abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:09:05 #251
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_22711170
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:39 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Jep..

Hoezo?
Wie is jullie spy in NSA dan?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_22711245
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:09 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Wie is jullie spy in NSA dan?
Ik heb geen idee waar je het over heb
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:20:09 #253
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_22711472
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:11 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over heb
Nog nooit met lordmix in ons kanaal geweest?
Radio Soulwax!
pi_22711587
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:20 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Nog nooit met lordmix in ons kanaal geweest?
Nope, alleen corp chat.
Ik ben ook zeg maar een beetje de puppet.
pi_22711652
Welk kanaal bedoel je eigenlijk?
noob-killing?
pi_22717849
God er gebeurt veel op dit moment in onze corp, word allemaal later duidelijk gemaakt maar we zullen groter worden dan we al waren (we hebben 50-60 nieuwe personen recruit, waarvan er 10 geschikt blijken te zijn). Ik krijg binnen een week een andere functie in de corp en er zijn ook wat minder leuke dingen die gebeurt zijn, maar de ontwikkelingen zijn wel interesant. meer informatie komt over ongeveer een week.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 15:37:50 #257
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_22773138
Erg leuk nieuws:

Quafe Available Soon!
Date: Oct 21, 2004 Author: Craig McGregor

It appears that CCP will soon team up with a beverage manufacturer to re-create their in game soft drink "Quafe" here on Earth! Here is the press release:

CCP announces The Availability of QUAFE
quote:
REYKJAVIK, ICELAND - CCP announced today that it has started production on Quafe, the most popular soft drink in the world of EVE Online. The drink will be officially launched at the EVE Fanfest, which starts on October 22nd.

Quafe first appeared two centuries ago and, like so many soft drinks, was initially intended as a medicine for indigestion and tender stomachs. But the refreshing effects of the drink appealed to everyone and the drink quickly became hugely popular. This success of the Quafe Company, which has mostly come about in the last three decades or so, can be largely credited to one man: Poire Viladillet, the CEO of the Quafe Company for the past 35 years. Under his leadership the Quafe Company has propelled from being one of several leading soft drink manufacturers into a clear and undisputed supremacy.

About two months ago, a CCP employee was able to get his hands on the secret formula and after continuous research and testing, CCP has figured out a way to manufacture Quafe and production has already started in cooperation with Icelands largest soda drink manufacturer.

CCP has started a contest where current players of EVE can vote for a Quafe Queen which will be the official spokeswoman for the soft drink throughout the galaxy. Registered users can go to http://myeve.eve-online.com/quafequeen to cast their vote.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_22790188
hehe grappig.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:10:04 #259
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_22790752
heb je al gestemd op de Quafe-queen?

Ik wel
pi_22795480
YEP!!!
1. Eva
2. Eva Katrín
3. Erla

BTW als ik die meisjes zie dan wil ik ook naar die Fanfest in Ijsland! WOEI!
pi_23102748
http://myeve.eve-online.c(...)p?a=download&vid=134

video van de nieuwe EVE expansion pack EXODUS. (codename Shiva)
pi_23103259
daar heb ik maar een ding op te zeggen: !!
JeeWeeJ be jammin! :D
  zondag 7 november 2004 @ 17:05:50 #263
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_23144332
Heb een 14 dagen trial gepakt. Best leuk, maar school verbied mij om er nu voor te betalen. Mocht ik ooit het geld ervoor hebben zal ik er zeker wat voor neerleggen. Mooi spul is het, en groot.
Enige nadeel vind ik het travellen. Maar het is wel sociaal-leven-vriendelijk. .
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_23145009
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:05 schreef Piro het volgende:
Heb een 14 dagen trial gepakt. Best leuk, maar school verbied mij om er nu voor te betalen. Mocht ik ooit het geld ervoor hebben zal ik er zeker wat voor neerleggen. Mooi spul is het, en groot.
Enige nadeel vind ik het travellen. Maar het is wel sociaal-leven-vriendelijk. .
Jep, eve is leuk omdat je toch vooruitgang boekt als je offline bent (skill training), travellen hoeft niet nadelig te zijn. Er zijn een hoop manieren om deze traffel tijd in te korten door bijvoorbeeld microwarpdrives te gebruiken of instajumps. Maar toch vind ik de traffel tijd bijdragen aan het gevoel van hoe groot de game is.
  zondag 7 november 2004 @ 18:44:24 #265
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_23146362
Ik heb geen mwds
Heb twee chars, zou het zonde vinden om ze weg te moeten doen, maar aan de andere kant, who the fuck cares. Ik heb 'n merlin met wat skills enzo gekocht, helemaal outfitted. Heb ik binnen twee dagen weer op peil mocht ik alsnog beginnen. Daarbij voel ik me genaaid dat ik 15 euro moet betalen terwijl noord amerika 15 dollar kwijt is. Even stiefpapaatje bellen in new york als ik ooit geld heb. .
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_23162782
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:44 schreef Piro het volgende:
Ik heb geen mwds
Heb twee chars, zou het zonde vinden om ze weg te moeten doen, maar aan de andere kant, who the fuck cares. Ik heb 'n merlin met wat skills enzo gekocht, helemaal outfitted. Heb ik binnen twee dagen weer op peil mocht ik alsnog beginnen. Daarbij voel ik me genaaid dat ik 15 euro moet betalen terwijl noord amerika 15 dollar kwijt is. Even stiefpapaatje bellen in new york als ik ooit geld heb. .
Komt door die geweldige europesche toeslag op het abonnement
  maandag 8 november 2004 @ 13:14:06 #267
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_23163726
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 18:30 schreef Aneurism het volgende:
http://myeve.eve-online.c(...)p?a=download&vid=134

video van de nieuwe EVE expansion pack EXODUS. (codename Shiva)
*kwijl*

Damn, wat is het toch een vet spel
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:40:19 #268
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_23514646
Morgen hopelijk om 11:00 dus Exodus, maar waarschijnlijk duurt het nog wel wat langer.

Mijn alliance (NSA) is nu bezig met een war tegen BoB nadat ze een of ander dom excuus hadden gevonden om ons te atacken. Ik ben wel benieuwd hoe het zal gaan tijdens exodus en of er ook alliance chat channel zal komen. In de war ben ik pas een keer in een fleet battle geweest, jammer genoeg niet die grote in LEK, voor de rest heb ik alleen maar met ganks meegeholpen.

Maar wat is iedereen nu aan het doen, nu je 24 uur niet kan spelen.
Radio Soulwax!
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:40:06 #269
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_23516279
Uhm, net de patch gedowned, geinstalleerd, en vanavond dus gewoon spelen op de Test-server
Beetje dingen uit testen enzo..

en anders ga ik gewoon NFSU2 of Nexus spelen

Tip: Nexus is tof! Zeker als je EVE ook goed vindt..
pi_23714577
Shiva is uit, en gezien het aantal reacties hier goed ontvangen (geen nieuws is goed nieuws meestal.). Ikzelf vind op wat interface dingen na erg lekker en soepel verlopen. Wel veel server lag door de mensen die de autopatch gedaan hebben, terwijl er andere opties beschikbaar waren.

Als alliance hebben we nog geen POS, maar ik irriteer me persoonlijk een beetje aan alliances dus misschien ga ik er wel uit... Vet irritant emailspam van 2000 man & een laggy channel met 500 man erin... >.<!
pi_23800560
En we zijn uit de alliance om wat oorlogen te vechten.

Ben trouwens over 5 dagen 20mil skillpoints alleen pvp wise als character waard.
pi_23803993
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:58 schreef Aneurism het volgende:
Shiva is uit, en gezien het aantal reacties hier goed ontvangen (geen nieuws is goed nieuws meestal.). Ikzelf vind op wat interface dingen na erg lekker en soepel verlopen. Wel veel server lag door de mensen die de autopatch gedaan hebben, terwijl er andere opties beschikbaar waren.

Als alliance hebben we nog geen POS, maar ik irriteer me persoonlijk een beetje aan alliances dus misschien ga ik er wel uit... Vet irritant emailspam van 2000 man & een laggy channel met 500 man erin... >.<!
Tis echt jammer dat ik het spel niet kan spelen.
Zou ik het wel spelen dan zou ik hopeloos verslaafd eraan raken, en dat kan ik nu niet hebben ivm m'n studie

Ik weet alleen wel dat Eve-Online met Shiva nu eindelijk is geworden wat het had moeten zijn.
Stiekem kan ik al niet meer wachten op Eve-Online 2 als ie er al komt
Niet dat ik het dan wel ga spelen, maar gewoon omdat de features zo ontzettend stoer zullen zijn.
Nog stoerder dan die van Shiva.
pi_23827859
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tis echt jammer dat ik het spel niet kan spelen.
Zou ik het wel spelen dan zou ik hopeloos verslaafd eraan raken, en dat kan ik nu niet hebben ivm m'n studie

Ik weet alleen wel dat Eve-Online met Shiva nu eindelijk is geworden wat het had moeten zijn.
Stiekem kan ik al niet meer wachten op Eve-Online 2 als ie er al komt
Niet dat ik het dan wel ga spelen, maar gewoon omdat de features zo ontzettend stoer zullen zijn.
Nog stoerder dan die van Shiva.
EVE loopt momenteel al voor op graphics vergeleken met andere MMORPGS in het genre en elke patch worden graphics nog eens verbeterd, daarnaast staan nog 4 grote patches geplanned minimaal. De volgende heeft codename: Kali. In shiva is de gehele broncode herschreven om een dubbele performance te krijgen.

Shiva is voor een alliance een erg onrustige tijd, de server is niet echt stabiel te noemen, er zijn veel balance issue's die verbeterd moeten worden (zoals alliance wide mail waardoor je 200 mailtjes per uur ontvangt.), veel hostile alliances die stations proberen op te zetten in je space die dood betekenen als je ernaar vliegt... Een station zorgt ervoor dat als je ernaar warpt dat je binnen een tijdbestek van 2-5 seconden gewtfpwned ben door sentry guns e.d.

Daarnaast word er nu door alliances een station opgezet voor mining sessions van 8 uur waarna ze refinen en als ze dat gedaan hebben halen ze de station down. Exploit vind ik, gezien ze geen upkeep hoeven te betalen en direct kunnen refinen in 0.0 systemen met ark.
  woensdag 8 december 2004 @ 11:43:46 #274
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_23829335
En, niet te vergeten, de Dead Space Missions.

Die Rogue Drones, daar klopt weinig van.
Voorbeeldje;
Agent level 2.
'Save a man's Career' missie, gestart met een Caracal-cruiser. binnen 2 minuten was ik er geweest.

Zelfde missie, maar dan met een Destroyer. Geen probleem. vooral omdat ik op een gegeven moment de laatste 3 drones gelocked had, en ongeeer voor de helft kapot had, toen ze opeens 'weg' waren... Een of andere melding in het scherm "die en die drone left Zehru space 2 seconds ago". dus in 1 keer *pats* weg drones?

Weird.
pi_23837617
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:07 schreef Aneurism het volgende:

[..]

EVE loopt momenteel al voor op graphics vergeleken met andere MMORPGS in het genre en elke patch worden graphics nog eens verbeterd, daarnaast staan nog 4 grote patches geplanned minimaal. De volgende heeft codename: Kali. In shiva is de gehele broncode herschreven om een dubbele performance te krijgen.

Shiva is voor een alliance een erg onrustige tijd, de server is niet echt stabiel te noemen, er zijn veel balance issue's die verbeterd moeten worden (zoals alliance wide mail waardoor je 200 mailtjes per uur ontvangt.), veel hostile alliances die stations proberen op te zetten in je space die dood betekenen als je ernaar vliegt... Een station zorgt ervoor dat als je ernaar warpt dat je binnen een tijdbestek van 2-5 seconden gewtfpwned ben door sentry guns e.d.

Daarnaast word er nu door alliances een station opgezet voor mining sessions van 8 uur waarna ze refinen en als ze dat gedaan hebben halen ze de station down. Exploit vind ik, gezien ze geen upkeep hoeven te betalen en direct kunnen refinen in 0.0 systemen met ark.
Hmmm
Ik dacht dat het een behoorlijk lange tijd en heel veel materialen zou kosten om een station te bouwen. Net zoals een Titan enzo (bestaan die al?). Blijkbaar is dat veranderd?
Ook dacht ik dat het mogelijk was om industrial schepen uit te rusten met refining modules (stuk inefficienter dan een station).
Dit waren allemaal de dingen zoals ze bedoeld waren toen in nog in de eerste fase van de beta zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')