Zo leuk om te zien dat in EVE het spel echt compleet gemaakt wordt door de spelers. Ze bepalen de vraag en aanbod op de markt, en er zijn heel wat manieren om je brood te verdienen. Mensen doodschieten voor geld (bounty hunting), minen, handelen, produceren van veelgevraagde goederen, etc... Je koopt je spullen, en je maakt ze weer kapot zodat de producers zich ook niet hoeven te vervelen... en bij fleet battles sneuvelt er behoorlijk wat
![]()
Doe lekker wat je wil, bijna niets is geregisseerd. Ik speel het nu iets meer dan vier maanden en zitten nu al in 0.0 space vooral de waardevolle ores te minen en vervelende mensen aan gruzelementen te schieten
![]()
Ik leer elke dag weer dingen bij en zal dat voorlopig nog wel blijven doen. Die eurootjes heb ik er graag voor over
![]()
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:27 schreef Ceased2Be het volgende:Een Mark I is dan ook niet het meest stevige om daar te minen en minen in low-sec space is ook niet echt aan te raden in je uppie.
Met m'n corp minen we meestal met 2 man terwijl een 3e voor bescherming zorgt. 1 expert miner (ik) 1 hauler en 1 fighter.
Wij zetten meestal een corp member in een battleship die dan even de NPC rats aantrekt en de klappen opvangt met een goede shield- of armorconfiguratie (de tank), waarna de miners en haulers vredig hun werk kunnen doen. Player pirates kunnen dan nog weleens voor problemen zorgen, maar die zien we niet zo heel vaak in vergelijking met NPC's, en worden over het algemeen snel onder handen genomen na een berichtje naar de juiste mensen
![]()
quote:
Heh met jullie hebben we gevochten laatst, IRON ftw!
![]()
Jammer dat de servers het niet echt meer trokken met die honderden mensen op 1 node
[ Bericht 26% gewijzigd door Fleischmeister op 16-09-2005 00:41:37 ]