Ik heb geen chocola, koek, snoep, ijs, kroket, friet o.i.d. op en eigenlijk moet ik bekennen dat het me best wel is meegevallen.
De eerste dagen veel water gedronken, maar ik kan er maar niet aan wennen. Daarom drink ik nu vooral erg veel thee, wel met suiker, maar dat schijnt te mogen.
I.p.v. een koekje eet ik een kiwi of een appel. Chips weg, droge crackers ervoor in de plaats. Geen wit brood, maar bruin brood. Zappen als er een reclame van snickers langskomt ![]()
En vanmorgen was het tijd voor de weegschaal. Ik geloofde bijna niet wat ik zag. Maar het stond er echt, 84,5.
3,5 kilo afgevallen!! In één week! Ben benieuwd hoe dit verder zal gaan, vooralsnog bevalt het me wel
Misschien moet ik alle extra's toch ook maar eens gaan laten staan. (3 kilo in 3 maand is niet echt veel)
Vandaag wel weer heel goed bezig. En naar de sportschool vanavond.
Succes allemaal!
quote:Oef das wel een laag vetpercentage. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Op 13 februari 2001 12:30 schreef BlackLotus het volgende:
Wat een gelul, al die BMI en kotelet-indexen.
Ik weeg er 76.5 met een lengte van 1m72 (kleintje). Dat maakt een BMI van 26.5. dit met een vetpercentage van 7% en een taille van net over de 72! Kom me nog eens zeggen dat ik te dik ben. Gewoon al die troep laten (na een maand smaakt die McFatAss zelfs niet meer). Het is net als met roken: je hebt al die troep voor niets nodig, je denkt alleen maar dat je niet goed functioneert zonder vet.
quote:Don't worry, ik ben mezelf écht niet aan het uithongeren. Dat zou ik nooit volhouden. Ik ben gewoon erg gezond gaan eten, en dat terwijl ik normaal gesproken best wel veel snoep. Op een dag eet ik nu dit:
Op 13 februari 2001 13:32 schreef sataN het volgende:
Pas op! 3,5 kilo in een week is absoluut erg ongezond!
Vrij grote kans ook dat het er snel weer aan zit, of misschien wel meer, doordat je het niet volhoudt!
Ga even na of je niet te fanatiek bezig bent, want je wilt jezelf niet van de wal in de sloot helpen!
ontbijt: glas fruitontbijt
tussendoor: kopje thee met koekje/cracker
lunch: twee boterhammen met beleg en een cup-a-soup
tussendoor: fruit en thee
diner: aardappelen, groenten en vlees, met magere youhurt met aardbeien na.
's-avonds: fruit, thee, sinaasappelsap, cracker.
Lijkt me niet erg ongezond. Ik voel me er prima bij!
voor alle dieters!
Ijsjes zijn daar niet echt lekker (chocola smaakt niet zo goed als hier) en heb maar 3 ijsjes gegeten in 5 weken. Verder is het warm en drink je dus veel water en je beweegt vrij veel. Kortom: best een goede dieet methode!
Maar afijn, sinds gister ben ik terug in Nederland en mijn doel is om nog zeker 10 kilo af te vallen.
De manier voor mij is om gewoon niet te snoepen en te sporten. Ik ga 2 keer per week naar de sportschool en drink ik zelden alcohol.
Komend weekend ga ik een weekendje weg met vrienden, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Maar ik ga in ieder geval mijn best doen om het vol te houden!!!
Suc6 iedereen!!
Maar vanaf 5 maart ga ik sporten, en ik ben erg benieuwd of dat gaat helpen!
De vierde week zit er ook weer op. 't Was geen makkelijke week voor de lijnende mens. Ik heb 4 van de 7 dagen niet thuis gegeten. Maar hoe schandalig ik ook heb gezondigd (lees: 4 x friet, 2 x pizza, hamburgers en cola ![]()
) ben ik toch een kilo afgevallen ![]()
De weegschaal stond zojuist op 83, inmiddels ben ik dus precies 5 kilo afgevallen ![]()
Gisteren voor het eerst naar fitness geweest, zo'n fittest gedaan. Morgen begin ik dan écht met een programma. 'k Ben erg benieuwd
quote:wow...hoe krijg je het voor elkaar om dan nog af te vallen? Wat heb je voor de rest dan gegeten?
Op 06 maart 2001 11:37 schreef Fannetje het volgende:
De vierde week zit er ook weer op. 't Was geen makkelijke week voor de lijnende mens. Ik heb 4 van de 7 dagen niet thuis gegeten. Maar hoe schandalig ik ook heb gezondigd (lees: 4 x friet, 2 x pizza, hamburgers en cola) ben ik toch een kilo afgevallen
![]()
quote:Gewoon normaal denk ik... wel heel veel water gedronken, misschien ligt het daaraan.
Op 06 maart 2001 11:52 schreef TearSong het volgende:
wow...hoe krijg je het voor elkaar om dan nog af te vallen? Wat heb je voor de rest dan gegeten?
quote:Misschien dat je ter compensatie veel gelopen hebt?
Op 06 maart 2001 11:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb 4 van de 7 dagen niet thuis gegeten. Maar hoe schandalig ik ook heb gezondigd (lees: 4 x friet, 2 x pizza, hamburgers en cola) ben ik toch een kilo afgevallen
quote:Goh, zou je denken?
Op 07 maart 2001 14:02 schreef Arcee het volgende:
Misschien dat je ter compensatie veel gelopen hebt?
quote:Ik drink minimaal 3 liter water op een dag, dan zal dat toch wel meevallen?
Op 08 maart 2001 11:18 schreef Capoeiristas het volgende:
ik zal jullie maar niet vertellen dat jullie meer vocht verliezen als kilo's in een weektijd..... 3,5 kg.. mwha zit flink wat vocht bij.. en dat komt terug
Hier is trouwens mijn gewichtsoverzicht bijgewerkt.
[Dit bericht is gewijzigd door Uiruru op 14-03-2001 22:08]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |