Net al die andere topics doorgebladerd, geweldig al die trotse ouders en hun foto's. Uiteraard ben ik niet minder trots, daarom hieronder mijn kroos:
Storm, de oudste (10-12-2000):
Onze Sverre is met zijn 11-weken vroeggeboorte een echt vechtertje gebleken (19-08-2002)
En de volgende aanwinst, Kruimeltje staat in de planning voor 19-08-2003:
meer moois op http://www.familie-nagel.nl/
[Dit bericht is gewijzigd door bastardhost op 21-05-2003 22:04]
hier dan nog een keer
wie wil voor mij wat foto's plaatsen van de mammacreadag?
Wil je dat ik je post nog even in het zwangerschap en babietjestopic zet?
quote:Christan heette ook Kruimeltje toen hij nog in mijn buik zat
Op woensdag 21 mei 2003 21:59 schreef bastardhost het volgende:
De kick-ofNet al die andere topics doorgebladerd, geweldig al die trotse ouders en hun foto's. Uiteraard ben ik niet minder trots, daarom hieronder mijn kroos:
Storm, de oudste (10-12-2000):
[afbeelding]Onze Sverre is met zijn 11-weken vroeggeboorte een echt vechtertje gebleken (19-08-2002)
[afbeelding]En de volgende aanwinst, Kruimeltje staat in de planning voor 19-08-2003:
[afbeelding]meer moois op http://www.familie-nagel.nl/
quote:Mooie meissies bedoel je
Op woensdag 21 mei 2003 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooie Sitecom pen
Leuk om die bekende gezichten weer te zien
Bo vondt 't allemaal maar machtig interessant wat er allemaal gebeurde
Ik ben gewoon stoer met mijn zonnebril
Ik vind het leuk!
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 25-05-2003 07:53]
En dan vergeet ik bijna Jordy, Chiara, Storm, Sverre, Kruimeltje en Bo. Er is ook geen beginnen aan met al die leuke kindjes . En de Crea's sla ik dan voor het gemak maar over.
Wat wordt m'n kleine schaapie alweer groot..
we hebben voor het eerst z'n haar geknipt, er was niet echt meer wat mee te beginnen, wat een weemoed allemaal....
Uitpakkuh!
Haaaaaaaaaai lieve Bram
Wauw een pop!
Ik loop nog steeds in de rondte (en ben gek op autosleutels).
De taart!
Hmmm lekker, taart!
Bram is door opa en oma in bad gedaan. Dat geeft ons de gelegenheid daar weer eens foto's van te nemen.
Even ter vergelijking, hier was hij nog geen 2 weken oud, ongeveer 10 weken geleden dus:
quote:BRAM! Wat wordt je al een grote jongen zeg! Wow!
Op zondag 25 mei 2003 11:23 schreef Karin het volgende:
Ahhh daar gaat Jonas' haar. Maar wel een lekker kort koppie nu.
Vond ie het eng het knippen?Bram is door opa en oma in bad gedaan. Dat geeft ons de gelegenheid daar weer eens foto's van te nemen.
Even ter vergelijking, hier was hij nog geen 2 weken oud, ongeveer 10 weken geleden dus:
[afbeelding]
mama is blij...
hier de kiekjes:
quote:wat een lekker koppie met die rooie wangen! Heerlijk zeg!
Op maandag 26 mei 2003 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Christan is vandaag met oma naar het strand geweest. Daar word je wel een beetje moe van
zucht..... (nostalgie )
En Christan vergeet ik ook niet natuurlijk (duimsmiley)
King Damon
En die blijvend lekkere blote billen
Wat vinden jullie van mijn stoere overhemd?
mijn gezicht glimt nog omdat ik net klaar ben met drinken, het was wel heel vermoeiend dus ik slaap nog even verder
De kwaliteit laat wel weer wat te wensen over, maar hier zijn weer verse foto's dan!!!
En wat een prachtige foto's van slapende Duncan en Damey
Wat zijn D&D een lief stel zo
Ik heb hier een meisje dat graag wil trouwen ze vond een vlag in de schuur
een Grolsch-sleepje, nu de jurk nog
Ze wil duidelijk niet zoenen
quote:die beentjes zijn een beetje rood! Hoe dat?
Op dinsdag 27 mei 2003 15:25 schreef lily het volgende:
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 14:57 schreef Nausicaa het volgende:
Vanochtend op de Efteling:"Waar komt dat geluid toch vandaan
"
[afbeelding]
Sorry voor het spammen maar af en toe moet het gewoon even nouja af en toe
Hier is mijn Superman:
Maar eh, mag ie zijn sokjes niet uit? Ik krijg het al warm als ik het zie
René ging trouwens alleen trouwen
quote:Aha, zeker in de krant gelezen van die kunstenares hier in Haarlem
Op vrijdag 30 mei 2003 11:44 schreef moussy het volgende:
Wat heeft Bram een gááf pak!!!René ging trouwens alleen trouwen
Ik wil wel even Lois Lane spelen!!! Wat een lekker ding!!!
quote:Ik heb een koude voeten-tic. Zelfs met dit weer heb ik sokken met daarover schapesokken of pantoffels aan. Kan het dus ook niet aanzien blote voetjes bij Bram. Maar het is hier binnen maar 22 graden dus dat is maar 1 graadje warmer dan dat het normaal is.
Op vrijdag 30 mei 2003 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Superfoto's Karin![]()
Maar eh, mag ie zijn sokjes niet uit? Ik krijg het al warm als ik het zie
quote:Ze ging nieteens met haar vader trouwen??
Op vrijdag 30 mei 2003 11:44 schreef moussy het volgende:
Wat heeft Bram een gááf pak!!!René ging trouwens alleen trouwen
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 11:50 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding]
Ik wil wel even Lois Lane spelen!!! Wat een lekker ding!!!
quote:Dat heeft hij altijd als hij uit bad komt (en nee het water is niet te heet, we hebben een thermostaatkraan en ik zet hem altijd op 38 graden)
Op woensdag 28 mei 2003 21:43 schreef daniman het volgende:[..]
die beentjes zijn een beetje rood! Hoe dat?
edit-foto verwijderd om beschermingsredenen-edit
Onze hond wilde er ook graag bij, Damon vond dat geen goed idee
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 30-05-2003 23:17]
Lily, ik vind het echt heel erg leuke foto's, alleen, zou je die bovenste wel zo laten staan? Ik doe er niks raars mee, maar je weet maar nooit wat voor rare types ook hier op fok kijken. Ik wil me verder nergens mee bemoeien hoor.
quote:weet niet wat voor een foto het PRECIES betrof, maar wrs een foto waar ie in volledig onbedekt te zien is en in dat geval geef ik jou helemaal gelijk!
Op vrijdag 30 mei 2003 23:23 schreef Lois het volgende:
Ik ben zo brutaal geweest om de foto te verwijderen Lily. Ik hoop dat je me dat niet kwalijk neemt, ik vond het een prachtige foto maar iets te prive voor zo'n groot, divers en anoniem publiek. Het is niet zo dat dit soort foto's niet mogen, dat is niet het geval, maar ik wilde jullie wel beschermen tegen mensen die niet met goede bedoelingen dit soort foto's bekijken.
Ik zou zelf dan ook niet blootfotoos van (mijn) kinderen gaan posten hier...
quote:Een foto van een bloot jongetje, op zich heel onschuldig, maar ja, er zijn rare mensen op deze wereld waardoor je zulke foto's helaas niet kunt laten staan... triest maar waar, het was een hele lieve foto Lily
Op zaterdag 31 mei 2003 14:22 schreef daniman het volgende:[..]
weet niet wat voor een foto het PRECIES betrof, maar wrs een foto waar ie in volledig onbedekt te zien is en in dat geval geef ik jou helemaal gelijk!
Ik zou zelf dan ook niet blootfotoos van (mijn) kinderen gaan posten hier...
Beetje raar over de bloot-mannetje-foto, maar wanneer ik erover nadenk is het wel logisch. Er zijn mensen die daar met andere ogen naar kijken.
Wat ik niet wil onthouden, vers van de pers: Onze Sverre wil graaaaag lopen aan de hand. Doen we zo weinig mogelijk, want het geeft hem heerlijk de kans te overstrekken... maar zo heel nu en dan, met je blote voeten op iets dat gras heet, dat moet kunnen..
Dat buitenspelen achter het huis doen ze trouwens op een heerlijk veilige kinderspeelplaats
Hihi, ik vergeet bijna te zeggen hoe het hier gaat. Dat op zich is al goed nieuws natuurlijk. Het gaat hier super. Astrid voelt zich een stuk beter dan de afgelopen dagen, aanmerkelijk minder harde buiken. De kleine is nog altijd heel aktief. Voor onszelf hebben we ook een diagnose gesteld, waar de gynacoloog in Hengelo dat nog niet durfde en die in Zwolle nergens over gesproken heeft. Wij zijn van mening dat we slachtoffer zijn van "Cervix-insufficientie".
Blijft rust houden en dat lukt Astrid aardig
[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 01-06-2003 17:40]
quote:Hij deed 't...
Op zondag 1 juni 2003 16:03 schreef Dinus het volgende:
Hij doet ut dus!
Ik heb van opa zaterdag een waterspeeldingus gekregen omdat ik nog niet in zwembadjes enzo mag met mijn oren.
Ik speel hier de hele dag mee, ik wil zelfs smorgens niet meer eten maar eerst hier mee spelen.
Dààg lieve Eva! Tot gauw!
[Dit bericht is gewijzigd door gebruikersnaam op 04-06-2003 21:54]
quote:ze doen het niet
Op woensdag 4 juni 2003 21:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
Rhody is alweer 10 maanden, wat gaat dat toch snel. zo ligt die lekker stil in je armen, nu kruipt die kraaiend van plezier de hele kamer door op zoek naar spannende dingen.Hij zegt nu ook 1 woordje , en dat woordje is PAPA *trots is[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:nu wel
Op woensdag 4 juni 2003 21:48 schreef Sylvana het volgende:[..]
ze doen het niet
Mogen semi-vaders en geemancipeerde broers hier ook posten ?
Esther, 1,5 jaar oud alweer, hier van maand tot maand....
En Jennifer, die al heel wat verschillende gezichtjes heeft gehad in 11 weken tijd...
Hier mijn kleine zusje, beetje oude fotow want toen was ze nog 4 nu is ze net 5
Zwijmel.... ik vind hem nog steeds echt geweldig!!
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat heeft Lars een mooi mondje zeg
Ja hè! En mag ik ook even wijzen op zijn evenzo mooie oogjes én lieve neusje én schattige haartjes én zachte huidje én heerlijke geur... maar dat ruik je niet door het beeldscherm...
Zo, genoeg opgeschept voor vandaag..
Ik zie 'm nu voor het eerst, het is echt een kereltje om trots op te zijn!
quote:Ik had al wat fotootjes in het zwangerschap en kindjestopic gezet, die zijn ook geweldig mooi!
Op vrijdag 6 juni 2003 13:07 schreef melonovy het volgende:
wat is Lars lieffff!Ik zie 'm nu voor het eerst, het is echt een kereltje om trots op te zijn!
en Dinus heel leuk die collages! (je kunt wel zien dat 't zusjes zijn!)
Volgens mij is René niet de enige die in de ban is van Woeste Willem (jeetje die ken ik helemaal niet, maarja zegt natuurlijk niets). Die koppies van die kindertjes
Wat een stoere zonnebril LadyS!
Wat een prachtige collage's van Jennifer en Esther. Jennifer heeft inderdaad een hoop verschillende gezichtjes. En wat leuk een steeds groter wordende Esther.
Sitethief wat leuk dat je zo trots op je zusje bent dat je een foto komt plaaten Grappig dat jij zo donker bent en zij blond.
En wat een lievie is Lars zeg Wat kijkt hij wijs in de camera!
Grappig dat Jennifer ook al zo'n bolleke is, dat is Lara ook
Jammer dat je haar hier niet kan horen maar tis om week van te worden (als moeder zijnde dan he )
en wat kan Lars al serieus kijken zeg
Sterre op 't 'strandje' (op loopafstand van ons huis):
Wouter en Sterre komen even bij na het spelen met zand en water:
Tristan buiten in het campingbedje:
Nog een foto van Sterre op de glijbaan in de tuin:
Wouter in de tuin (beetje onscherp):
Tristan binnen in de box:
Nog even twee van Tristan dan, omdat ik nu zelf weet hoe ik een foto moet plaatsen
Dat René zo kan slapen op het randje
Spuuglokje wat heb je mooie kinders Die foto dat Tristan zijn voet in zijn mond stopt! Prachtig.
Jonas blijft zo leuk om naar te kijken. Wat een lekker ventje.
EvilBastard kan je uitleggen hoe ik moet kijken naar die echofoto? Ik zie het namelijk niet zo goed.
die foto dat Tristan zijn voetje in zijn mond probeert te stoppen is echt lief
quote:Ze is het wel gewend, zo lag ze ook vaak met die grote herder in de kamerkennel.. ze mist haar echt..... want zo gek was ze nooit van deze hond.
Op maandag 9 juni 2003 10:41 schreef Karin het volgende:
Dat René zo kan slapen op het randje
Hier nog een paar van Christan:
Met vriendje Julian en natuurlijk allebei een stoere zonnebril op
En op de kermis in een 'grote auto'
Die Christan, stoere jongens hoor zo!
Het zijn alweer badfoto's van Bram maar dat blijft altijd leuk he en ik kon niet kiezen dus dan maar een heleboel.
HATSJIE!!!
Spuuglokje, die eerste foto van Tristan, wat een heerlijk wijs kopje, zo hij voor zich uit zit te staren, in gedachten verzonken.....
Euhm Rewimo... Hoe doe ja dat joh, met die brillen. Hier krijgen we dat maar niet voor elkaar. Hij weet waar ze voor zijn (Storm) maar ophouden, vergeet het maar.
En voor EvilBastard: Een bijna naamgenoot én ook trotse (aanstaande) vader. Leuk om te zien. Die pretecho's hebben wij bij alle drie de zwangerschappen gedaan. Bij Sverre was dat ook 3D. Tussen de echo en de geboorte zat maar 4,5 week. Moet zeggen dat het goed lijkt.
Zo moet onze kruimel eruit gaan zien:
je moet er erg veel geluk bij hebben, veel vruchtwater en goede timing,
maar dan zijn de beelden ook echt de moeite waard. Toch Karin, of moet deze ook uitleg?
quote:Een vriendje erbij doen. Dat helpt
Op maandag 9 juni 2003 22:11 schreef bastardhost het volgende:
Euhm Rewimo... Hoe doe ja dat joh, met die brillen. Hier krijgen we dat maar niet voor elkaar. Hij weet waar ze voor zijn (Storm) maar ophouden, vergeet het maar.
En Kay is best wel dol op zijn zusje
Wij hadden bij de C1000 een actie waarbij we clicks kregen bij de melk of zo ... uiteindelijk hadden we voldoende clicks om een hele grote kubus te maken ... en daar kun je leuk in spelen
(edit, niet-nader-te-noemen-afkorting weggehaald)
Nog eentje van Tristan:
quote:De blues brothers
Op maandag 9 juni 2003 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Met vriendje Julian en natuurlijk allebei een stoere zonnebril op
Wat een mooie foto;s allemaal weer!!! Geweldig topic is dit toch.
O wat is Bram een lekker ventje aan het worden (wastie natuurlijk al..)
Dice, lekker stel hebben jullie....
O heerlijk, dat lachje van Tristan!
quote:Ze zijn duidelijk in hetzelfde sop gewassen ja
Op woensdag 11 juni 2003 14:57 schreef Angel22 het volgende:
Ik zou zweren dat het hetzelfde kind is... jee wat lijken die twee onwijs veel op elkaar zeg.
quote:ik dacht ook al dat het dezelfde was... gelijk heb je dus
Op woensdag 11 juni 2003 14:57 schreef Angel22 het volgende:
Ik zou zweren dat het hetzelfde kind is... jee wat lijken die twee onwijs veel op elkaar zeg.
[img][afbeelding]
ik ben nu vier, en hartstikke jarig, kan je wel zien he?
[img][afbeelding]
lekker broodje he? vonden de eendjes ook!
ik heb me aan mijn dieet gehouden (patat met appelmoes en nuggets)
[img][afbeelding]
pappa durfde niet alleen van de glijbaan, dus ging ik maar mee.
[img][afbeelding]
ik ben dol op klimmen
[img][afbeelding]
wij zijn niet gek hoor, wij willen alleen niet normaal op de foto
shit, niet dus
spuuglokje ...... hellup!
[Dit bericht is gewijzigd door lady-wrb op 13-06-2003 12:07]
code:dus bijvoorbeeld:[img]urlvanjouwfoto[/img]
code:leuke zonen heb je hoor![img]http://www.mgmedia.net/foto/DSCF0012.JPG[/img]
volgende keer beter
quote:Is ikke ook goed ?
Op vrijdag 13 juni 2003 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
eens kijken of het me nu wel lukt
ik ben nu vier, en hartstikke jarig, kan je wel zien he?
lekker broodje he? vonden de eendjes ook!
ik heb me aan mijn dieet gehouden (patat met appelmoes en nuggets)
pappa durfde niet alleen van de glijbaan, dus ging ik maar mee.
ik ben dol op klimmen
wij zijn niet gek hoor, wij willen alleen niet normaal op de fotoshit, niet dus
spuuglokje ...... hellup!
Ik heb er ook weer 3 van Damon (nee, nee, geen naakt jongetje in een badkuip meer )
in het restaurant van het sprookjesbos (Valkenburg)
Superman gesignaleerd buiten de grotten in Valkenburg
weer thuis
Wij hebben vanmorgen vaderdag gevierd. Bram had op het kinderdagverblijf een kadootje gemaakt. ik was nog nieuwsgieriger dan papa geloof ik.
Wat nou kadootje afgeven, is van mij!!
Ik heb ook een vaderdagcadeautje geknutseld:
quote:Ik heb dit superman shirt bij Warner Bros Movie World gekocht
Op zondag 15 juni 2003 12:54 schreef Karin het volgende:
Wat heeft Damon een prachtig Superman shirt aan! Komt ie ook bij de H&M vandaan?
Stoere pet Daan!!
We kunnen je nu wel wat vaker bewonderen he nu je ouders een digicam hebben?
Superman gesignaleerd buiten de grotten in Valkenburg
OKay, daar heb ik zelf gewoon een boxershort van
quote:
Op maandag 16 juni 2003 11:24 schreef Karin het volgende:
Stoere pet Daan!!
We kunnen je nu wel wat vaker bewonderen he nu je ouders een digicam hebben?
Daan met zijn 'pet' (zoals hij dat zelf noemt)
Hij is druk bezig met op zijn zij te rollen. Hij rolt dan wel een de hele box door, ik vind hem vaak "ondersteboven" in de box. Beentjes omhoog en hoppa opzij:
Voor het eerst in de wandelwagen. Hij is de kinderwagen bijna uitgegroeid Wat gaat het snel.
Hij vond het prachtig! Ik heb de hele weg eu's en aa's gehoord.
en het touwtje van de camera hangt er weer eens voor
quote:mijn broertje heeft dat superman t-shirt ook in warner bros movie world gekocht
Op maandag 16 juni 2003 09:41 schreef lily het volgende:[..]
Ik heb dit superman shirt bij Warner Bros Movie World gekocht
hij draagt hem alleen zo vaak dat hij nou versleten is ( zodra me ma hem gewassen heeft, trekt hij hem gelijk weer aan)
wordt dus in de vakantie weer naar warner bros om een nieuw t-shirt te kopen, want hier in six flags hebben ze ze niet
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 11:44 schreef dice het volgende:
Even kijken wat pappie allemaal achter zijn puter uitvoert !
quote:waarom kan ik zelden jouw foto's zien (gefrustreerd raakt daardoor gezien de leuke reacties altijd). Zie deze dus ook weer niet en die andre van kay ook niet
Op donderdag 19 juni 2003 11:44 schreef dice het volgende:
Even kijken wat pappie allemaal achter zijn puter uitvoert !
quote:Ook niet als je met rechts klikt, naar eigenschappen gaat en dan de url in een nieuw venster plakt?
Op donderdag 19 juni 2003 12:40 schreef Knorretje het volgende:[..]
waarom kan ik zelden jouw foto's zien (gefrustreerd raakt daardoor gezien de leuke reacties altijd). Zie deze dus ook weer niet en die andre van kay ook niet
quote:oeh da's jammer, geweldig lieve foto's
waarom kan ik zelden jouw foto's zien (gefrustreerd raakt daardoor gezien de leuke reacties altijd). Zie deze dus ook weer niet en die andre van kay ook niet
quote:nope
Op donderdag 19 juni 2003 12:41 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ook niet als je met rechts klikt, naar eigenschappen gaat en dan de url in een nieuw venster plakt?
quote:ja joh, wrijf het er maar in
Op donderdag 19 juni 2003 12:41 schreef Bolletje... het volgende:[..]
oeh da's jammer, geweldig lieve foto's
quote:Geen idee, ik doe niets vreemds (tenminste, niet vreemder dan anders
waarom kan ik zelden jouw foto's zien (gefrustreerd raakt daardoor gezien de leuke reacties altijd). Zie deze dus ook weer niet en die andere van kay ook niet
quote:tnx
Op donderdag 19 juni 2003 12:58 schreef Rewimo het volgende:
Kijk maar even in je mail, Knor. Hopelijk lukt het zo wel
wat is demi een schatje!!!! zo lief met dat duimpje en Kay is echt een trotse broer.
(demi is nu echt op de leeftijd dat ik dat kleine grut leuk begin te vinden (heb helemaal niets met dat inimiene gepriel als ze net geboren zijn tot een maand of 4 daarna) heerlijk. Als ik dat zo zie wil ik ook, zeker als Alicia hopelijk ook zo goed kan opschieten met haar kleinere (hopelijk zusje) "brusje". Lief hoor
rewimo nogmaals tnx
(zul je trouwens altijd zien, weken lang aan het verouwen en fatsoenlijk de mogelijkheid om te fokken, doe je het niet, nu dreigt de inet verbinding vandaag of morgen weg te zijn en heb ik een onbedwingbare drang om te FOK!ken )
quote:
This page is best viewed with a computer and a monitor.
quote:Wat vreemd, Knor. Misschien heb je ergens iets afgeschermd of beveiligd staan waardoor je die site en dus ook de foto's niet kunt bereiken.
Op donderdag 19 juni 2003 14:45 schreef Knorretje het volgende:[..]
nope ook niet
quote:geen idee, alle andere foto's van iedereen kan ik gewoon zien alleen Kay en Demi niet. Zal Danny eens vragen en anders als de nieuwe aansluiting komt over een tijdje nog eens proberen.
Op donderdag 19 juni 2003 14:47 schreef Rewimo het volgende:[..]
Wat vreemd, Knor. Misschien heb je ergens iets afgeschermd of beveiligd staan waardoor je die site en dus ook de foto's niet kunt bereiken.
quote:Was ook de bedoeling
Op donderdag 19 juni 2003 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet vooral heel erg lachen om de
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
This page is best viewed with a computer and a monitor.
--------------------------------------------------------------------------------[..]
quote:hihih zo bedoelde ik dat natuurlijk niet
Op donderdag 19 juni 2003 12:47 schreef Knorretje het volgende:ja joh, wrijf het er maar in
met afgeplakt oog wat ook fantastisch gaat
was vast een gezellig dagje uit
Julian is helemaal weg van mijn webcam en van zijn juf die vandaag op huisbezoek kwam moest natuurlijk ook een foto gemaakt worden:
en hier nog 1 dat hij op me bed ligt:
Ik blijf Jonas zo'n lekker ventje vinden. De guitigheid straalt er vanaf.
Sylvana, ik zie je wel eens een "beetje mopperen" (eigenlijk meer over hoe je ouders met hem omgaan) over je broertje maar aan de foto's te zien ben je hartstikke gek van hem
quote:ja, ik vind het soms een btje raar hoe me ouders met me broertje omgaan ( laat naar bed, hij mag alles beslissen, enz) maar hijzelf is hartstikke lief hoor
Sylvana, ik zie je wel eens een "beetje mopperen" (eigenlijk meer over hoe je ouders met hem omgaan) over je broertje maar aan de foto's te zien ben je hartstikke gek van hem![]()
*kluif kluif*
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen:
Eindelijk is het wat kouder dus kan hij kleertjes aan die hij van de kraamvisite heeft gekregen (allemaal lange mouwen en lange pijpen, maat 68, hij is er al bijna uit zonder het aangehad te hebben)
Die mini-reneetje is idd errug lief ( nou is ze toch ook nog wel lief mag ik hopen )
En Louis dochtertje ( ben ff der naam kwijt ) zit ook zo lekker stoer in die kruiwagen
En wat is Sven al gegroeid
En die foto's van Karin's zoontje zijn ook hartstikke leuk )
Moet toch beter die namen onthouden hoor , dit schiet ook niet op
Straf... op de trap...
quote:Wat is ie groot, wat is ie wijs!
Op donderdag 3 juli 2003 22:13 schreef Nausicaa het volgende:
Wat was het toch mooi weer he, zo kort geleden... Lekker in de tuin in het zwembadje spelen:
*flieft op Jorden is*
(edit: wow... wat een taalfout stond erin!!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Kleintje op 04-07-2003 18:12]
Haha Caronline, geweldig!
Karin, Bram wordt ook al echt zo'n ventje. Wat gaat het hard he. Lukt het met de kleertjes? Ik had echt een paar dingen waar hij zo uitgegroeid was. Zonde he.
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 17:39 schreef Chocobo het volgende:
Hij of zij is er nog niet maar hier een leuk kiekje
quote:dat is idd een hele mooie foto
quote:w0w wat een super mooie foto!!
en hoelang duurt het nog voor de kleine het zonlicht mag aanschouwen?
quote:Rond september mag hij of zij het licht aanschouwen
Op vrijdag 4 juli 2003 18:18 schreef bl0emetjE het volgende:[..]
w0w wat een super mooie foto!!
en hoelang duurt het nog voor de kleine het zonlicht mag aanschouwen?
quote:Heel mooi
En Damon wil later zeker zelf Batman worden
quote:die zwembroek is idd stoer
Wat een stoere zwembroek, Jonas![]()
en wat een leuke foto's van Eva en Bram weer
quote:Hij is leuk he! 'Pas op, Haai!' staat erop
Op zaterdag 5 juli 2003 15:12 schreef Sylvana het volgende:die zwembroek is idd stoer
mijn broertje heeft hem ook
Die foto van Eva en Bram samen is echt leuk. Wat stralen ze
quote:O, wat lief
Op zaterdag 5 juli 2003 21:48 schreef melonovy het volgende:
Dit is een foto van Chiara, vanmiddag genomen, ze heeft voor het eerst een jurkje aan...
quote:wat ziet ze er lief uit in dat jurkje
Op zaterdag 5 juli 2003 21:48 schreef melonovy het volgende:
Dit is een foto van Chiara, vanmiddag genomen, ze heeft voor het eerst een jurkje aan...
Het eerste fruithapje was geen overweldigend succes helaas:
Ik had niet eens door dat Bram er zo bijzat totdat Peet riep "Ho niet bewegen, even snel de camera pakken". owja let niet op mijn pyama en slaaphaar
Wat een gave foto!! Dat pjoeteren zit er gewoon in gebakken.
Ik ging even snel naar boven mijn haar doen, tanden poetsen om daarna te gaan wandelen/boodschappen doen. En ik kom beneden en meneer ligt er zo bij:
Chiara aan het babygymen, ze is nog niet helemaal enthousiast...
Van vrienden van ons heeft ze bij haar geboorte een setje gehad met haar Chinese strerrenbeeld "geit" dat past nu!
Chiara kan heel erg verliefd kijken naar haar beer in de box, ze lacht naar hem, praat tegen hem, het is echt een vriendje voor d'r, zo schattig!
In bad gaan is elke dag weer feest voor Chiara, het is haar grootste hobby, ze kan er zo van genieten, dat ik weer geniet van Chiara!
Vaderdag dit jaar
(niet goed zichtbaar, maar 2 handjes in gips vervolgens geverfd tesamen met een foto in een lijssie)
(we zijn lekker naar blijdorp geweest, echter de dieren waren veel minder interessant als de speeltuin, waar we bijna de hele dag hebben gezeten)
quote:hint: in het echt is ze nog veel leuker en liever
Op donderdag 10 juli 2003 12:15 schreef Bolletje... het volgende:
Alicia
quote:Ik weettut
Op donderdag 10 juli 2003 12:28 schreef Knorretje het volgende:[..]
hint: in het echt is ze nog veel leuker en liever
quote:als je niet op de rommel, het breekwerk en dozen let, en een heleboel lekker warm weer meeneemt zodat het koude biertje of wijntje in het zonnetje prima smaakt ben je van harte welkom
Op donderdag 10 juli 2003 14:40 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Ik weettut
Zal ik eerdaags jullie nieuwe huisje [lees: Alicia] komen bewonderen??
![]()
quote:Dat beloof ik
Op donderdag 10 juli 2003 14:58 schreef Knorretje het volgende:[..]
als je niet op de rommel, het breekwerk en dozen let, en een heleboel lekker warm weer meeneemt zodat het koude biertje of wijntje in het zonnetje prima smaakt ben je van harte welkom
quote:is prima, alleen is sinds de verhuizing mijn mail niet meer operationeel. Ben dus alleen bereikbaar via Danny@fok.nl
Op donderdag 10 juli 2003 15:13 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Dat beloof ik
Ik zal je vanaf nu maar gaan mailen, t is hier tenslotte geen slowchat
(geld ook voor anderen die mij hebben geprobeerd te mailen)
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 15:14 schreef Knorretje het volgende:[..]
is prima, alleen is sinds de verhuizing mijn mail niet meer operationeel. Ben dus alleen bereikbaar via Danny@fok.nl
(geld ook voor anderen die mij hebben geprobeerd te mailen)
Chiara is ook al zon mooi popje, wat fijntjes, net als Alicia, wat een vrolijk ding is dat
Jonas!! Stoere bink
Dat wordt ookal een grote vent he
Hartstikke leuk hoor, die foto's!
Nog eens eentje van Lara spammen
Caro... vraagje... lijkt Lara nu op Britt en Romeé op die leeftijd? Of is ze toch compleet anders???
quote:Ze heeft er wel heel erg veel van weg, ik vond haar eerder meer op hun lijken, vooral als ze sliep (
Op donderdag 10 juli 2003 21:58 schreef Kleintje het volgende:
Wat een heerlijke kinders weer.Caro... vraagje... lijkt Lara nu op Britt en Romeé op die leeftijd? Of is ze toch compleet anders???
quote:Haha!
Op donderdag 10 juli 2003 22:13 schreef Kleintje het volgende:
Wat ik me zo herinner van jouw kids waren de oortjes. Die vond ik zo ontzettend mooi. Moest natuurlijk steeds naar de oortjes kijken om die twee uit elkaar te halen, maar als ik zo Lara's oor zie dan zie ik echt de oren van de tweeling voor me. Ondanks dat ik ze maar 1 keer heb gezien.
Op de een of andere manier vind ik de oren anders als die van andere kinderen. Zo mooi gekruld...
Kijk eens, als ik de tuinslang op mezelf richt....
Dan word ik helemaal nat!
Brrrrr:
Melonovy wat een mooi rond snoetje heeft Chiara, echt een schattig meisje! Ontzettend leuk die tummytubfoto!
Caronline, als je Lara zo olijk ziet kijken kun je alleen maar meelachen
Bolletje, wat een kostelijk gezicht die enorme bril op dat kleine gezichtje
Jorden!
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 11-07-2003 15:54]
Naaktfietser
quote:wat een mooie foto
Op zaterdag 12 juli 2003 11:38 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
Deze gaan we iig in groot formaat af laten drukken en lekker ophangen op onze nu nog o zo lege muren
edit: kutcookies
(knor natuurlijk)
En Rewimo, misschien kan je Christan ook leren dat de bak ook leuk is om dingen in op te ruimen? (Wat een speelgoed zeg
)
quote:Ja, erg hè... zijn treinbaan hoort in die bak, maar die keerde hij vanmorgen om. Maar 't is hier net een filiaal van Bart Smit
Op zaterdag 12 juli 2003 16:46 schreef Fannetje het volgende:
Prachtige foto, die van Alicia!En Rewimo, misschien kan je Christan ook leren dat de bak ook leuk is om dingen in op te ruimen?
(Wat een speelgoed zeg
)
Knor, mooie foto!!
quote:Hoe bedoel je
Op zaterdag 12 juli 2003 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Met zo'n bak voor je speelgoed kun je zelf ook hele leuke dingen doen
Rewimo: ik zéi het je toch, ze praten met elkaar, die kids van ons!
ik heb ook een verveel-ik-ben-wakker-nacht gehad en ben maar eens ite gaan maken
quote:Ja, ik heb Christan vanmorgen horen telefoneren
Op zaterdag 12 juli 2003 23:17 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Hoe bedoel je
Rewimo: ik zéi het je toch, ze praten met elkaar, die kids van ons!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |