abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_741178
De eerste dieetweek is voorbij.

Ik heb geen chocola, koek, snoep, ijs, kroket, friet o.i.d. op en eigenlijk moet ik bekennen dat het me best wel is meegevallen.

De eerste dagen veel water gedronken, maar ik kan er maar niet aan wennen. Daarom drink ik nu vooral erg veel thee, wel met suiker, maar dat schijnt te mogen.

I.p.v. een koekje eet ik een kiwi of een appel. Chips weg, droge crackers ervoor in de plaats. Geen wit brood, maar bruin brood. Zappen als er een reclame van snickers langskomt

En vanmorgen was het tijd voor de weegschaal. Ik geloofde bijna niet wat ik zag. Maar het stond er echt, 84,5.
3,5 kilo afgevallen!! In één week! Ben benieuwd hoe dit verder zal gaan, vooralsnog bevalt het me wel

dinsdag 13 februari 2001 @ 12:30:27 #27
4899 BlackLotus
Tap, sac: 3 mana.
pi_741494
Wat een gelul, al die BMI en kotelet-indexen.
Ik weeg er 76.5 met een lengte van 1m72 (kleintje). Dat maakt een BMI van 26.5. dit met een vetpercentage van 7% en een taille van net over de 72! Kom me nog eens zeggen dat ik te dik ben. Gewoon al die troep laten (na een maand smaakt die McFatAss zelfs niet meer). Het is net als met roken: je hebt al die troep voor niets nodig, je denkt alleen maar dat je niet goed functioneert zonder vet.
  dinsdag 13 februari 2001 @ 12:38:43 #28
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_741515
Wow Fannetje. Echt goed!!!

Misschien moet ik alle extra's toch ook maar eens gaan laten staan. (3 kilo in 3 maand is niet echt veel)

dinsdag 13 februari 2001 @ 13:32:54 #29
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_741606
Pas op! 3,5 kilo in een week is absoluut erg ongezond!
Vrij grote kans ook dat het er snel weer aan zit, of misschien wel meer, doordat je het niet volhoudt!
Ga even na of je niet te fanatiek bezig bent, want je wilt jezelf niet van de wal in de sloot helpen!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 13 februari 2001 @ 14:20:40 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_741737
Gisteren een dipje. Heb het fantastische avondmaal van 1 1/2 zak chips en 3 peren gegeten.

Vandaag wel weer heel goed bezig. En naar de sportschool vanavond.

Succes allemaal!

dinsdag 13 februari 2001 @ 14:25:38 #31
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_741754
quote:
Op 13 februari 2001 12:30 schreef BlackLotus het volgende:
Wat een gelul, al die BMI en kotelet-indexen.
Ik weeg er 76.5 met een lengte van 1m72 (kleintje). Dat maakt een BMI van 26.5. dit met een vetpercentage van 7% en een taille van net over de 72! Kom me nog eens zeggen dat ik te dik ben. Gewoon al die troep laten (na een maand smaakt die McFatAss zelfs niet meer). Het is net als met roken: je hebt al die troep voor niets nodig, je denkt alleen maar dat je niet goed functioneert zonder vet.
Oef das wel een laag vetpercentage. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
pi_741756
quote:
Op 13 februari 2001 13:32 schreef sataN het volgende:
Pas op! 3,5 kilo in een week is absoluut erg ongezond!
Vrij grote kans ook dat het er snel weer aan zit, of misschien wel meer, doordat je het niet volhoudt!
Ga even na of je niet te fanatiek bezig bent, want je wilt jezelf niet van de wal in de sloot helpen!
Don't worry, ik ben mezelf écht niet aan het uithongeren. Dat zou ik nooit volhouden. Ik ben gewoon erg gezond gaan eten, en dat terwijl ik normaal gesproken best wel veel snoep. Op een dag eet ik nu dit:

ontbijt: glas fruitontbijt
tussendoor: kopje thee met koekje/cracker
lunch: twee boterhammen met beleg en een cup-a-soup
tussendoor: fruit en thee
diner: aardappelen, groenten en vlees, met magere youhurt met aardbeien na.
's-avonds: fruit, thee, sinaasappelsap, cracker.

Lijkt me niet erg ongezond. Ik voel me er prima bij!

pi_745130
Ik ben weer eens teruggevallen in een dipje, dus ben er even mee gestopt.
Morgen ook nog een verjaardag, komend weekend met de hele familie een weekend weg... dus dat wordt toch niets. Nee, nog even en dan mag ik echt sporten van de artsen, dan ga ik echt beginnen.
pi_747639
Knap hoor Fannetje!! Ik wou dat ik dat kon op die manier maar ik kan me gewoon niet beheersen. Daarom ben ik gister maar weer begonnen met Modifast. Voor de kerst was er 12 kilo af en daarvan zitten er weer 4 bij (vind ik trouwens nog meevallen hoor, heb enorm geschranst de afgelopen tijd, heel wat verjaardagen en afscheidjes op het werk, de taart was niet aan te slepen). Dus het moet maar weer. Ik ga proberen er 10 tot 12 kilo af te krijgen dan ben ik iets onder mijn streefgewicht maar dan heb ik tenminste wat speelruimte. Mijn dieet bestaat dus vanaf gister uit 3 x per dag een aarbeienshake en 's avonds een bakje rauwkost want je wilt af en toe toch wat te kauwen hebben. En voor de hartigheid af en toe een opkikkertje ofzo. Niet eten gaat mij gewoon veel makkelijker af dan de helft eten en het snoepen laten staan. Met Modifast heb ik ook geen hongergevoel wat ik dus met "gewone" dieten wel heb.

voor alle dieters!

maandag 19 februari 2001 @ 14:15:54 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_754568
sataN, hoe is het met je lijn-poging?
Oh wacht, je schreef dat je ziek was. Hoe is het er mee?
pi_757233
Week 2 is ook weer voorbij. Alweer iets meer gesnoept dan vorige week, maar nog steeds erg weinig.
Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en er is weer een kilo af! Dus ik ben tevreden
pi_775047
Ik ben de afgelopen 5 weken een kilo of 4 kwijt geraakt op een hele eenvoudige manier: vakantie in Thailand en Cambodja.

Ijsjes zijn daar niet echt lekker (chocola smaakt niet zo goed als hier) en heb maar 3 ijsjes gegeten in 5 weken. Verder is het warm en drink je dus veel water en je beweegt vrij veel. Kortom: best een goede dieet methode!

Maar afijn, sinds gister ben ik terug in Nederland en mijn doel is om nog zeker 10 kilo af te vallen.

De manier voor mij is om gewoon niet te snoepen en te sporten. Ik ga 2 keer per week naar de sportschool en drink ik zelden alcohol.

Komend weekend ga ik een weekendje weg met vrienden, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Maar ik ga in ieder geval mijn best doen om het vol te houden!!!

Suc6 iedereen!!

dinsdag 27 februari 2001 @ 08:05:00 #38
1275 sataN
pi_775793
Ja, het gaat zeker redelijk! Ik was alleen ziek geworden, en daarna heb ik weer werk gevonden.
Maar alleen al door mijn niet-snoepen zit ik nu op 62/63!
pi_777060
Week 3 zit er ook op inmiddels. Helaas niks afgevallen maar zelfs een halve kilo aangekomen. Maar dat was wel een beetje te verwachten. 3 verjaardagen gehad, waarvan 1 van mezelf en zondag hebben we fondu gegeten. Ook niet echt bevorderlijk voor de lijn.

Maar vanaf 5 maart ga ik sporten, en ik ben erg benieuwd of dat gaat helpen!

pi_795933
Volgens mij ben ik inmiddels nog de enige die aan het lijnen is, maar goed

De vierde week zit er ook weer op. 't Was geen makkelijke week voor de lijnende mens. Ik heb 4 van de 7 dagen niet thuis gegeten. Maar hoe schandalig ik ook heb gezondigd (lees: 4 x friet, 2 x pizza, hamburgers en cola ) ben ik toch een kilo afgevallen De weegschaal stond zojuist op 83, inmiddels ben ik dus precies 5 kilo afgevallen

Gisteren voor het eerst naar fitness geweest, zo'n fittest gedaan. Morgen begin ik dan écht met een programma. 'k Ben erg benieuwd

pi_795985
quote:
Op 06 maart 2001 11:37 schreef Fannetje het volgende:
De vierde week zit er ook weer op. 't Was geen makkelijke week voor de lijnende mens. Ik heb 4 van de 7 dagen niet thuis gegeten. Maar hoe schandalig ik ook heb gezondigd (lees: 4 x friet, 2 x pizza, hamburgers en cola ) ben ik toch een kilo afgevallen
wow...hoe krijg je het voor elkaar om dan nog af te vallen? Wat heb je voor de rest dan gegeten?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 7 maart 2001 @ 11:33:53 #42
1275 sataN
pi_799235
Nee hoor, ik lijn nog steeds braaf mee, maar heb zulke rare werktijden dat ik geen tijd meer heb om het bij te houden.
Mijn weegschaal houdt momenteel het midden tussen 61 en 62!
pi_799613
quote:
Op 06 maart 2001 11:52 schreef TearSong het volgende:
wow...hoe krijg je het voor elkaar om dan nog af te vallen? Wat heb je voor de rest dan gegeten?
Gewoon normaal denk ik... wel heel veel water gedronken, misschien ligt het daaraan.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 maart 2001 @ 14:02:37 #44
862 Arcee
Look closer
pi_799647
quote:
Op 06 maart 2001 11:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb 4 van de 7 dagen niet thuis gegeten. Maar hoe schandalig ik ook heb gezondigd (lees: 4 x friet, 2 x pizza, hamburgers en cola ) ben ik toch een kilo afgevallen
Misschien dat je ter compensatie veel gelopen hebt?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_799682
quote:
Op 07 maart 2001 14:02 schreef Arcee het volgende:
Misschien dat je ter compensatie veel gelopen hebt?
Goh, zou je denken?
  donderdag 8 maart 2001 @ 10:22:19 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_801887
Vanmorgen was ook mijn weegschaal zo aardig me te vertellen dat er weer een kilo vanaf was. Ik zit nu op 7kilo minder!
  donderdag 8 maart 2001 @ 11:18:51 #47
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_801973
ik zal jullie maar niet vertellen dat jullie meer vocht verliezen als kilo's in een weektijd..... 3,5 kg.. mwha zit flink wat vocht bij.. en dat komt terug
Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  vrijdag 9 maart 2001 @ 09:22:36 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_805468
quote:
Op 08 maart 2001 11:18 schreef Capoeiristas het volgende:
ik zal jullie maar niet vertellen dat jullie meer vocht verliezen als kilo's in een weektijd..... 3,5 kg.. mwha zit flink wat vocht bij.. en dat komt terug
Ik drink minimaal 3 liter water op een dag, dan zal dat toch wel meevallen?
pi_822589
Ik heb een vraagje voor een ieder die het antwoordt weet
Ik ben inmiddels een paar pondjes kwijt,maar niet op de heupjes
Mijn vraag dus wanneer gaan die weg en gaan ze wel weg.(zonder te snijden graag)
Ik heb nu dus echt niet veel overgewicht meer ,maar ja waarschijnlijk wel nog een klein beetje.
she-devil
pi_824324
antwoord op de vraag hierboven: Sport!!

Hier is trouwens mijn gewichtsoverzicht bijgewerkt.

Grafiek

[Dit bericht is gewijzigd door Uiruru op 14-03-2001 22:08]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')