Mocht je interresse heben meld je aan
hier kun je ons vinden:
http://groups.yahoo.com/group/fokreikigroep/
We zijn net begonnen en hebben dus nog maar weinig leden....
De mailingsgroep is opgericht om ervaringen met elkaar uit te wissellen vragen aan elkaar te stellen en meer......
Uiteraard komt niet alleen reiki aan bod maar ook dingen zoals kristallen, paranormaal zijn en aanverwante zaken.....kortom alles met spiritualiteit!
Meld je aan en wordt wijzer
Groet,
Lauwrence
quote:hmmmm k zou het zo niet willen noemen de groep heet ook heel duidelijk
Op woensdag 21 mei 2003 21:46 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
reclame / spam?
FOKREIKIGROEP
in de inleidende tekst vind je ook terug dat de groep is opgestart omdat er een discussie over reiki aan de gang was op www.fok.nl :-)
Dus lijkt me geen spam want tis ontstaan uit fok forum gebeurtenissen....k denk dat we dit maar moeten laten afhangen van de MODS :-) hoe die over denken
K denk niet dat ze dit als spam zien! <_-- doen ze dat wel dan bij deze mijn excuus voor het gespam...
Groet,
Lauwrence
quote:Niet alleen reiki k heb de groep zo genoemd omdat ik geen ander naam zo gauw kon verzinnen als je de inleidende tekst hebt gelezen is het de bedoelingdat er van alles over spiritualiteit wordt gepost en ervaringen worden uitgewisseld....dus ook wicca en aanverwante zaken...(zolang het maar positief is geen zwarte rommel enzo)
Op woensdag 21 mei 2003 21:50 schreef NightH4wk het volgende:
Reiki? Nee, sorry, ik ben niet op de kamasutrabeurs geweest.
Groet,
Lauwrence
quote:kamasutra ? wie heet het daar over ?? reiki is dacht ik totaal iets anders,
quote:hmz okej zeg dat maar ergens anders :S en ik ben vaag bezig
Op woensdag 21 mei 2003 21:53 schreef NightH4wk het volgende:
Klonk wel ****.
[Dit bericht is gewijzigd door WiccaN-AmeL op 21-05-2003 21:55]
quote:Pure discriminatie dat voodoo weer niet mee mag doen.
Op woensdag 21 mei 2003 21:52 schreef cyberbull het volgende:
dus ook wicca en aanverwante zaken...(zolang het maar positief is geen zwarte rommel enzo)
quote:Voodoo is zowel witte als zwarte magie dus voodoo is welkom zolang het is om mensen te helpen en niet om mensen kwaad te doen
Op woensdag 21 mei 2003 21:57 schreef julekes het volgende:[..]
Pure discriminatie dat voodoo weer niet mee mag doen.
.
quote:Das geen discriminatie das iets waar de oprichter en de genen die zich al aangemeld hebben COMPLEET NIKS MEE TE MAKEN WILLEN HEBBEN....
Op woensdag 21 mei 2003 21:57 schreef julekes het volgende:[..]
Pure discriminatie dat voodoo weer niet mee mag doen.
.
Zwarte magie s fout zeer fout.........das het latste waar ik me mee bezig ga houden....k heb es een keer met reiki getest door me vriendin koppijn te sturen(negatief dus reiki regel is gebruik je kracht positief of krijg de boel x zo hard terug....) dat heb ik geweten.....wow paar dagen flinke koppijn gehad....dus nee dank je voor mij (opr5ichter) geen enkel verband met zwarte magie!
Groet,kracht, licht en energie (witte lol)
Lauwrence
quote:Dus er mag niet in poppen geprikt worden, tenzij dit een puur medicatieve functie heeft
Op woensdag 21 mei 2003 21:59 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Voodoo is zowel witte als zwarte magie dus voodoo is welkom zolang het is om mensen te helpen en niet om mensen kwaad te doen
quote:Een vrouw hoofdpijn toesturen, dat is wel redelijk makkelijk scoren als zwarte magier.
Op woensdag 21 mei 2003 22:00 schreef cyberbull het volgende:[..]
Zwarte magie s fout zeer fout.........das het latste waar ik me mee bezig ga houden....k heb es een keer met reiki getest door me vriendin koppijn te sturen(negatief dus reiki regel is gebruik je kracht positief of krijg de boel x zo hard terug....) dat heb ik geweten.....wow paar dagen flinke koppijn gehad....dus nee dank je voor mij (opr5ichter) geen enkel verband met zwarte magie!
quote:ehmz ja maak jij heb ff snel ?
Op woensdag 21 mei 2003 22:03 schreef boebiedoe het volgende:
maak dan een echte site ofzo
quote:MEld je dan gewoon aan en als het ons niet bevalt wordt je vriendelijk verzocht de boel aan te passen of anders op te zouten :-)
Op woensdag 21 mei 2003 22:02 schreef julekes het volgende:[..]
Dus er mag niet in poppen geprikt worden, tenzij dit een puur medicatieve functie heeft
En hetzelfde geldt neem ik aan voor het afbijten van slangenhoofden
Ik kijk het nog even aan.
Iedereen moet een kans hebben ookjij ook al lijkt het zwarte agie...k wil het als oprichter wel aanzien dus k zou zeggen meld je aan en we zien hoever we samen met de groep kunnen komen!
Groet, kracht licht en energie
Lauwrence
quote:lol k moet wel tijd hebben om een site te fix0ren.....groep bestaat net ......
Op woensdag 21 mei 2003 22:03 schreef boebiedoe het volgende:
maak dan een echte site ofzo
Groet,
Lauwrence
quote:Juist en dat heb ik toen getest om te kijken of het waar was over die verhlen en zo en mijn bevinding is dat het klopt dus voor mij nooit weer negatief met reiki bezig...(je moet het toch testen om seker te weten!)
Op woensdag 21 mei 2003 22:03 schreef julekes het volgende:[..]
Een vrouw hoofdpijn toesturen, dat is wel redelijk makkelijk scoren als zwarte magier.
quote:Hahaha kamasutra een beetje oversext
Daar is de eerste open deur al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |