"Wel erg rood allemaal" (reactie van de man)
Ik weet ook niet of ik me ervoor op zou geven, dan moet je wel heel erg veel vertrouwen hebben in het oordeel van je vrienden.
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 05-02-2001 11:43]
Soms erg leuk, maar er worden i.m.h.o heel wat kamers schaamteloos verneukt.
quote:Is daar nou echt een rechtszaak van gekomen?
Op 05 februari 2001 14:45 schreef buzzer het volgende:
We weten hoe het met de eikenhouten keuken in Schagen is afgelopenSoms erg leuk, maar er worden i.m.h.o heel wat kamers schaamteloos verneukt.
Man: Oh, de muur is paars
quote:Dat was dus hier in de straat!!! HAHAHA lachen man! Ze zijn nog in een juridisch proces bezig...
We weten hoe het met de eikenhouten keuken in Schagen is afgelopenSoms erg leuk, maar er worden i.m.h.o heel wat kamers schaamteloos verneukt.
Vind trouwens dit programma wel geinig en ik vind dat Martijn Krabbé het ook leuk doet!
Nee, huisinrichtingsprogramma's in het algemeen zijn niet aan mij besteed. Het komt op tv zelden zo over als dat het irl bedoeld is.
quote:Jaaaa! Fantasy Rooms is mooi om te zien. Niet dak zelf in zo'n kamer zou willen wonen. Maar de ideeën zijn lekker extravagant.
Op 09 februari 2001 02:15 schreef Perico het volgende:
Op de woensdagavond is er dan de hors categorie van Homefront / Fantasy Rooms, waar het echt wat mag kosten en de ideen uniek, smaakvol en extravagant zijn.
Lache man een zuurstokmuur.
quote:Wat was er dan met die keuken?
Wie wil er nou in zo'n tuincentrum of een shoarmatent wonen?
Beetje nuanceren: die witte kamer van de vorige keer (die ze aan het begin van deze aflevering lieten zien - vorige keer niet gekeken) was wel mooi.
Die Krabbé met zijn intens flauwe grapjes kunnen ze wat mij betreft ook wel een keer verwerken tot een ludieke wanddecoratie.
in 1 woord walgelijk!
Dat mensen zich nog voor het programma durven op te geven
quote:was dat nietdie keuken die ze hadden afgeschuurd met 'n staalborstel, wat eigenlijk absoluut niet mocht?
Op 26 februari 2001 11:48 schreef Lego_Bob het volgende:
Wat was er dan met die keuken?
quote:Fok!
Op 05 februari 2001 20:17 schreef Fok! het volgende:
Dat was dus hier in de straat!!!
Klein? Man, Schagen is een wereldstad. Er komt zelfs een McDrive!
een rooie balk dwars door je woonkamer,
Moooooooooi!
Of een vrolijke streepjes muur of het walgelijke seventies behang
ze gilde om het hardst dat ze het prachtig vond maar ondertussen stroomde de tranen over de wangen.
De mannen vinden het meestal wel geweldig of kunnen die zo goed toneelspelen?
Hebben jullie gisteren die slaapkamer gezien die tot zwembad werd verbouwd? Grote bak met water, strandhutje erin om in te slapen, en een hoop vlonders en andere stukken hout om overheen te lopen?
![]()
(Volgens mij waren ze er ook niet echt blij mee. Vooral die man niet.)
maar goed, als ze dat water weg pompen is het verder wel een leuke kamer zo
quote:Prachtig, die man die maar bleef zeggen: 'Ik vind dit niet gaaf, en dat meen ik echt', en dat dan 20 keer (alweer leuk voor Spijkers). Leuk programma, een stuk aardiger dan 'Wonen met Jan' in ieder geval.
Op woensdag 28 november 2001 08:50 schreef Broekie het volgende:
maar goed, als ze dat water weg pompen is het verder wel een leuke kamer zo
Wanneer en hoe laat is het op de buis?
(Bij in holland ligt een tuin hadden ze ook soms van die miskleunen, echt hilarisch af en toe
)
quote:hahahahaha!
Op maandag 05 februari 2001 20:17 schreef Fok! het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 februari 2001 14:45 schreef buzzer het volgende:
en ik vind dat Martijn Krabbé het ook leuk doet!
lol
das echt een goeie man!
wat een ongelofelijk vervelende ziekelijke drol is dat zeg
quote:Heeft ie van zijn vader
Op vrijdag 30 november 2001 18:37 schreef DeF2K het volgende:
wat een ongelofelijk vervelende ziekelijke drol is dat zeg
quote:Dat wij kijken...
Op vrijdag 30 november 2001 18:48 schreef k_man het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen wat het doel van dat programma is.
quote:TV-Woonmagazine doet het ook niet onaardig qua kijkcijfers en dat ziet er al heel wat acceptabeler uit over het algemeen.
Op vrijdag 30 november 2001 21:56 schreef SunChaser het volgende:
Dat wij kijken...
Ze keken niet zo heel blij, eerder ontzet
quote:Erg mooi waren beide kamers dan ook niet geworden. Het gezin dat had gevraagd om een warmere, gezelliger kamer werd getrakteert op een soort StarTrek-ruimte (met veel rood en oranje), dat zag er niet uit. Van de andere kamer werd een hoek weggenomen met een stuk spaanplaat, en de TV kreeg een lelijke prominente plaats midden in de kamer. Volgende keer beter.
Op woensdag 05 december 2001 12:24 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vroeg zich gisteren erg af of de deelnemers nou blij waren met het resultaat.
Ze keken niet zo heel blij, eerder ontzet
Met tranen in haar ogen keek ze droevig rond en die imbeciel van een Martijn Krabbe maakt dan de briljante opmerking: "Je bent er stil van, je vindt het mooi he?"
AARGH, wat een vreselijk programma!
(en dan toch kijken he
)
Ik heb overigens erg moeten lachen om die ene vent die al 17 jaar lang vanuit dezelfde stoel vanuit dezelfde hoek naar dezelfde tv keek ('Al Bundy').
quote:Dit was idd heel erg om te zien, die vrouw zag haar kast, maar durfde hem eigenlijk niet te herkennen en toen zei haar man dat het wel haar kast was en toen moest zij zich echt groot houden om niet in tranen uit te barsten...
Op woensdag 05 december 2001 15:47 schreef Buffie het volgende:
Die arme mevrouw die de koloniale kamer kreeg! Ze kon niks meer zeggen, keek een beetje verdwaasd om zich heen omdat zo'n beetje alles veranderd was waar zij heel expliciet hadden aangegeven dat dat niet mocht gebeuren.Met tranen in haar ogen keek ze droevig rond en die imbeciel van een Martijn Krabbe maakt dan de briljante opmerking: "Je bent er stil van, je vindt het mooi he?"
Ik vond die kast nieuwe stijl trouwens een stuk mooier... Die kamer vond ik opzich ook wel mooi geworden, iig een stuk mooier dan dat hij was ![]()
Die rood/oranje/wit kamer vond ik alles behalve warm... en die geblokte wand vond ik verschrikkelijk lelijk.
Een ding is duidelijk: Volgende keer kijk ik weer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |