abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_720480
Grappig om te zien, die beteuterde gezichten van de bewoners van het rood geverfde huis. Het lag er echt dik bovenop dat ze het vreselijk vonden. Mooi staaltje schijnheiligheid, maar ik prikte er zo doorheen. Dat is nu net het leuke van dat programma. Wat vinden de Fokkers ervan?
pi_720482
Nix rotzooi... laten ze eens weer eens wat leuks bedenken... BigBrother orgie ofzo ..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_720757
Ik vond het rode huis ook niks.
Orientaals, ik dacht leuk! Allemaal tierelantijntjes, gezellige lichtjes, een knusse kamer... niet dus.
De kamer was hartstikke kaal, er stond niks in de kast (of kwam dat omdat de verf nog niet droog was?)
Bij een orientaalse inrichting denk ik aan een gezellige kamer vol met oosterse prulletjes.

"Wel erg rood allemaal" (reactie van de man)

Forza Juve!
  maandag 5 februari 2001 @ 11:43:20 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_720766
het was idd allemaal wel erg rood, maar nog altijd minder erg dan wat ze er van maken in de BBC versie. Dat is pas echt lelijk (9 van de 10 x)

Ik weet ook niet of ik me ervoor op zou geven, dan moet je wel heel erg veel vertrouwen hebben in het oordeel van je vrienden.

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 05-02-2001 11:43]

maandag 5 februari 2001 @ 14:45:41 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_721320
We weten hoe het met de eikenhouten keuken in Schagen is afgelopen

Soms erg leuk, maar er worden i.m.h.o heel wat kamers schaamteloos verneukt.

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_721876
Slap aftreksel van het BBC origineel.
Het concept is erg verzwakt.
Bovendien vind ik die Krabbé een enorm irritant ventje.
pi_721934
quote:
Op 05 februari 2001 14:45 schreef buzzer het volgende:

Is daar nou echt een rechtszaak van gekomen?
  FOK!fossiel maandag 5 februari 2001 @ 20:10:22 #8
1455 Keroppi
kool kikker
pi_722168
Ik heb het ook een keer gezien dat een nogal burgerlijk gezin werd opgescheept met een paarse muur

Man: Oh, de muur is paars

Chick on a mission
  maandag 5 februari 2001 @ 20:17:34 #9
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_722184
quote:

Dat was dus hier in de straat!!! HAHAHA lachen man! Ze zijn nog in een juridisch proces bezig...

Vind trouwens dit programma wel geinig en ik vind dat Martijn Krabbé het ook leuk doet!

maandag 5 februari 2001 @ 21:07:52 #10
3498 Barb
Graduated Fool
pi_722270
Ik vind het een afschuwelijk programma. Moet er toch niet aan denken dat mijn buren mijn huis komen verwoesten! En ben van Martijn Krabbee ook al niet zo fan.

Nee, huisinrichtingsprogramma's in het algemeen zijn niet aan mij besteed. Het komt op tv zelden zo over als dat het irl bedoeld is.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 9 februari 2001 @ 02:15:21 #11
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_731963
Het is een leuk programma, ondanks dat uit de buren zelf meestens geen grappig of zinnig woord komt, maar goed, de wilde ideen van de stylisten zorgen voor de komische noot...
Tsjah en voor de verslaafden, waaronder ik, is er natuurlijk de BBC, met als ideale lunch afspraak het blok tussen 12 en 1, waarvan de programma's tweewekelijks/maandelijks roteren. Nu is er te zien, Trading Up (huizen aanpassen voor verkoop) en Big Strong Boys. Op de woensdagavond is er dan de hors categorie van Homefront / Fantasy Rooms, waar het echt wat mag kosten en de ideen uniek, smaakvol en extravagant zijn.
pi_732433
quote:
Op 09 februari 2001 02:15 schreef Perico het volgende:
Op de woensdagavond is er dan de hors categorie van Homefront / Fantasy Rooms, waar het echt wat mag kosten en de ideen uniek, smaakvol en extravagant zijn.
Jaaaa! Fantasy Rooms is mooi om te zien. Niet dak zelf in zo'n kamer zou willen wonen. Maar de ideeën zijn lekker extravagant.
En je had ook nog dat programma waar zowel het huis als de tuin onder handen genomen werd (ben de naam ff kwijt).
De presentator (Lawrens Llewelyn Bowen ) is het kijken ook waard. Zo'n enorm nichterige dandy zie je toch zelden. Ik zie een Martijn Krabbé nog niet presenteren in een strakke leren broek en een shirt met ruches, of in een knalpaars pak...
pi_753456
Ik zal hem eens omhoog halen...
Ik heb met plaatsvervangende schaamte de afgelopen uitzending bekeken: wat een genante vertoning vanavond! Heeft niemand die aflevering gezien, met dat streepjescode-huis? Ik heb een uur lang kromgelegen van het lachen, in het bijzonder om dat oerlelijke, met wit bont beplakte kastje (het zat er niet eens netjes strak op geplakt). Volgens mij heeft die man echt wat geslikt voor hij begon. Wat vonden jullie eigenlijk van dat huis?
  Trouwste user 2022 zondag 18 februari 2001 @ 22:15:17 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_753488
Vanavond voor het eerst stukjes gekeken.
Die muur met de gekleurde streepjescode, mijn god??!!
Die vent die in die stoel hing, was dat zijn huis? Zo ja: hahaahaaahaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Lache man een zuurstokmuur.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 18 februari 2001 @ 22:28:10 #15
215 misterDre
Paint it black!
pi_753504
Ik heb het laatste gedeelte gezien dat huis met die kleurtjes was echt verschrikkelijk die vent lachtte alleen van de zenuwen!
  FOK!fossiel dinsdag 20 februari 2001 @ 22:36:24 #16
1455 Keroppi
kool kikker
pi_759237
ja dat streepjescode huis was walgelijk!!
Chick on a mission
pi_772957
Ja, daar is ie weer. Ik vind het echt opvallend hoe ver de stylisten een thema doorvoeren. Daardoor worden de huizen net ietsje te extreem en onpraktisch voor de bewoners. Ik bedoel een idee is leuk, maar je moet er wel rekening mee houden wie er in het huis moeten leven.
Ik had deze week trouwens het idee dat alletwee de vrouwen bijna moesten janken omdat ze het zo lelijk vonden. Ook grappig: het stel met het marrokaanse huis die een beetje pissed waren op de bewoners vanhet tuinhuis. Zo van: "Ja, nou begrijp ik dat jullie zo snel klaar waren."
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 26 februari 2001 @ 11:48:54 #18
8873 Lego_Bob
Soepkippen Ahoy!
pi_773032
quote:

Wat was er dan met die keuken?
Het leven hoeft niet snel te gaan.....
pi_773054
Gisteren weer eens met een half oog gekeken, maar het was weer helemaal ruk.

Wie wil er nou in zo'n tuincentrum of een shoarmatent wonen?

Beetje nuanceren: die witte kamer van de vorige keer (die ze aan het begin van deze aflevering lieten zien - vorige keer niet gekeken) was wel mooi.

Die Krabbé met zijn intens flauwe grapjes kunnen ze wat mij betreft ook wel een keer verwerken tot een ludieke wanddecoratie.

FOK!fossiel maandag 26 februari 2001 @ 22:34:20 #20
1455 Keroppi
kool kikker
pi_775009
Het was deze keer ook weer vreselijk. De marokaanse kamer vond ik nog wel te doen (voor mezelf dan, niet voor mensen met een rijtjes huis) maar dat terasgedoe... dat plakplastic, de kiezeltjes binneshuis...

in 1 woord walgelijk!

Dat mensen zich nog voor het programma durven op te geven

Chick on a mission
pi_781428
quote:
Op 26 februari 2001 11:48 schreef Lego_Bob het volgende:
Wat was er dan met die keuken?
was dat nietdie keuken die ze hadden afgeschuurd met 'n staalborstel, wat eigenlijk absoluut niet mocht?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 1 maart 2001 @ 13:58:30 #22
4142 Kloon
Je weet toch
pi_783358
quote:
Op 05 februari 2001 20:17 schreef Fok! het volgende:
Dat was dus hier in de straat!!!
Fok!
Voornaam F
Achternaam R
E-mail adres -
Aantal posts 506
Geregistreerd op 06 juli 2000
Woonplaats dat kleine dorpje aan dat ene kanaal

Klein? Man, Schagen is een wereldstad. Er komt zelfs een McDrive!

Ik ben geen kloon, ik ben gewoon een ander account
  FOK!fossiel zondag 4 maart 2001 @ 19:14:28 #23
1455 Keroppi
kool kikker
pi_791253
En omhoog, vanavond gaan we weer 2 huizen verzieken
Chick on a mission
  Trouwste user 2022 zondag 4 maart 2001 @ 21:31:47 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_791607
Ja het wordt weer mooi,

een rooie balk dwars door je woonkamer,

Moooooooooi!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!fossiel zondag 4 maart 2001 @ 22:06:32 #25
1455 Keroppi
kool kikker
pi_791700
Volgens mij moeten de stylisten een contract ondertekenen dat ze minstens 1 muur moeten verzieken

Of een vrolijke streepjes muur of het walgelijke seventies behang

Chick on a mission
pi_792370
Ik vind 't sowieso een heel fout programma, en ook alle soortgelijke metamorfoseprogramma's.
Een kamer/huis hoor je vind ik ALTIJD zelf in te richten om je er zelf in thuis te kunnen voelen. Na zo'n metamorfose door iemand anders kan dat denk ik 9 van de 10 keer niet.
pi_792374
Mijn maaginhoud kwam er gisteravond nèt niet uit toen ik dat huis met die strepen zag. Het moest toch een warme sfeer krijgen????? Ik vond het maar kille, harde kleuren, hoor! Echt ontzettend lelijke kleuren, en sfeer hing er ook niet. Dat andere huis, dat groene, vond ik wel o.k. (alleen dat behang niet).
  FOK!fossiel maandag 5 maart 2001 @ 12:15:53 #28
1455 Keroppi
kool kikker
pi_792860
Hee want denken jullie van die huilende vrouw?

ze gilde om het hardst dat ze het prachtig vond maar ondertussen stroomde de tranen over de wangen.

De mannen vinden het meestal wel geweldig of kunnen die zo goed toneelspelen?

Chick on a mission
pi_2313744
O.k., omhoog met dit inmiddels antieke topic.

Hebben jullie gisteren die slaapkamer gezien die tot zwembad werd verbouwd? Grote bak met water, strandhutje erin om in te slapen, en een hoop vlonders en andere stukken hout om overheen te lopen?

(Volgens mij waren ze er ook niet echt blij mee. Vooral die man niet.)

pi_2313887
het hout gaat het water opzuigen, dus alles wordt zeik nat; de kleren in de kast, het bed, alles

maar goed, als ze dat water weg pompen is het verder wel een leuke kamer zo

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
  woensdag 28 november 2001 @ 09:27:39 #31
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_2314009
quote:
Op woensdag 28 november 2001 08:50 schreef Broekie het volgende:
maar goed, als ze dat water weg pompen is het verder wel een leuke kamer zo
Prachtig, die man die maar bleef zeggen: 'Ik vind dit niet gaaf, en dat meen ik echt', en dat dan 20 keer (alweer leuk voor Spijkers). Leuk programma, een stuk aardiger dan 'Wonen met Jan' in ieder geval.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  donderdag 29 november 2001 @ 02:20:34 #32
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_2324156
Welke boterletter heeft het programma eigenlijk naar dinsdagavond verhuisd? Nu kijk ik er nooit meer na, of vergeet het altijd.. zondagavond is toch GOD voor dit programma? Nu staat er om de week Champions League tegenover geprogrammeerd en op zondagavond half negen ofzo weet je toch van gekkigheid niet meer wat je moet doen...
  donderdag 29 november 2001 @ 02:34:48 #33
374 beelzebub
master of disaster
pi_2324217
Jahaaaaa, die kamer die was omgetoverd in een half zwembad. Je zal maar een keer bezopen thuiskomen. Kleren nat, met natte voeten het bed in, als dat al in 1 keer lukt, volgens mij bonk je eerst 10 keer tegen die houten muur en in het ergste geval moet je met je natte voeten over je partner heen klauteren.
  FOK!fossiel donderdag 29 november 2001 @ 16:36:27 #34
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2329243
Hee, ik heb 't gemist, ik wist niet eens dat het weer op tv kwam

Wanneer en hoe laat is het op de buis?

(Bij in holland ligt een tuin hadden ze ook soms van die miskleunen, echt hilarisch af en toe )

Chick on a mission
  Redactie Frontpage donderdag 29 november 2001 @ 16:43:09 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2329314
je ziet 2 minuten samenvatting in het begin van elke aflevering.
pi_2331285
Dus het is nog wel op de buis! Ik had de suske & wiske kamer gezien, daarna een paar keer vergeten te kijken en toen kon ik het niet meer in de TV-gids vinden...
Volgende week dus maar weer kijken
pi_2331300
Of is het pas weer over twee weken? Help!
pi_2341234
quote:
Op maandag 05 februari 2001 20:17 schreef Fok! het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 februari 2001 14:45 schreef buzzer het volgende:
en ik vind dat Martijn Krabbé het ook leuk doet!
hahahahaha!

lol

das echt een goeie man!

wat een ongelofelijk vervelende ziekelijke drol is dat zeg

Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2001 @ 18:47:01 #39
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2341300
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:37 schreef DeF2K het volgende:

wat een ongelofelijk vervelende ziekelijke drol is dat zeg

Heeft ie van zijn vader
pi_2341309
Ik begin me steeds meer af te vragen wat het doel van dat programma is. Kennelijk om hilarisch te zijn, want het kan niet zijn om mensen aan een mooie kamer te helpen. Er is Nederland toch echt wel wat beters te vinden dan de derderangs stilisten die nu die kamers mogen verkwanselen.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2001 @ 21:56:29 #41
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2342699
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:48 schreef k_man het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen wat het doel van dat programma is.
Dat wij kijken...
pi_2342969
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 21:56 schreef SunChaser het volgende:
Dat wij kijken...
TV-Woonmagazine doet het ook niet onaardig qua kijkcijfers en dat ziet er al heel wat acceptabeler uit over het algemeen.
  woensdag 5 december 2001 @ 12:24:50 #43
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_2383613
* Jojogirl vroeg zich gisteren erg af of de deelnemers nou blij waren met het resultaat.

Ze keken niet zo heel blij, eerder ontzet

woensdag 5 december 2001 @ 15:36:16 #44
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_2385555
quote:
Op woensdag 05 december 2001 12:24 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vroeg zich gisteren erg af of de deelnemers nou blij waren met het resultaat.
Ze keken niet zo heel blij, eerder ontzet
Erg mooi waren beide kamers dan ook niet geworden. Het gezin dat had gevraagd om een warmere, gezelliger kamer werd getrakteert op een soort StarTrek-ruimte (met veel rood en oranje), dat zag er niet uit. Van de andere kamer werd een hoek weggenomen met een stuk spaanplaat, en de TV kreeg een lelijke prominente plaats midden in de kamer. Volgende keer beter.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  woensdag 5 december 2001 @ 15:47:02 #45
10152 Buffie
There is only one
pi_2385714
Die arme mevrouw die de koloniale kamer kreeg! Ze kon niks meer zeggen, keek een beetje verdwaasd om zich heen omdat zo'n beetje alles veranderd was waar zij heel expliciet hadden aangegeven dat dat niet mocht gebeuren.

Met tranen in haar ogen keek ze droevig rond en die imbeciel van een Martijn Krabbe maakt dan de briljante opmerking: "Je bent er stil van, je vindt het mooi he?"

AARGH, wat een vreselijk programma!

(en dan toch kijken he )

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_2386749
Ik vond het aan beide kanten eigenlijk best mooie kamers geworden, gisteren. Maar of ze er nou echt blij mee waren.....

Ik heb overigens erg moeten lachen om die ene vent die al 17 jaar lang vanuit dezelfde stoel vanuit dezelfde hoek naar dezelfde tv keek ('Al Bundy').

pi_2387360
Heh.. die gasten zijn dus ook langs geweest bij een stel lui tegenover mijn huis (de glazenwasser en bomendokter.. ook genomineerd bij kopspijkers voor de papegaaiprijs) .. die bomendokter is 2 weken bezig geweest alles schade ongedaan te maken.. whahahaha... en toch 15x mooi zeggen.. HAHAHA... ik vind dat die gasten een heel leuke parodie op een klusprogramma hebbben!

In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
pi_2387965
quote:
Op woensdag 05 december 2001 15:47 schreef Buffie het volgende:
Die arme mevrouw die de koloniale kamer kreeg! Ze kon niks meer zeggen, keek een beetje verdwaasd om zich heen omdat zo'n beetje alles veranderd was waar zij heel expliciet hadden aangegeven dat dat niet mocht gebeuren.

Met tranen in haar ogen keek ze droevig rond en die imbeciel van een Martijn Krabbe maakt dan de briljante opmerking: "Je bent er stil van, je vindt het mooi he?"

Dit was idd heel erg om te zien, die vrouw zag haar kast, maar durfde hem eigenlijk niet te herkennen en toen zei haar man dat het wel haar kast was en toen moest zij zich echt groot houden om niet in tranen uit te barsten...

Ik vond die kast nieuwe stijl trouwens een stuk mooier... Die kamer vond ik opzich ook wel mooi geworden, iig een stuk mooier dan dat hij was

Die rood/oranje/wit kamer vond ik alles behalve warm... en die geblokte wand vond ik verschrikkelijk lelijk.

Een ding is duidelijk: Volgende keer kijk ik weer!

woensdag 5 december 2001 @ 20:43:44 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_2388609
Vind het best vermakelijk, alleen, rapen ze die stylisten op in de hel? Bijna niemand kan iets fatsoenlijks vinden om te doen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_2389272
Op BBC2 is nu Homefront bezig. Daar kunnen ze bij Nederlandse woonprogramma's nog heel wat van leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')