Bah en dan vaak ook nog zo'n vlassig snorretje en een afgeragde auto die zooooo stoer zijn omdat ze sneller optrekken bij het stoplicht dan jij
Meer mensen die zich hier aan ergeren?
quote:Hoe ziet dat er uit ...?
...met een Jos Verstappen petje
En, ik trek me er niet van aan
quote:Dat soort mensen rijden zichzelf snel genoeg dood!
Op woensdag 21 mei 2003 20:19 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
Ja, erg vervelend, maar ook vervelend zijn die lui die een maand hun rijbewijs hebben, een snelle wagen onder hun reet hebben je op de snelweg gaan uitdagen. En met mijn dieseltje gaat dat niet zo lekker.
quote:Eigenlijk mag ik het niet zeggen, maar het ruimt wel lekker op.
Op woensdag 21 mei 2003 20:26 schreef RELOADER het volgende:
Dat soort mensen rijden zichzelf snel genoeg dood!
quote:Eruit gereden worden door een afgeragde auto
Op woensdag 21 mei 2003 20:17 schreef BAZZA het volgende:
afgeragde auto die zooooo stoer zijn omdat ze sneller optrekken bij het stoplicht dan jij
quote:Volgensmij zitten wij op dezelfde golflengte!
Op woensdag 21 mei 2003 20:29 schreef MSXUser het volgende:[..]
Eigenlijk mag ik het niet zeggen, maar het ruimt wel lekker op.
Nog erger zijn die klojo's die ineens flink gas geven als je ze aan het inhalen bent. Vervolgens blijven ze dan ook nog het liefst de hele tijd voor je hangen.
Maar wanneer hij/zij zelf rechts staat en hij/zij zelf er flink uit wordt getrokken,dan is het opeens zo dat die persoon toch maar meer geld kwijt is aan benzine.
UBERLOL
quote:En zo'n Formule 1 overhemd met oranje boord, echt heel fout.
Bah en dan vaak ook nog zo'n vlassig snorretje en een afgeragde auto die zooooo stoer zijn omdat ze sneller optrekken bij het stoplicht dan jij
quote:Haha!!! Hihi!!! LOL!!! Ik wil er ook 1!! Hadden ze op de basisschool, was echt stoer. Jammer dat ze niet meer te krijgen zijn...
Op woensdag 21 mei 2003 20:28 schreef battlesickloner het volgende:
Persoonlijk ben ik ook meer voor de originele Ruud Gullit-pet, helaas is die nergens meer te krijgen.
quote:Ja hier erger ik me ongelimiteerd aan
quote:
Bah en dan vaak ook nog zo'n vlassig snorretje en een afgeragde auto die zooooo stoer zijn omdat ze sneller met meer herrie optrekken bij het stoplicht dan jij
quote:Nee, ik win wel van ze. Maar die sukkels die 'lollig' gaan zitten zwaaien als je in de grindbak staat....
bah! .
quote:Wat een lollige kloon
Op woensdag 21 mei 2003 21:53 schreef Jos.Verstappen het volgende:[..]
Nee, ik win wel van ze. Maar die sukkels die 'lollig' gaan zitten zwaaien als je in de grindbak staat....
bah!
.
Waarom heb je trouwens een . achter Jos staan, het is geen afkorting voor Josefien.
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:53 schreef Jos.Verstappen het volgende:
Nee, ik win wel van ze. Maar die sukkels die 'lollig' gaan zitten zwaaien als je in de grindbak staat....bah!
.
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:53 schreef Jos.Verstappen het volgende:[..]
Nee, ik win wel van ze. Maar die sukkels die 'lollig' gaan zitten zwaaien als je in de grindbak staat....
bah!
.
quote:Ik heb er eentje.. zo een viezige oranje pet met een leeuw voorop en met zo een slap elastiekje aan de achterkant en dan van die slierten eronderuit..
Op woensdag 21 mei 2003 21:13 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:[..]
Haha!!! Hihi!!! LOL!!! Ik wil er ook 1!! Hadden ze op de basisschool, was echt stoer. Jammer dat ze niet meer te krijgen zijn...
Ik doe hem nog wel es op
quote:Ik vraag me trouwens op wat voor manier jij wilt laten blijken dat je beter bent of iets sneller kan en ik denk dat er dan ook weer mensen zijn die jouw gedrag zielig vinden.
quote:Sprak iemand met een flikkerende afgeragde "snelle" auto in zijn icoon
Op donderdag 22 mei 2003 13:45 schreef LangeJan het volgende:
Ik vraag me trouwens op wat voor manier jij wilt laten blijken dat je beter bent of iets sneller kan en ik denk dat er dan ook weer mensen zijn die jouw gedrag zielig vinden.
quote:survival of the fittest toch
Op woensdag 21 mei 2003 20:26 schreef RELOADER het volgende:[..]
Dat soort mensen rijden zichzelf snel genoeg dood!
en ik lach om dat soort mensen, ik rij ze er toch wel uit ga niet eens me best doen.
quote:Mmmh, nu denk je dus precies als zo een onverantwoorde verkeersdeelnemer. Zelfde niveau een beetje.
Op donderdag 22 mei 2003 16:09 schreef Metro2005 het volgende:[..]
survival of the fittest toch
en ik lach om dat soort mensen, ik rij ze er toch wel uit
ga niet eens me best doen.
Sta je daar met je Ford Sierra Cosworth 550 Pk 4 WD bij het stoplicht.
Uiteraard staat er achterop Ford Sierra 1.6 CLX
Komt er een porche naast je staan stoplicht op groen en cja.
Lachen is dat!!! Moet je vooral die koppen zien .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |