abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2003 @ 13:43:39 #26
25737 spookie
Banaantje?
pi_10606880
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:31 schreef Mobious het volgende:
1 vraag:

Hóé werken die kristallen dan. Ik zag via trillingsfrequenties, maar hoe gaat dat dan verder? Psoriasis bijvoorbeeld, hoe werkt zo'n kristal nu dat het dat kan genezen, via welke pathway?

Die steen altijd bij je dragen, in je jaszak op aan een ketting, maar als je die steen vast houd en je krijgt tintelingen in je hand dat is steen niet voor jou
oops ohh my ...
pi_10606974
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:43 schreef spookie het volgende:

[..]

Die steen altijd bij je dragen, in je jaszak op aan een ketting, maar als je die steen vast houd en je krijgt tintelingen in je hand dat is steen niet voor jou

Lambo of Rekt
  donderdag 22 mei 2003 @ 14:01:36 #28
25737 spookie
Banaantje?
pi_10607262
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

oops ohh my ...
pi_10607559
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 14:01 schreef spookie het volgende:

[..]

Lambo of Rekt
  donderdag 22 mei 2003 @ 14:19:59 #30
25737 spookie
Banaantje?
pi_10607627
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 14:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Pas op hoor anders worden we voor tortelduiven uitgemaakt

Werd ik gister ook al met wiccan-amel

oops ohh my ...
pi_10608768
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:43 schreef spookie het volgende:

[..]

Hee, geen getortel tijdens je uitleg!

Ok, nu heb je uitgelegd hoe je het toepast. Dat is hetzelfde als dat iemand vraagt: "Hoe werkt een paracetamolletje?", je antwoord met: "Nou, je slikt het in met een glas water."
Maar ik zou graag willen weten hoe het werkt.

En weer een stukje onzinnige proza.
  donderdag 22 mei 2003 @ 15:24:10 #32
25737 spookie
Banaantje?
pi_10609006
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:12 schreef Mobious het volgende:

[..]

Ok, nu heb je uitgelegd hoe je het toepast. Dat is hetzelfde als dat iemand vraagt: "Hoe werkt een paracetamolletje?", je antwoord met: "Nou, je slikt het in met een glas water."

Ik tortel niet

hmm ik weet niet hoe ik je dat moet uitleggen eerlijk gezegd ik ken je niet persoonlijk..

oops ohh my ...
pi_10609427
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:12 schreef Mobious het volgende:

[..]

De werking van kristallen wordt veroorzaakt door vibraties die kristallen uitzenden en die dus door je lichaam worden opgenomen....voor meer informatie zou ik es gaan googlen :-)....ben nl op me werk en kan nu ff geen lappen tekst hier neerpleuren en dingen ecxact napluizen :-)

Groet,

Lauwrence

donderdag 22 mei 2003 @ 16:57:38 #34
53101 AxaliaN
Yattadanser
pi_10611373
had ik al uitgelegd in dit topic
Een dag zonder koffie is een dag niet geleefd.
pi_10611848
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:57 schreef AxaliaN het volgende:
had ik al uitgelegd in dit topic
was iemand die dat niet gelezen had anders had die de vraag niet gesteld lijkt me
pi_10612345
waarom zouden de trillingen van een kristal zo byzonder zijn het is ook gewoon maar materiaal hoor...je pen of een bureau heeft net zo veel trillingen, maar die draag je ook niet om je nek...
pi_10612706
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 17:36 schreef -Pepe- het volgende:
waarom zouden de trillingen van een kristal zo byzonder zijn het is ook gewoon maar materiaal hoor...je pen of een bureau heeft net zo veel trillingen, maar die draag je ook niet om je nek...
Net zoals je verhalen hoort over een vijl onder je matras leggen tegen reuma omdat de metalen daar een goede invloed op zouden hebben zo werken kristallen ook met vibraties zoals in bovengaande voorbeeld beschreven!

google maar es naar de werking van kristallen :-)

Blessings,

Lauwrence

pi_10612972
owke ik heb gegoogled

"De healers/kristalmasters die adviseren zijn met hart en ziel geïnteresseerd in kristallen, mensen en moeder Aarde. Kristallen worden niet alleen als materie gezien, maar er wordt gecommuniceerd met hun inwezen en doel"
-dus het heeft niets met de steen te maken maar met zijn innerlijk

"Geactiveerde geneeskrachtige stenen werken bij alle klachten. Ook voor dieren. Denk aan hoofd-, nek-, rug-, maag- en gewrichtspijn. Slapeloosheid, allergie, nervositeit, depressiviteit, hart, enz. Vaak lossen klachten geheel op door de juiste geopende kristal"
-oftewel psychologische/stress-klachten, het idee is dus net als alle andere alternatieve helers; als je er maar aandacht aan geeft komt het goed.
op een andere pagina hebben ze het weer over hoeveel vlakken de mineralen hebben en wat voor heling dat weer geeft omdat"Alles uit de schepping bestaat uiteindelijk uit vijf unieke vormen, die samen deel uitmaken van de kubus van Metatron en d.m.v. deze heilige geometrie blijft de schepping in stand! " -ik weet genoeg
De kistjes zijn verkrijgbaar in Bergkristal, Amethist of Rozenkwarts en kosten € 75,- errug leuk zo'n prijsje voor mineraaltjes die je met veldwerk in spanje overal van de grond kunt rapen...

donderdag 22 mei 2003 @ 18:14:18 #39
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_10613092
Weet er iemand toevallig een kristal waarmee ik juist iemand de schurft kan laten krijgen bijvoorbeeld ..?

Lijkt me ook wel leuk !

En zo'n steen die niet goed bij je past he, die je dus tintelingen geeft...
Kan die niet juist heel fijn zijn op 'bepaalde' plaatsen..?

zzz
pi_10613512
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:36 schreef cyberbull het volgende:

kristallen en edelstenen kunnen een heelzame werking hebben bij diverse ziektes en ziekte-aanduidingen en andere spirituele dingen....

placebo effect ? maakt niet uit hoor. ieder helend effect is prima.
quote:
Ikzelf heb voor PSORIASIS een groene avonturijn die ect perfect werkt om in elk geval de schilfering tegen te gaan van psoriasis (huidziekte met schilfervorming)
wat doe je dan met die steen ? leg je die onder je kussen ofzo ?
quote:
K heb voor hem dan ook door middel van een test een steen voor hem uitgezocht en ook hij moest een groene avonturijn hebben kreeg ik door van "boven".....
van wie ? en hoe doe je dat ?
quote:
K heb voor hem een steen uitgezocht en gezuiverd en voor hem specifiek opgeladen met reiki energie.....wat wil het geval....na 2 dagen alleen nog een rooie huid en alle schilfervorming is verdwenen.....
top !
quote:
De artsen van hem wisten niet meer wat ze hem moesten voorschrijven want niks leek te werken totdat ik hem die steen gegeven heb......
hebben de artsen al kontakt met je opgenomen ?
quote:
Wie heeft meer ervaringen met kristallen en dat soort dingen in de heling of om je beter te voelen.....
nee niks, maar ik ben dan ook niet ziek ofzo.
quote:
Oke tis geen vraag maar een algemeen kristallen topic.....
interesting !

lees ook dit eens: http://www.skepdic.com/crystals.html

fokschaap
pi_10707324
Ik heb zondag ook een test gedaan, allerlei stenen lagen in een cirkel en een vrouw ging met een pendel zwaaien terwijl haar hand boven mijn hand lag, uiteindelijk kwam de pendel bij een steen die op dat moment bij me pastte vertelde ze me. Ik heb die steen gekocht en ik moest hem dragen ter hoogte van mijn buik.. waarom is dat??
  dinsdag 27 mei 2003 @ 12:37:50 #42
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_10707334
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:37 schreef Mereltje het volgende:
Ik heb zondag ook een test gedaan, allerlei stenen lagen in een cirkel en een vrouw ging met een pendel zwaaien terwijl haar hand boven mijn hand lag, uiteindelijk kwam de pendel bij een steen die op dat moment bij me pastte vertelde ze me. Ik heb die steen gekocht en ik moest hem dragen ter hoogte van mijn buik.. waarom is dat??
Waarschijnlijk om geld te verdienen.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_10707362
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:37 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om geld te verdienen.

Zo duur is zo'n steentje niet hoor en die test was gratis, ik ben benieuwd of het gaat werken
  dinsdag 27 mei 2003 @ 12:43:53 #44
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_10707445
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:39 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Zo duur is zo'n steentje niet hoor en die test was gratis, ik ben benieuwd of het gaat werken

Had ze zelf niet aan je verteld waar de steen voor zou moeten werken??
pi_10707552
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:43 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Had ze zelf niet aan je verteld waar de steen voor zou moeten werken??

Tuurlijk wel, ik heb er zelfs een papiertje bij gekregen over de werking van de steen (helemaal gratis), maar mijn vraag is waarom moet ik die steen ergens op mijn buik dragen, op je voorhoofd was helemaal goed, maar ja dat gaat me dan weer iets te ver...
Heb je hier nog wat zinnigs op te zeggen?
  dinsdag 27 mei 2003 @ 12:51:17 #46
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_10707587
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:49 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, ik heb er zelfs een papiertje bij gekregen over de werking van de steen (helemaal gratis), maar mijn vraag is waarom moet ik die steen ergens op mijn buik dragen, op je voorhoofd was helemaal goed, maar ja dat gaat me dan weer iets te ver...
Heb je hier nog wat zinnigs op te zeggen?

Nee sorry, ik heb de ballen verstand van stenen en hun mogelijke invloed op het menselijke lichaam/geest.
pi_10707653
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:37 schreef Mereltje het volgende:
Ik heb die steen gekocht en ik moest hem dragen ter hoogte van mijn buik.. waarom is dat??
omdat daar een chakra (energiepunt) zit waar je steentje op moet gaan werken. Of je hebt dat steentje gekregen voor je zelfvertrouwen, of voor in de slaapkamer ;-)
daar wordt dat bepaalde energiepunt vaak mee geassocieerd.

't Zou misschien ook voor evt. vrouwelijke probleempjes kunnen zijn, maar dan had je de link zelf wel gelegd denk ik

/edit; of op je voorhoofd? dan is het zelfvertrouwen, je 'wil' wordt geassocieerd met een energiepunt op je voorhoofd (je derde oog).

[Dit bericht is gewijzigd door The_Shining op 27-05-2003 13:02]

pi_10707789
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:54 schreef The_Shining het volgende:

[..]

omdat daar een chakra (energiepunt) zit waar je steentje op moet gaan werken. Of je hebt dat steentje gekregen voor je zelfvertrouwen, of voor in de slaapkamer ;-)
daar wordt dat bepaalde energiepunt vaak mee geassocieerd.

't Zou misschien ook voor evt. vrouwelijke probleempjes kunnen zijn, maar dan had je de link zelf wel gelegd denk ik

/edit; of op je voorhoofd? dan is het zelfvertrouwen

Dit wordt bijna eng zeg.. De steen is trouwens Citrien, ik begreep al niet helemaal waarom ik juist deze steen kreeg, maar er wordt me wat duidelijk
pi_10707911
voor de duidelijkheid, er is niets engs aan, je antwoord vind je in elk beetje new age boekje. Een citrien is trouwens een heel vrolijk steentje

overigens, voor iedereen die een steentje wil kopen. Check voor prijzen eerst op het internet, bestel via het internet als het kan. Vroeger kocht ik wel eens in van die new age winkeltjes, ik kwam er later pas achter dat ze meestal 5 -10x meer vragen voor een edelsteen. De betere alternatief genezer koopt in grote kwantiteit (dus goedkoper) en geeft je altijd uitleg.

pi_10708210
Ik ben helemaal niet zo in dat wereldje, maar ben even op zoek gegaan op het internet. Waarom moet je de steen naar 12 uur ontladen?

Wat grappig zeg hij correspondeert met mijn sterrenbeeld (leeuw)

Corresponderende Sterrenbeelden:
Tweelingen, Leeuw en Boogschutter

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')