abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10595439
Ik heb naar aanleiding van enkele discussies een reiki mailgroep opgericht bij yahoo......

Mocht je interresse heben meld je aan

hier kun je ons vinden:

http://groups.yahoo.com/group/fokreikigroep/

We zijn net begonnen en hebben dus nog maar weinig leden....

De mailingsgroep is opgericht om ervaringen met elkaar uit te wissellen vragen aan elkaar te stellen en meer......

Uiteraard komt niet alleen reiki aan bod maar ook dingen zoals kristallen, paranormaal zijn en aanverwante zaken.....kortom alles met spiritualiteit!

Meld je aan en wordt wijzer

Groet,

Lauwrence

pi_10595461
reclame / spam?
pi_10595538
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:46 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
reclame / spam?
hmmmm k zou het zo niet willen noemen de groep heet ook heel duidelijk

FOKREIKIGROEP

in de inleidende tekst vind je ook terug dat de groep is opgestart omdat er een discussie over reiki aan de gang was op www.fok.nl :-)

Dus lijkt me geen spam want tis ontstaan uit fok forum gebeurtenissen....k denk dat we dit maar moeten laten afhangen van de MODS :-) hoe die over denken

K denk niet dat ze dit als spam zien! <_-- doen ze dat wel dan bij deze mijn excuus voor het gespam...

Groet,

Lauwrence

pi_10595575
Vat dit niet op als spam, alleen als een herinnering en uitnodiging voor geinterreseerden,
Back from tha rootz...
pi_10595595
sorry dan
pi_10595603
Reiki? Nee, sorry, ik ben niet op de kamasutrabeurs geweest.
pi_10595646
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:50 schreef NightH4wk het volgende:
Niet alleen reiki k heb de groep zo genoemd omdat ik geen ander naam zo gauw kon verzinnen als je de inleidende tekst hebt gelezen is het de bedoelingdat er van alles over spiritualiteit wordt gepost en ervaringen worden uitgewisseld....dus ook wicca en aanverwante zaken...(zolang het maar positief is geen zwarte rommel enzo)

Groet,

Lauwrence

pi_10595653
quote:
kamasutra ? wie heet het daar over ?? reiki is dacht ik totaal iets anders,
Back from tha rootz...
pi_10595679
Klonk wel geil.
pi_10595739
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:53 schreef NightH4wk het volgende:
Klonk wel ****.
hmz okej zeg dat maar ergens anders :S en ik ben vaag bezig

[Dit bericht is gewijzigd door WiccaN-AmeL op 21-05-2003 21:55]

Back from tha rootz...
pi_10595751
.
Back from tha rootz...
pi_10595835
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:52 schreef cyberbull het volgende:
dus ook wicca en aanverwante zaken...(zolang het maar positief is geen zwarte rommel enzo)
Pure discriminatie dat voodoo weer niet mee mag doen. .
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_10595889
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:57 schreef julekes het volgende:

[..]

Voodoo is zowel witte als zwarte magie dus voodoo is welkom zolang het is om mensen te helpen en niet om mensen kwaad te doen
Back from tha rootz...
pi_10595935
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:57 schreef julekes het volgende:

[..]

Das geen discriminatie das iets waar de oprichter en de genen die zich al aangemeld hebben COMPLEET NIKS MEE TE MAKEN WILLEN HEBBEN....

Zwarte magie s fout zeer fout.........das het latste waar ik me mee bezig ga houden....k heb es een keer met reiki getest door me vriendin koppijn te sturen(negatief dus reiki regel is gebruik je kracht positief of krijg de boel x zo hard terug....) dat heb ik geweten.....wow paar dagen flinke koppijn gehad....dus nee dank je voor mij (opr5ichter) geen enkel verband met zwarte magie!

Groet,kracht, licht en energie (witte lol)

Lauwrence

pi_10595983
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:59 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

[..]

Voodoo is zowel witte als zwarte magie dus voodoo is welkom zolang het is om mensen te helpen en niet om mensen kwaad te doen

Dus er mag niet in poppen geprikt worden, tenzij dit een puur medicatieve functie heeft En hetzelfde geldt neem ik aan voor het afbijten van slangenhoofden Ik kijk het nog even aan.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
pi_10596019
maak dan een echte site ofzo
pi_10596029
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:00 schreef cyberbull het volgende:

[..]

Zwarte magie s fout zeer fout.........das het latste waar ik me mee bezig ga houden....k heb es een keer met reiki getest door me vriendin koppijn te sturen(negatief dus reiki regel is gebruik je kracht positief of krijg de boel x zo hard terug....) dat heb ik geweten.....wow paar dagen flinke koppijn gehad....dus nee dank je voor mij (opr5ichter) geen enkel verband met zwarte magie!

Een vrouw hoofdpijn toesturen, dat is wel redelijk makkelijk scoren als zwarte magier.
pi_10596085
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:03 schreef boebiedoe het volgende:
ehmz ja maak jij heb ff snel ?
Back from tha rootz...
pi_10596109
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:02 schreef julekes het volgende:

[..]

Dus er mag niet in poppen geprikt worden, tenzij dit een puur medicatieve functie heeft En hetzelfde geldt neem ik aan voor het afbijten van slangenhoofden Ik kijk het nog even aan.

MEld je dan gewoon aan en als het ons niet bevalt wordt je vriendelijk verzocht de boel aan te passen of anders op te zouten :-)

Iedereen moet een kans hebben ookjij ook al lijkt het zwarte agie...k wil het als oprichter wel aanzien dus k zou zeggen meld je aan en we zien hoever we samen met de groep kunnen komen!

Groet, kracht licht en energie

Lauwrence

pi_10596132
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:03 schreef boebiedoe het volgende:
lol k moet wel tijd hebben om een site te fix0ren.....groep bestaat net ......

Groet,

Lauwrence

pi_10596154
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:03 schreef julekes het volgende:

[..]

Een vrouw hoofdpijn toesturen, dat is wel redelijk makkelijk scoren als zwarte magier.

Juist en dat heb ik toen getest om te kijken of het waar was over die verhlen en zo en mijn bevinding is dat het klopt dus voor mij nooit weer negatief met reiki bezig...(je moet het toch testen om seker te weten!)
pi_10598562
Ik heb interesse in zaken zoals Reiki , maar heb nog nooit reiki zelf gedaan wel chakras, heling etc zal een kijkje nemen
Soldaat bij de verbindingsdienst
  woensdag 21 mei 2003 @ 23:44:10 #23
25737 spookie
Banaantje?
pi_10598623
quote:
Hahaha kamasutra een beetje oversext daar staan geen mensen die reikie doen hoor
oops ohh my ...
  donderdag 22 mei 2003 @ 00:11:33 #24
959 opa
De man met de witte shawl
pi_10599114
We zijn net begonnen en hebben dus nog maar weinig leden....

Daar is de eerste open deur al.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_10602225
Ik zou zeggen, meld je aan en neem een kijkje.. bevalt het niet, meld je je gewoon weer af
Back from tha rootz...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')