thick browsquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:27 schreef Rahl het volgende:
Ik bij bij epi 51 en ik ben fan van Rock Lee![]()
geen problemen mee...je kan proberen je DivX, Xvid of whatever ze gebruiken updaten, maat van me heeft precies hetzelfdequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef Tenchu het volgende:
hebben jullie nou ook dat afleveringen 82 83 en 84 van slechte kwaliteit zijn? zowel van Anbu Aone als van Bakasan?
Bij mij zie je alles zo slecht dat het niet meer te volgen is...![]()
of komt dat door suprnova?
weet iemand dan welke codecs ik moet hebben? want ik ben volgens mij toch best wel up to date...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:08 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
geen problemen mee...je kan proberen je DivX, Xvid of whatever ze gebruiken updaten, maat van me heeft precies hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
Even een spoiler:quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:47 schreef Sudo het volgende:
Ook wel woest dat er niet echt zwakke of vervelende characters in zitten, elk character heeft wel een zeker nut of een bijdrage en de focus van welk character naast Naruto in de spotlight staat of het 'coolst' is veranderd ook ongeveer om de zoveel episodes, waardoor je toch voor iedereen in de serie wel respect hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf ep 82 zijn ze geencodeerd met de nieuwste Xvidquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:40 schreef Tenchu het volgende:
[..]
weet iemand dan welke codecs ik moet hebben? want ik ben volgens mij toch best wel up to date...
yup, de modjes willen het alleen niet...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:20 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ok,maar dit is legaal
toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |