Welke, al een aardig tijdje meedraaiende, glamrock band kwam vorig jaar op hun nieuwe plaat met een hondsberoerde cover van The Who's "Squeezebox" op de proppen?
quote:Motley Crue
Op vrijdag 23 mei 2003 12:57 schreef Antikal het volgende:
Okay.Welke, al een aardig tijdje meedraaiende, glamrock band kwam vorig jaar op hun nieuwe plaat met een hondsberoerde cover van The Who's "Squeezebox" op de proppen?
quote:Poison, ja dat is glamrock. Geen idee of het ook goed is.
Op vrijdag 23 mei 2003 13:15 schreef Z het volgende:
Poisen (of poison?) (is dat Glam Rock?)
quote:Ik wel, en het is goed
Op vrijdag 23 mei 2003 13:19 schreef Seborik het volgende:[..]
Poison, ja dat is glamrock. Geen idee of het ook goed is.
Puntje voor 'Z' dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Z op 23-05-2003 13:55]
quote:Correct! Wederom een fanstastische band (naar mijn bescheiden mening natuurlijk)
Op vrijdag 23 mei 2003 14:08 schreef Grobbel het volgende:
And you will know us by the trail of Dead.
quote:Waar heb je ze gezien? Ik in de Melkweg en dat was een goed optreden! Op LowLands vielen ze wel wat tegen, slecht geluid en ultra kort....
Op vrijdag 23 mei 2003 14:15 schreef Grobbel het volgende:[..]
Dat ben ik met je eens, al vond ik ze live toch ietwat tegenvallen vorig jaar.
Even nadenken nog over een nieuwe vraag.
quote:In de Effenaar. Optreden was wel okay, al was de band behoorlijk ladderzat. Geluid viel ook wat tegen.
Op vrijdag 23 mei 2003 14:20 schreef Z het volgende:[..]
Waar heb je ze gezien? Ik in de Melkweg en dat was een goed optreden! Op LowLands vielen ze wel wat tegen, slecht geluid en ultra kort....
Ik wilde eerst iets met een geluidsfragment doen, maar dat gaat toch te veel tijd kosten vrees ik... Bewaar ik wel voor een andere gelegenheid.
Een stukje over een bepaalde band dan maar weer; over welke band gaat het hier? Niet echt moeilijk geloof ik.
quote:
Formed in Duluth, Minnesota in 1994, *** was perhaps the slowest of the so-called "slowcore" bands delicate, austere, and hypnotic, the trio's music rarely rose above a whisper, divining its dramatic tension in the unsettling open spaces created by the absence of sound. Initially comprising the husband and wife team of guitarist/vocalist *** and drummer/vocalist *** along with bassist ***, *** began as an experimental reaction to the predominance of grunge; Shimmy Disc producer Kramer soon invited the group to record at his Noise N.J. studios, and the resulting demos earned them a deal with the Vernon Yard label.
quote:Dacht eigenlijk ook al dat die eerder begonnen waren. Maar dat van vrouwelijke drummer heb ik wel goed geinterpreteerd?
Op vrijdag 23 mei 2003 14:47 schreef Grobbel het volgende:[..]
Helaas, niet goed.
Erg goeie band. Beetje Indy-achtig he? Luisterde ze wel eens toen ik nog in mijn hevige Warrior Soul periode zat
quote:Yo la tengo is leuk! Heb ik eigenlijk net ontdekt!
Op vrijdag 23 mei 2003 14:46 schreef ranja het volgende:
Hm, trio met vrouwelijke drum? Dat zou Yo la tengo kunnen zijn...
quote:Tja, dat staat inderdaad in het stukje, niet waar? Maar om eerlijk te zijn gaat het voornamelijk om heel erg subtiel drumwerk, dus ik zou niet echt op die vrouwelijke drummer focussen. Zoek de hints elders, het genre-aanduiding en het getrouwd zijn van 2 van de bandleden zouden je op de goede weg moeten helpen.
Op vrijdag 23 mei 2003 14:48 schreef ranja het volgende:[..]
Dacht eigenlijk ook al dat die eerder begonnen waren. Maar dat van vrouwelijke drummer heb ik wel goed geinterpreteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |