abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10717850
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 19:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

bedank ons maar voor t naar nederland halven Petrovic en Niki!!!! en v/d leegte klinkt ook bekend

Sinds wanneer hebben jullie Petrovic naar Nederland gehaald????????
HAHAHA wat ben jij voor een supporter??
Petro heeft voordat ie bij PSV kwam spelen toch echt eerst bij RKC en daarvoor bij FC Den Bosch gespeeld.
Niki hebben jullie idd uit Spanje gehaald. Hij en v/d Leegte waren afdankertjes voor jullie. Wij kunnen ze nu goed gebruiken!!
Ik wens Robbie 2 verdienstige jaren toe in Eindhoven zodat hij de komende jaren zich geen zorgen hoeft te maken over zijn financien
Een van de grote hoofden
  dinsdag 27 mei 2003 @ 20:25:53 #102
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_10718056
quote:
Op zondag 25 mei 2003 16:39 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Cool err...
Sta ik gewoon met jou op de foto

Ben wel liefhebber ja

meer offtopicpos = plug1 btw dove=2 mase=3
pi_10718618
<Quote>Breuk Feyenoord en Van Hooijdonk dreigt

27/5/2003 9 :21

Een vertrek van Pierre van Hooijdonk bij Feyenoord lijkt aanstaande. De Rotterdamse club wil de aanvaller houden aan de afspraak dat in het derde contractjaar het salaris flink wordt teruggeschroefd. Pi-Air voelt daar weinig voor.

De speculaties over waar Van Hooijdonk volgend seizoen zou spelen kwamen in de winterstop. De aanvaller was aan het einde van zijn contract. Met het lichten van de eenzijdige optie voor een derde jaar maakte Feyenoord aan de onzekerheid een einde.
Maar een verlenging van het verblijf van Van Hooijdonk lijkt op losse schroeven te staan. Een clausule in het contract verdeelt de meningen. De Rotterdamse club heeft namelijk laten weten dat het conform de afspraken het salaris in het derde jaar met vijftig procent wil terugschroeven.

Van Hooijdonk voelt er nu weinig voor deze afspraak na te komen. Een nieuwe verbintenis zou een oplossing kunnen bieden voor de impasse, maar de onderhandelingen over een nieuw contract zitten vast. Feyenoord wil niet ingaan op het voorstel van Van Hooijdonk voor een contract voor twee jaar, waarin hij pas in zijn tweede jaar inlevert.

Meest logisch lijkt het dat Van Hooijdonk Feyenoord deze zomer verlaat. De Rotterdamse club, die dankzij het lichten van de optie een afkoopsom kan vragen, heeft weinig aan een ontevreden aanvaller. Bovendien kan Feyenoord door het mislopen van de Champions League het geld goed gebruiken. Van Hooijdonk zelf houdt er ook rekening mee dat hij volgend seizoen niet in De Kuip speelt. 'Zoals de situatie nu is, ziet het daar niet naar uit', zei Pi-Air zondag in het tv-programma Studio Voetbal.

Van Hooijdonk wordt in verband gebracht met Birmingham City, Tottenham Hotspur en Espanyol. Bij de Rotterdamse club heeft echter nog geen club zich concreet gemeld. Volgens de spits hebben wel verschillend clubs belangstelling getoond bij zaakwaarnemer Rob Jansen.
</quote>

I'd rather die like a man than live like a coward
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:08:31 #104
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_10721941
quote:
Volgens de Duitse krant Morgenpost wordt de Deense aanvaller Dennis Rommedahl genoemd bij Hertha BSC. De ploeg van Huub Stevens trok eerder al Artur Wichniarek en Fredi Bobic voor het komende seizoen aan en zou nog een grote transfer willen doen om de selectie te completeren. Of er echt concrete interesse is valt nog maar te bezien uiteraard. Ook de 31-jarige Nico Kovac wordt genoemd. PSV staat niet afwijzend tegen een vertrek mits de gewenste transfersom betaald wordt. En dat zal met de huidige ingestorte transfermarkt nog een fors probleem zijn.
pi_10721990
Stoer van Van Hooijdonk om zijn de betekenis van het woord afspraak ineens kwijt te zijn

En maar schelden op anderen, de poseur. Opgeruimd staat netjes

dinsdag 27 mei 2003 @ 23:20:41 #106
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10722292
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 20:08 schreef keeper het volgende:

[..]

Hij komt anders vrijwel zeker, aldus TT.

Goede 2e keep voor PSV.....niet te weinig voor psv hoor.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_10725616
Arjen Robben zei eerder dit jaar nog dat hij voor '1000% zeker' bij PSV volgend seizoen speelt. Maar de aanvaller doet het dit seizoen zo verrassend goed dat hij kan rekenen op de belangstelling van verschillende Europese topclubs.

De buitenspeler die door PSV bij FC Groningen in weggepikt zou naar Manchester United kunnen om daar Ryan Giggs op te volgen. Maar ook uit de Italiaanse Serie A komt interesse. Daar zou Internazionale en Parma de linksbuiten willen, aldus het Italiaanse Calciomercato.com.

Overigens meldt die geruchtensite ook dat AC Milan weer in de race is voor Cristian Chivu van Ajax. De aanvoerder van de Amsterdamse club kan nu naar Milan, nadat Real Madrid te kennen heeft gegeven niet meer geïnteresseerd te zijn in de Roemeen.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  woensdag 28 mei 2003 @ 10:56:10 #108
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_10728501
NEC is echt bezig met versterkingen....

Na concrete gesprekken met Pascal Heije is nu Arjen Ebbinge een beoogde aankoop.
Deze 28-jarige verdediger heeft een paar wedstrijdjes gespeeld bij Heerenveen, maar stond toch vooral onder contract bij middenmotors uit de 1e divisie.

Op dit soort spelers zitten wij te wachten......

I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 28 mei 2003 @ 11:17:35 #109
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_10729015
ADO wordt te pas en te onpas met IEDEREEN in verband gebracht

het verbaast mij dat ik geen geruchten bij NEC hoor van bijv. spelers als Konterman, Bruggink, Stefanovic enz enz.

NEC staat op het randje om een stap verder te komen, maar dan moeten ze ook wel goed aan gaan kopen nu, er zijn een paar aardige spelers te krijgen waardoor ze zich als #4 kunnen verzekeren voor volgend seizoen. Bruggink/Demouge lijkt mij een goed koppel... en een verdediging met Zonneveld/Konterman en spelers als Hersi, Schuurman en Wisgerhof kun je best leuke dingen doen. Er staat een goede trainer en een goede jeugd, dus wat let NEC?

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 28 mei 2003 @ 11:26:55 #110
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_10729226
NEC heeft het financieel erg nauw. Ze zijn al drastisch bezig met het inkrimpen van de salarispost. En t.d. Looyen heeft al meerdere malen gezegd dat er geen geld is voor aankopen. Maar nu voorzitter Van Delft (vandaag in VI) zegt dat er ruimte is voor 3 nieuwe spelers, verwacht ik ook wel wat.

Trouwens, Zonneveld is gewoon een middenvelder. En Wisgerhof is helemaal nix als rechtsback.

I don't really come from outer space || Last.fm
pi_10729936
Van Nistelroode naar Barca

bron: voetbal.nl

pi_10729950
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 11:59 schreef BobRooney het volgende:
Van Nistelroode naar Barca

bron: voetbal.nl

wie is dat chopper?
pi_10730017
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 12:00 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

wie is dat chopper?

Ruud van Nistelroode...

sorry

pi_10736319
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 10:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC is echt bezig met versterkingen....

Na concrete gesprekken met Pascal Heije is nu Arjen Ebbinge een beoogde aankoop.
Deze 28-jarige verdediger heeft een paar wedstrijdjes gespeeld bij Heerenveen, maar stond toch vooral onder contract bij middenmotors uit de 1e divisie.

Op dit soort spelers zitten wij te wachten......

Ebbinge is heus geen slechte voor NEC....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_10744720
Van de Planet(.nl) Gossip pagina.
quote:
# Spitsenwisseling bij Ajax. Niet Mido maar Ibrahimovic vertrekt (naar Roma), de Zweed wordt vervangen door de Belg Sonk.
# Ook bij Liverpool rommelt het voorin. Patrick Kluivert wordt al langer genoemd, maar nu is ook de Franse international Djibril Cisse een optie.
# Manchester United contracteert de 'nieuwe Pele'. Het gaat om de 13-jarige Amerikaanse jongen Freddy Adu.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 29 mei 2003 @ 00:20:39 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10747300
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:46 schreef keeper het volgende:
Van de Planet(.nl) Gossip pagina.
[..]
Zlatan blijft hier, en ze moeten met hun poten van Adu afblijven. Ze hebben gvd Gorré al

pi_10753217
Gisteren bij VAK M die nieuwe PEle gezien. 13 pas en bij Nike al een contract voor een miljoen euro/dollar per jaar. Waar gaat dit over denk je dan?
pi_10753237
NEC zou inderdaad eeen spits kunnen gebruiken die echt goed is voor 10-15 doelpunten per seizoen want daar schort het nog eens aan. Bruggink lijkt me een goede en zo kan er dan met wat andere versterkingen nog een stapje hoger eindigen.
  donderdag 29 mei 2003 @ 12:13:40 #119
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10753335
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 12:05 schreef Van_Nistelred het volgende:
Gisteren bij VAK M die nieuwe PEle gezien. 13 pas en bij Nike al een contract voor een miljoen euro/dollar per jaar. Waar gaat dit over denk je dan?
eerder nieuwe Lamptey
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 29 mei 2003 @ 12:14:50 #120
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10753350
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 12:07 schreef Van_Nistelred het volgende:
NEC zou inderdaad eeen spits kunnen gebruiken die echt goed is voor 10-15 doelpunten per seizoen want daar schort het nog eens aan. Bruggink lijkt me een goede en zo kan er dan met wat andere versterkingen nog een stapje hoger eindigen.
Als je ziet naar welke spelers NEC kijkt, dan lijkt Bruggink niet in dat rijtje te passen. Ik denk Bruggink eerder naar een middenmotor in Spanje/Duitsland/Engeland gaat.
  donderdag 29 mei 2003 @ 12:16:33 #121
25957 Reddiablo
pi_10753376
even voor de Mart Zwetsen onder ons die het weer compleet mis had.

de naam van die gozer is Freddy Adu. En niet Eddy Madoo of wat die eikel er ook van maakte.

www.3voor12denhaag.nl
pi_10753507
Wie bedoelde hij dan? Zeker een andere zwarte speler uit een of ander Afrikaans land zeker
  donderdag 29 mei 2003 @ 12:31:34 #123
25957 Reddiablo
pi_10753555
hij bedoelde hetzelfde, maar hij was weer eens zo dom als een speenvarken en heeft de naam verkeerd gelezen.
www.3voor12denhaag.nl
pi_10753611
Goedzo reddiablo. Welke club ben je trouwens bij CM 4?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')