Voeg me ook toe, ik doe zinds het begin van deze 2e wedstrijd mee, maar heb me alleen vergeten aan te melden.
Zo dan
[Dit bericht is gewijzigd door Yodium op 21-05-2003 23:00]
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:49 schreef Vrieskist het volgende:
Zoals ik in de laatste reactie al vroeg in het vorige topicVoeg me ook toe, ik doe zinds het begin van deze 2e wedstrijd mee, maar heb me alleen vergeten aan te melden.
Ben benieuwd wie het allemaal haalt ... denk niet veel mensen ...
het gaat allemaal lekker, genoeg afleiding weinig neiging tot sex zelfs niet in de ochtend (maja komt denk ook door examenweek)
Ik heb trouwens wel opgemerkt dat mijn bij-bal toch wel flink gegroeid is, blift dit zo doorgaan? of houdt het ook nog op
naja hoe het er nu uitziet, denk ik wel dat ik 2 weken minstens moet kunnen halen, iedereen succes verder
quote:jep
Op woensdag 21 mei 2003 23:10 schreef ThE_ED het volgende:
*meldt*
Dat haal ik als vanzelf
[edit:] volgens mij had ik het topic verkeerd begrepen
Vanaaf mn ex op bezoek gehad , mag k niet bespringen, dus dat scheelt weer
quote:Dan doe ik dus maar niet mee
Op woensdag 21 mei 2003 23:14 schreef SlickerThanAverage het volgende:[..]
jep
quote:ohw als het serieus wordt lukt het je opeens zeker niet meer
Op woensdag 21 mei 2003 23:20 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Dan doe ik dus maar niet mee
quote:Ik dacht dat het over geen sex ging.
Op woensdag 21 mei 2003 23:22 schreef SlickerThanAverage het volgende:[..]
ohw als het serieus wordt lukt het je opeens zeker niet meer
watje hoor erg zwak, grote mond maar als het er op aankomt
quote:Mijn record niet klaarkomen is een jaar of tien. Ben NIET van plan dat nu te evenaren!
Op woensdag 21 mei 2003 23:24 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik dacht dat het over geen sex ging.
Mijn record is 23 jaar.
quote:van mij langer
Op woensdag 21 mei 2003 23:58 schreef Adfundum het volgende:[..]
Mijn record niet klaarkomen is een jaar of tien.
Nog maar 37 te gaan
Dan ZOU je denken dat je het zwaarste gehad hebt, maar ja, je hormoonhuishouding speelt OOK wel een rol hoor
Hopen dat jullie na 11 dagen nog WEL ergens anders aan kunnen denken...
Sterkte!
*zucht* zelfs mijn behang.. gaf er aanleiding voor.. gelukkig viel ik op een gegeven moment in slaap..
Yoho weer een Dag!!!!
Maar ik ben nog steeds in the game
There is more to life you know...
ja klopt ik ben er vandaag behoorlijk ziek van.. mede doordat ik de heleweek te weinig geslapen heb.. nee niet doordat... gewoon omdat ut gezellig is 's avonds ennuh 's ochtends je wekker weer BHOE zegt..
zucht ga gelukkig vanavond the matrixx kijken.. ennuh over 1 uur mag ik naar huis..
quote:Ik ook van jou hoor
Op donderdag 22 mei 2003 16:35 schreef Zebigboss het volgende:
Jaja blabla bla.. mijn eerste keer dat ik meedeed (valse start) had ik ook 4 dagen geen moeite.. maar er zijn allerlei factoren waardoor het moeilijker kan worden he..
Maar misschien heeft een nerd als jij daar nog nooit van gehoord...
quote:idd zeg
Op donderdag 22 mei 2003 16:38 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik ook van jou hoor
quote:dan wil ik niet weten hoe je kamer er uitziet als je't niet meer houdt
Op woensdag 21 mei 2003 23:13 schreef SlickerThanAverage het volgende:
dag 3het gaat allemaal lekker, genoeg afleiding weinig neiging tot sex zelfs niet in de ochtend (maja komt denk ook door examenweek)
Ik heb trouwens wel opgemerkt dat mijn bij-bal toch wel flink gegroeid is, blift dit zo doorgaan? of houdt het ook nog op
naja hoe het er nu uitziet, denk ik wel dat ik 2 weken minstens moet kunnen halen, iedereen succes verder
Ik vraag me alleen af of het nou zo is dat je vaker sexueel getinte gedachten hebt na een tijdje of dat je je er alleen meer bewust van bent. Ik denk het laatste.
Maar so far so good
Zal over 2 weken ofzo wel tegenvallen denk ik
quote:Je staat nog maar amper 24 uur ingeschreven :S
Op donderdag 22 mei 2003 23:10 schreef Vrieskist het volgende:
* Vrieskist out
quote:Ik doe sinds zondag mee .... maar heb me toen alleen niet aangemeld op deze pagina.
Op donderdag 22 mei 2003 23:36 schreef Yodium het volgende:[..]
Je staat nog maar amper 24 uur ingeschreven :S
ik dacht dat ik het wel wat langer vol kon houden, maar heb helaas maar 3,5 dag gered... ik kan mezelf wel voor me kop slaan
ik snap er niks van het begon zo lekker, en opeens gaat het dan mis naja toch nog 3 en een halve dag, ik schaam me diep voor deze voortijdige afval, naja volgende wedstrijd deel 3 beter
de rest nog veel sterkte en suc6 (ookal hoop ik op afvallers i.v.b nieuwe wedstrijd haha)
Update:
ssebass (12 dagen + 19:35 uur)
MrAbagnale
Zebigboss
Desdinova
Insanem666
Toet
geforceDDQ
ITCHY1
InWonderland Uitgevallen na 4 dagen (eerder gestart)
Homesettlers
Underdoggy Uitgevallen na 2 en een halve dag
SlickerThanAverage Uitgevallen na 3 en een halve dag
Adfundum
Wolve000
MrMoon
Robertjuuh
NmQ.Thijs
Vrieskist
Yodium
Deze man is nogsteeds in.. en krijgt ut nog niet makkelijker.. alhoewel gister avond kon ik ut makkelijker afslaan
dus bij alles, oefening baart kunst
Ik had het vanochtend ff heel moeilijk maar ik heb het kunnen weerstaan en ik doe dus nog steeds mee. Hopelijk gaat het vanavond niet zo moeilijk.
quote:Moet je wel 5 dagen langer doorgaan natuurlijk
Op vrijdag 23 mei 2003 13:16 schreef rolfvp het volgende:
Ik doe vanaf vandaag meekan dat ook?
Maar goed; ik ben dus na vijf dagen ook uit de wedstrijd.
Still going strong:
ssebass (12 dagen + 19:35 uur)
MrAbagnale
Zebigboss
Desdinova
Insanem666
Toet
geforceDDQ
ITCHY1
Homesettlers
Adfundum
Wolve000
MrMoon
Robertjuuh
NmQ.Thijs
Uitgevallen :
Underdoggy 2 en een halve dag
Vrieskist 3 dagen
SlickerThanAverage 3 en een halve dag
InWonderland 4 dagen
Yodium 4 en een halve dag 5 dagen
Waarom is het nou zulk klote weer. Ik wil weg, de stad in ofzo. Hier blijven is alleen maar gevaarlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Wolve000 op 23-05-2003 21:50]
Schijnbaar loopt er op GoT ook zo'n topic, met veel succes, maar dat kan ik niet lezen (is in huiskamer ofzo?)
quote:He volhouden, HE.. jij gaat voor ons uit dussuuh keep going.. heb zelf ook behoorlijke moeite.. maaruh volhouden he!!!
Op vrijdag 23 mei 2003 20:23 schreef ssebass het volgende:
Ik trek het steeds slechter. Ben nu 14 dagen bezig en ik begin echt gek te worden. Ik denk eigenlijk dat ik het niet veel langer vol kan houden als ik zie dat ik nog 26 dagen moet. Dat is echt te veschrikkelijk lang. Ik heb me toch heel hard verkeken op 40 dagen.
Alles om me heen is seks, ik verdraai woorden en lees ze anders. Dus gister ook maar heel hard staan dansen om maar geen contact met meisjes te hebben. Het enige waarom ik het nog volhoud is omdat ik me anders zo voel afgaan. Er zijn net teveel mensen die het weten.
quote:Whehehehe dat was bij mij bij dag 11 al zo. En ook teveel mensen wisten het, elke dag vroegen minstens 5 mensen hoe het met 'de wedstrijd' ging, dat gingen ze ook tegen iedereen vertellen op het huisfeest, echt irritant
Op vrijdag 23 mei 2003 20:23 schreef ssebass het volgende:
Ik trek het steeds slechter. Ben nu 14 dagen bezig en ik begin echt gek te worden. Ik denk eigenlijk dat ik het niet veel langer vol kan houden als ik zie dat ik nog 26 dagen moet. Dat is echt te veschrikkelijk lang. Ik heb me toch heel hard verkeken op 40 dagen.
Alles om me heen is seks, ik verdraai woorden en lees ze anders. Dus gister ook maar heel hard staan dansen om maar geen contact met meisjes te hebben. Het enige waarom ik het nog volhoud is omdat ik me anders zo voel afgaan. Er zijn net teveel mensen die het weten.
maja ik geef toe ik ben een verliezer van deze wedstrijd
quote:En ging iedereen toen expres sex met je hebben?
Op vrijdag 23 mei 2003 22:31 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Whehehehe dat was bij mij bij dag 11 al zo. En ook teveel mensen wisten het, elke dag vroegen minstens 5 mensen hoe het met 'de wedstrijd' ging, dat gingen ze ook tegen iedereen vertellen op het huisfeest, echt irritant
quote:Nou ja, ik ben niet debiel natuurlijk. Ik was toen vrijgezel, maar als ik had kunnen buffelen dan had ik dat natuurlijk meteen gedaan
Op vrijdag 23 mei 2003 23:09 schreef Desdinova het volgende:[..]
En ging iedereen toen expres sex met je hebben?
Mnou, dat zou k er misschien voor over hebben
(Veel eervoller afvallen dan met rampetampen kan volgens mij niet, zeker hier op Fok! )
quote:Tja bij sommigen sochtends en savonds, bij mij is idd snachts het risicotijdstip...
Op zaterdag 24 mei 2003 00:59 schreef MrMoon het volgende:
kga mn bedje maar eens opzoeken. Kijken of ik het droog kan houden vannacht na het lezen van deze topic
quote:Ja maar ik was zondag ochtend ook vroeg
Op vrijdag 23 mei 2003 21:51 schreef Wolve000 het volgende:
't Is verbeterd. Maar het was nog 'vroeg' op de dag
ik ga een tok kopen, een tok voor fok
iig, zet me/ons op de lijst.
Uitgevallen :
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Yodium 5 dagen
ssebass 14 dagen en 14,5 uur
-edit- zo, en we zijn weer up to date
[Dit bericht is gewijzigd door Wolve000 op 24-05-2003 15:13]
quote:Daar had ik dus ook last van. Leuke stimulans mannen, na zoveel dagen wordt het klaarkomen er echt niet lekkerder op
Op zaterdag 24 mei 2003 14:52 schreef ssebass het volgende:
Ja geestelijk is het veel moeilijker dan lichamelijk. Als je er niet de hele tijd aan zou denken dat he niet mag dan zou het veel makkelijk gaan. Maar ik ben wel blij dat ik eruit lig al deed het best pijn. Ik had niet langer moeten wachten.
Hmm nou kan ik aan iedereen gaan vertellen dat ik gefaald heb
jammer dat je er uitligt ssebass
quote:noooooooooooooooo:D en pis je ook alleen maar?:P
Op zondag 25 mei 2003 00:49 schreef MrMoon het volgende:
vandaag weer overleefdzien hoe het vannacht gaat. Wat wel opvalt is dat ik verdacht vaak naar de wc moet de laatste dagen
Nou ja anyway als ik niet in de race mee doe, ik ga iig voor mezelf verder ik weet zeker dat ik nu wel minstens een week haal
nog een tip voor andere mensen die meedoen aan de wedstrijd:
"als je eenmaal begint kan je niet meer stoppen.."
(nah ja dat was dus bij mij het geval )
Op dit moment zijn we net over de 6 dagen bezig.
Still going strong:
MrAbagnale
Zebigboss
Desdinova
Insanem666
Toet
geforceDDQ
ITCHY1
Homesettlers
Adfundum
Wolve000
MrMoon
Robertjuuh
NmQ.Thijs
SlickerThanAverage (-3 dagen)
anahka2309 (-3 dagen)
rolfvp (-4 dagen)
Stroef (-5 dagen)
Aernoud (-5 dagen)
Uitgevallen :
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Yodium 5 dagen
Mochten er nog foutjes in staan, zeg het dan even het is immers alweer na drieen.
-edit- oja, slicker doet weer mee
[Dit bericht is gewijzigd door Wolve000 op 25-05-2003 03:33]
quote:Thank you very much
Op zondag 25 mei 2003 03:28 schreef Wolve000 het volgende:
Het begint wat rommelig te worden, dus even wat veranderen. Als er achter een naam nu iets aangegeven staat is dat relatief. -1 dag betekent dus dat diegene 1 dag minder lang bezig is. Op die manier hoeft het tussendoor niet veranderd te worden.Op dit moment zijn we net over de 6 dagen bezig.
Still going strong:
MrAbagnale
Zebigboss
Desdinova
Insanem666
Toet
geforceDDQ
ITCHY1
Homesettlers
Adfundum
Wolve000
MrMoon
Robertjuuh
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
rolfvp (-4 dagen)
Stroef (-5 dagen)
Aernoud (-5 dagen)Uitgevallen
:
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Yodium 5 dagen
ssebass 14 dagen en 14,5 uurMochten er nog foutjes in staan, zeg het dan even het is immers alweer na drieen.
nu heeft het toch weer wat meer betekenis, meer doorzettingsvermogen doordat ik toch in de lijst sta
naja ik ga ervan uit dat ik de "officiele" dag 10 toch wel moet halen, dus dan 1 week totaal, nou jah het gaat iig nu beter als eerst toen ik best snel uitviel, weet nu ook wat de echte gevaren zijn
maja is al laat ik ga pitten(morgenochtend moeilijkste punt van de dag weer)
* Robertjuuh wenst iedereen succes
quote:Zet veronica s'avonds ff op zou ik zeggen
Op zondag 25 mei 2003 12:56 schreef MrAbagnale het volgende:
V8 en rtl5 haal ik binnekort van mijn tv af denk ik.
quote:
Op zondag 25 mei 2003 00:54 schreef Stroef het volgende:[..]
noooooooooooooooo:D en pis je ook alleen maar?:P
Maar tgaat nog goed
quote:Haha dat ga je inderdaad krijgen en het wordt nog erger. Alle woorden die ergens op lijken zie je dan ook zo. Bijvoorbeeld dat gaat wel lukken. Dan las ik gewoon iets met rukken. Dus je gaat vanzelf wel doordraaien
Op zondag 25 mei 2003 18:00 schreef Desdinova het volgende:
Ik zag 2 sinaasappels op n plaatje aan voor n mooi aarsje
Wordt wat ehm, maf.. allemaal..Maar tgaat nog goed
Ik houd het echt veel langer vol dan ik gedacht had, dus dat belooft wel wat, ik zit al bijna op een kwart
Vandaag was erg moeilijk, gisteren feestje gehad, werd 's middags wakker en ben een beetje in bed blijven liggen, maar de verleiding werd wel erg groot dus ben ik maar opgestaan..
* NmQ.Thijs heeft vaag voorgevoel dat hij het gaat halen
hallo allemaal.. i'm still going strong.. Heb wel zondag de zwaarste dag gehad sinds ever.. hopen dat dat niet elke week zoveel enger wordt...
Gelukkig kan ik vanavond weer sporten dus dat gaat weer schelen.. en mensen geniet van ut mooie weer.. of dat makkelijker is weet ik dus niet
Count me in plz vanaf vandaag ga ik het proberen vol te houden ga 15 juli op vakantie naar kroatie en ik ga proberen om vanaf nu tot 15 juli droog te houden
Maarja, wat doen wij hier allen onzelf aan. Maargoed, we zijn ondertussen al een week bezig, dus zou 't zonde zijn om het nu op te geven. Op een of andere manier went het ook wel. Zolang je zorgt voor wat afleiding en er dus niet al te bewust mee bezig bent is het wel te doen. Maar het blijft oppassen voor de onbewaakte momenten dat je even rustig thuis zit te niksen...
But.. still going strong!
Dan wil ik bij deze meteen even mezelf, MrAbagnale, Zebigboss, Desdinova, Insanem666, Toet, geforceDDQ, ITCHY1, Homesettlers, Adfundum, MrMoon, Robertjuuh & NmQ.Thijs feliciteren met het volmaken van hun eerste week
* Nog 'maar' 33 dagen te gaan
quote:Dank je wel
Op maandag 26 mei 2003 14:49 schreef Wolve000 het volgende:Dan wil ik bij deze meteen even mezelf, MrAbagnale, Zebigboss, Desdinova, Insanem666, Toet, geforceDDQ, ITCHY1, Homesettlers, Adfundum, MrMoon, Robertjuuh & NmQ.Thijs feliciteren met het volmaken van hun eerste week
quote:
Op maandag 26 mei 2003 15:46 schreef Desdinova het volgende:[..]
Dank je wel
quote:haha ik had zondag ook een zware dag...must be something about the weather
Op maandag 26 mei 2003 09:41 schreef Zebigboss het volgende:
NmQ.Thijs kun jij niet die gevaarlijke avater weghalen
Geintje had ur geen last van hij viel alleen ineens ophallo allemaal.. i'm still going strong.. Heb wel zondag de zwaarste dag gehad sinds ever.. hopen dat dat niet elke week zoveel enger wordt...
Gelukkig kan ik vanavond weer sporten dus dat gaat weer schelen.. en mensen geniet van ut mooie weer.. of dat makkelijker is weet ik dus niet
Door de week kun je, inderdaad, tenminste sporten en vanalles...maar zondag is meestal zooo saai...
Maar ik ben er ook nog steeds in
* Robertjuuh wenst iedereen de komende 33 dagen succes
* Wolve000 stelt zich nu wel heel kwetsbaar op voor flauwe inkoppertjes
quote:Ik snap em ni
Op maandag 26 mei 2003 21:54 schreef Wolve000 het volgende:
Tsja.. de keuze tussen een vriendin en deze wedstrijd is ook neit zo heeeeeeeeel moeilijk* Wolve000 stelt zich nu wel heel kwetsbaar op voor flauwe inkoppertjes
quote:wat ?
Op maandag 26 mei 2003 22:57 schreef Line het volgende:[..]
Ik snap em ni
quote:'
Op maandag 26 mei 2003 23:08 schreef Stroef het volgende:[..]
wat ?
Welke inkopper kun je daar nu op maken?
Maar ik heb het nu dus al 1 dag volgehouden
Was vandaag ewel te laat op stage had me verslapen, 10 minuutjes te laat stelletje mierenneukers hier
Ennieweej, ik ben ff prutsen op school.. wish me succes
En mensen hou het vol jullie zijn mijn voorbeeld
quote:ja....alleen trek ik het niet..
Op dinsdag 27 mei 2003 13:55 schreef Line het volgende:
Suc6 beter laat dan nooit.En mensen hou het vol jullie zijn mijn voorbeeld
quote:Dus ga jij lekker fokken
Op dinsdag 27 mei 2003 11:01 schreef Line het volgende:[..]
Was vandaag ewel te laat op stage had me verslapen, 10 minuutjes te laat stelletje mierenneukers hier
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:12 schreef Robertjuuh het volgende:[..]
ja....alleen trek ik het niet..
(jullie snappen wel wat ik bedoel
)
quote:ja idd, bij mij gaat alles tot nu toe ook gewoon perfect. Maar het kan nog anders worden..
Op dinsdag 27 mei 2003 17:57 schreef MrMoon het volgende:[..]
ik snap em niet leg es uit
ik hou het nog vrij gemakkelijk vol eigenlijk, ik ben bang dat ik wel eens heel per ongeluk de 40 dagen ga halen
quote:Wat bedoel je?
Op dinsdag 27 mei 2003 18:25 schreef Harmonius het volgende:
mag je jezelf ook niet helpen?
quote:Ik was dus helemaal niet blij
Op dinsdag 27 mei 2003 18:46 schreef ssebass het volgende:
Hmm het gaat goed bij jullie geloof ik. Het rare is nu ik uit de wedstrijd ben maakt het me veel minder uit en heb ik er veel minder behoefte aan dan toen ik nog in de wedstrijd zat. Maar ik ben wel heel blij dat ik ben gestopt
quote:Ja na dik 2 uur vergaderen mag ik toch wel ff 5 minuten fokken d8 ik zo
Op dinsdag 27 mei 2003 14:37 schreef Yodium het volgende:[..]
Dus ga jij lekker fokken
Vandaag begon trouwens makkelijk. Ik werd uit m'n slaap gebeld en dan zo half wakker ben ik iig uberhaupt niet echt ergens toe in staat. Resultaat is wel dat ik nu moe ben
-edit- nog niet helemaal wakker, ik kan niet eens meer tellen
Misschien kom k nog wel n eind
quote:Vandaag dag 8 uit de contest.
Op woensdag 28 mei 2003 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
Jullie op GoT ook veel succes. Vorige week maandag was voor (de meesten van) ons de eerste dag, dus we zitten nu op dag 9 10. Zijn jullie toevallig ook op die dag begonnen?Vandaag begon trouwens makkelijk. Ik werd uit m'n slaap gebeld en dan zo half wakker ben ik iig uberhaupt niet echt ergens toe in staat. Resultaat is wel dat ik nu moe ben
-edit- nog niet helemaal wakker, ik kan niet eens meer tellen
Nog veel suc6, tis zwaar maar wel te doen als je genoeg wilskracht hebt
We hebben alweer 10 dagen vol gemaakt en zijn bezig aan de 11e. Mensen, we zijn al over een kwart Op de paar mensen na die later zijn begonnen dan...
quote:als het zo warm blijft is het idd makkelijker, hoewel het vrouwelijk schoon wel steeds meer uit de kleren gaat
Op donderdag 29 mei 2003 15:29 schreef Wolve000 het volgende:
Poe, vandaag zal ook wel niet zo'n probleem worden. 't Is veeeels te warm.We hebben alweer 10 dagen vol gemaakt en zijn bezig aan de 11e. Mensen, we zijn al over een kwart
Op de paar mensen na die later zijn begonnen dan...
quote:Dat wel ja.. Toen ik vandaag wakker werd (heeerlijk uitgeslapen) en uit m'n raam keek was dat ook wel riskant. Ik hebuitzicht op het grasveld hier bij een groep studentenflats en er lagen toch wel goeduitziende dames in bikini
Op donderdag 29 mei 2003 15:53 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
als het zo warm blijft is het idd makkelijker, hoewel het vrouwelijk schoon wel steeds meer uit de kleren gaat
Zeer aangenaam, maar niet iets wat me uit de wedstrijd helpt
quote:oow dit is zo herkenbaar
Op donderdag 29 mei 2003 15:57 schreef Wolve000 het volgende:[..]
Dat wel ja.. Toen ik vandaag wakker werd (heeerlijk uitgeslapen) en uit m'n raam keek was dat ook wel riskant. Ik hebuitzicht op het grasveld hier bij een groep studentenflats en er lagen toch wel goeduitziende dames in bikini
Zeer aangenaam, maar niet iets wat me uit de wedstrijd helpt
Maar alles is nog onder controle
Ik kom net van huldiging van PSV af niet bijzonder netzoals voorafgaande keren
Jammergenoeg morgen werken bij stage van 9 tot 16:30 en hierna van 18 tot 21 bij mijn andere werk
Maar ontopic: Ik ga dit weekend maar weer eens richting ouders. Er zijn nog twee feesten daar in de buurt waar ik mijn hoofd wel even moet laten zien (familie enzo). Dus ik denk niet dat dit een echt moeilijk weekend gaat worden. Hoewel er daar natuurlijk wel helemaal geen fluit te beleven is. Ach ja, we zullen zien
Maar ja jullie zijn allemaal nog veel beter bezig
Of niet bezig
[Dit bericht is gewijzigd door Yodium op 30-05-2003 00:05]
quote:Kun jezelf ook wel maken toch??
Op vrijdag 30 mei 2003 00:04 schreef MrAbagnale het volgende:
kan er trouwens misschien even een update van de lijst langskomen?
En MrMoon: Ik zou er trots op zijn
Volgens mij vergeet je je hele leven niet weer dat je ooit aan zo'n idiote wedstrijd hebt meegedaan
[Dit bericht is gewijzigd door Yodium op 30-05-2003 00:07]
Still going strong:
MrAbagnale
Desdinova
Insanem666
Toet
geforceDDQ
ITCHY1
Adfundum
Wolve000
MrMoon
Robertjuuh
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
rolfvp (-4 dagen)
Stroef (-5 dagen)
Aernoud (-5 dagen)
Line (-7 dagen) toch?
Uitgevallen :
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Yodium 5 dagen
Homesettlers 8 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 11 dagen
ssebass 14 dagen en 14,5 uur[quote]
[Dit bericht is gewijzigd door Wolve000 op 30-05-2003 12:13]
Bij mij gaat t ook nog steeds lekker Morgen met Insanem666 dus op vakantie richting maastricht.. Let's see if we can keep it clean
zou niet zo'n punt moeten zijn..
Reporting back @ monday or so
quote:Klopt volges mij ik was iig precies een week later begonnen dan jullie.
Op vrijdag 30 mei 2003 00:12 schreef Wolve000 het volgende:
We hebben alweer 11 dagen erop zitten mensen!Still going strong:
MrAbagnale
Zebigboss
Desdinova
Insanem666
Toet
geforceDDQ
ITCHY1
Adfundum
Wolve000
MrMoon
Robertjuuh
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
rolfvp (-4 dagen)
Stroef (-5 dagen)
Aernoud (-5 dagen)
Line (-7 dagen)toch?
Uitgevallen
:
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Yodium 5 dagenHomesettlers 8 dagen
[..]Is die nou still going strong of heeft ie zich uit de wedstrijd teruggetrokken?
Zit hier nu met mijn gare kop op stage
ZEBIGBOSS = OUT
pijnlijk om te incasseren..
reden : 2.5 keywords; strand, topless-active- lesbo's.
hmm voor iedereen die nog in is.. als je eruitligt doet dat echt super veel pijn.. bij mij tenminste dus voor het plezier kun je het beter laten..
[Dit bericht is gewijzigd door Zebigboss op 30-05-2003 10:45]
quote:heb je je nou op het strand gerukt of wat?
Op vrijdag 30 mei 2003 10:41 schreef Zebigboss het volgende:pijnlijk om te incasseren..
![]()
reden : x keywords; strand, topless, active, lesbo's.
quote:sorry no details....
Op vrijdag 30 mei 2003 10:44 schreef Stroef het volgende:
heb je je nou op het strand gerukt of wat?
"jouw" website is van toepassing
Rare dromen ook altijd.. Ik was nog niet eens wakker...
Even lijstje bijwerken dan maar...
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 12:11 schreef Wolve000 het volgende:
* Wolve000 ligt er ook uitRare dromen ook altijd.. Ik was nog niet eens wakker...
quote:BITCHFIGHT!
Op zaterdag 31 mei 2003 06:47 schreef maartena het volgende:
Icoondief
* Stroef is out ... achjeh wat anders .... lekker zuip avondje .. 1 uur thuis ... hoe moet ik die komende 6 uur nog beetje origineel opvullen
* Stroef gaat wel weer opnieuw beginnen .. ik maak vanavond wel ff nieuw lijstje . dus als er mensen zijn die ook nu willen beginnen .. MELD U!
Gister ik eerst werken bij stage daarna bij me bijbaan dus ik kei moe nog ff US marshals gekeken was het reclame ik zappen kom ik bij v8 was pr0n op ik omfg negeren met veel moeite weggedrukt
En gewoon gaan slapen en alles nog lekker drooggebleven dus ik doe nog steeds mee
quote:Hier ben ik ook bang voor... Een keer was het bijna raak, maar ik werd min of meer wakker en hield het in (niet echt gezond volgens mij), maar goed het bleef dus geheel droog
Op vrijdag 30 mei 2003 12:11 schreef Wolve000 het volgende:
* Wolve000 ligt er ook uitRare dromen ook altijd.. Ik was nog niet eens wakker...
misschien kunnen overblijvers aansluitend een cursus yoga-lichaamsbeheersing volgen.. incl pijn-controle met spijkerbedden..
Wat ik wil zeggen: Jullie zijn helden, hopen dat niemand afvalt verder.. maar ik vrees het ergste
Vind dat ik het met mijn 8 daagjes toch keurig heb gedaan...
Volgende week zuipen in LLORET!!! JOEHOE!! DOORSTARTEN!!
Mannen en (vrouwen) HOU DIE RUST!!! Dan doe ik dat niet.....haha
quote:misschien ben jij zelf wel icoondief
Op zaterdag 31 mei 2003 06:47 schreef maartena het volgende:
Icoondief
ik doe trouwens nog steeds mee met de wedstrijd, wat een makje tot nu toe als het de overige dagen ook zo gaat dan is dit een eitje geweest
p.s. verwacht na al die dagen geen ontzetten lekker orgasme, want dat gaat tegen vallen dat wordt nog even heel hard afzien. Maar succes
Slapen is levensgevaarlijk in deze business.
Maar ik begin nu iig weer opnieuw voor mezelf.
quote:ik ook
Op zondag 1 juni 2003 10:30 schreef Line het volgende:
GVDben er helaas uit.
Slapen is levensgevaarlijk in deze business.
Maar ik begin nu iig weer opnieuw voor mezelf.
Al 1 dag weer bezig ..
Line
Stroef
Stroef en Ik halen jullie allemaal in
quote:Ik meld me nog maar eens even, twee weken bezig nu. Gaat nog verrassend goed moet ik zeggen.
Op maandag 2 juni 2003 09:35 schreef Zebigboss het volgende:
in iedergeval 2 weken en hoeveel meer precies ligt aan je startmoment he.. maaruh er blijft verdacht-weinig over van het starters lijstje
2 dagen beina .. :
Stroef
Line
10 dagen :
Yodium
Uitgevallen :
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Yodium 5 dagen
Homesettlers 8 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 11 dagen
Stroef 7 dagen
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen (toch?)
Alweer 2 dagen ..
Opnieuw:
Stroef
Line
10 dagen ..
Allang:
Yodium
geen dank allemaal
quote:toch dank
[b]Op maandag 2 juni 2003 18:45 schreef Stroef het volgende
geen dank allemaal
quote:volgends mij ligt de helft van de "volhouders" er eigenlijk al allemaal uit
Op maandag 2 juni 2003 19:00 schreef Adfundum het volgende:[..]
toch dank
quote:en als je nou al 39 dagen bezig was ?.,.... dan zou je je bek toch gewoon houden
Op maandag 2 juni 2003 19:06 schreef Adfundum het volgende:
Volgende week komt mijn vriendin terug uit het buitenland en dan val ik geheel vrijwillig uit deze wedstrijd. Ik ben wel goed maar niet gek.
quote:ik vertrouw je icoon alleen niet
Op maandag 2 juni 2003 19:18 schreef Desdinova het volgende:
Denk ook dat de helft van de volhouders cheat ofzoMaar ik zit er nog echt in.. Spijt genoeg gehad na de 1e keer opgeven.. dus vandaar
verliezer blijft verliezer van de 2e tot de 500ste plaats.. helaas
quote:Hij spuit toch niet?
Op maandag 2 juni 2003 19:29 schreef Stroef het volgende:[..]
ik vertrouw je icoon alleen niet
Wel n mooie trouwens eh?
Vannacht he (tenminste, half elf toen ik nog sliep). Meteen toen ik het gebeurde was ik er bewust van. Zonde, want om er met mn handen vanaf te blijven had ik wel 60 dagen vol kunnen houden.
quote:Je bent iig niet de enige die op zo'n lullige manier uit de strijd is gevallen. Maarja, dat is geen troost. Je hebt overigens wel gelijk, op een gegeven moment is zelfbeheersing niet zo'n probleem, maarja.... slaap is wat moeilijker te controleren...
Op dinsdag 3 juni 2003 11:22 schreef Toet het volgende:
ShitVannacht he (tenminste, half elf toen ik nog sliep). Meteen toen ik het gebeurde was ik er bewust van. Zonde, want om er met mn handen vanaf te blijven had ik wel 60 dagen vol kunnen houden.
quote:Ja!!!
Op dinsdag 3 juni 2003 22:55 schreef MrAbagnale het volgende:
voor mij is het vooral sochtends moeilijk. hebben meer mensen dat?
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 22:34 schreef Aernoud het volgende:
ahh.. fuck... misgegaanwas lekker op gang, dacht er zelfs niet meer aan, eend aarom hak niet in de gaten wat ik deed! i'm so folish
heb er wel lang ingezeten, volgens mij?
Is met dubbel O namelijk..
Stom he? Eigenlijk is er helemaal geen drang om t te doen.. maar je mist t gewoon.. je doet t gewoon.. like, what tha hell..
quote:ik heb 's ochtends geen tijd want ik moet binnen een kwartier vanuit bed bij de bushalte staan
Op dinsdag 3 juni 2003 22:55 schreef MrAbagnale het volgende:
voor mij is het vooral sochtends moeilijk. hebben meer mensen dat?
En ik zit er nog steeds in en ik begin het toch wel steeds meer een prestatie te vinden van mezelf. Het is wel moeilijker dan ik dacht
maarjah.............nu alweer de 5e dag zonder problemen
quote:Ook met sex heb je avond en ochtend-mensen
Op woensdag 4 juni 2003 00:02 schreef Toet het volgende:
Hoe kan het sochtends, als je wakker bent, nou moeilijk zijn?
Maarjah zoals ik al zei doordeweeks heb ik het veelste druk dus let ik er niet op maar in het weekend is het altijd gevaarlijk
quote:Ik bedoel eigenlijk: hoe kan het moeilijk zijn als je wakker bent?
Op vrijdag 6 juni 2003 01:16 schreef ZixS het volgende:[..]
Ook met sex heb je avond en ochtend-mensen
Je hoeft er alleen maar met je handen vanaf te blijven.
quote:haha en dat is soms moeilijker dan je denkt hoor
Op vrijdag 6 juni 2003 13:08 schreef Toet het volgende:[..]
Ik bedoel eigenlijk: hoe kan het moeilijk zijn als je wakker bent?
Je hoeft er alleen maar met je handen vanaf te blijven.
quote:zeg dat wel, I'm out de verleiding werdt te groot.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:17 schreef MrMoon het volgende:[..]
haha en dat is soms moeilijker dan je denkt hoor
Alweer 18,5 dagen ..
Still going strong:
Insanem666
geforceDDQ
ITCHY1
Adfundum
MrMoon
Robertjuuh
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
Yodium (-5 dagen)
Stroef (-12 dagen)
Line (-12 dagen)
ZixS (-18 dagen)
Uitgevallen :
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Yodium 5 dagen -> opnieuw
Stroef 7 dagen -> opnieuw
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
MrAbagnale 18,5 dagen
Als er nog fouten zijn meld het dan maar even.
[Dit bericht is gewijzigd door Yodium op 07-06-2003 10:10]
quote:Had ik geen last van
Op vrijdag 6 juni 2003 15:17 schreef MrMoon het volgende:[..]
haha en dat is soms moeilijker dan je denkt hoor
quote:Wat 37 dagen??
Op zaterdag 7 juni 2003 17:17 schreef HomerJ het volgende:
37 dagen
Kunnen Insanem666, geforceDDQ, ITCHY1, Adfundum, Robertjuuh en NmQ.Thijs ook even laten weten hoe het hun vergaat?
quote:* Robertjuuh meld zich
Op zaterdag 7 juni 2003 23:04 schreef Yodium het volgende:[..]
Wat 37 dagen??
Kunnen Insanem666, geforceDDQ, ITCHY1, Adfundum, Robertjuuh en NmQ.Thijs ook even laten weten hoe het hun vergaat?
gaat opzich wel goed hoor... eigenlijk (bijna) geen problemen meer ondervonden. Ik heb het wel onder controle. Maar zin heb ik wel iedere dag dan ga ik maar gauw wat Fok!ken ofzo of muziek luisteren dat werkt echt goed!! flink hard de stereo aan met een "catchy" liedje erop. Dan kun je daar ff je frustraties op loslaten. In tegenstelling tot de rest (volgens mij) heb ik het 's avonds het moeilijkst
Volgens mij ben ik nu op de helft??
* Wolve000 houd het vooralsnog maar even bij toeschouwer. Misschien een andere keer weer, het begint nu wat rommelig te worden
quote:danku, het wordt wel steeds moeilijker moet ik zeggen. Kweet niet of ik et einde wel haal. Maar ik vind et al een prestatie dat ik de helft heb gehaald.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:22 schreef Wolve000 het volgende:
Ik geloof dat jullie, althans de mensen die gewoon netjes op tijd zijn begonnen en dat vol hebben gehouden, over 40 minuten op de helft zitten. Succes!
Ik snap dat niet gewoon uitgeweest etc ga slapen en dan gaat het fout .
Maar heb opzich niet gemasturbeerd. Is gewoon psychisch dat ik mijn dromen niet onder controle kan houden of lichamelijk dat mijn hormonen na een week op springen staan ffs
Alweer 20 dagen ..
Still going strong:
Insanem666
geforceDDQ
ITCHY1
Adfundum
MrMoon
Robertjuuh
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
Yodium (-5 dagen)
Stroef (-12 dagen)
ZixS (-18 dagen)
Uitgevallen :
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
MrAbagnale 18,5 dagen
Edit: Ik vind dat nu niemand zich nog mag inschrijven.... we zijn tenslotte al op de helft.... mee eens?
[Dit bericht is gewijzigd door Yodium op 08-06-2003 13:02]
ruim 18,5 dag voor mij dus, net iets korter dan ik gehoopt had.
quote:Het gaat nu hard mensen, nog maar 5 die vanaf het begin hebben meegedaan en we zijn nu op de helft. Sterkte voor de rest.
Alweer 20 dagen ..
Still going strong:
Insanem666
geforceDDQ
ITCHY1
MrMoon
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
Yodium (-5 dagen)
Stroef (-12 dagen)
ZixS (-18 dagen)Uitgevallen :
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
MrAbagnale 18,5 dagen
Adfundum ook 18, 5 dagen
Robertjuuh 20,5 dagen
[Dit bericht is gewijzigd door Adfundum op 08-06-2003 14:21]
Alweer 20 dagen ..
Still going strong:
Insanem666
geforceDDQ
ITCHY1
MrMoon
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
Yodium (-5 dagen)
Stroef (-12 dagen)
ZixS (-18 dagen)
Uitgevallen :
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
MrAbagnale 18,5 dagen
Adfundum 18,5 dagen
Robertjuuh 20,5 dagen
Edit: Ik vind dat nu niemand zich nog mag inschrijven.... we zijn tenslotte al op de helft.... mee eens?
Maar ik ben wel benieuwd hoe het die mensen vergaat die ook meedoen maar al heel langs niets meer hebben laten horen....
Dus: Insanem666, geforceDDQ, ITCHY, NmQ.Thijs, SlickerThanAverage en anahka2309 vertel!!
quote:kdenk dat ze eruit liggen en dat proberen te verbergen
Op maandag 9 juni 2003 16:43 schreef Yodium het volgende:
Ik ben nog steeds in de wedstrijd... hoewel het vannacht wel moeilijk was....Maar ik ben wel benieuwd hoe het die mensen vergaat die ook meedoen maar al heel langs niets meer hebben laten horen....
Dus: Insanem666, geforceDDQ, ITCHY, NmQ.Thijs, SlickerThanAverage en anahka2309 vertel!!
quote:Ik zou het wel netjes vinden als ze dat ook even bevestigen... met een eerlijke datum van uitval erbij.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:11 schreef MrMoon het volgende:[..]
kdenk dat ze eruit liggen en dat proberen te verbergen
kheb het nog steeds vol weten te houden. hoewel ik echt steeds vaker toch ff wil, maar ja ik ben nu al zo ver nu wil ik het eigenlijk ook halen
Ik postte alleen dat ik es zou kijken of ik een weekje zou halen...
niet dus
Uitgevallen :
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
MrAbagnale 18,5 dagen
Adfundum 18,5 dagen
Robertjuuh 20,5 dagen
Inschrijven is niet meer mogelijk.
quote:ja maar het zijn net die momenten dat je zeg maar niet oplet/wakker bent
Op dinsdag 10 juni 2003 00:11 schreef MrMoon het volgende:[..]
kdenk dat ze eruit liggen en dat proberen te verbergen
kheb het nog steeds vol weten te houden. hoewel ik echt steeds vaker toch ff wil, maar ja ik ben nu al zo ver nu wil ik het eigenlijk ook halen
maar hou vol
quote:ja nou ik ben nog steeds in!!!
Op maandag 9 juni 2003 16:43 schreef Yodium het volgende:
Ik ben nog steeds in de wedstrijd... hoewel het vannacht wel moeilijk was....Maar ik ben wel benieuwd hoe het die mensen vergaat die ook meedoen maar al heel langs niets meer hebben laten horen....
quote:
Op zondag 18 mei 2003 22:13 schreef Wolve000 het volgende:
En zullen we nog maar even de regeltjes doornemen met z'n allen?De spelregels:
We zullen het niet zo overdreven streng doen als in de film zelf. Zoenen/strelen/aanraken enz. is allemaal toegestaan. Waar het eigenlijk om draait: Gij zult niet ejaculeren.
Het is natuurlijk heel makkelijk om te cheaten, maar ja, wat heb je DAAR in godsnaam aan. Het gaat om de eer en die win je alleen als je eerlijk bent, klaar.
Dus.... wie doet er mee? Te beginnen vanavond om 0:00. Als af en toe iemand even onderstaand lijstje kan kopieren dan kunnen we mooi zien hoe iedereen er voor staat.
(Met dank aan Kamphuys, scheelt toch weer even wat typwerk
)
quote:hoe kan je er nou uitliggen voordat je een orgasme hebt gehad? dan ligt iedereen die nog meedoet eruit
Op dinsdag 10 juni 2003 18:28 schreef Stroef het volgende:
tering .. krijg ut moeilijk .......en nog pas 10 dagen .. naja. trouwens ..lig je eruit als je orgasme hebt gehad? of daarvoor al .. ?
quote:hihi ja idd... dat je jezelf helemaal niet mag aanraken enzo....
Op dinsdag 10 juni 2003 22:19 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
hoe kan je er nou uitliggen voordat je een orgasme hebt gehad? dan ligt iedereen die nog meedoet eruit
Hoe erg stink je dan nu??
quote:Nou... dat ging ik dus ook ff doen... en toen was ik er mooi wel uit... dus ik kijk nu wel uit
Op dinsdag 10 juni 2003 23:35 schreef Stroef het volgende:
wtf? naja .. ik bedoel .. gewoon wel trekken etc.. maar neit klaarkomen .. kan ook opluchten. mits je ertegen kanom op het hoogte punt te stoppen
quote:dat werkt niet neem dat maar van me aan
wtf? naja .. ik bedoel .. gewoon wel trekken etc.. maar neit klaarkomen .. kan ook opluchten. mits je ertegen kanom op het hoogte punt te stoppen
quote:
quote:so .. this is my fault ??
Op woensdag 11 juni 2003 02:27 schreef GWD het volgende:
Na de film had ik er ook over zitten denken, gewoon benieuwd of het me zou lukken. Maarja toen kwam zij ... en zij en zij en zij en zij etc.
vandaag issut ook geod gegaan met mij hoor vrindin is al 4 dagen ongesteld .. vrijdag ga ik ergens zuipen. zaterdag wel party .. kijken hoe het dan gaat .. en zondag .. jeh .. dat zien we dan wel weer:)
quote:Je doet mee terwijl je een vriendin hebt??
Op woensdag 11 juni 2003 22:42 schreef Stroef het volgende:[..]
so .. this is my fault ??
![]()
vandaag issut ook geod gegaan met mij hoor
vrindin is al 4 dagen ongesteld .. vrijdag ga ik ergens zuipen. zaterdag wel party .. kijken hoe het dan gaat .. en zondag .. jeh .. dat zien we dan wel weer:)
Bij mij gaat het ook nog goed...
quote:tot nu toe is het er dus nog niet van gekomen ..
Op woensdag 11 juni 2003 22:49 schreef Yodium het volgende:[..]
Je doet mee terwijl je een vriendin hebt??
pfff.... dat ze dat toestaatBij mij gaat het ook nog goed...
quote:Yeah right, zeker nog nooit blauwe ballen gehad
quote:Succes! Je kunt het!
Op donderdag 12 juni 2003 11:47 schreef SlickerThanAverage het volgende:
aaah nu op dag 21 en ik houd het echt niet meerr!!!!
Ik had het ook even heel moeilijk vanochtend... maar ik ben dr nog
naja ik kon het wel langer volhouden meen ik, maar ik had er gewoon opeens geen zin meer in, en tja wat als je 40 dagen hebt bereikt dan zit je echt zo van yay was dit het? Niet dat ik de medespelers wil ontmoedigen hoor... maja moet je maar voor jezelf ff bekijken
hier dus de nieuwe tussenstand :
Alweer 22 dagen ..
Still going strong:
Insanem666
geforceDDQ
ITCHY1
MrMoon
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
Yodium (-5 dagen)
Stroef (-12 dagen)
Uitgevallen :
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
MrAbagnale 18,5 dagen
Adfundum 18,5 dagen
Robertjuuh 20,5 dagen
SlickerThanAverage 21 dagen
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:36 schreef Kamphuys het volgende:
Gaat het lekker mannen??
Jammer SlickerThanAverage!
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 00:34 schreef Yodium het volgende:
Alweer 25 dagen ..
Still going strong:
Insanem666
geforceDDQ
ITCHY1
MrMoon
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
Stroef (-12 dagen)
Uitgevallen :
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
MrAbagnale 18,5 dagen
Adfundum 18,5 dagen
Robertjuuh 20,5 dagen
SlickerThanAvarage 21 dagen
Yodium 21 dagenAls er nog fouten zijn meld het dan maar even.
gister dus maar beetje gaan zuipen enzo .. geen vriendin vanavond ook feest ...
komt geod hoor jongens.
quote:Wanneer?
Op zaterdag 14 juni 2003 21:05 schreef InsaneM666 het volgende:
nou uh...tja..helaas moet ik jullie mededelen dat ik gefaald heb...
ik heb door deze topic paar vrienden op dit idee gebracht en die zijn beiden ook al bijna 2 weken bezig... volgende keer (als ik dan single ben) doe ik weer mee
quote:ik doe nooit meer mee. Ik vind 1 keer wel genoeg en daarom ga ik ook echt proberen het gewoon te halen dan kan in ieder geval zeggen dat ik het gehaald heb. en het lukt nog steeds dus ik ben al goed op weg. Hoe lang moeten we eigenlijk nog?
Op zondag 15 juni 2003 17:01 schreef Underdoggy het volgende:
wel slap van mij na 2.5 dag eruit.. het ontglipt je gewoon...ik heb door deze topic paar vrienden op dit idee gebracht en die zijn beiden ook al bijna 2 weken bezig... volgende keer (als ik dan single ben) doe ik weer mee
Uitgevallen :
Insanem666 ????
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
MrAbagnale 18,5 dagen
Adfundum 18,5 dagen
Robertjuuh 20,5 dagen
Yodium 21 dagen
* Stroef + geile webcamgirl ......
Alweer 29 dagen ..(bijna 30)
Still going strong:
geforceDDQ
ITCHY1
MrMoon
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
Uitgevallen :
Insanem666 ????
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
MrAbagnale 18,5 dagen
Adfundum 18,5 dagen
Robertjuuh 20,5 dagen
Yodium 21 dagen
Stroef 17 dagen en 22 uur.
Volgens mij is MrMoon de winnaar nu al.... ik heb die anderen niet zo hoog want als je aan zo'n wedstrijd meedoet ben je daar best veel mee bezig en dan vergeet je echt niet te posten hoe het gaat.
Verder echt veel succes voor de mensen die erin zitten. Hoe houden jullie het in godsnaam vol. Hebben jullie soms een kuisheidsgordel om en de sleutel aan een of andere sadist weggegeven voor 40 dagen :S
quote:neej ik lig 's avonds vastgebonden op mn bed met mn handen aan een zijkant van het bed
Op dinsdag 17 juni 2003 23:33 schreef ssebass het volgende:
Eigenlijk moet iedereen die er nog in zit zich even melden. Beetje jammer als er mensen instaan die er allang uitliggen en inderdaad als je in de wedstijd zit ben je er wel veel mee bezig. Ik heb toen ook niet veel gepost maar ik had niet altijd beschikbaarheid over het internet, vandaar.Verder echt veel succes voor de mensen die erin zitten. Hoe houden jullie het in godsnaam vol. Hebben jullie soms een kuisheidsgordel om en de sleutel aan een of andere sadist weggegeven voor 40 dagen :S
quote:That was a close one
Op maandag 16 juni 2003 16:47 schreef Stroef het volgende:
gister nog op bed gelegen met vriendin .. mijn lul in haar hand. d8 naja het zal iig wel lekker spuiten .. toen kwam dr moederdus i'm still in
quote:Die mensen die niet reageren moet je gewoon schrappen want die zijn er ECHT allang niet meer mee bezig hoor. Als je al zover bent dan beheerst het je denken echt wel en post je hier echt wel af en toe.
Op dinsdag 17 juni 2003 23:33 schreef ssebass het volgende:
Eigenlijk moet iedereen die er nog in zit zich even melden. Beetje jammer als er mensen instaan die er allang uitliggen en inderdaad als je in de wedstijd zit ben je er wel veel mee bezig. Ik heb toen ook niet veel gepost maar ik had niet altijd beschikbaarheid over het internet, vandaar.Verder echt veel succes voor de mensen die erin zitten. Hoe houden jullie het in godsnaam vol. Hebben jullie soms een kuisheidsgordel om en de sleutel aan een of andere sadist weggegeven voor 40 dagen :S
quote:Aaarchh.... ik zie in je fotoboek dat je een vriendin hebt..... hoe combineer je dat nou weer met deze wedstrijd???
Op woensdag 18 juni 2003 00:19 schreef MrMoon het volgende:[..]
neej ik lig 's avonds vastgebonden op mn bed met mn handen aan een zijkant van het bed
haha neej gewoon een kwestie van doorzettingsvermogen alhoewel ik niet denk dat ik het ook nog lang houdt. Ik heb echt weer zin om aan mn pik te trekken of me aan mn pik te laten trekken. Na ja kzie nog wel hoe lang ik het houd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |