spoileralert:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
quote:Omdat je nu in mijn ogen emotioneel reageert, kan ik het niet nalaten toch nog te reageren. Als jouw punt is, dat mijn eerste reactie te boud was, dan ben ik het met je eens. Mijn eerste reactie was een eigen (emotionele?) mening die ik gevormd had op basis van mijn blikveld. In latere reacties heb ik die reactie wel genoeg gerelativeerd, lijkt me. Da's het voordeel van een forum
Op woensdag 21 mei 2003 13:26 schreef NathaN het volgende:[..]
Ach, dan vind je het maar geneuzel, moet je zelf weten.
Het argument \"dit is maar een forum\" is bull shit, maar dat merk je wel als er weer eens iemand anti-homo-opmerkingen hier gaat rondspuien.
De hypocrisie viert weer hoogtij, merk ik.
Overigens heb ik liever academisch geneuzel dan dom geblaat.
Maar blaat vooral verder, dames.
quote:Als irritatie een emotie is, dan ja. Verder boeit het me niet meer, ik weet genoeg.
Op woensdag 21 mei 2003 13:52 schreef fulco- het volgende:
Omdat je nu in mijn ogen emotioneel reageert, kan ik het niet nalaten toch nog te reageren. Als jouw punt is, dat mijn eerste reactie te boud was, dan ben ik het met je eens. Mijn eerste reactie was een eigen (emotionele?) mening die ik gevormd had op basis van mijn blikveld. In latere reacties heb ik die reactie wel genoeg gerelativeerd, lijkt me. Da's het voordeel van een forum
quote:Nee.
Op woensdag 21 mei 2003 13:49 schreef Jerruh het volgende:
je meent het.
quote:dan kan je DM beter in de hoek onderaan zetten
Op woensdag 21 mei 2003 13:56 schreef error het volgende:
* error denkt dat Kreator en error van plaats moeten wisselen in het blokje, want nu staat DM verleidelijk naar de verkeerde user te kijken.
quote:Vind je DM niet aardig dan?
Op woensdag 21 mei 2003 13:56 schreef error het volgende:
* error denkt dat Kreator en error van plaats moeten wisselen in het blokje, want nu staat DM verleidelijk naar de verkeerde user te kijken.
quote:rechtonder neem ik aan
Op woensdag 21 mei 2003 13:57 schreef Jerruh het volgende:
dan kan je DM beter in de hoek onderaan zetten
de combi van jou en Vlarp is ook wel grappig: dat dat vogeltje naar jou kijkt en dan schrikt
quote:En wat kijk Troel schaapachtig naar G_E...
Op woensdag 21 mei 2003 14:03 schreef error het volgende:[..]
rechtonder neem ik aan
de combi van jou en Vlarp is ook wel grappig: dat dat vogeltje naar jou kijkt en dan schrikt
Maar het zou wel leuk zijn als G_E links van mij zou staan. Dan is de oorspronkelijke tekening weer compleet...
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 21-05-2003 14:05]
quote:uhuh
Op woensdag 21 mei 2003 14:03 schreef error het volgende:[..]
rechtonder neem ik aan
waarop willow zegt: damn, im cool with my sunglasses and my magical green hair! .
quote:"schaap bespringt puppy"
Op woensdag 21 mei 2003 14:04 schreef Twoflower het volgende:[..]
En wat kijk Troel schaapachtig naar G_E...
Maar het zou wel leuk zijn als G_E links van mij zou staan. Dan is de oorspronkelijke tekening weer compleet...
quote:Zo mooi vind ik die cabrio niet.
Op woensdag 21 mei 2003 13:57 schreef Jerruh het volgende:dan kan je DM beter in de hoek onderaan zetten
'k Zal m'n icoon wel weer vervangen door die ene waar ik iedereen met de nek aankijk .
quote:dies eng!
Op woensdag 21 mei 2003 14:06 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zo mooi vind ik die cabrio niet.
'k Zal m'n icoon wel weer vervangen door die ene waar ik iedereen met de nek aankijk
.
quote:Nee, deze is geiler
Op woensdag 21 mei 2003 14:06 schreef DennisMoore het volgende:
Zo mooi vind ik die cabrio niet.'k Zal m'n icoon wel weer vervangen door die ene waar ik iedereen met de nek aankijk
.
quote:kweenie, vertel!
Op woensdag 21 mei 2003 14:06 schreef fulco- het volgende:
Ik kijk ook wel weer vaag naar G_E ... wat zouden wij 2-en met elkaar hebben?
quote:*teruglas*
Op woensdag 21 mei 2003 13:54 schreef NathaN het volgende:[..]
Als irritatie een emotie is, dan ja. Verder boeit het me niet meer, ik weet genoeg.
't is erg jammer dat je niet met duidelijke tegen argumenten om kunt gaan. Laten we nou gewoon gezellig doen en niet gaan mugge(n)ziften over hoe we moeten discusieren.
Je zegt dat het COC altijd erg overdreven standpunten inneemt. Misschien is dat maar goed ook? Volgens mij heeft datzelfde COC (en eventuele anderen) er voor gezorgd dat de acceptatie van homo's in ons land nu zo groot is.
quote:Ik mag het niet vertellen van G_E!
Op woensdag 21 mei 2003 14:08 schreef error het volgende:
[..]kweenie, vertel!
quote:*meld*
Op woensdag 21 mei 2003 14:10 schreef fulco- het volgende:[..]
Ik mag het niet vertellen van G_E!
Het is frappant, maar niet schokkend. En het is bekend onder een heeeeel select gezelschap op Fok!
quote:begint het met een B?
Op woensdag 21 mei 2003 14:10 schreef fulco- het volgende:[..]
Ik mag het niet vertellen van G_E!
Het is frappant, maar niet schokkend. En het is bekend onder een heeeeel select gezelschap op Fok!
quote:IK BEN NIET ZO WANHOPIG
Op woensdag 21 mei 2003 14:06 schreef error het volgende:[..]
"schaap bespringt puppy"
quote:Belastingfraude?
Op woensdag 21 mei 2003 14:12 schreef error het volgende:
begint het met een B?
quote:G_E is leuk hoor!
Op woensdag 21 mei 2003 14:13 schreef Troel het volgende:[..]
IK BEN NIET ZO WANHOPIG
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Goedzo! Ja beiden opgegroeid in Brabant!
Op woensdag 21 mei 2003 14:12 schreef error het volgende:[..]
begint het met een B?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |