Vrijdag naar de dokter, erg veel behoefte aan merk ik.
...wacht op me broodje mexicano pinda....
ik heb alleen een gaatje in m'n kies zag ik gister in de spiegel
erg joh...honger de bonger
quote:Succes met je examen Feef
Op woensdag 21 mei 2003 12:13 schreef Faithy het volgende:
moe maar uitgeruststraks eindexamen Engels... *ril*
enneh... jah.. dat was het wel
beetje in de war met gevoelens... wat voel ik voor wie
etc...
gelukkig wordt morgen een goeie dag... eindelijk weer vriendje zien... damn, heb nog nooit iemand zo gemist (en we zijn sinds zondag niet bij elkaar geweest)... eigk ook best erg
en moe van t wachten op 1) uitslag van pfeiffer test; en 2) brief van amc wanneer ik op gesprek moet
bah, voel me kl*te
En m'n vriendin komt morgen pas.
Ja, sú-per intelligent!
van 0:30 tot 04:00 geslapen en toen wakker... grrr
quote:Wat voor creme is dat dan?
Op woensdag 21 mei 2003 13:26 schreef DuchessX het volgende:
Doodmoe en behoorlijk pijn in mijn nek en rug. Gelukkig smeert mijn man er dalijk speciale crème op.
ontopic: Nog steeds beetje moe, en de dag gaat verschrikkelijk l a n g z a a m en het mag van mij wel morgenavond zijn
Desondanks voel ik me *nu* wel even goed Maar ben wel beetje wisselvallig weer vandaag, dus kan straks weer helemaal anders zijn...
gister een heel gezellige dag gehad.
en vanaf vandaag ben ik heerlijk verlost van wiskunde :D
yeah...
Ik kom net terug van school en ben vreselijk pissed omdat onze leuke activiteitencomissie net besloten heeft dat onze klas niet meemag naar de geplande filmmarathon volgende week. Dat melden ze dan een week van te voren met de reden 'Tja euh.. er zitten films bij die voor 16 jaar en ouder zijn'. Dat er in de klas boven ons nog MASSA'S kinderen zitten die ook geen 16 zijn willen ze niet begrijpen geloof ik.
En dan is m'n tante ook nog vreselijk chagerijnig. Ik heb haar de afgelopen 2 dagen gewoon NIET gezien en als ik dan hoi zeg krijg ik 'hemmgemgehomgrmi' terug.
Morgen heb ik ook nog een biologieproefwerk waar ik echt even GOED voor moet gaan zitten aangezien het einde van dit jaar eraan komt.
En ik heb echt een kutdip .
quote:Dat gevoel ken ik!!! Gelukkig hoef ik het voorlopig niet meer te gebruiken!
Op woensdag 21 mei 2003 15:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Net als gister helemaal gestoord van spss
morgen engels hoef ik niets voor te leren, dus vandaag lekker niets doen
quote:owja dat moet ik ook nog eens bekijken
Net als gister helemaal gestoord van spssKutprogramma, ik snap er geen hol van!
![]()
![]()
Ik begin nou een beetje nerveus te worden voor vanavond. Ik moet voor een hele groep mezelf presenteren en ik ga zeer lastige vragen krijgen waarop ik een zo diplomatiek antwoord moet geven. Ik heb me geprobeerd zo goed mogelijk voor te bereiden maar...
quote:Tip: Negeer je gevoel en onderneem geen actie.
Op woensdag 21 mei 2003 16:39 schreef Spijker83 het volgende:
Ik voel me goed!!!
Heb eindelijk een beetje het gevoel dat het meisje waar ik echt gek op ben mij nu ook een beetje ziet staan. nou alleen nog durfen om meer te doen
Ik hoop dat dit het keerpunt is, en m'n laatste paar examens ook wat beter gaan...
Hmm, mooi hoor, this could be your lucky day
quote:Let me know if I can help
Net als gister helemaal gestoord van spssKutprogramma, ik snap er geen hol van!
![]()
![]()
Ontopic:
Vanavond maar weer eens op tijd naar bed gaan, de laatste tijd ben ik zo ontzettend moe....
Verder gaat het heerlijk, ik heb hard zitten werken aan school dus ik ben wel een beetje trots op moi
Nu naar een saaie vergadering.. blegh
Maar ik voel me dus wel aardig.. en nu gtst kijken
=spam=
Owjah, wie de foto's wil zien van het optreden moet ff hier kijken
quote:Tex
Op woensdag 21 mei 2003 14:03 schreef texelonia het volgende:[..]
Wat voor creme is dat dan?
Die crème heet Midalgan en gebruik ik bij nek/rug/schouderklachten. die klachten heb ik als ik erg gespannen ben.
"Warm en weldadig bij:
- Vermoeide, overbelaste spieren.
- Stijve, koude spieren en gewrichten.
- Vastzittende spieren in o.a. rug en nek."
Ik heb vanmiddag toch nog 4,5 uur geslapen ben nog steeds moe maar in ieder geval geen spijt dat ik een dagje therapie overgeslagen heb. Ik had even wat afstand nodig.
quote:Thanx!
Op woensdag 21 mei 2003 20:06 schreef DuchessX het volgende:Tex
Die crème heet Midalgan en gebruik ik bij nek/rug/schouderklachten. die klachten heb ik als ik erg gespannen ben.
--------------------------------------------------------------------------------
Na een paar keer me (erg) rot gevoeld te hebben vandaag gaat het nu weer goed
Zometeen naar m'n liefie
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 20:15 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik ben blij als ik eindelijk in mijn eigen kamertje zit...ze doen hier goed hun best mijn laatste week hier thuis te verkloten....en het lijkt nog te lukken ook.....
dus er heerst nog verwarring op mijn bovenste verdieping...
Verder opgelucht dat ik uitstel heb gekregen voor m'n opdracht, waar ik nog veel te weinig voor heb gedaan,
en blij omdat ik zojuist besloten heb volgende week maar eens lekker veel geld uit te gaan geven aan mezelf.
quote:En wie ben jij op die foto
Op woensdag 21 mei 2003 20:03 schreef NemesisDivina het volgende:
=spam=
Owjah, wie de foto's wil zien van het optreden moet ff hier kijken
Ontopic: Het gaat best goed, fijn dat ik voor morgen niets hoef te leren. En heb net heel erg zitten ownen met counterstrike, voelde wel lekker
quote:Misschien heb je wel gelijk maar dat heb ik ook al vaker gehad maarja, wie niet waagt wie niet wint
Op woensdag 21 mei 2003 17:03 schreef Uiruru het volgende:[..]
Tip: Negeer je gevoel en onderneem geen actie.
Neem nou maar van mij aan het bespaart je een hoop ellende en verdriet.
quote:neem asperientje
Op woensdag 21 mei 2003 21:54 schreef Ilsjuhh het volgende:
kheb hoofdpijn en voel me kut...ik heb t idee dat ik ziek aan het worden ben, en dat wil ik niet
hoofdpijn enzo, verder beetje bijgekomen van net en weer wat rustiger.. nu alles nog even laten zakken.. net eventjes geslapen dat hielp gelukkig... nog 2 uurtjes en dan ben ik jarig
quote:al gedaan nu, 2 zelfs....
Op woensdag 21 mei 2003 21:59 schreef devv05 het volgende:[..]
neem asperientje
ik ga zow maar slapen...ik ben moe...en voel me nu weer beetje vrolijk, dus kan ik beter nu zo gaan slapen....
quote:owjah.. handig
Op woensdag 21 mei 2003 21:41 schreef Whistler112 het volgende:[..]
En wie ben jij op die foto
=ontopic=
ik heb net the ring gekeken.. hijs bestwel eng
Maar ik ga straks lekker slapen.. en morgen een jurk kopen
verder wel redelijk hersteld van vanavond en zelfs vrolijk, hoop dat het beetje leuke dagen worden
quote:Gefeliciflapt....
Op donderdag 22 mei 2003 00:21 schreef devv05 het volgende:
Voel me jarig en oud
Ontopic: Voel me moe dus ik gaat maar eens slapen
quote:ik hou van je
Op donderdag 22 mei 2003 00:25 schreef KippKoRN1 het volgende:[..]
Gefeliciflapt....
Ontopic: Voel me moe dus ik gaat maar eens slapen
lieffie, waar was ik zonder jou
owjah.. devv05
gefeliciteerd!!!!!!
quote:daar is een speciaal klaagtopic voor in GC
Op donderdag 22 mei 2003 00:51 schreef ZixS het volgende:
boos, omdat yvonne mijn serieus bedoelde topic in GC op slot heeft gezetvoor de rest wle goed
quote:ik heb haar gemaild, maar yvonne kennende krijg ik toch geen antwoord...
Op donderdag 22 mei 2003 00:52 schreef Frenkie het volgende:[..]
daar is een speciaal klaagtopic voor in GC
Maar je bent nog jong en er komen nog hogere bergen....
Dus trek je dit kleine probleempje van een dreigende verloren liefde niet te veel aan.
zometeen examen Duits1,2..
*ril*
en ik ben al zo slecht in Duits....
Maargoed... nog steeds wel beetje of juist niet..
kan door omstandigheden even niet bij een goede vriend van me terecht... maak me zorgen...
*zucht*
richting school dan maar
doeg~
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 22-05-2003 10:50]
Ellendig dus
vanmorgen een verslag ingeleverd dat ik een week geleden in moest leveren. Maar kon me niet concentreren omdat ... weer in mijn leven speelt. Verslag is goed gekeurd, en morgen afspraak met ..
leven is raar, maar mooi
ontopic ik voel me goed....vandaag mijn laatste schooldag van dit schooljaar gehad...en maandag begint officieel mijn stage best wel beetje spannend....maarja gaat wel goed komen hoop ik
quote:war heb je dan..?? voorjaarsmoeheid..??
Op donderdag 22 mei 2003 12:39 schreef miss_bleu het volgende:
verward , kwaad, kan wel in janken uitbarsten. Heb ongelooflijk slecht geslapen.
En dan komt er ook nog eens bij dat ik zeker weet dat er wat met me aan de hand is en de bloedtesten allemaal goed zijn. Dus ze weten nog niet wat ik heb.
Heb er weer zin in vandaag
quote:Hou je haaks, meid.
Op donderdag 22 mei 2003 13:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit er even goed doorheen. Niks lukt, en ik ben daar veels te onverschillig onder. Dat zit me dwars. Ik werd vandaag voor het eerst sinds een half jaar weer wakker met het idee "waarom zou ik ook eigenlijk nog mijn bed uitkomen" en daar baal ik van. Stevig..
ontopic :
Goed Alleen weer een bloedlip omdat ik die velletjes eraf zit te halen
Ontopic: wel redelijk, maar moet nu weer met spss bezig...tenminste...met de uitslagen van de analyses en dat snap ik dus nooit (als ik tenminste al de goede analyses heb gedaan)
quote:Daar hou ik je aan
Op woensdag 21 mei 2003 17:52 schreef Christine het volgende:[..]
Let me know if I can help
Het lastige is dat ik niet eens weet hoe ik t uit moet leggen, aangezien het een soort reproducties zijn van onderzoeken die ooit al eens door anderen zijn gedaan...Da's wel jammer...Straks maar eens echt beginnen met de resultatenparagrafen
voel me hele dag wel al behoorlijk vrolijk eigenlijk, hoop dat het zo blijft saaie dag op school gehad dat was wel minder, laatste 2 uurtjes maar niet gegaan.. maar dat mag vandaag wel toch?
Zo eventjes naar de kapper zie ik er voor het weekend tenminste beetje netjes uit
.
Gatverdamme wat voel ik me kut zeg. Ik heb net een echte rotdag achter de rug op school. Mijn bioproefwerk wat ik dacht zo goed te kennen is totaal mislukt. Ik voel me enorm ziek maar aangezien de Almachtige Thermometer niet aangeeft dat ik koorts heb kan ik het wel vergeten om morgen thuis te blijven. Dan komt het leuke probleempje er nog bij dat ik een heel belangrijke schriftelijke overhoring heb morgen die ik ECHT moet benutten om m'n punt op te halen. Eigenlijk vind ik ook dat ik al moet gaan beginnen met leren voor de eindproefwerken omdat die de doorslag geven of ik over ga of niet.
Hebben we ook nog het probleem dat ik ziekelijk pissed ben op onze school die het woord organisatie niet kent. Onze klas wordt dit jaar van ELKE activiteit afgesloten of benadeeld (geen kerstgala, geen schoolfeest, geen filmmarathon. Niks!) terwijl het WEL beloofd is.
En dan denk je wat blijer te worden omdat het bijna weekend is en ik volgende week de helft van de week vakantie heb.. komt mijn oma met het ohzoleuke idee om in die tijd onze beide kamers maar eens GRONDIG onder handen te nemen, alles af te maken en opzich het huis schoon te maken .
Laat ik het nog maar niet hebben over m'n geschiedenisverslag wat af moet.
.
En dan ben ik nog in een depressieve bui ook .
Waarom weet ik niet, maar het is wel ok voor nu
quote:op wie..??
Op donderdag 22 mei 2003 15:56 schreef xDaantjex het volgende:
VLIEFT !!!!!!!!!!!!!!!
quote:*late reactie*
Op donderdag 22 mei 2003 09:05 schreef Tr3Mm0r het volgende:verward
=ontopic=
ik voel me wel oke.. ik heb lekker geshopt met vriendje en goeie vriend van vriendje en was hartstikke gezellig.. en morgen vriendje blij maken met mijn nieuwe jarretels en kousen
Nu naar huis, ik heb honger en hoofdpijn.
En ik moet nog een andere opdracht ook morgen inleveren,
waar ik nog aan moet beginnen ..
Nou ja, ik voel me okay, en daar gaat het om.
quote:Ik ook..
Op donderdag 22 mei 2003 20:53 schreef zwaaibaai het volgende:
wederom moe
[Dit bericht is gewijzigd door questionmark op 23-05-2003 01:17]
Jezus... ik weet niet eens hoe ik me voel...
quote:Gelukkig maar Peregrijn!
Op vrijdag 23 mei 2003 09:25 schreef Peregrijn het volgende:
Ik voel me rustiger, een flink stuk van mijn zorgen zijn weggenomen. Hopen dat het uiteindelijk helemaal niets blijkt te zijn.
Wel leuk dat ik toch nog het 100ste topic mee mag maken
najah alles wel ok verder, zometeen nog ff een proefexamen maken van natuurkunde.
Slagen kan ik wel vergeten...
!
Gisteren naar de film "24 hour party people" geweest; erg vermakelijk en een must voor de muziekliefhebber (erg leuk dat een aantal coryfeeën uit die tijd ook een rolletje in de film hadden).
Morgen met een aantal meiden 't Songfestival kijken; minstens 20 jaar gelden dat ik dat gezien heb en 't wordt ongetwijfeld luidruchtig gezellig
quote:Postcodeloterij gewonnen?
Op vrijdag 23 mei 2003 13:02 schreef DuchessX het volgende:
Financieel goed
Hele ochtend al weer erg wisselvallig.. Stond wel op met een goed gevoel, daarna opeens heel eenzaam, en nu gaat het wel weer een beetje...
Probeer er maar het beste van te maken dit weekend.....
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 13:03 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Postcodeloterij gewonnen?
maarja, straks komt vriendje, dus dan issut vastweer goed
gwoon alle negatieve energie even weten om te keren en ik kan er weer tegenaan..
quote:mannen zijn er in overvloed hoor
Op vrijdag 23 mei 2003 14:10 schreef xDaantjex het volgende:
Beetjuh eenzaam * xDaantjex wil een vriend!
quote:ja, maar geschikte niet...
Op vrijdag 23 mei 2003 14:12 schreef Frenkie het volgende:[..]
mannen zijn er in overvloed hoor
ik voel me heel erg moe... teveel geleerd, te weinig geslapen... ga zo maar tukje doen denk ik
quote:mjah en moet voor haar zo te zien geen probleem zijn
Op vrijdag 23 mei 2003 14:12 schreef Frenkie het volgende:[..]
mannen zijn er in overvloed hoor
ontopic
het gaat best goed, zoals eerder vermeld zometeen natuurkunde doen, ben nu ontbijt (tomatensoep ) aan het maken, word lekkuuurrrrrrrrr
voor de rest voel ik me beetje ziek :/ traag reactievermogen, hoofdpijn, warm (ventilator staat aan ) ennuh, najah, meer zin om te counterstriken dan in natuurkunde maar dat is niet zo raar
=offtopic=
alle 62 foto's van dinsdagavond (band's night, waar ik heb opgetreden en bandjes van vrienden van mij ook) staan nu online.. linkje staat in mijn sig zoek de nemesis met lange zwarte rok zou ik zeggen
quote:even offtopic @ foto's: eerst toen ze er nog niet allemaal stonden deden ze het allemaal. nu doen nummers 1 tot en met 42 het niet bij mij? 43 en hoger wel.
Op vrijdag 23 mei 2003 14:25 schreef NemesisDivina het volgende:
Kep ut koud en ben moe en voel me nog steeds blegh..=offtopic=
alle 62 foto's van dinsdagavond (band's night, waar ik heb opgetreden en bandjes van vrienden van mij ook) staan nu online.. linkje staat in mijn sigzoek de nemesis met lange zwarte rok zou ik zeggen
voor de rest heb ik je al gevonden op de foto's geloof ik
en nu moet ik natuurkunde doen
even offtopic @ foto's: eerst deden alle foto's het wel, toen ze er nog niet allemaal stonden, nu doen numemrs
quote:hmmzz.. dat is raar.. hier doen ze het wel allemaal gewoon
Op vrijdag 23 mei 2003 14:49 schreef Whistler112 het volgende:[..]
even offtopic @ foto's: eerst toen ze er nog niet allemaal stonden deden ze het allemaal. nu doen nummers 1 tot en met 42 het niet bij mij? 43 en hoger wel.
voor de rest heb ik je al gevonden op de foto's geloof ik
en nu moet ik natuurkunde doen
even offtopic @ foto's: eerst deden alle foto's het wel, toen ze er nog niet allemaal stonden, nu doen numemrs
iedereen uit mijn band is te herkennen aan het zwarte tshirtje met ons logo erop (peaceteken met de letters PilV erin)
=ontopic=
vriendje is er nog niet, maar zal zow wel komen.. whoohoo hijs lief
quote:Jammer dat dit forum geen private messages functie bevat.
Beetjuh eenzaam * xDaantjex wil een vriend!
quote:Klinkt bekend.
Op vrijdag 23 mei 2003 15:30 schreef Barb het volgende:
Moe, maar ook blij.
Kan woensdag a.s. terecht bij mijn reumatologe. Moet ik alleen nu als de sodemieter bloed prikken, om op tijd de resultaten te hebben.
Mama even gebeld, ze is onderweg om me op te halen,.
Voel me moe, maar da's standaard
Voor de rest goed.
Nu even de laatste aflevering van Cold Feet kijken
Dan zo maar een potje oudhollandsch janken, als het echt niet anders kan .
quote:idem..
Beetjuh eenzaam
en héél erg boos op iemand....
Ontopic:
Moe, nog steeds. En vanavond heb ik een feestje... tot in de late uurtjes waarschijnlijk
quote:Voor op het strand?
Op vrijdag 23 mei 2003 17:05 schreef Christine het volgende:
Faithy hoe loopt het met je sollicitatie???
Ontopic:
Ik ben moe.. maar wel fijn aan het werken voor school,
is behoorlijk nodig..
ben nu dingen aan t zeggen waar ik zo weer spijt van krijg...
Voel ik me weer jong tussen al die 'oudjes' in de discotheek hier . Hoop dat ik hier nog eens leuke nieuwe mensen ontmoet (kans is erg klein -> ons kent ons over t algemeen)
quote:Gaat niet zo lekker met je he, de afgelopen tijd?
Op vrijdag 23 mei 2003 20:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
De dip zit er weer lekker in zeg. Ik heb behoefte aan zon, rust en een gezond lijf...
Bah.
Ikzelf: moe... en ik word gek van het gekibbel hier..
quote:Ja, heel leuk ja
Op vrijdag 23 mei 2003 21:51 schreef TrenTs het volgende:
Ik voel me vreselijk slecht, minzaam en fout iedereen haat mij en niemand vind mij lief de wereld is slecht voor mij booohoooo![]()
![]()
Daar is dit topic toch voor eh?
quote:Oh nee ik zal je niet lastivallen nu je het zo zwaar hebt.
Op vrijdag 23 mei 2003 21:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ja, heel leuk ja
![]()
![]()
![]()
Maar verder okee.
Opgelucht omdat ik na 3 weken op mijn nieuwe werk te horen kreeg dat mijn baas zeer tevreden over me is en dat dit dus een vaste baan is/wordt.
Nu ben ik dus dubbelblij dat het weekend is.
quote:Goed nieuws, shmoop! Keep up the good work!
Op vrijdag 23 mei 2003 21:59 schreef shmoopy het volgende:Opgelucht omdat ik na 3 weken op mijn nieuwe werk te horen kreeg dat mijn baas zeer tevreden over me is en dat dit dus een vaste baan is/wordt.
knuf
quote:Oh ja, boehoe, ik heb het ook echt zwaar nu, nu ik 'onrustig' ben
Op vrijdag 23 mei 2003 21:57 schreef TrenTs het volgende:[..]
Oh nee ik zal je niet lastivallen nu je het zo zwaar hebt.
Ik voel me echt megakut terwijl ik dat juist even niet wil. Ik heb geen zin in zelfmedelijden, ik heb geen zin in al dat rotte gedenk en verveel..
Maar wat ik ook doe, ik blijf me kut voelen. Enorm kut. Er is niet eens een speciale reden . Er is geen sterfgeval, ik ben niet depressief, weetikveelwat. Ik ben gewoon weer een puber in een depri bui en daar kots ik van.
Ik mis het gevoel om gewoon naar een vriend(in) te gaan een paar straten verderop. Gewoon je hart even openstellen en een luisterend oor hebben. Ik mis die knuffel en de paar lieve woorden dat het allemaal wel goed komt .
Waar ben ik echt mee bezig.
ik heb me vriendin nu 2 dagen niet gezien... (we wonen samen en hebben een 8,5 jarige relatie) want het gaat ff heel erg minder
quote:Allright!
Op zaterdag 24 mei 2003 00:29 schreef Pascalle27 het volgende:
En weer bijgetrokken naar redelijk relaxed gelukkig
quote:Ach, ja.... vrouwen...
Op zaterdag 24 mei 2003 00:31 schreef Bombie het volgende:[..]
Allright!
On-topic: Happy
ik wil nie meer....
quote:*knuffel*
Op zaterdag 24 mei 2003 00:50 schreef Yuki het volgende:
klote... ben moe (ja, weet dat je vroeg naar bed moet als je pfeiffer hebt)
ik wil nie meer....
ontopic: ik voel me rot... ik zit ergens mee, maar kom er niet uit wat nou eigenlijk... dus ben constant down en drietig
blergh ...
quote:*ook knuffel geeft*
Op zaterdag 24 mei 2003 00:51 schreef diannetjhu het volgende:[..]
*knuffel*
ontopic: ik voel me rot... ik zit ergens mee, maar kom er niet uit wat nou eigenlijk... dus ben constant down en drietig
![]()
blergh ...
maar voel mezelf ook niet echt bijzonder happy helaas.. wel zin in morgen maar ben bang dat het fout gaat zoals vanmiddag, gisteravond, eergisteravond, etc... maargoed laat ik er maar het beste van proberen te maken... ben iedergeval nog lang niet moe dus zal nog wel ff wakker blijven en me vervelen... beter als piekeren in iedergeval.... blergh voel me eenzaam wat een rotdag weer.....
quote:Ze wil neuken.
Op zaterdag 24 mei 2003 01:09 schreef DeStedebouwer het volgende:
Wordt net opgebeld door een meisje wat eigelijk nooit belt. Vaag. Het ging nergens over, zit me nu nog steeds af te vragen waarom ze dan belt...
morgen een "date", ondanks dat ze zegt dat ze leuk vind, heb ik er niet zo'n heel goed gevoel over
quote:Dat kan ze dan ook wel gewoon ff zeggen.
Op zaterdag 24 mei 2003 01:11 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ze wil neuken.
quote:Neee jij moet 'r verleiden enzo zodat ze je daarna kan dumpen omdat je oversext bent.
Op zaterdag 24 mei 2003 01:18 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Dat kan ze dan ook wel gewoon ff zeggen.
Ik ben namelijk iemand die dat niet zo snel aanvoelt door een telefoon.
quote:zo'n slet is het wel ja
Op zaterdag 24 mei 2003 01:22 schreef TrenTs het volgende:[..]
Neee jij moet 'r verleiden enzo zodat ze je daarna kan dumpen omdat je oversext bent.
quote:Meteen als je d'r ziet zeggen: 'Ja sorry het gaat gewoon niet werken tussen ons, echt niet hoe leuk ik je ook vind! Sorry echt!' en dan huilend wegrennen. Kijken of ze dan nog es belt als ze droogstaat!
Op zaterdag 24 mei 2003 01:24 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
zo'n slet is het wel ja
Ga met een smile slapen.
Wake up with ?
Ben vanavond naar openlucht concert geweest van the Golden Earring.. dit was echt ZOOOOO GAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFF
ik zit gewoon nog te flippen,,woeiiiiii
quote:Heb eigenlijk hetzelfde gevoel, vandaag mjn laatste werkdag in Nederland gehad. Over anderhalve week werk ik 12.000 kilometer verder. Ik vier het in mijn eentje..
Op zaterdag 24 mei 2003 02:12 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik voel me gewéldig ! Alleen ik ben moe, maar ik heb geen zin om naar bed te gaan
quote:wilkommen
Op zaterdag 24 mei 2003 02:38 schreef SpeedAddict het volgende:
kut, klote, en ga maar doorben btw nieuw hierzo
k voel me op een of andere manier toch ook niet echt goed.. net toch gezellig feessie gevierd.. naja
quote:* Knuffel voor Mike
Op zaterdag 24 mei 2003 03:39 schreef Mike het volgende:
Zielig.
En ik? Ik voel me godsgeklaagd bekaf... Tijd voor bed
quote:Dat zei ik een uur geleden ook al.
Op zaterdag 24 mei 2003 03:41 schreef Khalein het volgende:
Tijd voor bed
Maar dan ga ik nu toch echt slapen.
quote:Tong moest plassen, stiekem Fok! keekt
Op zaterdag 24 mei 2003 03:39 schreef Mike het volgende:
Zielig.
*Mike niet stiekem kus geeft*
Ik voel me matigjes
quote:Fijn voor je, geniet ervan
Op zaterdag 24 mei 2003 08:57 schreef jacko het volgende:
vlieft...vlinders in je buik bestaan dus toch...
Gelukkig
quote:pff hier ook vlinders, maar ken er niet van genieten , voel me der aleen maar brak door
Op zaterdag 24 mei 2003 09:05 schreef -Artemis- het volgende:[..]
Fijn voor je, geniet ervan
pffff... word langzamerhand gek van mezelf
hoef pas over een uurtje te beginnen met werken, en dan maar tot 4 uur
lekker kort dagje dus
woei
en t MOET vandaag af, morgen absoluut geen tijd... heb heeeeel veel zin gewoon maar met school te stoppen, ik kan t toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |