Cijfers liegen niet, en dat zeg ik als Ajacied zijnde met pijn in mijn hart.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:16 schreef nikk het volgende:[..]
PSV de laatste 10 jaar beter dan Ajax in de CL? Mag ik vragen waarom je dat denkt?
quote:Van 1993 tot 1998 behoorde Ajax zelfs tot de top 3 van Europa wat het aantal punten betreft: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/history/trank98.html
Op dinsdag 3 juni 2003 12:41 schreef Qi het volgende:
Tuurlijk, mag je best vragen. Als we deze site erbij pakken, dan zien we dat PSV de afgelopen 10 jaar meer punten in Europees verband voor Nederland heeft behaald dan Ajax & Feyenoord. Aangezien PSV van de afgelopen 10 jaar, ik geloof, 9 jaar in de CL heeft gespeeld concludeer ik dat PSV het de afgelopen 10 jaar beter heeft gedaan dan Ajax & Feyenoord in de CL. Cijfers liegen niet, en dat zeg ik als Ajacied zijnde met pijn in mijn hart.
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/database.html
Alleen in 2000/2001 en 2001/2002 heeft PSV het beter gedaan. En die prestataties waren ook niet om over naar huis te schrijven. Het is ook logsch als je bedenkt dat Ajax de laatste 10 jaar de cup 1 keer hebt gewonnen, 1 keer verliezend finalist bent geweest en 1 keer verliezend halve finalist. Terwijl PSV nooit verder kwam dat de eerste ronde of poule.
Jardel naar de Rangers.
quote:En Real heeft verreweg de beste papieren.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:55 schreef zjroentje het volgende:
Buiten Ronaldinho zit ManU ook achter Xabi Alonso van Sociedad aan.
Real Madrid trouwens ook.
quote:En dan zou hij wel naar Ajax gaan? Lijkt me stug dus
Op dinsdag 3 juni 2003 12:22 schreef superjoden het volgende:
Glasgow Rangers ziet af van het aantrekken van Wesley Sonck. De spits van Racing Genk zou te duur zijn voor de Schotse kampioen en bekerwinnaar.
quote:Inderdaad.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:57 schreef Posdnous het volgende:[..]
En Real heeft verreweg de beste papieren.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 11:53 schreef Qi het volgende:
PSV doet het, als we het over een periode van 10 jaar bekijken, beter dan Ajax & Feyenoord in de Champions League hoor. En PSV is op dit moment het hoogst haalbare in Nederland, ze zijn immers kampioen van Nederland.
quote:Ajax was de eerste CL winnaar heeft daarna nog een keer de finale gehaald en ik kan bij psv alleen Brannbergen uit nog herinneren en meer van dat soort resultaten. Dit seizoen deden ze het ook niet best, dus dit lijkt me absoluut onmogelijk!
Op dinsdag 3 juni 2003 12:16 schreef nikk het volgende:
quote:Misschien dat Rick Hoogendorp nog een kans blijft maken.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:58 schreef keeper het volgende:[..]
En dan zou hij wel naar Ajax gaan? Lijkt me stug dus
.
quote:Ok, maar ik geef nog wel even een link naar mijn reactie op bovenstaande reacties, zodat de discussie verder kan gaan. Hier de link.
Op dinsdag 3 juni 2003 13:19 schreef golfer het volgende:
Zullen we het Ajax-PSV verhaal verder buiten dit topic over transfer-geruchten kunnen houden? Danku.
quote:
Hoe betrouwbaar het bericht is, is volledig onduidelijk, maar na een enkel gerucht een paar weken gelezen in Italiaanse media (zie Forum) meldt vandaag de Hondurese krant La Prensa dat een miljoenenbod van Ajax op de Hondurese spits Ķscar David Suazo door de Cagliari voorzitter zou zijn afgewezen. Ajax zou de laatste duels van Cagliari (Italiaanse Serie B) hebben gevolgd, waarin de spits drie maal scoorde. Reden voor het mislukken van de transfer zou volgens de krant de weigering van Ajax zijn geweest om Club Olimpia de Honduras, de vorige club van de Hondurese spits, een percentage van de transfer te betalen.
quote:
Andre Bergdolmo staat bij de start van de trianingen van het Noorse nationale elftal in volle belangstelling van de Noorse pers. Vooral zijn toekomst is onderwerp van gesprek, aangezien de verdediger weinig uitzicht heeft op een basisplaats bij Ajax. Rosenborg en LSK zijn in de diensten van de verdediger geinteresseerd, die nog een contract heeft in Amsterdam. Maar ook een verhuizing in Nederland lijkt hij niet uit te sluiten. Al zou hij vanwege familieredenen in Amsterdam willen blijven wonen, waardoor diverse clubs afvallen. Tot het einde van de EK kwalificatie interlands van Noorwegen wil hij zich echter volledig concentreren op het voetbal en niet over zijn toekomst praten.
oud nieuws, alleen nog niet door de kerk
quote:Gratis af te halen bij burgemeester Leers.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:32 schreef Afunados het volgende:
Na Anderlecht heeft ook Perugia interesse getoond in MVV goalie Danny Wintjens(18).
Ik heb trouwens gehoord dat Roda ook interesse heeft.
Naast Chivu dient de nu zwakste schakel in de verdediging worden versterkt, de Passanen/Bergdolmo positie. Voor dit seizoen dacht ik dat Ajax door die zwakte (en door de blunders daar) niet zo ver in Europa zou komen. Maar ze zijn met die fransman bezig nu? Die centrale positie moet i.i.g. worden versterkt want dat blijft niet nog een seizoen onafgestraft.
quote:Die is alleen ter vervanging van Chivu.
Op dinsdag 3 juni 2003 20:16 schreef Zantamari het volgende:
Maar ze zijn met die fransman bezig nu?
En zo slecht vind ik Pasanen helemaal niet. Alleen tegen Milan speelde hij toen een behoorlijke slechte wedstrijd, maar in andere wedstrijden vond ik hem wel sterk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |