abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2004 @ 23:03:39 #276
55249 Pun
Roving Gun
pi_23844021
Het bouwen van de POS is niet waar de meeste kosten in gaat zitten. De meeste kosten gaan zitten in het onderhouden van je station, omdat je constant dingen (ik geloof dat het isotopes of reactions zijn, maar weet het niet zeker, heb nog geen hands-on ervaring met POS) naar het station moet brengen om het draaiende te houden. Die dingen komen uit het ijs dat je kunt minen, en je kunt maar 1 unit ice per 10 min (minder hoe hoger je ice harvesting skill is) minen, en die is dan 1000 m3 groot. Als je die refined krijg je een bepaald aantal van die dingen die je nodig hebt. Je hebt geloof ik ongeveer 5 stukken ice nodig om je POS 60 minuten te kunnen laten draaien.
=S=
RG_Punisher
Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
pi_23848650
Jep en door je station up te zetten en vervolgens na 1 refine em weer af te breken kan je die upkeep voorkomen.
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:36:03 #278
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_23901485
quote:
Op donderdag 9 december 2004 08:34 schreef Aneurism het volgende:
Jep en door je station up te zetten en vervolgens na 1 refine em weer af te breken kan je die upkeep voorkomen.
Je hebt al fuel nodig voor het opzetten van een pos en ook voor elke 30 min er na. Aangezien hget refinen een uur duurt kost het hun wel degelijk fuel. Maar het is een beetje dom om een pos voor refining op te zetten aangezien die een veel lagere refinign effencie hebben voor reguliere ore. Ice kunnen ze wel 100% refinen.

Maar een POS is veel handigere als uitvalbasis voor PVP denk ik, dan voor industry.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 12 december 2004 @ 00:45:15 #279
55249 Pun
Roving Gun
pi_23911029
Nou, in 0.0 je hebt soms wel hele goede mining gebieden die wel 20 jumps van het dichtsbijzijnde station zijn, dus dan is het wel zeker handig om daar een POS voor refinen te hebben.
=S=
RG_Punisher
Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
  maandag 10 januari 2005 @ 15:41:42 #280
85634 Arti
sjok sjok
pi_24502622
ben net klaar met het leren van mining barger level 5 nu alleen nog astreology level 5(nog 20 dagen), dan heeft onze corp 2 mining bargers (grootste) en dan minen en zijn op het moment druk bezig met het produceren van de grootste mining bargers. De zaken lopen goed en dat voor een corp met 4 leden
Signature? daar doe ik niet aan.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 12:37:15 #281
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_24516225
Hehehehe wij zijn ook al bezig

Hebben nu een POS met 3 moon miners (en de rest zoals forcefield, lasers, webbers, etc natuurlijk), dat gaat best lekker.

We gaan nu beginnen aan een POS voor 0.0 mining.
Hebben nu 4 lui die een large mining barge kunnen vliegen, en ik geloof nog wat lui die de kleinere versies ervan kunnen vliegen. Dus dat gaat leuk worden
pi_28195930
Heb zo'n Buddy-Trial ontvangen, dus heb het spel gedownload.
Heb al 2 schepen kapot geschoten, geen idee wat voor schepen het waren...
Het is echt een wazig spel, wat is nou de bedoeling?

Graphics zijn btw wel echt super vet
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:00:26 #283
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_28208125
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:19 schreef -Muse- het volgende:

Heb zo'n Buddy-Trial ontvangen, dus heb het spel gedownload.
Heb al 2 schepen kapot geschoten, geen idee wat voor schepen het waren...
Het is echt een wazig spel, wat is nou de bedoeling?

Graphics zijn btw wel echt super vet
De bedoeling van het spel? alles wat je maar wil. Het beste is uit een npc corp gaan en een goed player corp joinen. Als je een goed corp vindt helpen die je wel op weg. Ik geloof dat er een volledig nederlands corp is in de FIX alliance en dat die een all dutch sister empirecorp hebben die ARIN heet dat is mischien wel een goed corp om te joinen. ARIN en hun grote broer Arcane Industries bestaat volgen mij ook voor een groot deel uit tweakers.

je kan veel doen in eve met verschillende soorten pvp en pve. Zit zelf in een corp van de ASCN alliance maar denk er over om een van hun enemy corps te joinen.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 11 september 2005 @ 17:46:17 #284
101809 BObNL
Je bent top!
pi_30489608
Hey , snap ik het nou niet helemaal of kan je niet meerdere schepen tegelijk . Ik wou er er 1om te mijnen en de ander als trandport
Leuter mee!!
pi_30489722
Je kunt zoveel schepen kopen als je zelf wil, no problemo... heb zelf 2 battlecruisers en een industrial.

Wordt er nog een beetje actief ge-EVE-d ?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 11 september 2005 @ 18:08:06 #286
101809 BObNL
Je bent top!
pi_30490214
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Je kunt zoveel schepen kopen als je zelf wil, no problemo... heb zelf 2 battlecruisers en een industrial.

Wordt er nog een beetje actief ge-EVE-d ?
je maar tegelijke tijd gebruiken niet he ? . weet iemand nog een leuke corp liefst met fokkers of beetje nederlands. Om beetje opweg te komen ?
Leuter mee!!
  zondag 11 september 2005 @ 18:12:08 #287
101809 BObNL
Je bent top!
pi_30490322
Ow kijkt post omhoog . ga die corps een zoeken
Leuter mee!!
pi_30496997
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:08 schreef BObNL het volgende:

[..]

je maar tegelijke tijd gebruiken niet he ? . weet iemand nog een leuke corp liefst met fokkers of beetje nederlands. Om beetje opweg te komen ?
Tegelijk gebruiken gaat niet nee, te vergelijken met zelf 2 auto's tegelijkertijd rijden, dat gaat ook niet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_30569012
Stain- Alliance 4tw...
  woensdag 14 september 2005 @ 21:47:35 #290
101809 BObNL
Je bent top!
pi_30585262
Dacht gister even 0,0 securety zone in te vliegen , beetje dark orge mijnen, had bijna 400 binne . op laatste moment. 2 van die kut piraten , 1 mijn warp jammen de ander schoot mjin industrial mark | in 3 schoten naar de klote
Leuter mee!!
pi_30586888
Een Mark I is dan ook niet het meest stevige om daar te minen en minen in low-sec space is ook niet echt aan te raden in je uppie.
Met m'n corp minen we meestal met 2 man terwijl een 3e voor bescherming zorgt. 1 expert miner (ik) 1 hauler en 1 fighter.
pi_30621864
Zo leuk om te zien dat in EVE het spel echt compleet gemaakt wordt door de spelers. Ze bepalen de vraag en aanbod op de markt, en er zijn heel wat manieren om je brood te verdienen. Mensen doodschieten voor geld (bounty hunting), minen, handelen, produceren van veelgevraagde goederen, etc... Je koopt je spullen, en je maakt ze weer kapot zodat de producers zich ook niet hoeven te vervelen... en bij fleet battles sneuvelt er behoorlijk wat Doe lekker wat je wil, bijna niets is geregisseerd. Ik speel het nu iets meer dan vier maanden en zitten nu al in 0.0 space vooral de waardevolle ores te minen en vervelende mensen aan gruzelementen te schieten Ik leer elke dag weer dingen bij en zal dat voorlopig nog wel blijven doen. Die eurootjes heb ik er graag voor over
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Een Mark I is dan ook niet het meest stevige om daar te minen en minen in low-sec space is ook niet echt aan te raden in je uppie.
Met m'n corp minen we meestal met 2 man terwijl een 3e voor bescherming zorgt. 1 expert miner (ik) 1 hauler en 1 fighter.
Wij zetten meestal een corp member in een battleship die dan even de NPC rats aantrekt en de klappen opvangt met een goede shield- of armorconfiguratie (de tank), waarna de miners en haulers vredig hun werk kunnen doen. Player pirates kunnen dan nog weleens voor problemen zorgen, maar die zien we niet zo heel vaak in vergelijking met NPC's, en worden over het algemeen snel onder handen genomen na een berichtje naar de juiste mensen
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef B03S het volgende:
Stain- Alliance 4tw...
[afbeelding]
Heh met jullie hebben we gevochten laatst, IRON ftw! Jammer dat de servers het niet echt meer trokken met die honderden mensen op 1 node

[ Bericht 26% gewijzigd door Fleischmeister op 16-09-2005 00:41:37 ]
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:11:45 #293
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_31681441
edit
-een stomme reactie-

[ Bericht 89% gewijzigd door papierclipje op 25-10-2005 16:35:32 ]
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:34:29 #294
130271 papierclipje
pi_31681773
lol sorry lekker stom bezig! ik met mn schele kop
iedergeval ga ik ook binnenkort beginnen
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:51:18 #295
85634 Arti
sjok sjok
pi_31683117
niet zo heel actief meer bezig, maar mijn broer des te meer, zal wel weer eens even de vorderingen laten weten
Signature? daar doe ik niet aan.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:45:45 #296
130271 papierclipje
pi_31698258
vandaag ga ik mijn eerste poging doen (14 dagen trail thingy) anyway, hoe zit het met camping playerkillers etc. Sommige spellen is het erg vervelend. is het hier een beetje gebalanceerd?
pi_31700138
gatecamping kan alleen in systemen met een security rating van 0.4 en lager (1.0 is het hoogst), tenzij je corp een oorlog met een andere corp heeft dan kan je die overal op gaan wachten.

oftewel,als je in het begin in de high-sec systemen blijft zit je veilig
JeeWeeJ be jammin! :D
pi_31708880
Misschien ook wel leuk om je ingame naam hier effe te spammen?
Ik ben in ieder geval bekend als 'Yoth Sothoth'
pi_31752353
Ik sta in eve bekend als Ilrikus Marinus
JeeWeeJ be jammin! :D
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:02:41 #300
130271 papierclipje
pi_31866014
Nou ik ben nu op de helft van mn trail en ik vind het echt gaaf.

Ik speel grotendeels samen met een collega en zo vinden we vanalles uit. Iedergeval zit ik nu een beetje te kijken naar corporations. Eentje die vooral gewoon voor fun speelt. (geen verplichtingen etc)
tips?

Oh en de trial wordt iedergeval verlengt .

-edit- mijn char is redraiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')